Oti121 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Buna! De aproximativ 2 luni de zile mi-am dat FZR-ul de 1000:(. Era din '92 si am dat-o numai pt ca prietena nu putea sa mearga pe el. Acus doua saptamani mi-am luat zx6r sin 1998. Este ea mai noua, mai frumoasa, dar totusi imi e cam dor de cei 145 CP ai FZR-ului. Acum mai am si ciuda deoarece prietena isi ia motor si ea...deci puteam sa mi-o pastrez pe FZRika mea. In fine. Nu de mult detin zx6r-u si deja am probleme. Nu porneste la cald ar fi cea mai mare problema. Am inteles ca poate fi in cazul fericit bujiile...voi incerca sa le schimb. Am fost la un service moto...si le-am zis ca vreau sa imi pun moto la punct pregatit pentru sezon....schimburi de ulei, curatat carburatoare, filtre schimbate, bujii, etc etc. Can d am auzit ca imi zice 250 euro manopera am crezut ca pic in poponeata si nu mai plec de acolo...Am hotarat ca voi cere ajutorul vostru...si ma apuc singur sa fac macar ce pot si eu. Nu sunt habarnist...cel putin la masini ma cam pricep...am segmentat motor de mondeo, am facut masina bucatele....la motor insa pana acum nu m-am bagat. Pentru inceput nu imi place deloc cum suna toba pe care o am. Banuiesc ca e toba stocksau e posibil sa fie ceva sport dar nu imi place ca e plina cu site. Primaintrebare deci: 1. CUM MODIFIC SUNETUL TOBEI?? am demontat-o dar nush ce sa ii mai fac..cum sa o golesc? Sau ce toba recomandati pentru zx6r in caz ca prefer sunetul de la HONDA...care sunt mai silentioase...si foarte frumoase:X 2. CATE BUJII ARE MOTORUL MEU? 2 sau 4? Si ce marca sa cumpar. Cu sai fara iridium? 3. Bateria ii distrusa...ce baterie sa cumpar? Pentru inceput astea ar fi intrebarile...iar cand le rezolv revin cu restu:)...vom curata lantul...carburatoarele tre reglate..schimburi de ulei, filtre, becuri xenon....as vrea stop pe led...DECI REVIN cu alte intrebari... Ajutati-ma sa scap mai ieftin:( Multumesc anticipat PS...bag niste poze cu toba? Sa imi dati idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 1 .daca umbli la toba trebuie sa faci dupa aia sincronizare la carburi(trebuia sa ti cumperi Honda!) 2. are 4 bujii . ngk normale 3. ai la dispozitie o gama larga de acumulatori aici pe forum(la vanzari) depinde de bugetul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 incearca sa tragi un pic de acceleratie cand e calda si vrei sa o pornesti. mai multe zx6 fac asa si nu numai, destule japoneze chiar. 4 bujii, iridium daca ai bani, merita. iti recomand acumulator victor, foarte bune si destul de ieftine, gasesti in selgros cu siguranta, asa nume de magazine moto care au nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bang-bang Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Nu trebuie neaparat sa sincronizezi carburatoarele daca scoti sitele..depinde foarte mult cum le scoti , si ce scoti din toba aia.Daca observi dupa ca motorul se comporta / aude ciudat ( rateuri , intreruperi , nu merge rotund ) atunci trebuie sa mergi la sincronizat . Iti recomand sa-l pui intai la punct cu toba asa cum e..si apoi sa umbli la toba . Alta idee...Incearca sa o schimbi toata pe una mai "goala", sunt multi amatori de tobe originale . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oti121 Postat Ianuarie 29, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2010 Nu trebuie neaparat sa sincronizezi carburatoarele daca scoti sitele..depinde foarte mult cum le scoti , si ce scoti din toba aia.Daca observi dupa ca motorul se comporta / aude ciudat ( rateuri , intreruperi , nu merge rotund ) atunci trebuie sa mergi la sincronizat . Iti recomand sa-l pui intai la punct cu toba asa cum e..si apoi sa umbli la toba . Alta idee...Incearca sa o schimbi toata pe una mai "goala", sunt multi amatori de tobe originale . Bafta! Mai am toba la ea...e imitatie carbon dar nu stiu...pare total aiurea urat....iti