Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, si-a cumparat un prieten o honda VT 800 CJ din 1988, frumos motor dar nu gasesc nici un fel de informatie tehnica pe net, nici nu figureaza prin cataloagele de consumabile, mai exista cineva cu modelul asta in RO?

 

Da, eu :cheers:

 

http://www.cmsnl.com/honda-vt800c-shadow-800-usa_model1130/

Edited by catas_him
Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Are careva idee unde gasesc un etrier fata, Poate sa fie si defect , fara pistonase, pentru ca pe mine ma intereseaza piesa care se prinde pe furca, mai exact cea din imagine:

post-26486-0-46415700-1314811557_thumb.jpg

Edited by pirvulescu
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut,

 

De vreo 2 zile am si eu o problema, cand trec din vitezele superioare in inferioare scoate un clancanit ca si cand as baga-o in prima. Destul de suparator ... Ma poate ajuta cineva? Sa fie de la ambreiaj?

 

Multam mult!

 

Respect!

 

Mai da ce frenezie e p-aici prin Shadow Zone ... huh.gif Chiar toata lumea e la plimbare ... tot timpu? Pe unde fratzilor ca vin si eu? ricky.gif

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Are cineva ramas de la vreo dezmembrare /modificare un cablu de kilometraj ptr un SHADOW vt 600 din 96 ?

sal.. eu am pus de scuter , al am de doi ani si este OK luat din doraly chinezesc 4lei am cerut patrat-bifurcat si a mers la fix, firma se numeste blade motors...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

salut.dupa multe vise si sacrificii am reusit sa schimb batrana viraga pe un vt 1100 c sabre sc 18 model de state.Binenteles ca motoru avea ceva probleme(estetice) ca altfel nu ma incadram.oricum am reusit sa rezolv cam tot dat acum mai am nevoie de un kilometraj in mile pt el sau de o carcasa de kilometraj daca se potriveste si de pe alte modele.Poate cineva sa ma ajute cu piesa asta sau macar o informatie.tnx

Link to post
Share on other sites

salut.dupa multe vise si sacrificii am reusit sa schimb batrana viraga pe un vt 1100 c sabre sc 18 model de state.Binenteles ca motoru avea ceva probleme(estetice) ca altfel nu ma incadram.oricum am reusit sa rezolv cam tot dat acum mai am nevoie de un kilometraj in mile pt el sau de o carcasa de kilometraj daca se potriveste si de pe alte modele.Poate cineva sa ma ajute cu piesa asta sau macar o informatie.tnx

 

Felicitari pt. achizitie !

Cel mai simplu si ieftin - ebay. Poti gasi ceva s/h,ieftin.Iar cablul,cel putzin,poti sa-l gasesti si nou-noutz.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Am reusit in sfarsit sa-mi iau motorul pe care mi l-am dorit. Am o intrebare: pe faza scurta se aprinde farul din mijloc iar pe lunga merge doar cel din dreapta ( inca nu am verificat celalalt sa vad daca nu e becul ars ). Cele laterale au fost montate de fostul proprietar si as vrea sa stiu daca pe faza lunga , la aprinderea celor doua faruri laterale e cumva necesar un releu?

post-67286-0-30311800-1322813550_thumb.jpg

post-67286-0-94778400-1322813562_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Am reusit in sfarsit sa-mi iau motorul pe care mi l-am dorit. Am o intrebare: pe faza scurta se aprinde farul din mijloc iar pe lunga merge doar cel din dreapta ( inca nu am verificat celalalt sa vad daca nu e becul ars ). Cele laterale au fost montate de fostul proprietar si as vrea sa stiu daca pe faza lunga , la aprinderea celor doua faruri laterale e cumva necesar un releu?

