Sari la conținut

MZ 125 RT 1961 - Reconditionare


master_alexut
 Share

Postări Recomandate

Bai, ti-am spus ce faci.

Faci act de V/C, iei fiscalul de la mos si te duci si-o bagi la tine la financiar. Cand o termini de reconditionat, te duci la RAR, adica si peste 3 ani daca ai chef. Ideea e sa o bagi la financiar in 30 de zile de la data eliberării fiscalului mosului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da si asta e o varianta...unche-miu se lauda ca ar avea ceva relatii pe la rar, poate ma lipesc totusi :lol: , macar acum cat este si el entuziasmat.

Salut, ma bucur pt tine ca ti-ai gasit motorul mult dorit. La RAR aici la Cj din cate motoare am dus la nici unu nu s-a uitat.eu pe ale mele mz de 125 am gasit si cauciucuri de 3.00 si 3.25. Dar si eu caut 3 perechi de cauciucuri de 3.25 si 3.50/19. La RAR te poti duce cu motoru asa cum e pt ca si eu am facut la fel in 3-4 cazuri, dar la acte pe langa contractul de v-c daca nu l-am avut pe vechiul proietar langa mine, am scos de la politia rutiera adeverinta ca motorul este radiat din circulatie, de la notar a luat o hartie pe propria raspundere ca nu am adus modificari la motocicleta si ca corespunde cu ce care sa radiat conform actului de radiere. Eu asa imi fac actele noi pt motoretele cu certificat de inmat. vechi.

Am desfacut toate cele trei motorete ale mele si sapt ce vine sper sa le si sablez ca dupa aceia sa le vopsesc. Si pe mine ma intereseza 4-5 sezuturi de cauciuc. La tine seria ce e stantata pe cadru ai vre-o ideie pe unde e?

Sa ne auzim cu bine ,da un semn daca te pot ajuta cu ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.

Am incaltat mz-ul pe fata cu un cauciuc care are aproximativ 40 ani si este intr-o stare perfecta iar dimensiunea este 2,75/19 . Pe spate este un rusesc de 3,25/19 primit dintr-o donatie de la userul Mikulais caruia ii multumesc pe aceasta cale .

post-46887-1264976586_thumb.jpg

post-46887-1264976772_thumb.jpg

post-46887-1264976816_thumb.jpg

post-46887-1264977287_thumb.jpg

post-46887-1264977435_thumb.jpg

post-46887-1264977522_thumb.jpg

post-46887-1264977636_thumb.jpg

post-46887-1264977667_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa spun ceva despre RAR. In semnatura e trecut motorul meu. Am dat frumos telefon la RAR , m-a intrebat una unde vreau sa-l fac si eu am zis ca vreau pe Grivita. Ok , mi-a facut programare , am dus mobra in ziua respectiva , bagata inauntru , vazut seriile cadru/motor , salut si sa auzim de bine. L-am intrebat pe inginer daca vrea sa ridic macar seaua , sa se uite la cadru. Se uite la mine ca la nebuni. Total timp pierdut , max 2 ore si am scapat si de Dinicutu. Nici nu m-a pus s-o pornesc , NIMIC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat sa pun 3.00 x 19 pe ambele roti, am gasit ceva oferte printre cele recomandate aici, o sa fac comanda zilele astea.Despre rar avem 2 aspecte total diferite.

- autentificarea unde nu intereseaza decat seriile motor-cadru, la altceva nu se uita.

- si marea problema itp-ul, care se face tot la ei fiind motocicleta reanscrisa in circulatie din numere vechi.Aici totul trebuie sa mearga la parametrii ok.

Ce nu stiu eu este unde se face cerere pentru cartea de identitate si mai ales in ce moment.

 

:disappointed: adevarat ca este cam multa vorbaraie in topicul asta, decat actiune dar....afara ninge si ninge chiar bine :lol:

 

PS: Mi-am revizuit lista cu cele necesare si se mai aduga altele cum ar fi:

- sei mai bune

-stop original

- burdufe ce acopera amortizoarele fata

-MANERE (stanga-drepta cu ambreajul- eventual cu frane).Pana si daca voi gasi vreodata originale in stare buna, as vrea 2 manere de culoare negra, preferabil noi sa se potriveasca la mz 125 rt.