zic dece vreau sa fac ceva la toba...cand pornesc motorul...in raport cu FZR ce l-am avut eu....se aude gen chopper...dar sunetul se aude din toba...asta la rptatii mici...in relantiu de exemplu. In rest la rotatii mai mari se aude bine. Bateria veche este tot VICTOR...dar pe yamaha am avut varta...ziceti ca ii bun VICTORUL? Si bujii NGK cu iridium spuneti voi. De unde sa le iau si cam ce bani sa dau pe ele(la piese auto cel putin difera mult preturile diontr-un magazin in altul...) Apropo de toba...am demontat-o...problema e ca nu stiu daca nu e infundata:-s...in primul rand miroase a benzina....in al doilea rand...poate din cauza sitelor dar nu vezi prin ea deloc. Absolut de loc. Am atasat ceva poze cu toba...ziceti-mi...cum o desfac?...sau macar s-o curat:-s.....si daca se pricepe careva sa-mi zica daca este toba stock asta sau e ceva bun. Multumesc Respectiv "toba noua"...am gasit toba CARUB...mi imi place....dar oare cum suna?:-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 cica motoarele pe carburatie se pornesc cu 1/8 din acceleratie trasa... incearca , se poate ca asta sa fie problema ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 (editat) 2. CATE BUJII ARE MOTORUL MEU? 2 sau 4? Si ce marca sa cumpar. Cu sai fara iridium? Cum frate sa nu stii cate bujii are motocicleta pe care tocmai ai cumparat-o????? Pey ce credeai ca e vre-un V2?? Sau credeai ca se pune cate o bujie la 2 cilindrii?? Editat Ianuarie 29, 2010 de Belbody Atentie la jigniri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cozmin_4u Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 bujiile cu iridium te costa intre 3-4 mil, iar cele normale cam 1 mil si un pic. iti recomand buji normale, mai ieftine, nu prea isi au rostul cele cu iridium iar cu toba...ii scotii niturile dp lateral si ii scoti capul....nu o sa vezi prea multe in ea ca filtrele sunt prinse in lateral si nu prea ai ce ii face decat sa ii faci o gaura in mijloc, gazele v-or trece mai putin prin filtru....zgomot mai puternic, sau poti sa ii scoti filtrul de tot, desi nu cred ca ti-ar placea sa iti fac creierii varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oti121 Postat Ianuarie 29, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2010 bujiile cu iridium te costa intre 3-4 mil, iar cele normale cam 1 mil si un pic. iti recomand buji normale, mai ieftine, nu prea isi au rostul cele cu iridiumiar cu toba...ii scotii niturile dp lateral si ii scoti capul....nu o sa vezi prea multe in ea ca filtrele sunt prinse in lateral si nu prea ai ce ii face decat sa ii faci o gaura in mijloc, gazele v-or trece mai putin prin filtru....zgomot mai puternic, sau poti sa ii scoti filtrul de tot, desi nu cred ca ti-ar placea sa iti fac creierii varza ....pentru inceput sa dau jos niturile...nu prea stiu cum ca daca iau cu flexul zgarii toba....apoi o scto de tot...o pu provizoriu sa vad cum suna:D....si daca suna prea tare o gauresc...daca o gauresc practic o sa vad prin ia?....cat de mare sa fie gaura?....va suna bine??? Mesaj completat Pfoai ce draci am...am scos niturile...si mirati-va...nu se misca nici acum nimic:| Am dat si cu ciocanu si cred ca voi da in el si cu capu pana ce iesex-(...DECE nu iese???(( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 bujiile cu iridium te costa intre 3-4 mil, iar cele normale cam 1 mil si un pic. iti recomand buji normale, mai ieftine, nu prea isi au rostul cele cu iridiumiar cu toba...ii scotii niturile dp lateral si ii scoti capul....nu o sa vezi prea multe in ea ca filtrele sunt prinse in lateral si nu prea ai ce ii face decat sa ii faci o gaura in mijloc, gazele v-or trece mai putin prin filtru....zgomot mai puternic, sau poti sa ii scoti filtrul de tot, desi nu cred ca ti-ar placea sa iti fac creierii varza da, te costa dar tin mult mai mult si consuma cam cu jumate de litru