gabi_tro Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Salut, am un prieten care vrea sa si ia motor super sport..si ar vrea sa aibe abs. Am vazut ca din 2009 astia de la honda au bagat, aveti idee din ce an au speedurile abs, daca se poate la fiecare marca ar fi perfect! Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Din 2009. Fireblade-ul cica e primul ss cu abs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Ianuarie 31, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2010 mda..cam tare! ..merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Honda CBR 600/1000 RR 2009 vin echipate cu ABS optional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Februarie 1, 2010 Autor Share Postat Februarie 1, 2010 dar de ce oare abia in 2009 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianminzu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Am avut gsxr 1000 K4, 2004 cu ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) dar de ce oare abia in 2009 ? pentru ca ai nevoie de niste fonduri sa dezvolti un proiect si mai ales sa te asiguri de parcticabilitatea lui...un exemplu negativ aici ar fi veyron-ul care a costat mai mult decat profitul pe care l-a generat ps: parca 1000 de euro plus pt 600 rr cu abs 1000 rr Editat Februarie 1, 2010 de @jinx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Se poate face rolling stoppie cu o motocicleta cu abs? Ma gandesc ca atunci cand roata de spate e in aer si se opreste, abs-ul o sa iti "imoaie" frana de fata. Stiam ca sunt legate franele intre ele, franezi cu spatele iti franeaza usor si fata, franezi cu fata iti franeaza si spatele ca sa stabilizeze motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Februarie 1, 2010 Autor Share Postat Februarie 1, 2010 pentru ca ai nevoie de niste fonduri sa dezvolti un proiect si mai ales sa te asiguri de parcticabilitatea lui...un exemplu negativ aici ar fi veyron-ul care a costat mai mult decat profitul pe care l-a generat ps: parca 1000 de euro plus pt 600 rr cu abs 1000 rr daca e asa cum zici tu, de ce la touring este abs de mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Am avut gsxr 1000 K4, 2004 cu ABS Imi vine greu de crezut, poti pune un link sau vreo dovada? Se poate face rolling stoppie cu o motocicleta cu abs?Ma gandesc ca atunci cand roata de spate e in aer si se opreste, abs-ul o sa iti "imoaie" frana de fata. Stiam ca sunt legate franele intre ele, franezi cu spatele iti franeaza usor si fata, franezi cu fata iti franeaza si spatele ca sa stabilizeze motoreta. Normal ca nu se mai poate face rolling stoppie insa cine isi ia optiunea asta nu cred ca are in cap stunt ridding. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Nu merită banii Pe asfalt umed era numai bun abs-ul pentru stoppie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Februarie 1, 2010 Autor Share Postat Februarie 1, 2010 Imi vine greu de crezut, poti pune un link sau vreo dovada? Normal ca nu se mai poate face rolling stoppie insa cine isi ia optiunea asta nu cred ca are in cap stunt ridding. eu nu cred ca se mai poate zice clar ca lucreaza ambele frane, deci iti franeaza automat si spatele, plus ca poti sa tragi frana cat de tare vrei, calc o sa franeze cel mai eficient posibil astfel incat sa nu blocheze roata. Acum nu stiu, poate daca te lasi pe fata mult o iesii ceva..dar nu prea cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 daca e asa cum zici tu, de ce la touring este abs de mult? din acelasi motiv pentru care nu ai nici casetofon cu boxe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianminzu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Imi vine greu de crezut, poti pune un link sau vreo dovada? Imi pare rau dar am vandut-o, si nu stam cu ce sa iti documentez. Era import germania, cu un singur loc, nu stiu daca ABS-ul era on board sau after market. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Februarie 1, 2010 Autor Share Postat Februarie 1, 2010 din acelasi motiv pentru care nu ai nici casetofon cu boxe! daca tu crezi ca boxele au aceeasi utilitate cu abs ul ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 daca tu crezi ca boxele au aceeasi utilitate cu abs ul ..... ...ma refeream la practicabilitatea pentru segmentul de piata vizat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Februarie 1, 2010 Autor Share Postat Februarie 1, 2010 pai si eu la fel, abs ul e practic pe orice fel de motor, asta e si nedumerirea mea ..dece ar avea mai multe nevoie de el aia care au touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 ABS-ul are ~15kg.... La un touring conteaza prea putin... dar la un ssp deja sunt ceva kg in plus si poate ca nu renteaza sa iti maresti greutatea la moto chiar daca franeaza putin mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 ...ma refeream la practicabilitatea pentru segmentul de piata vizat... Pe langa cele doua CBR-uri, si noul BMW S 1000 RR are ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Imi pare rau dar am vandut-o, si