- plasticul sau cauciucul ce acopera lantul

 

Prin urmare daca are cineva de vanzare sau stie de unde pot cumpara....sunt numai ochi si urechi.Am fost in targul vitan, insa in perioada asta la ,,raionul'' moto este liniste si pace.

 

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat sa pun 3.00 x 19 pe ambele roti, am gasit ceva oferte printre cele recomandate aici, o sa fac comanda zilele astea.Despre rar avem 2 aspecte total diferite.

- autentificarea unde nu intereseaza decat seriile motor-cadru, la altceva nu se uita.

- si marea problema itp-ul, care se face tot la ei fiind motocicleta reanscrisa in circulatie din numere vechi.Aici totul trebuie sa mearga la parametrii ok.

Ce nu stiu eu este unde se face cerere pentru cartea de identitate si mai ales in ce moment.

 

:disappointed: adevarat ca este cam multa vorbaraie in topicul asta, decat actiune dar....afara ninge si ninge chiar bine :lol:

 

PS: Mi-am revizuit lista cu cele necesare si se mai aduga altele cum ar fi:

- sei mai bune

-stop original

- burdufe ce acopera amortizoarele fata

-MANERE (stanga-drepta cu ambreajul- eventual cu frane).Pana si daca voi gasi vreodata originale in stare buna, as vrea 2 manere de culoare negra, preferabil noi sa se potriveasca la mz 125 rt.

- plasticul sau cauciucul ce acopera lantul

 

Prin urmare daca are cineva de vanzare sau stie de unde pot cumpara....sunt numai ochi si urechi.Am fost in targul vitan, insa in perioada asta la ,,raionul'' moto este liniste si pace.

Salut dupa cum ti-am zis ,am desfacut toate cele 3 mz rt si le-am sablat, asa arasta acum. Cand sti ceva preturi pentru cauciucuri 3.00 si 3.25 si3.50,saua ,burduf pt lant si telescoape fata ma intereseza si pe mine. Pareriamea, nu schimba nimic la motoreta si dute asa cu ea (pe ea sau transport-o cu ceva, eu le pun in duba si asa le duc in rar)in rar ca nu o sa intampini dificultati doar admiratii credema ca asa patesc eu cand ma duc la rar se uita oamenii la motor cu multa admiratie.

Daca ai nevoie de o parere sau poza sa imi zici sa te ajut

 

Toate cele bune.

post-16700-1265227698_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

Printre altele am reusit sa finalizez rotile centrat vopsit si montat si sa remediez instalatia electrica

mai putin cutia electrica la care inca mai am ceva mici probleme de rezolvat , dupa care o sa sistez lucrarea MZ in favoarea BMW-ului R 35 .

post-46887-1265233635_thumb.jpg

post-46887-1265233686_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-ai pus sa imi faci mie sange rau si sa mor de inima rea... ;) .Vad ca te-ai pus pe treaba nu gluma, sunt foarte bine sablate.Cum si prin ce metoda le-ai facut, le-ai dus la cineva ce sableaza?

 

Salut, nu avem intentie de ati face inima rea... dar se pare ca nu prea am de lucru si asa imi ocup timpul liber si vreau sa le pun la punct ca pe mai tarziu sa le pot scoate la plimbare. Acum am inteles de ce din trei buc scoti una super. Asa am sa fac si eu pt ca una o tin pt mine si restul nu stiu poate le fac cadou sau le voi vinde daca primesc un pret bun. Am gasit si seria stantata pe cadru si e mai jos de blocatorul de ghidon . Dar nu mi-ai zis ai gasit cauciucuri, camere, burdufuri lant si furca fata, sezutul? De sablat am facut in fabrica la oficial si am platit 300 lei pe 3 rt complecte, o cutie laterala ce era in plus tot de rt, un cadru de bmw si 2 cuti laterale de simson. Dupa sablare am dat cu perie de sarma ce am pus-o pe flex la turatie mica, ca sa lustruesc piesele, iar pe maine o parte le duc la vopsit electrostatic iar cealalta parte la sudor pentru a mai face retusuri ,suduri, dezdoiri si altele pt ca dupa ce le vopsesc electrostatic le matuesc si unde rebuie mai adaug chit pt a defini bine liniile acolo unde nu am putut sa indrept. Astept sa primesc un raspuns de la un amic sa trimit niste piese la cromat. Daca toate marg bine pana la sfarsitul lunii acestea termin cu vopsitul , instalatie electrica, si ansamblat pana la piesele care vin cromate. Daca ti mai usor putem vorbi si pe tel .Dar cum ti-am mai zis fati toate actele acum asa cum e, si dupa aceia apucate de treaba. La muzeu pe cand se organizeaza acea expozitie de motoare vechi? Ca as trimite un MZ rt de 125 , in speranta ca si-ar gasi un stapan generos si iubitor.