mai putin troaca. economia este pe termen lung, nu imediat. plus ca merge mai rotund. eu am facut 28.000 intr-un an cu unul din motoarele mele pe care am pus iridium, pe langa pornirea mai usoara inca nu s-a modificat distanta la electrozi si nici nu s-a rotunjit electrodul central. cred ca mai tin macar inca pe atat... inainte schimbam bujiile la 5000, odata cu uleiul, nu ca nu mai mergeau dar deja aratau oribil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oti121 Postat Ianuarie 30, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2010 Multumesc pentru informatii. Azi ma ocup de toba...ma duc la un prieten care are burghiu de jumat de metru...si ii tragem o gaura in mijloc (o gaura de 4-5 cm), iar restul de site vor ramane acolo unde sunt si acum..nu ii pot sa de cap....am dat jos niturile....dar nu misca nimic. Sa fi fost din material pros si la caldura sa fi se lipt?....sau l-ai lipit astia care au facut toba cu ceva special ca sa nu prinda aer fals?...In fine...nu asta e important acum. Fac toba si ii trag niste poze....apoi v-o arat. Iar cu bujiile....nu stiu ce sa fac:-s...de unde as putea lua bujii cu iridium ieftine? Am gasit ceva prin TM la 34 lei:-s...ce ziceti? Bucata..normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Ce ai gasit tu la 34 lei cred ca sant bujii normale... cele iridium sant in jur de 60 bucata... Dar ca sa te bag si mai in ceata vezi ca exista si din astea contrafacute, asa ca grija de unde cumperi si ce cumperi. Preturile astea sant pentru NGK. Exista parca si alte firme care fac cu iridium. Iar tu nu vezi prin toba pentru ca toba ta in sectiune arata cam asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 1. parerera mea este ca devreme ce ai segmentat singur un motor de masina nu are sens sa mai treci vreodata prin service. service-ul il vad ca ceva pentru oameni care ori sint atehnici, ori nu au timp, ori au bani, ori combinatii de cele enumerate mai inainte. 2. bujii prima data cind am auzit de bujiile cu iridiu si reclama (exagerata, zic eu) care li se face am zis ca ma p.ish pe ele. dar dupa ce am citit niste chestii mai concrete (pe site-ul Denso, dedicat exclusiv bujiilor cu iridiu, exista un FAQ interesant: http://www.densoiridium.com/faq.php) am inceput sa-mi reviziuiesc parerea. pina si producatorul spune clar ca aceste bujii nu sint cai putere la pachet, ci pur si simplu garanteaza o scinteie buna pentru o durata mai mare. chiar daca la manual scrie ca bujia se schimba in mod normal la un numar destul de mare de kilometri, asta nu inseamna ca la jumatatea acelui interval bujiile o sa fie ca noi, orice uzura e graduala. in lumina celor spuse cred ca stress are dreptate, pe termen lung probabil iti scoti banii, plus ca te scutesc eventual de unele probleme. concret: asa cum stii si tu, preturile variaza foarte tare de la magazin la magazin. in State o bujie cu iridiu (NGK sau Denso) o iei si la 8 dolari, la noi gasesti bujii chioare (normale) la preturi aproape duble. eu ma gindesc la un "grup buy" din State. daca ne-am stringe mai multi pretul transportului ar fi neglijabil, iar daca ar putea sa le aduca cineva in valiza ar fi si mai bine 3. baterii de cind am motoru' m-am indreptat constant spre concluzia ca singurele consumabile pe care merita sa dai mai multi bani sint lantul si cauciucurile. sa nu-ti imaginezi cumva ca poti sa-ti bati joc de-o Yuasa sau de-o Varta si tot o sa te tina 5 ani. in locul tau mi-as lua cea mai ieftina baterie pe care-as gasi-o si as intretine-o cum trebuie. 4. toba idei: /index.php?...=227318&hl= 5. pornire la cald in manualul motorului meu scrie ca la cald se porneste cu 1/8 din acceleratie. porneste si fara dar ceva mai greu. totusi in ultima vreme porneste mai greu chiar daca-i dau oleaca de gaz. o baterie in stare buna si bujii noi cred ca ajuta, dar daca persista... 