Zacopilu Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) Se vinde sea Honda Shadow 600 din '98.Este agatata pe partea dreapta spate,pret 250 lei si stop spate in stare perfecta,nezgariat,nematuit la 150 lei. PM sau tel la 0723 193 538 Editat Mai 1, 2012 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Buna, Am o mica intrebare, poate ma poate lamuri cineva. Am un Shadow din 97 (VT600, PC 21), de vreo 4 ani, si pana acum am trait cu impresia ca rezervorul are 10 litri, precum scrie in talon. Totusi, pe toate cartile de service ce le-am gasit, scrie 11 litri, cu 3.4 rezerva. Exista model "stock" cu rezervorul de 10 litri, sau or gresit astia cand mi-or completat talonul? Inca o intrebare: daca e de 10 litri, atunci cat are rezerva?? Editat Mai 7, 2012 de Dru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Si-a pus careva filtru de aer K&N? Se simte diferenta? Merita banii exceptand faptul ca este "pe viata"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Si-a pus careva filtru de aer K&N? Se simte diferenta? Merita banii exceptand faptul ca este "pe viata"? Da, da si da. diferenta nu e cine stie ce, filtrul e mai permisiv deci o sa ai o crestere mica de putere dar calitativ mi se pare foarte ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Salut, caut incaltari pentru o Honda Shadow de 600, din manual, pe fata are 100/90-19M/C 57S (Dunlop F24) si pe spate 170/80-15M/C 77S (Dunlop D404). Un pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Si-a pus careva filtru de aer K&N? Se simte diferenta? Merita banii exceptand faptul ca este "pe viata"? cel mai bun pret ... http://www.ebay.co.uk/itm/HA-6088-K-N-Air-Filter-HONDA-VT600C-Shadow-VLX-1998-/290540678179?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item43a592ec23 o sa fii surpins cum o sa faca, cum o sa se auda admisia ... cu K&N prinde motorul viata, respira merita toti banii si daca ar trebui sa-l schimbi anual, si daca ar fi mai scump ... nu e cazul , doar kit-ul de curatare e undeva pana in 15 eur si poate tine mai mult, nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 cel mai bun pret ... http://www.ebay.co.uk/itm/HA-6088-K-N-Air-Filter-HONDA-VT600C-Shadow-VLX-1998-/290540678179?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item43a592ec23 o sa fii surpins cum o sa faca, cum o sa se auda admisia ... cu K&N prinde motorul viata, respira merita toti banii si daca ar trebui sa-l schimbi anual, si daca ar fi mai scump ... nu e cazul , doar kit-ul de curatare e undeva pana in 15 eur si poate tine mai mult, nu stiu Multumesc de sfaturi.Din cate am vazut,pt modelul meu,un filtru K&N este in jur de 260 lei plus taxe de transport.Ma voi orienta spre modelul asta daca chiar "cresc" performantele motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Un filtru de aer K&N nu are cum sa "creasca" performantele unui motor! Ca sa simti intradevar ceva, trebuie sa schimbi totul incepand de la filtrul de aer, jet-uri in carburator, evacuare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Un filtru de aer K&N nu are cum sa "creasca" performantele unui motor! Ca sa simti intradevar ceva, trebuie sa schimbi totul incepand de la filtrul de aer, jet-uri in carburator, evacuare... Ma refeream la ce spunea aoreus. Nu ma astept sa am peste noapte o gasca noua de cai putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) ... din link-ul eBay reiese ca este pana in 150-160 lei ... nu sunt la toate VT/VTX600 filtrele la fel ? eu sincer n-as sta pe ganduri, dar nu din tara sau de la Louis, sunt prea scumpe Editat Mai 9, 2012 de aoreus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Nu este la fel pt toate. Din '99 este un alt model,alta forma,ceva mai mare si bineinteles mai scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorillo Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Salutare, ma bate gandul sa imi trag tevile in banda dar partial nu pana in spate. Am tot studiat problema si unii spun ca cresterea temperaturii in esapament poate afecta motorul, ca trebuie facut amestecul mai bogat etc. A mai facut cineva miscarea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Salutare, ma bate gandul sa imi trag tevile in banda dar partial nu pana in spate. Am tot studiat problema si unii spun ca cresterea temperaturii in esapament poate afecta motorul, ca trebuie facut amestecul mai bogat etc. A mai facut cineva miscarea asta? Eu mi-am imbracat tevile.Nu am observat o schimbare in comportamentul motorului.Adevarul este ca nu m-am pus sa o duc la mecanic pt a analiza chestiunea asta,dar "dupa ureche" cel putin,nu am observat nimic.Oricum se degaja in continuare caldura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 n-are nimic motorul de la imbracatul tevilor si filtrul K&N imbunetateste (putin) raspunsul acceleratiei, da ar fi si mai bine sa scoti sitele din tevi (sau tevi aftermarket daca iti permiti) si o rejetare a carbului. Acolo deja incepi sa simti diferente mai mare bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apolon eos Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Salutare, acum cateva minute am constatat o chestie mai putin placuta.. dupa ce l-am scos din garaj l-am pornit plus toate cele si pe urma am dat treapta 1 sa plec si... nimic... acceleram si ceva parca il tinea agatat, si nu se misca din loc, l-am pus pe neutru si pe urma am dat din nou prima treapta si nimic... doar la a 3-a incercare a luat-o din loc...Am mai dat cu el ture prin oras si l-am oprit si l-am repornit si pornea normal. Are cineva vreo idee, sfat..? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Harley? Probabil nu a intrat in viteza, cu toate ca tie ti s-a stins beculetul de neutru! Verifica tija schimbatorului de viteza sa nu fie slabita/desfacuta, precum si unghiul pe care aceasta il face cu cuplajele de la schimbator si cutie. Daca aceste unghiuri sunt dereglate, apar chestii de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apolon eos Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Harley? Probabil nu a intrat in viteza, cu toate ca tie ti s-a stins beculetul de neutru! Verifica tija schimbatorului de viteza sa nu fie slabita/desfacuta, precum si unghiul pe care aceasta il face cu cuplajele de la schimbator si cutie. Daca aceste unghiuri sunt dereglate, apar chestii de genul asta. Honda Shadow ...mhm, o sa ma uit sa vad ce si cum... mersi! o sa vad si maine daca face la fel la prima pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorillo Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Eu mi-am imbracat tevile.Nu am observat o schimbare in comportamentul motorului.Adevarul este ca nu m-am pus sa o duc la mecanic pt a analiza chestiunea asta,dar "dupa ureche" cel putin,nu am observat nimic.Oricum se degaja in continuare caldura... OK, multumesc! Asta era urmatoarea intrebare, cat de bine izoleaza in ideea in care tevile nu mai au protectii. Tu de unde ai cumparat banda si cu cat? n-are nimic motorul de la imbracatul tevilor si filtrul K&N imbunetateste (putin) raspunsul acceleratiei, da ar fi si mai bine sa scoti sitele din tevi (sau tevi aftermarket daca iti permiti) si o rejetare a carbului. Acolo deja incepi sa simti diferente mai mare bafta pe mine mai mult ma intereseaza aspectul estetic al tevilor imbracate :-) daca aduc si ceva performante bine, daca nu ... iarasi bine. mda, niste tevi aftermarket nu mi-ar strica dar la preturile la care se vand nu cred ca o sa ma bucur de asa ceva in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 OK, multumesc! Asta era urmatoarea intrebare, cat de bine izoleaza in ideea in care tevile nu mai au protectii. Tu de unde ai cumparat banda si cu cat? Din timisoara de la user-ul Robyb .Am dat 75 lei/5 ml....parca.Are banda neagra si alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdo Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Salutare tuturor, postez si aici poate exista vreun amator: /index.php?/topic/677639-vand-hnda-vt-750-c-shadow/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorillo Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Din timisoara de la user-ul Robyb .Am dat 75 lei/5 ml....parca.Are banda neagra si alba. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toto85tavy Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Caut un sissy bar pentru un shadow de 750...poate are cineva unul aruncat printr-un colt de garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marshalart Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Si-a pus careva filtru de aer K&N? Se simte diferenta? Merita banii exceptand faptul ca este "pe viata"? Dupa ce am cauat aproape 2 luni un filtru de are standard pt un shadow de 60 din 2002, am facut investitia in unul de la K&N L-am montat si am facut aproximativ 100km cu el Ca si review asa la prima impresie mi se pare ca raspunde ceva mai rpd la acceleratie si parca mi s-au mai alaturat 1,2 caluti. Ca sunet nu pot sa zic ca e o diferenta considerabila pt ca am tobe aftermarket si cam acopera orice alt sunet. Pornind doar de la scurta experienta cu filtru asta de aer pot sa zic ca sunt multumit. Si oricum cand intr-un final am gasit filtru stock era o diferenta de 10-15 lei intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Dupa ce am cauat aproape 2 luni un filtru de are standard pt un shadow de 60 din 2002, am facut investitia in unul de la K&N L-am montat si am facut aproximativ 100km cu el Ca si review asa la prima impresie mi se pare ca raspunde ceva mai rpd la acceleratie si parca mi s-au mai alaturat 1,2 caluti. Ca sunet nu pot sa zic ca e o diferenta considerabila pt ca am tobe aftermarket si cam acopera orice alt sunet. Pornind doar de la scurta experienta cu filtru asta de aer pot sa zic ca sunt multumit. Si oricum cand intr-un final am gasit filtru stock era o diferenta de 10-15 lei intre ele. Cat ai dat pe K&N? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marshalart Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cat ai dat pe K&N? aprox 270 ron de pe motovip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.