 

Da ! Altfel,risti sa se arda ceva,p-acolo...De-obicei,sunt becuri de 55 W si-n proiectoare - de 2 ori cât farul.Trece mult curent,prin firele alea. Vorbeste cu un electrician auto,sa-ti monteze un releu.Cel mai ieftin ar fi de Dacie.Asa am eu,pe Vulcan.Nu e mare lucru,cu conditia sa te pricepi...Ciudat sunt montate proiectoarele alea...Si fizic,si electric...De-obicei,sunt fixate pe-o bara,aproape lipite de far,nu asa departate.Iar d.p.d.v. electric,ar trebui sa se-aprinda toate trei odata,pe faza lunga...Deci,verifica si becul din far,sa nu fie arsa faza lunga .Din ce zici tu,înteleg ca-ti merge faza lunga,doar pe-un proiector,din 3 surse.Sau,e vreun fir intrerupt.Sau,in far intra doar 2 fire,în loc de 3,ca sa nu se mai aprinda si-n el faza lunga.(care-a fost deviata pe proiectoare).Ia da-i un telefon fostului,si afla ce-a modificat pe-acolo...

Edited by darian
Link to post
Share on other sites

buna ziua , ma intereseaza roata fata de shadow de 750 cmc pe 17 inchi , fara cauciuc

 

am si eu o intrebare : se potriveste roata de shadow de 750 cmc ,cea de pe 17 inchi si mai lata pe o honda shadow de 600 . Vreau sa pun pe fata roata de shadow 750 deoarece este pe 17 si nu pe 19 cum este in prezent si este si mai lata . Va multumesc anticipat!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ma bucur ca dupa multe "batai de cap" am ajuns mandrul proprietar al unei Honda Shadow VT 600 din 1997. Normal ca ploaia (nu frigul) de afara ma impidica sa ma plimb cu ea si de aceea stau si scriu pe forum. In primul rand as vrea sa salut toti posesorii de Shadow si nu numai, si as dori sa pun si o intrebare: unde gasesc un parbriz si crash-bar-uri pentru micuta. Aici cateva poze de cand era la vanzare. Maine fac cateva mai artistice si revin :)

post-67423-0-27028100-1324416272_thumb.jpg

post-67423-0-11726300-1324416283_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca dupa multe "batai de cap" am ajuns mandrul proprietar al unei Honda Shadow VT 600 din 1997. Normal ca ploaia (nu frigul) de afara ma impidica sa ma plimb cu ea si de aceea stau si scriu pe forum. In primul rand as vrea sa salut toti posesorii de Shadow si nu numai, si as dori sa pun si o intrebare: unde gasesc un parbriz si crash-bar-uri pentru micuta. Aici cateva poze de cand era la vanzare. Maine fac cateva mai artistice si revin :)

 

Ti-as lasa un PM cu o oferta pentru crashbar-uri si parbrize dar nu ma lasa. Nu am cum sa postez aici ca-mi iau ban. Da-mi tu te rog un PM sau lasa-mi o adresa de mail, daca esti interesat de oferta.

 

razvan

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare,vin si eu cu o intrebare....

A incercat cineva sa puna cauciucuri mai late pe fata sau spate la un VT 600 ? Sau cel putin sa stie de care se mai potrivesc in afara de cele trecute in talon.

Link to post
Share on other sites

din masuratorile mele mai mult de 180 nu merge. iti atinge in swingarm daca pui mai lat.

multumesc pentru sfat.pe fata ai incercat sa pui ceva mai lat? posibil sa am probleme din cauza asta cind fac si itp-ul?

Link to post
Share on other sites

pe fata nu am incercat, nu sunt adeptul rotii late pe fata. la itp o sa-ti verifice cauciucurile si daca nu sunt ca in talon, da, o sa ai probleme.

Link to post
Share on other sites

pe fata nu am incercat, nu sunt adeptul rotii late pe fata. la itp o sa-ti verifice cauciucurile si daca nu sunt ca in talon, da, o sa ai probleme.

Aici în Bucuresti,te respinge chiar si la identificare,dacã ai cauciucuri diferite fatzã de talon,sau tobe goale,sau xenon...Am prieteni,care au pãtzit-o...!

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...