1 .daca umbli la toba trebuie sa faci dupa aia sincronizare la carburi(trebuia sa ti cumperi Honda!)2. are 4 bujii . ngk normale 1. dom'le, am citit de un milion de ori pe forum ca aceasta sincronizare ar fi un fel de "end all, be all" al reparatiilor moto. la motoru' meu pentru sincronizare sint disponibile 3 suruburi exterioare carburilor, care nu fac altceva decit sa modifice pozitia relativa a fluturasilor (vad ca dupa moda noua se cheama clapete) din carburi. cum pana mea poate sa determine schimbarea unei tobe modificarea raportului depresiunilor pe ciclul de admisie, n-am fost in stare sa inteleg, dar poate ma ajuta cineva. 2. da' Denso ce au? Cum frate sa nu stii cate bujii are motocicleta pe care tocmai ai cumparat-o????? Pey ce credeai ca e vre-un V2?? Sau credeai ca se pune cate o bujie la 2 cilindrii?? exista motoare care au 2 bujii pe cilindru, stiu ca unele Transalpuri is asa, poate o mai fi si altele. omu' a pus o intrebare, daca si-a bagat cit de cit nasul intr-un motor la viata lui ma gindesc ca nu e chiar asa de "naiv" incit sa nu stie sa numere citi cilindri are... da' nu toti le stim pe toate, spre deosebire de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Buna! De aproximativ 2 luni de zile mi-am dat FZR-ul de 1000:(. Era din '92 si am dat-o numai pt ca prietena nu putea sa mearga pe el. Acus doua saptamani mi-am luat zx6r sin 1998. Este ea mai noua, mai frumoasa, dar totusi imi e cam dor de cei 145 CP ai FZR-ului. Acum mai am si ciuda deoarece prietena isi ia motor si ea...deci puteam sa mi-o pastrez pe FZRika mea. In fine. Nu de mult detin zx6r-u si deja am probleme. Nu porneste la cald ar fi cea mai mare problema. Am inteles ca poate fi in cazul fericit bujiile...voi incerca sa le schimb. Am fost la un service moto...si le-am zis ca vreau sa imi pun moto la punct pregatit pentru sezon....schimburi de ulei, curatat carburatoare, filtre schimbate, bujii, etc etc. Can d am auzit ca imi zice 250 euro manopera am crezut ca pic in poponeata si nu mai plec de acolo...Am hotarat ca voi cere ajutorul vostru...si ma apuc singur sa fac macar ce pot si eu. Nu sunt habarnist...cel putin la masini ma cam pricep...am segmentat motor de mondeo, am facut masina bucatele....la motor insa pana acum nu m-am bagat. Pentru inceput nu imi place deloc cum suna toba pe care o am. Banuiesc ca e toba stocksau e posibil sa fie ceva sport dar nu imi place ca e plina cu site. Primaintrebare deci: 1. CUM MODIFIC SUNETUL TOBEI?? am demontat-o dar nush ce sa ii mai fac..cum sa o golesc? Sau ce toba recomandati pentru zx6r in caz ca prefer sunetul de la HONDA...care sunt mai silentioase...si foarte frumoase:X 2. CATE BUJII ARE MOTORUL MEU? 2 sau 4? Si ce marca sa cumpar. Cu sai fara iridium? 3. Bateria ii distrusa...ce baterie sa cumpar? Pentru inceput astea ar fi intrebarile...iar cand le rezolv revin cu restu:)...vom curata lantul...carburatoarele tre reglate..schimburi de ulei, filtre, becuri xenon....as vrea stop pe led...DECI REVIN cu alte intrebari... Ajutati-ma sa scap mai ieftin:( Multumesc anticipat PS...bag niste poze cu toba? Sa imi dati idei? 1. Cumperi alta toba...nu o modifica pe aia...nu-i scoate sitele ca o sa sune ca un burlan gol. Eu am pe a mea un GPR si suna destul de tare. 2. 4 - cumpara normale, iridium sa-ti iei cand deja cam stii cu ce se mananca un carburator. 3. Daca nu porneste la cald - nu e bateria...nici eu nu stiu ca nu-s electrician, dar si mie mi-a facut faza asta o data...si e aiurea ca nu stiam ce are...s-a racit putin si a luat-o apoi....nu mi-a mai facut de atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oti121 Postat Ianuarie 30, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2010 1. Cumperi alta toba...nu o modifica pe aia...nu-i scoate sitele ca o sa sune ca un burlan gol. Eu am pe a mea un GPR si suna destul de tare.2. 