Daca te pot ajuta nu ezita sa imi ceri o mana de . toate cele bune la toti :wink:

Mesaj completat

sal

Printre altele am reusit sa finalizez rotile centrat vopsit si montat si sa remediez instalatia electrica

mai putin cutia electrica la care inca mai am ceva mici probleme de rezolvat , dupa care o sa sistez lucrarea MZ in favoarea BMW-ului R 35 .

 

Salut, din pozace o ai cu Mz in spate e cumva un bmw de 750 ? Ca si eu am un cadrucu acte, ce seamana si imi trebuie piese sa il aduc la viata. daca e de 750 dinaite de anii 40 si ai si alte piese in plus sau daca il dai asa cum e ma intereseaza mai ales daca faci si un pret buna .0744835877 e nr meu de tel

Editat de sorinmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am intrat si eu in posesia unui rt 125 obosit si am inceput sa il demontez pentru al aduce la viata ,si am constatat ca am citeva chesti care nu sint originale,cutia de scule ,stop si etc.din discuti poate avetisau cunoastei cine ar vinde aceste piese,fac cinste

post-54357-1265664614_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink: in curand cine citeste topicul asta nu o sa mai stie care mz e si al cui apartine...dar lasa ca e bine.Ne adunam aici toti...punem de un club mic.Intr-adevar este tinut cam necorespunzator mz-ul tau si are multe lucruri neoriginale pe el.Sunt curios daca oglinda este....daca da atunci cred ca sunt multi care ar da orice sa aiba una, sunt destul de rare.In rest nu stiu ce sa zic...eram curios de mai multe detalii cat ai dat pe el , acte etc.

Parerea mea este ca itit mai trebuie unul sa faci unul bun, poate mai sapi si gasesti....altfel o sa te lovesti de lipsa pieselor cat si de niste preturi destul de maricele pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink: in curand cine citeste topicul asta nu o sa mai stie care mz e si al cui apartine...dar lasa ca e bine.Ne adunam aici toti...punem de un club mic.Intr-adevar este tinut cam necorespunzator mz-ul tau si are multe lucruri neoriginale pe el.Sunt curios daca oglinda este....daca da atunci cred ca sunt multi care ar da orice sa aiba una, sunt destul de rare.In rest nu stiu ce sa zic...eram curios de mai multe detalii cat ai dat pe el , acte etc.

Parerea mea este ca itit mai trebuie unul sa faci unul bun, poate mai sapi si gasesti....altfel o sa te lovesti de lipsa pieselor cat si de niste preturi destul de maricele pe net.

sal,prea multe lipsuri pe el nu sint, cu burdufurile stau prost si fetele de la sei in rest este OK,vreau sa il modific pe magnetou de scuter si arindere electronica sa scap de 6v,in rest actele sint cele vechi deci trebuie sa trec pe la RAR dar asta mai dureaza.acum dabi lam demontat ,si sablat si gtunduit,acm urmeaza greul ,va tin aproape cu lucrarea.

post-54357-1265714740_thumb.jpg

post-54357-1265714829_thumb.jpg

post-54357-1265714866_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am intrat si eu in posesia unui rt 125 obosit si am inceput sa il demontez pentru al aduce la viata ,si am constatat ca am citeva chesti care nu sint originale,cutia de scule ,stop si etc.din discuti poate avetisau cunoastei cine ar vinde aceste piese,fac cinste