nu stam cu ce sa iti documentez. Era import germania, cu un singur loc, nu stiu daca ABS-ul era on board sau after market. Nu exista ABS aftermarket, la fel cum nu exista GSX-R cu un astfel de sistem. Poate doar carene din ABS Mesaj completat ABS-ul are ~15kg.... La un touring conteaza prea putin... dar la un ssp deja sunt ceva kg in plus si poate ca nu renteaza sa iti maresti greutatea la moto chiar daca franeaza putin mai bine... Prima generatie de ABS avea 10kg. Acum Honda mai pune pe ea 6kg, in timp ce noul S1000RR doar 2.5kg. Si de ce e mai folositor pe un (sport) touring decat pe un SS/SBK? Pentru ca un SS/SBK face mult mai putini kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 pai si eu la fel, abs ul e practic pe orice fel de motor, asta e si nedumerirea mea ..dece ar avea mai multe nevoie de el aia care au touring tu ai motocicleta? la profilul tau asa apare. a ta are abs? tot dupa profil, vad ca nu are. so, daca e asa de practic si folositor, de ce nu ti-ai luat mobra cu abs? motocicletele cu abs sunt mai scumpe decat cele fara. apoi, sunt f multi care nu suporta abs-ul. nu se impaca cu ideea ca centrala de abs franeaza in locul lui (sau ii ajuta la franat). mai este si greutatea. practic, adaugi 5-10kg la greutatea motocicletei si pentru unii, asta e f mult. mai ia in calcul, ca o motocicleta echipata de touring, e mult mai grea decat un ss si implicit, mult mai greu de oprit fara abs. am condus un bmw k100lt din 1989 echipat cu abs si e ceva de vis. franele sunt fenomenale. deocamdata am o kawasaki, dar urmatoarea motocicleta sigur va veni echipata cu abs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Februarie 1, 2010 Autor Share Postat Februarie 1, 2010 tu ai motocicleta? la profilul tau asa apare. a ta are abs? tot dupa profil, vad ca nu are. so, daca e asa de practic si folositor, de ce nu ti-ai luat mobra cu abs? motocicletele cu abs sunt mai scumpe decat cele fara. apoi, sunt f multi care nu suporta abs-ul. nu se impaca cu ideea ca centrala de abs franeaza in locul lui (sau ii ajuta la franat). mai este si greutatea. practic, adaugi 5-10kg la greutatea motocicletei si pentru unii, asta e f mult. mai ia in calcul, ca o motocicleta echipata de touring, e mult mai grea decat un ss si implicit, mult mai greu de oprit fara abs. am condus un bmw k100lt din 1989 echipat cu abs si e ceva de vis. franele sunt fenomenale. deocamdata am o kawasaki, dar urmatoarea motocicleta sigur va veni echipata cu abs... pt ca n am avut bani sa mi iau RR din 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 mai ia in calcul ca o motocicleta echipata de touring e mult mai grea decat un ss si implicit, mult mai greu de oprit fara abs. am condus un bmw k100lt din 1989 echipat cu abs si e ceva de vis. franele sunt fenomenale. Nu sunt complet deacord. Atat R 1200 GS, cat si 990 Adv au la gol, fara cutii, 199kg, amandoua cu ABS. Tot atat cat un superbike actual. Iar prima, atat timp cat nu vine vorba de linii drepte prea lungi, se tine foarte bine dupa unul. Ce face mai greu de observat limita aderentei e combinatia de suspensii lungi si Telelever la BMW. Diferenta e ca un SS/SBK e facut pentru circuit, loc unde ABS-ul nu numai ar fi, teoretic, inutil, dar si ilegal. De ce hypersporturile (Hayabusa si ZZR 1400 in special) nu au avut pana acum ABS, asta e intrebarea reala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Nu sunt complet deacord. Atat R 1200 GS, cat si 990 Adv au la gol, fara cutii, 199kg, amandoua cu ABS. Tot atat cat un superbike actual. Iar prima, atat timp cat nu vine vorba de linii drepte prea lungi, se tine foarte bine dupa unul. [...] R 1200 GS are 203kg la gol (fara ABS din cate vad eu) http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bikes/e...200gs_data.html Un superbike actual are 200-210kg la plin, deci nu e chiar tot atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) Nu sunt complet deacord. Atat R 1200 GS, cat si 990 Adv au la gol, fara cutii, 199kg, amandoua cu ABS. Tot atat cat un superbike actual. Iar prima, atat timp cat nu vine vorba de linii drepte prea lungi, se tine foarte bine dupa unul. Ce face mai greu de observat limita aderentei e combinatia de suspensii lungi si Telelever la BMW. Diferenta e ca un SS/SBK e facut pentru circuit, loc unde ABS-ul nu numai ar fi, teoretic, inutil, dar si ilegal. De ce hypersporturile (Hayabusa si ZZR 1400 in special) nu au avut pana acum ABS, asta e intrebarea reala. bmw k100lt din 1989 - Weight incl. oil, gas, etc: 273.0 kg Honda CBR 1000 RR Fireblade - Dry weight: 176.0 kg (am ales firebalde-ul din intamplare) la asta ma refeream eu. e ceva diferenta intre ele. la cele 270 de kg, adaugi 2 persoane si bagajele si te cam apropii de 500 de kg, asa incat o sa ai situatii cand o sa folosesti abs-ul din plin. oricum, la ce pericole ne pandesc zi de zi, nu cred ca ar strica sa ai abs pe mobra, indiferent ca-i touring, ss sau chopper. Editat Februarie 2, 2010 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.