kyvacka Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 romanii au facut vreo alta motocicleta in afara de mobra?cei care au ceva informatii legate de acest topic rog sa posteze.ceva poze[daca aveti]sunt binevenite.mentionez ca ma refer la motor facut de fabrica si nu ceva surubarit la cineva pe-acasa.mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Din cate stiu eu: Mobra,Hoinar si Carpati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Intreprinderea Metalurgica de Stat (vajnica producatoare de IMS-uri, devenite apoi ARO a produs si cateva motociclete. Din motive de incompetenta a unora (stim noi care) lucrurile au ramas in stadiul de experiment. Se pare ca s-au produs totusi un numare de 6-7 buc. Daca nu ma insel, una din ele ar trebui sa se afle la fabrica, expusa. Nu am fost acolo sa verific. Nu stiu date tehnice despre ea, dar informatia provine dintr-un interviu acordat de unul din oamenii care a participat la nasterea IMS-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 multe ar fi putut romanii sa produca. din pacate munca e pt masini, tractoare, negri si femei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Intreprinderea Metalurgica de Stat (vajnica producatoare de IMS-uri, devenite apoi ARO a produs si cateva motociclete. Din motive de incompetenta a unora (stim noi care) lucrurile au ramas in stadiul de experiment. Se pare ca s-au produs totusi un numare de 6-7 buc. Daca nu ma insel, una din ele ar trebui sa se afle la fabrica, expusa. Nu am fost acolo sa verific. Nu stiu date tehnice despre ea, dar informatia provine dintr-un interviu acordat de unul din oamenii care a participat la nasterea IMS-ului. din cate shtiu eu erau revolutzionare pt vremea lor, aveau motoare in 4 timpi shi daca nu ma inshel axe cu came in cap....... tot o informatzie pt care nu ash putea sa bag mana in foc este cea conforma careai romanii au mai produs sub licentza un model de VICTORIA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Privind in prezentul "industriei moto romanesti" cred ca acest topic e locul potrivit pentru a aduce in discutie produsele First Bike. Am incercat sa ma documentez despre motoarele lor scriindu-le si cerand cateva poze si date tehnice pentru a le posta aici; din pacate insa, am fost invitat sa merg la unul dintre magazinele FirstBike pentru a obtine astfel de detalii... Poate voi aveti alt noroc : http://www.firstbike.ro/ Vanzari: vanzari@firstbike.ro Informatii: office@firstbike.ro sau poate ca pur si simplu stiti mai multe despre aceste motociclete. Stiu ca produc un chopper si o stradala. Stradala arata destul de aiurea, dar chopperul DE DEPARTE arata chiar bine, cu toate ca nu da senzatia de "motor"... Pana saptamana viitoare (cand probabil o sa ajung iar pe net) sper sa se scrie una alta pe aici despre subiectul FirstBike ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 eu am vazut intr-un pliant ca au si un model enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Din cate stiu eu: Mobra,Hoinar si Carpati. Am eu un Carpati si e facut in URSS. Cred ca in Ucraina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doar_eu Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Privind in prezentul "industriei moto romanesti" cred ca acest topic e locul potrivit pentru a aduce in discutie produsele First Bike. Am intrat intr-un magazin cu 2 motociclete First Bike, una carenata si una tip "cioapăr". Pretul e pe la 75- 80 milioane, cioparu' arata fain, da cam mic, 4 timpi viteza 95/h consum 2,3 l, 5 viteze. E un model de vanzare pe bikeshop.ro Prca era cam mai mult, pentru un romanesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 In cutia postala am gasit un pliant de la First Bike. Oferta lunii Iunie: Este cam indoit dar daca dai zoom intelegi ce scrie... Produsele Firskt Bike sunt produse chinezesti asamblate la noi (asa stiam eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 motociclete romanesti de conceptie (cat de cat) romaneasca sau asamblate aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 30, 2006 Autor Share Postat Mai 30, 2006 motociclete romanesti de conceptie (cat de cat) romaneasca sau asamblate aici? concepute in romania ptr. ca eu nu consider a asambla ca totuna cu a fabrica.mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Porcu Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 prin 90-91 am mers cu scoala la bv...da la aro era de pe atunci prezentata o motocicleta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodho Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 La Zarnesti se fabrica Hero Puch ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 30, 2006 Autor Share Postat Mai 30, 2006 La Zarnesti se fabrica Hero Puch ... am zis motocicleta nu drujba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodho Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 