4 - cumpara normale, iridium sa-ti iei cand deja cam stii cu ce se mananca un carburator. 3. Daca nu porneste la cald - nu e bateria...nici eu nu stiu ca nu-s electrician, dar si mie mi-a facut faza asta o data...si e aiurea ca nu stiam ce are...s-a racit putin si a luat-o apoi....nu mi-a mai facut de atunci. Asta am facut...atat m-am enervat ieri seara....ca azi am facut rost de o toba de carbon...3 minute am montat-o...si suna exceptional:X:X:X....in special la ture mai mari dar si la relanti face frumos...oricum....e ceva in gen ce mi-am dorit....acum am toba de stock de vanzare:P....cea din poza....cat sa cer pe ea ca sa o si dau?....Iar in legatura cu pornirea la cald....am montat toba noua....am lasat ca motorul sa se incalzeasca...treptat am accelerat-o....si am incalzit-o....pana acum nu pornea la 3 liniute (caldura motorului)...am incalzit-o pana la 4 liniute...pe loc(intr-adevar era frig si afara 4-5 grade....dar motorul radia caldura...am accelerat-o.....a scos de cateva ori bubuitor si foc pe toba...s-a mai curatat si aia (v-am spus ca toba stock nu stiu daca nu e infundata)...siii.....am incercat sa o pornesc la cald....si ce credeti a pornit???? FARA SA O ACCELEREZ A LUAT-O FOARTE BINE...DIN PRIMA...am incercat de 4-5 ori ca nu imi venea sa cred...porneste perfect:D...in schimb....cand am montat bateria veche icarcata(am pus-o la redersor)..motorul a pornit destul de greoi la rece....acum nu porneste bine la rece.... Dar asta e posibil ca nu a pornit pentru ca a fost innecat motorul....ca stapanul anterior al motorului...intelegeti voi. Acum voi incerca mai spre seara sa o pornesc cand se raceste....dar cald mere:D Dar de la cea si-a revenit??? Problema tobei s-a rezolvat...am toba zx6r cu trei prinderi de vanzare...toba sport pt cei interesati...MOTEGI RACING E.... Next steps: trebuie sa achizitionez un acumulator...asa cum mi-ati propus voi CEL MAI IEFTIN, DAR NOU, CU GARANTIE:) si Bujii...dar nici acum nu stiu de care sa iau...m-ati bagat total in ceata:)... O problema (cea a tobei) Afost rezolvata. Multumesc:) Mesaj completat 1. parerera mea este ca devreme ce ai segmentat singur un motor de masina nu are sens sa mai treci vreodata prin service. service-ul il vad ca ceva pentru oameni care ori sint atehnici, ori nu au timp, ori au bani, ori combinatii de cele enumerate mai inainte. 2. bujii prima data cind am auzit de bujiile cu iridiu si reclama (exagerata, zic eu) care li se face am zis ca ma p.ish pe ele. dar dupa ce am citit niste chestii mai concrete (pe site-ul Denso, dedicat exclusiv bujiilor cu iridiu, exista un FAQ interesant: http://www.densoiridium.com/faq.php) am inceput sa-mi reviziuiesc parerea. pina si producatorul spune clar ca aceste bujii nu sint cai putere la pachet, ci pur si simplu garanteaza o scinteie buna pentru o durata mai mare. chiar daca la manual scrie ca bujia se schimba in mod normal la un numar destul de mare de kilometri, asta nu inseamna ca la jumatatea acelui interval bujiile o sa fie ca noi, orice uzura e graduala. in lumina celor spuse cred ca stress are dreptate, pe termen lung probabil iti scoti banii, plus ca te scutesc eventual de unele probleme. concret: asa cum stii si tu, preturile variaza foarte tare de la magazin la magazin. in State o bujie cu iridiu (NGK sau Denso) o iei si la 8 dolari, la noi gasesti bujii chioare (normale) la preturi aproape duble. eu ma gindesc la un "grup buy" din State. daca ne-am stringe mai multi pretul transportului ar fi neglijabil, iar daca ar putea sa le aduca cineva in valiza ar fi si mai bine 3. baterii de cind am motoru' m-am indreptat constant spre concluzia ca singurele consumabile pe care merita sa dai mai multi bani sint lantul si cauciucurile. sa nu-ti imaginezi cumva ca poti sa-ti bati joc de-o Yuasa sau de-o Varta si tot o sa te tina 5 ani. in locul tau mi-as lua cea mai ieftina baterie pe care-as gasi-o si as intretine-o cum trebuie. 