Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

alea le rezolv..ori le gauresc de tot ori imi iau unele goale...inca nu m-am decis... tind spre a avea si a doua pereche de tobe "just in case"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

alea le rezolv..ori le gauresc de tot ori imi iau unele goale...inca nu m-am decis... tind spre a avea si a doua pereche de tobe "just in case"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ar strica si 2 tobe "libere" :laugh:

alea le rezolv..ori le gauresc de tot ori imi iau unele goale...inca nu m-am decis... tind spre a avea si a doua pereche de tobe "just in case"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vind urmatoarele:

- kit DPM FURCA LUNGA pentru VT 600 C : juguri + tendoane (din poza)

- la pachet dau si farurile (din poza).

- tobe originale

- aripa spate originala (nu e in poza)

- rezervor original (nu e in poza)

- risere originale, oglinzi originale, far original, comenzi originale, scarite originale (nu sunt in poza)

 

relatii la 0744 65 75 99

 

kitul de furca + faruri arata cam asa:

oglinzile sunt ale lui ZeDevil

pretul este de 100 de lei per bucata

post-9934-1300168085_thumb.jpgpost-9934-1300168099_thumb.jpg

post-9934-1300168123_thumb.jpgpost-9934-1300168154_thumb.jpg

Editat de rados
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Stie cineva unde-mi pot face pana la roata spate,la un shadow cu transmisia prin cardan,ca am fost la ceva vulcanizari si s-au luat cu mainile de cap?

 

E un pic mai multa munca pentru demontat/montat roata la loc. Cei de la vulcanizare nu cred ca sunt familiarizati cu chestiunile acestea, motiv pentru care nu recomand sa se bage unul care nu stie ce are de facut. Ai doua solutii la indemana. Fie mergi la un atelier/service moto care sa-ti demonteze/monteze roata, fie te ocupi tu de asta si apoi ducui roata la vulcanizare. Ai instructiunile de demontare/montare a rotii? Daca Shadow-ul tau e model de dupa 2004 iti pot scana paginile respective. Te rog sa-mi spui daca ai nevoie.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un pic mai multa munca pentru demontat/montat roata la loc. Cei de la vulcanizare nu cred ca sunt familiarizati cu chestiunile acestea, motiv pentru care nu recomand sa se bage unul care nu stie ce are de facut. Ai doua solutii la indemana. Fie mergi la un atelier/service moto care sa-ti demonteze/monteze roata, fie te ocupi tu de asta si apoi ducui roata la vulcanizare. Ai instructiunile de demontare/montare a rotii? Daca Shadow-ul tau e model de dupa 2004 iti pot scana paginile respective. Te rog sa-mi spui daca ai nevoie.

Numai bine!

 

Da,e model 2008,si daca-mi poti trimite instructiunile respective,m-ar ajuta foarte mult.Ai idee de unde as putea descarca un manual de service,sau ceva de genul,cu celelalte operatiuni de intretinere?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari,

Momentan am pe motocicleta coburi de imitatie piele. Nu sunt multumit de ei, pentru ca:

- sistemul de prindere cu fermoar nu e practic;

- volumul e relativ mic;

- pierd mult timp cu spalatul lor;

- nu pot lasa nimic in ei, ca se deschid usor si se pot fura cu totul;

M-am gandit sa ii schimb cu unii din plastic si am gasit modulul Givi E21: http://www.givi.it/Valigie-laterali/Monokey-/E21-CRUISER

A montat cineva asa ceva pe o Honda Shadow, sau eventual alt tip de cutii?

post-31967-1301293136_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, poate te intereseaza coburii de genul celor din anuntul ASTA. Au fost date jos de pe un suzuki intruder vs800. am si suportii de montare, tot hepco&becker, si 2 perechi de chei la ele. Sunt rezistente, spatioase si vin destul de ok si pe un cruiser.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, poate te intereseaza coburii de genul celor din anuntul ASTA. Au fost dati jos de pe un suzuki intruder vs800. am si suportii de montare, tot hepco&becker, si 2 perechi de chei la ei. Sunt rezistenti, spatioasi si vin destul de ok si pe un cruiser.

