Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

Se vinde sea Honda Shadow 600 din '98.Este agatata pe partea dreapta spate,pret 250 lei si stop spate in stare perfecta,nezgariat,nematuit la 150 lei.

 

PM sau tel la 0723 193 538

post-60281-0-50025700-1335873060_thumb.jpg

post-60281-0-43879100-1335873072_thumb.jpg

post-60281-0-30656400-1335873117_thumb.jpg

Editat de Zacopilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna,

 

Am o mica intrebare, poate ma poate lamuri cineva.

 

Am un Shadow din 97 (VT600, PC 21), de vreo 4 ani, si pana acum am trait cu impresia ca rezervorul are 10 litri, precum scrie in talon.

Totusi, pe toate cartile de service ce le-am gasit, scrie 11 litri, cu 3.4 rezerva.

 

Exista model "stock" cu rezervorul de 10 litri, sau or gresit astia cand mi-or completat talonul?

Inca o intrebare: daca e de 10 litri, atunci cat are rezerva??

Editat de Dru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a pus careva filtru de aer K&N? Se simte diferenta? Merita banii exceptand faptul ca este "pe viata"?

 

Da, da si da. thumb.gif

 

diferenta nu e cine stie ce, filtrul e mai permisiv deci o sa ai o crestere mica de putere dar calitativ mi se pare foarte ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a pus careva filtru de aer K&N? Se simte diferenta? Merita banii exceptand faptul ca este "pe viata"?

 

 

cel mai bun pret ... http://www.ebay.co.uk/itm/HA-6088-K-N-Air-Filter-HONDA-VT600C-Shadow-VLX-1998-/290540678179?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item43a592ec23

o sa fii surpins cum o sa faca, cum o sa se auda admisia ... cu K&N prinde motorul viata, respira

merita toti banii si daca ar trebui sa-l schimbi anual, si daca ar fi mai scump ... nu e cazul :), doar kit-ul de curatare e undeva pana in 15 eur si poate tine mai mult, nu stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bun pret ... http://www.ebay.co.uk/itm/HA-6088-K-N-Air-Filter-HONDA-VT600C-Shadow-VLX-1998-/290540678179?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item43a592ec23

o sa fii surpins cum o sa faca, cum o sa se auda admisia ... cu K&N prinde motorul viata, respira

merita toti banii si daca ar trebui sa-l schimbi anual, si daca ar fi mai scump ... nu e cazul :), doar kit-ul de curatare e undeva pana in 15 eur si poate tine mai mult, nu stiu

 

 

Multumesc de sfaturi.Din cate am vazut,pt modelul meu,un filtru K&N este in jur de 260 lei plus taxe de transport.Ma voi orienta spre modelul asta daca chiar "cresc" performantele motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un filtru de aer K&N nu are cum sa "creasca" performantele unui motor! Ca sa simti intradevar ceva, trebuie sa schimbi totul incepand de la filtrul de aer, jet-uri in carburator, evacuare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un filtru de aer K&N nu are cum sa "creasca" performantele unui motor! Ca sa simti intradevar ceva, trebuie sa schimbi totul incepand de la filtrul de aer, jet-uri in carburator, evacuare...

 

 

Ma refeream la ce spunea aoreus. Nu ma astept sa am peste noapte o gasca noua de cai putere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

 

din link-ul eBay reiese ca este pana in 150-160 lei ... nu sunt la toate VT/VTX600 filtrele la fel ? eu sincer n-as sta pe ganduri, dar nu din tara sau de la Louis, sunt prea scumpe

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma bate gandul sa imi trag tevile in banda dar partial nu pana in spate. Am tot studiat problema si unii spun ca cresterea temperaturii in esapament poate afecta motorul, ca trebuie facut amestecul mai bogat etc. A mai facut cineva miscarea asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma bate gandul sa imi trag tevile in banda dar partial nu pana in spate. Am tot studiat problema si unii spun ca cresterea temperaturii in esapament poate afecta motorul, ca trebuie facut amestecul mai bogat etc. A mai facut cineva miscarea asta?