4. toba idei: /index.php?...=227318&hl= 5. pornire la cald in manualul motorului meu scrie ca la cald se porneste cu 1/8 din acceleratie. porneste si fara dar ceva mai greu. totusi in ultima vreme porneste mai greu chiar daca-i dau oleaca de gaz. o baterie in stare buna si bujii noi cred ca ajuta, dar daca persista... 1. dom'le, am citit de un milion de ori pe forum ca aceasta sincronizare ar fi un fel de "end all, be all" al reparatiilor moto. la motoru' meu pentru sincronizare sint disponibile 3 suruburi exterioare carburilor, care nu fac altceva decit sa modifice pozitia relativa a fluturasilor (vad ca dupa moda noua se cheama clapete) din carburi. cum pana mea poate sa determine schimbarea unei tobe modificarea raportului depresiunilor pe ciclul de admisie, n-am fost in stare sa inteleg, dar poate ma ajuta cineva. 2. da' Denso ce au? exista motoare care au 2 bujii pe cilindru, stiu ca unele Transalpuri is asa, poate o mai fi si altele. omu' a pus o intrebare, daca si-a bagat cit de cit nasul intr-un motor la viata lui ma gindesc ca nu e chiar asa de "naiv" incit sa nu stie sa numere citi cilindri are... da' nu toti le stim pe toate, spre deosebire de tine. MULTUMESC TARE MULT. Este cel mai complex raspuns pe care l-am primit pana acum...M-ai bagat in ceata si mai tare cu bujiile dar in rest chiar mersi pt raspunsuri. Toba am chimbat-o pe una de carbon.....s-a rezolvat problema:)...e mai bine decat sa o distrug pe cealalta...mai bine o vand...daca o ia cineva...daca nu o tin si ma uit la ea. Am scimbat toba si nici pe draq nu are cu carburatoarele si io stiu ce mai....de unde stiu ca trebuie sa le reglez sau nu? Am gasit aici pe forum cum poti face singur un aparat de sincronizat...chiar nu parea complicat....decat sa dau o groaza de bani la hotii astia din majoritatea servixe-urilor....mai bine ma chinui un pic. Bujiile le schimb...baterie imi cumpar.... Numa de bujii ink nu m-am hotarat ce si de unde...poate imi gasiti un link sau ceva...sau are careva...4 bujii si o baterie cat mai ieftina dar noua...cum ati zis voi...si o intretin. Pasii urmatori...in care va cer ajutorul sunt: 1. Cand franez....imi scartaie placuta din spate. Discul e foarte putin ruginit...de suprafata...sa ma apuc sa o lustruiesc cu un smirglu de apa??? Sau problema sa fie placutele? Cat de groasa trebuie sa fie carnea pe placute??? Faza mai e si alta....dupa ce folosesc frana de pe roata din spate....tot mai scartaie in continuu...nu simt ca m-ar trage sau ceva de genu....numa se aude cum se invarte roata ca mai scartaie...apoi se opreste...De unde stiu daca trebuie si alea schimbate (Va trimit poze?) 2. Cand dau drumul la acceleratie....manerul ar trebui sa se traga la loc...sa se invarta....al meu uneori ramane blocat si trebuie sa il ajut cu mana...e putin cam deranjant....are ceva arc....sau unde sa il desfac? Ce sa ii fac? 3. Cum ajung la filtrul de aer? Si cum il curat...sau il schimb daca este foarte urat. Multumesc anticipat....orice poza cereti eu va trimit. Multumesc Mesaj completat Apropos...ar fiindicat un sistem de alarma pe motor...nu?..si ce sa iau..cu pager sau fara? Unele sunt cu pornire din buton...pt ce? Fitze? Si daca motorul e in viteza cum porneste?...o ia la drum? si cum porneste cand de ex a mea e cu scock manual nu automat..il pot schimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) Pasii urmatori...in care va cer ajutorul sunt: 1. Cand franez....imi scartaie placuta din spate. Discul e foarte putin ruginit...de suprafata...sa ma apuc sa o lustruiesc cu un smirglu de apa??? Sau problema sa fie placutele? Cat de groasa trebuie sa fie carnea pe placute??? Faza mai e si alta....dupa ce folosesc frana de pe roata din spate....tot mai scartaie in continuu...nu simt ca m-ar trage sau ceva de genu....numa se aude cum se invarte