Interesant. Studiez problema si revin. Oare suportii laterali se potrivesc si la Honda Shadow?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa-ti zic man, dar poate merg adaptati. Cam ASA erau pe motorul meu prinsi.

Sigur se poate adapta suportul, dar nu vreau sa-mi bat capul cu o astfel de problema, iar din poza rezulta ca nu se potriveste pe Shadow.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vind urmatoarele:

- kit DPM FURCA LUNGA pentru VT 600 C : juguri + tendoane (din poza)

- la pachet dau si farurile (din poza).

- tobe originale

- aripa spate originala (nu e in poza)

- rezervor original (nu e in poza)

- risere originale, oglinzi originale, far original, comenzi originale, scarite originale (nu sunt in poza)

 

relatii la 0744 65 75 99

 

kitul de furca + faruri arata cam asa:

poti sa pui si cateva preturi pentru fiecare articol (-) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi ce anume te intereseaza mai intai si discutam. Daca ma scapi de mai multe (sau toate), pretul va fi, evident, mai avantajos.

Farul original s-a dat deja, au ramas cele din poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi ce anume te intereseaza mai intai si discutam. Daca ma scapi de mai multe (sau toate), pretul va fi, evident, mai avantajos.

Farul original s-a dat deja, au ramas cele din poza.

furca si aripa spate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

nu sunt un membru prea activ al acestui forum, dar asta mai ales din cauza ca momentan, nu ma pot numi motociclist...in plus, o sa imi cer mii de scuze, dar nu am gasit alt loc unde as fi putut pune problema pe care o am eu. am un Honda Steed 400 din 1996, cumparat de un prieten in urma cu 5 ani, complet neutilizat de 4, l-am luat si nu am facut altceva decat sa il pun la punct pentru inspectia RAR. am schimbat, kitul de land, anvelopele, filtrele si unele cabluri, plus stop nou, semnale, verificat instalatia electrica, d-astea...

motorul meu este inca in faza de dinainte de RAR, si azi, de exemplu, am facut drumul pana acolo degeaba.

 

 

 

iata care e problema: tobele instalate pe el, eu banuiesc ca sunt stock, doar ca cineva, la un moment dat, le-a scos sitele, motiv pentru care sunt extrem de zgomotoase. in al doilea rand, anvelopa pe spate este diferita de cea stock, iar aceasta modificare a fost facuta la service tocmai pentru ca, din lipsa suspensiilor, aveam nevoie de ceva care sa absoarba mai bine socul gropilor pe care cu totii le iubim cu atata disperare!

ceea ce incerc eu sa spun e ca platesc sa inchiriez pentru o zi un set de tobe stock de Honda Shadow sau eventual Steed, daca are cineva, si o anvelopa 170/80 - 15. am nevoie de ele strict sa rezolv etapa RAR, apoi le inapoiez. va rog, sunt innebunit ca asta e tot ce sta intre mine si sezonul urmator de plimbare, reparatiile d pana acum au facut oricum exagerat de mult, as prefera sa nu fie nevoie sa pierd inca ceva timp pentru a comanda tobe noi sau anvelopa, din moment ce le am si sunt functionale si ale mele. daca e cineva interesat de oferta, astept un mesaj aici, sau ma gasiti la 0754596340, Romeo.