ok sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BACDAVA Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 La Brasov, la uzinele Steagul Rosu au fost facute prin anii '70 cateva motoare de motocros care au rupt tot ce exista pe atunci in competitiile interne. Dupa 2 sezoane au fost interzise si nu se mai stie nimic de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 30, 2006 Autor Share Postat Mai 30, 2006 La Brasov, la uzinele Steagul Rosu au fost facute prin anii '70 cateva motoare de motocros care au rupt tot ce exista pe atunci in competitiile interne. Dupa 2 sezoane au fost interzise si nu se mai stie nimic de ele. nu stii se bazau pe mobra sau erau constructii noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 La Brasov, la uzinele Steagul Rosu au fost facute prin anii '70 cateva motoare de motocros care au rupt tot ce exista pe atunci in competitiile interne. Dupa 2 sezoane au fost interzise si nu se mai stie nimic de ele. dadadadadada, imi suna cunoscut !!! si tu ce fel de ural ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 din cate shtiu eu erau revolutzionare pt vremea lor, aveau motoare in 4 timpi shi daca nu ma inshel axe cu came in cap....... tot o informatzie pt care nu ash putea sa bag mana in foc este cea conforma careai romanii au mai produs sub licentza un model de VICTORIA Pot să confirm ceea ce am văzut cu ochii mei în anii 80 în casa unui ofițer de armată, adică un pliant din anii 50 sau 60 ÂŞi anume că da, se numea Victoria, avea doi cilindrii ÎN V!!!, patru timpi, ca Âşi Moto Guzzi, nu mi-a venit să cred A fost scoasă la o defilare de 1 mai (era prototip funcțional) după care nu s-a mai auzit nimic de ea Mai multe nu Âştiu, Âşi nici nu are rost să inventez Ăin minte doar că arăta surprinzător de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 modelele alea facute de aro,erau un monocilindru in 4T,ceva in genul simson. stiu ca sunt expus(e) intr-un muzeu(ceva legat de tehnica).m-am ofticat cand am vazut ce s-a ratat din cauza unor minti perverse. cu ocazia asta vreau sa zic ca ma fuck pe tot ce este romanesc si in special pe mintile romanilor.romanii,in mare parte sunt formati din laba.degeaba vine unul cu cate o sclipire, ca vin doi manelisti prosti cu functii inalte si zic:nu se poate dom'le,nu se poate raport dilutie prosti/destepti-10:1=romania(cu litere mici). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 (editat) munca e pt masini, tractoare, negri si femei... esti idolul meu Editat Mai 30, 2006 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 cu ocazia asta vreau sa zic ca ma fuck pe tot ce este romanesc si in special pe mintile romanilor.romanii,in mare parte sunt formati din laba.degeaba vine unul cu cate o sclipire, ca vin doi manelisti prosti cu functii inalte si zic:nu se poate dom'le,nu se poate raport dilutie prosti/destepti-10:1=romania(cu litere mici). Băi frate, da' rău mai eÂşti! Noroc că io mi-s ardelean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doar_eu Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 (editat) In afisul ala scanat lipsesc modelele de motocicleta(sau nu le-am vazut io). Exista 2 modele (Pentru Aradeni, vis-a-vis de teatru pe partea cu Coraura) de la FirstBike: una se numeste Royal 200cc si e un chopper la 80 bulioane, 199cc, 11,5 kw/8000r/m cealalta e gen sport cu aceleasi performante dar la vreo 65 de bulioane. Arata bine. Editat Mai 31, 2006 de doar_eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iunie 2, 2006 Autor Share Postat Iunie 2, 2006 multumesc tuturor ptr. informatii.intre timp am facut si eu niste sapaturi pe ici pe colo si iata ce am aflat:intr-adevar romanii au incercat si chiar au reusit sa construiasca o motocicleta ce purta numele I.M.S. 1953.era un bicilindru de 350 cm3 cu supape in chiulasa antrenate cu tije impingatoare si culbutori.existau doi arbori cu came in bloc antrenati cu angrenaje,care puneau in miscare si dinamul,magnetoul si pompa de ulei.aprinderea se realiza cu magnetou de inalta tensiune Bosch plasat inaintea cilindrilor.avansul era automat cu centrifugal.dinamul era plasat inapoia cilindrilor si era tot Bosch.cutia de viteze avea patru trepte si era actionata cu o pedala tip balansier[ca la jupiter]pe partea dreapta.pedala de pornire era pe stanga.furca telescopica era similara cu cea de la MZ RT 125 sau Jawa Ogar,fara amortizare.motorul era inspirat dupa un model englez de AJS insxa spre deosebire de acesta era de constructie monobloc[motor+cutie de viteze]pe cand la englez cutia se demonta separat de motor.ungerea era cu carter sec[rezervor separat de ulei].motorul dezvolta in jur de 16 c.p. pe la 5500 rpm si probabil ca fugea pe la vreo 120 km/h.oricum nu a trecut de stadiul de prototip si nu a ajuns sa fie rafinat ptr. ca rusii au prins repede de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.