roata ca mai scartaie...apoi se opreste...De unde stiu daca trebuie si alea schimbate (Va trimit poze?) 2. Cand dau drumul la acceleratie....manerul ar trebui sa se traga la loc...sa se invarta....al meu uneori ramane blocat si trebuie sa il ajut cu mana...e putin cam deranjant....are ceva arc....sau unde sa il desfac? Ce sa ii fac? 3. Cum ajung la filtrul de aer? Si cum il curat...sau il schimb daca este foarte urat. Multumesc anticipat....orice poza cereti eu va trimit. Multumesc Mesaj completat Apropos...ar fiindicat un sistem de alarma pe motor...nu?..si ce sa iau..cu pager sau fara? Unele sunt cu pornire din buton...pt ce? Fitze? Si daca motorul e in viteza cum porneste?...o ia la drum? si cum porneste cand de ex a mea e cu scock manual nu automat..il pot schimba? Diferenta la pornire dintre toba stock si cea sport se vede de obicei, din cate am inteles de la un posesor de ZX6 acelasi an cu al tau toba stock ii cam gatuia motorul, chestia asta se vede si la alte motoare ale caror tobe nu sunt cu tunel. 1. Placutele trebuiesc schimbate daca nu se mai vede santul de pe suprafata care calca pe disc, de scartatit probabil scartaie din cauza ruginii, nu iti fa probleme o sa dispara singura dupa prima tura, nu e nevoie sa dai cu smirghel sau altceva. 2. Daca se blocheaza din cand in cand nu ai ce sa ii faci decat sa o grezezi, nu e nici un arc ce poate fi tensionat ca sa iti traga mansonul la loc sau mai stiu eu ce ... desfa blocul de lumini de pe dreapta si cu o seringa baga ulei pe sufe si in cablurile in care intra sufele apoi misca acceleratia in gol. La final inchizi blocul de lunini la loc si gata. Aceasta operatie poti sa o faci si la ambreiaj(cu cat e mai gresat cu atat merge mai bine si te tine cablul de ambreiaj mai mult) 3. Filtru de aer e sub rezervor, nu mai tin minte exact cum se ajunge acolo, dar e destul de usor. De curatat il cureti cu aer comprimat, sau cum ai zis si tu daca e prea imbacsit il schimbi. Editat Ianuarie 30, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) Citeste omule manualul de reparatie si acolo vei gasi raspuns la 50%din intrebarile tale! Unde este filtru, cite bujii are,unde sunt carburatoarele,ca nu se accelereaza la rece,de ce nu porneste cind este in viteze si cu cricul jos...etc http://www.manualedereparatie.info/downloa...X-6R-98-99.html Editat Ianuarie 30, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oti121 Postat Ianuarie 30, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2010 Citeste omule manualul de reparatie si acolo vei gasi raspuns la 50%din intrebarile tale!Unde este filtru, cite bujii are,unde sunt carburatoarele,ca nu se accelereaza la rece,de ce nu porneste cind este in viteze si cu cricul jos...etc http://www.manualedereparatie.info/downloa...X-6R-98-99.html Mersi mult pentru link:) Mesaj completat Diferenta la pornire dintre toba stock si cea sport se vede de obicei, din cate am inteles de la un posesor de ZX6 acelasi an cu al tau toba stock ii cam gatuia motorul, chestia asta se vede si la alte motoare ale caror tobe nu sunt cu tunel. 1. Placutele trebuiesc schimbate daca nu se mai vede santul de pe suprafata care calca pe disc, de scartatit probabil scartaie din cauza ruginii, nu iti fa probleme o sa dispara singura dupa prima tura, nu e nevoie sa dai cu smirghel sau altceva. 2. Daca se blocheaza din cand in cand nu ai ce sa ii faci decat sa o grezezi, nu e nici un arc ce poate fi tensionat ca sa iti traga mansonul la loc sau mai stiu eu ce ... desfa blocul de lumini de pe dreapta si cu o seringa baga ulei pe sufe si in cablurile in care intra sufele apoi misca acceleratia in gol. La final inchizi blocul de lunini la loc si gata. Aceasta operatie poti sa o faci si la ambreiaj(cu cat e mai gresat cu atat merge mai bine si te tine cablul de ambreiaj mai mult) 3. Filtru de aer e sub rezervor, nu mai tin minte exact cum se ajunge acolo, dar e destul de usor. De curatat il cureti cu aer comprimat, sau cum ai zis si tu daca e prea imbacsit il schimbi. Sa desfac blocul de lumini?...care ar fi ala....nu prea inteleg....practic accelertia e la fel ca la masina, nu?...o sifa culiseaza in interiorul unei alte firi....practic sa ung acesta ca sa culisezemai bine firul?....si la ambreiaj acolo mai trebuie sa desfac ceva....