 

imi cer din nou scuze pt off-topic, v-as fi recunoscator daca mi-ati fi de ajutor, o zi cat mai placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata care e problema: tobele instalate pe el, eu banuiesc ca sunt stock, doar ca cineva, la un moment dat, le-a scos sitele, motiv pentru care sunt extrem de zgomotoase. in al doilea rand, anvelopa pe spate este diferita de cea stock, iar aceasta modificare a fost facuta la service tocmai pentru ca, din lipsa

sal.... si eu am un steed si cu aceasi problema m-am lovit dar am rezolvato rapid ma invatat tot un ing de la rar baga in tobe vreo 5 bureti de sirme de vase sa vezi cum isi schimba sunetul si leagai cu o sirma orcum nu scapa de acolo imediat si cu cauciucul bagi si tu acolo in talon ceva bilete si ramineti si prieteni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai steed, mai am nevoie de cateva informatii, ai putea sa imi spui cum se comporta in turatii mari? al meu nu depaseste 80 km/h, si da rateuri urate, parca se ineaca. cei de la service au zis ca e ceva legat si de filtrul de aer, in cazul meu doar o cutie goala, in care am pus un strat de burete pentru a mai opri din fluxul de aer.

mi-ar fi de ajutor cat mai multe informatii despre modelul asta, ca vad ca baza de date in ceea ce il priveste e destul de limitata.

multumesc de sfat, o sa incerc chestia cu buretii curand, iti spun cum a functionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai steed, mai am nevoie de cateva informatii, ai putea sa imi spui cum se comporta in turatii mari? al meu nu depaseste 80 km/h, si da rateuri urate, parca se ineaca. cei de la service au zis ca e ceva legat si de filtrul de aer, in cazul meu doar o cutie goala, in care am pus un strat de burete pentru a mai opri din fluxul de aer.

mi-ar fi de ajutor cat mai multe informatii despre modelul asta, ca vad ca baza de date in ceea ce il priveste e destul de limitata.

multumesc de sfat, o sa incerc chestia cu buretii curand, iti spun cum a functionat

sal... cred ca ai nevoie de o curatare de carburi daca a fuctionat si fara filtru de aer este clar ca sa infundat ceva pe acolo verifica si alimentarea cu benzina sa nu fie filtru de benzina infundat,astea doua dau la turatie ridicata rateuri,si ca viteza a mea ia 135 cu doua persoane si nu consuma mai mult de 4la suta, sant extra multumit de ia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal... cred ca ai nevoie de o curatare de carburi daca a fuctionat si fara filtru de aer este clar ca sa infundat ceva pe acolo verifica si alimentarea cu benzina sa nu fie filtru de benzina infundat,astea doua dau la turatie ridicata rateuri,si ca viteza a mea ia 135 cu doua persoane si nu consuma mai mult de 4la suta, sant extra multumit de ia....

 

motorul a stat timp de 4 ani, cand l-am luat am schimbat lantul, anvelopele, filtrele d ulei/benzina, carburatoarele, placutele d frana, saua, cablul de acceleratie...tot. teoretic, e ca noua, doar ca modificarile facut de cel dinaintea celui de la care am luat eu motorul banuiesc ca au fost facute doar de dragul zgomotului si pentru a capata un aspect cat mai agresiv...din cate am inteles, lipseste un burete anume pentru filtrul de aer, noi am improvizat cu o fasie destul de subtire, cred ca inca ia prea mult aer si din cauza asta la turatii mari nu mai face amestecul cum trebuie. o sa presupun ca dupa ce instalez site in tevi o sa fie mai usor sa calibram carburatoarele in asa fel incat sa nu mai existe problema asta. daca nu merge asa, revin.

 

cel mai mult ma interesa sa trec de rar cat mai "legit", inca sper sa pot imprumuta niste tobe mai putin galagioase si o anvelopa standard pentru el. dureaza mai putin de o zi toata treaba, pentru ca service-ul este destul de aproape de rar si pot face toate modificarile repede.

prefer sa platesc banii aia cuiva care are nevoie de ei, decat sub forma de spaga la rar...din ce am gasit eu, ma costa 600 d lei o anvelopa noua, as vrea sa rezolv cu 300, intr-o singura zi, fara bataie de cap.

Editat de retarfrenu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc

Mesaj completat

am gasit la americani linkuri super utile pentru posesorii de Shadow (cel putin eu asa le consider). Unul care imi pare foarte util este: http://fiche.worldofpowersports.com/mcmart...pe=12&A=202

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...