Salut, din poza nu imi dau sema daca pedala ce o ai e de la schimbatoru de viteza sau de pornire? In mod normal trebuie sa ai pedala de la pornire ce e pe o 'tiava ' si e langa motor iar prin ea trece axul de la pedala de schimbator de viteza. Din cate mz rt am avut si nu sunt putine unele au avut probleme cu pedala de la schimbatorul de viteza. Asa ca atentie in acesta zona. stop stiu la cineva dar cere 80 lei iar cutie am in plus dar inca nu stiu care mi disponibila pt ca acum toate cele 3 rt imi sunt la vopsit electrostatic sa nu mai am prob cu rugina. Revin cu poze dupa ce le aduc acasa. Ti-am lasat nr meu de tel la bursa daca vrei sa mai vorbim si alte detalii.Spor la munca ca ai nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am intrat si eu in posesia unui rt 125 obosit si am inceput sa il demontez pentru al aduce la viata ,si am constatat ca am citeva chesti care nu sint originale,cutia de scule ,stop si etc.din discuti poate avetisau cunoastei cine ar vinde aceste piese,fac cinste

 

Cind eram mai tinar si la trup curat... la M.Z-l meu am refacut instalatia electrica .Acum am gasit schema electrica si o pun aici poate ajuta pe cineva. Schema arata putin ciudat ,este facuta de un P.R.A.M-ist (eu sunt acela ) .Ca sa raspund la prima intrebare PRAM=protectii prin relee automatizari si masurari (electrice). Daca aveti intrebari va raspund cu placere !!

 

De trei ori am incercat // Nu vrea sa incarce poza .Scuze !

Mesaj completat

Cind eram mai tinar si la trup curat... la M.Z-l meu am refacut instalatia electrica .Acum am gasit schema electrica si o pun aici poate ajuta pe cineva. Schema arata putin ciudat ,este facuta de un P.R.A.M-ist (eu sunt acela ) .Ca sa raspund la prima intrebare PRAM=protectii prin relee automatizari si masurari (electrice). Daca aveti intrebari va raspund cu placere !!

 

De trei ori am incercat // Nu vrea sa incarce poza .Scuze !

post-9084-1265962584_thumb.jpg

Editat de constantin57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal oameni buni ,am desfacut motoru de la rt ca sal curat pentru ca era ne pornit de vreo 9 ani si am cnstatat ca ambielaju are joc la biela,in cazul de fata nu am de cit sa il reconditionez ,cunoasteti ce tip de rulment cu ace sar potrivi acolo sau o adresa sau nr tel la vreun meserias din tara unde las putea reconditiona ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal oameni buni ,am desfacut motoru de la rt ca sal curat pentru ca era ne pornit de vreo 9 ani si am cnstatat ca ambielaju are joc la biela,in cazul de fata nu am de cit sa il reconditionez ,cunoasteti ce tip de rulment cu ace sar potrivi acolo sau o adresa sau nr tel la vreun meserias din tara unde las putea reconditiona ....

Salut! In Bucuresti exista atelierul fratilor Teodorescu care rezolvau cu mare succes ambielaje si seturi pentru orice motor, insa din pacate nu mai e... Daca vrei sa incerci, uite un nr. de telefon de pe net, reparatii ambielaje si bucsari cilindri in Cluj (Sebastian): 0745.469.883

Succes! Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal oameni buni ,am desfacut motoru de la rt ca sal curat pentru ca era ne pornit de vreo 9 ani si am cnstatat ca ambielaju are joc la biela,in cazul de fata nu am de cit sa il reconditionez ,cunoasteti ce tip de rulment cu ace sar potrivi acolo sau o adresa sau nr tel la vreun meserias din tara unde las putea reconditiona ....

Salut,si eu am probleme cu ambielajul de la rt si l-am lasat la un amic care imi face asemenea operatii. Nu stiu cat costa pana nu il desface sa vada unde e problema ,si atunci voi sti si pretul ,sau amicul meu il da la randul lui , la un d-n care pt 60eur il face ca nou nout nu reconditionat.Asa au ajuns piesele de la vopsit electrostatic si unde am platit 200lei. Unele piese le-am montat ,pt ca restul vor mai fi vopsite cu inca un strat de vopsea auto ca sa se poata face toate retusurile de rigoare. Asa ca mi-a mai ramas sa fac partea electrica , sa cumpar cauciucuri fata spate 2-3 perechi, sezutul de la scaune vreo 2-3 perechi, cauciucuri pe suporti de picior , burdufuri lant si telescoape fata si lant, iar apoi sa gasesc unde pot croma pisele de la telescoape fata-spate ,toba esapament si ramele de la faruri. Pana gasesc un vopsitor bun ,ma pregatesc sa fac schimbul la rulmenti din roti si sa verific sistemul de franare.