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) Omule , cum ti`a zis si TNG citeste manualul ia o problema de exemplu cablul de acceleratie scoate la imprimanta capitolul ala (3-4 pagini) da fuga in garaj si ia-o pas cu pas... Nu zic ca intrebarile tale sunt inutile dar nu va sta nimeni sa iei explice pas cu pas ce sa faci , in manual zice exact mura in gura , daca il ai langa tine poti face lejer operatiunile de intretinere. De exemplu azi mi-am schimbat semeringurile si uleiu la furca , tot asa cu manualul in fata dat am facut-o ca la carte, exact cum zicea Pwla celor de la Yamaha. A durat ceva (3-4 ore) doar pentru ca nu aveam dexteritatea unuia care face asta zilnic , dar nu am intampinat problema mari , ba mai mult mi-am confectionat si o cheie cu care sa pot desface "inner tube" de " outer tube" ! REPET : CU MANUALUL POTI FACE ORICE ! Spor si vointa sa ai Editat Ianuarie 30, 2010 de bau-bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Dacă nu se învârte la loc mansonul verifica Âşi cablurile de accelerație, posibil să fie pe ducă Âşi uită-te Âşi la manÂşonul de accielerație să nu atingă pe undeva. Pentru restul întrebărilor uită-te în manual. Ai acolo tot ce vrei să afli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 1. legat de Iridium vs. normale, ce-am inteles eu din ce-am citit pina acum e ca tin mai mult si dau scinteie mai buna pe durata mai lunga. deocamdata eu zic sa iei normale (CR9E NGK parca, dar nu ma crede pe cuvint). vezi ca sint la Bursa destui care vind. 2. frine de la ce poate sa fie: - sa fie murdare -> le cureti cu spray de frine (Praktiker) sau dai jos etrierul si freci placutele cu o periuta de dinti si spirt - ungi spatele placutei cu niste vaselina pe baza de cupru (termorezistena) - unele placute scirtiie ca asa e ele, n-ai ce sa le faci mie mi-a scirtiit frina spate in draci dupa ce am schimbat placutele. am incercat ce am zis mai sus si nu a avut efect. dupa ceva vreme (multa) scirtiitul a disparut de la sine. recent am demontat etrierul si am constatat ca unul din pistoane era blocat complet. de la ce-o fost, naiba stie. 3. alarma e o bataie de cap. eu am una cu pager, destul de ieftina, care face treaba in felul ei. ce inseamna "in felul ei": - descarca bateria destul de repede (3 saptamini) -> descarcarile complete scurteaza viata bateriei; - senzorul (de soc) e un k.kt; citeodata porneste de la vint sau de la masinile care trec pe strada dar la un soc moderat nu o ia; - daca intra oleaca de apa o ia razna; odata mi-a facut figura intr-o noapte, dupa ce o spalasem in acea zi, urla continuu si nu reactiona la comenzile pagerului; a trebuit sa cobor la 3 dimineata cu lanterna si surubelnita s-o deconectez; pornirea din buton si alea alea sint niste aberatii, nici sa nu te gindesti sa o folosesti. cel mult poate functia de gasire in parcare. exista variante scumpe (Viper, de exemplu) care probabil isi merita banii, dar cind o sa vezi cit costa o sa-ti treaca. ideea cu manualul nu e rea, chiar inveti destule de acolo (dar nu tot). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Orice plăcuțe aÂş pune pe al doilea etrier de pe spate (frână de mână) tot scârțâie, posibil să fie ceva probleme cu etrierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 ,,Oti121 ''esti foarte tare frate si original pe deasupra, si a mea facea la fel si in plus nu pornea pe cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.