 

Eu mi-am imbracat tevile.Nu am observat o schimbare in comportamentul motorului.Adevarul este ca nu m-am pus sa o duc la mecanic pt a analiza chestiunea asta,dar "dupa ureche" cel putin,nu am observat nimic.Oricum se degaja in continuare caldura...

post-60281-0-39825800-1336569160_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-are nimic motorul de la imbracatul tevilor :)

si filtrul K&N imbunetateste (putin) raspunsul acceleratiei, da ar fi si mai bine sa scoti sitele din tevi (sau tevi aftermarket daca iti permiti) si o rejetare a carbului. Acolo deja incepi sa simti diferente mai mare

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, acum cateva minute am constatat o chestie mai putin placuta..

dupa ce l-am scos din garaj l-am pornit plus toate cele si pe urma am dat treapta 1 sa plec si... nimic...

acceleram si ceva parca il tinea agatat, si nu se misca din loc, l-am pus pe neutru si pe urma am dat din nou prima treapta si nimic...

doar la a 3-a incercare a luat-o din loc...Am mai dat cu el ture prin oras si l-am oprit si l-am repornit si pornea normal.

Are cineva vreo idee, sfat..?

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harley?

 

Probabil nu a intrat in viteza, cu toate ca tie ti s-a stins beculetul de neutru!

Verifica tija schimbatorului de viteza sa nu fie slabita/desfacuta, precum si unghiul pe care aceasta il face cu cuplajele de la schimbator si cutie. Daca aceste unghiuri sunt dereglate, apar chestii de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harley?

 

Probabil nu a intrat in viteza, cu toate ca tie ti s-a stins beculetul de neutru!

Verifica tija schimbatorului de viteza sa nu fie slabita/desfacuta, precum si unghiul pe care aceasta il face cu cuplajele de la schimbator si cutie. Daca aceste unghiuri sunt dereglate, apar chestii de genul asta.

 

 

 

Honda Shadow

 

...mhm, o sa ma uit sa vad ce si cum... mersi!

o sa vad si maine daca face la fel la prima pornire :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am imbracat tevile.Nu am observat o schimbare in comportamentul motorului.Adevarul este ca nu m-am pus sa o duc la mecanic pt a analiza chestiunea asta,dar "dupa ureche" cel putin,nu am observat nimic.Oricum se degaja in continuare caldura...

 

OK, multumesc! Asta era urmatoarea intrebare, cat de bine izoleaza in ideea in care tevile nu mai au protectii. Tu de unde ai cumparat banda si cu cat?

 

n-are nimic motorul de la imbracatul tevilor :)

si filtrul K&N imbunetateste (putin) raspunsul acceleratiei, da ar fi si mai bine sa scoti sitele din tevi (sau tevi aftermarket daca iti permiti) si o rejetare a carbului. Acolo deja incepi sa simti diferente mai mare

 

bafta

 

pe mine mai mult ma intereseaza aspectul estetic al tevilor imbracate :-) daca aduc si ceva performante bine, daca nu ... iarasi bine. mda, niste tevi aftermarket nu mi-ar strica dar la preturile la care se vand nu cred ca o sa ma bucur de asa ceva in curand :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, multumesc! Asta era urmatoarea intrebare, cat de bine izoleaza in ideea in care tevile nu mai au protectii. Tu de unde ai cumparat banda si cu cat?

 

 

Din timisoara de la user-ul Robyb .Am dat 75 lei/5 ml....parca.Are banda neagra si alba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a pus careva filtru de aer K&N? Se simte diferenta? Merita banii exceptand faptul ca este "pe viata"?

 

Dupa ce am cauat aproape 2 luni un filtru de are standard pt un shadow de 60 din 2002, am facut investitia in unul de la K&N

 

L-am montat si am facut aproximativ 100km cu el

 

Ca si review asa la prima impresie mi se pare ca raspunde ceva mai rpd la acceleratie si parca mi s-au mai alaturat 1,2 caluti.

 

Ca sunet nu pot sa zic ca e o diferenta considerabila pt ca am tobe aftermarket si cam acopera orice alt sunet.

 

Pornind doar de la scurta experienta cu filtru asta de aer pot sa zic ca sunt multumit.

 

Si oricum cand intr-un final am gasit filtru stock era o diferenta de 10-15 lei intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am cauat aproape 2 luni un filtru de are standard pt un shadow de 60 din 2002, am facut investitia in unul de la K&N

 

L-am montat si am facut aproximativ 100km cu el

 

Ca si review asa la prima impresie mi se pare ca raspunde ceva mai rpd la acceleratie si parca mi s-au mai alaturat 1,2 caluti.

 

Ca sunet nu pot sa zic ca e o diferenta considerabila pt ca am tobe aftermarket si cam acopera orice alt sunet.

 

Pornind doar de la scurta experienta cu filtru asta de aer pot sa zic ca sunt multumit.

 

Si oricum cand intr-un final am gasit filtru stock era o diferenta de 10-15 lei intre ele.

Cat ai dat pe K&N?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...