Mai am inca mult de lucru dar daca toate merg bine in martie dau o tura cu ele.

Rezervorul cu ce se poate curata de rugina ce e inauntru? Am mare nevoie de sfaturi la acest capitol ca nu as baga coca -cola in el ca am incercat si nu a mers. Sorube mari sau lanturi sau alte asemenea lucruri si sa-l scutur nu stiu cat la suta e buna solutia.

Toate cele bune ;)

post-16700-1266349086_thumb.jpg

post-16700-1266349160_thumb.jpg

post-16700-1266349256_thumb.jpg

post-16700-1266349388_thumb.jpg

post-16700-1266349485_thumb.jpg

post-16700-1266349587_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,si eu am probleme cu ambielajul de la rt si l-am lasat la un amic care imi face asemenea operatii. Nu stiu cat costa pana nu il desface sa vada unde e problema ,si atunci voi sti si pretul ,sau amicul meu il da la randul lui , la un d-n care pt 60eur il face ca nou nout nu reconditionat.Asa au ajuns piesele de la vopsit electrostatic si unde am platit 200lei. Unele piese le-am montat ,pt ca restul vor mai fi vopsite cu inca un strat de vopsea auto ca sa se poata face toate retusurile de rigoare. Asa ca mi-a mai ramas sa fac partea electrica , sa cumpar cauciucuri fata spate 2-3 perechi, sezutul de la scaune vreo 2-3 perechi, cauciucuri pe suporti de picior , burdufuri lant si telescoape fata si lant, iar apoi sa gasesc unde pot croma pisele de la telescoape fata-spate ,toba esapament si ramele de la faruri. Pana gasesc un vopsitor bun ,ma pregatesc sa fac schimbul la rulmenti din roti si sa verific sistemul de franare.

Mai am inca mult de lucru dar daca toate merg bine in martie dau o tura cu ele.

Rezervorul cu ce se poate curata de rugina ce e inauntru? Am mare nevoie de sfaturi la acest capitol ca nu as baga coca -cola in el ca am incercat si nu a mers. Sorube mari sau lanturi sau alte asemenea lucruri si sa-l scutur nu stiu cat la suta e buna solutia.

Toate cele bune ;)

 

sal,in legatura cu rezervoru eu am bagat jetul de la sablaj si a scos toata rugina,acum depinde cu ce material ai sablat tu ,eu sblez cu bile de cupru fier,si a iesit bec.si in legatura cu ambielajul un user mia dat un nr de tel de la un atelier din cluj ,am luat legatura cu tipul si a zis ca ma costa operatia de reconditionare 240,care consta inschimbarea bielei boltului rulmentu adica chitului de biela+centrat si ceva garantie,a mai zis ca pisele vin din germania ca miine le comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

embleme nu am gasit pe nicaieri...insa acum aproximativ un an, uitandu-ma pe forumul asta sau altul..sincer nu mai stiu am dat intamplator peste cineva care prezenta niste embleme de mz si simson facute dupa cele originale si aratau chiar bine.Are cineva idee unde pot gasi si eu emblemele sau mai stie cineva de acel topic, eu unul nu am reusit sa gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

embleme nu am gasit pe nicaieri...insa acum aproximativ un an, uitandu-ma pe forumul asta sau altul..sincer nu mai stiu am dat intamplator peste cineva care prezenta niste embleme de mz si simson facute dupa cele originale si aratau chiar bine.Are cineva idee unde pot gasi si eu emblemele sau mai stie cineva de acel topic, eu unul nu am reusit sa gasesc.

 

 

sal

 

am cautat-o si eu acum cateva zile. Dai si tu o tura cand termini mz-ul .

/index.php?...3196&st=580

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...