ENDuROAD Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 (editat) PUTEM SPUNE CARE ESTE CEA MAI BUNA ALEGERE? Editat Iunie 2, 2006 de ENDuROAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Depinde pentru ce... Eu as alege LC4 pentru offroad, V Strom pentru drumuri lungi pe sosea, F650 nu prea ma incanta, doar varianta Dakar e mai pe gustul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 PUTEM SPUNE CARE ESTE CEA MAI BUNA ALEGERE? Pret/capabilitati/fiabilitate - castigator Suzuki Daca pretul nu e important as opta pentru BMW pentru prestigiul numelui, dar cheltuielile de intretinere, aici in Canada, sunt mult mai mari la BMW decat la Suzuki. Despre KTM nu am nici o informatie, deci nu pot comenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 V-strom este cel mai de sosea dintre cele 3. Aici poti sa citesti pana te plictisesti de cele 3 si altele asemenea. Atata timp cit nu vrei sa faci enduro pe carari de oi v-strom este, dupa opinia mea, cea mai buna (si economica) alegere. Atentie la buget v-strom ca dupa achizitionare sint de cumparat niste "optionale" obligatorii: - parbriz inalt, - crash guard, - semnalizatoare mai scurte (Vezi in threadul din semnatura mea) Mai intreaba despre v-strom si pot sa iti povestesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 LC4 pe teren...oricum e o vaca...BMW F650 e frumos si pare tare pe drumuri...Suzuki...nu stiu nici cum arata. hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDuROAD Postat Iunie 3, 2006 Autor Share Postat Iunie 3, 2006 V -STROM e frumoasa dar si BMW F650 , KTM nu prea imi place asa ca o sa ma documentez mai mult despre cele doua. Japoneza e mai ieftina dar nemtzoaica e mai eleganta ......of....... greu, foarte greu de ales , totusi cred ca V-STROM ca am observat ca sunt putine pe strada. arhigraph spune-mi te rog cum e Aprilia ta ? esti multumit de ea? Aprilia inteleg ca are motor rotax de care am auzit ca e f. fiabil Baieti eu ma retrag acum o sa revin bye! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Si io as opta pt. v-srtom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 V-Strom e cea mai buna pt. touring (V2, putere mai mare etc.) dar de frumoasa... hmm, de gustibus non disputandum est Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 KTM-ul e cel mai bun pe coclauri. Wee-Stromul e cel mai bun pentru touring. GSD-ul e undeva intre. Personal consider ca pentru enduro-adventuring de unul singur un OR 600 Atlas ar fi cea mai buna alegere. Mult noroc insa in a gasi unul complet functional (fara bube ascunse). Si la un pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDuROAD Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 nu stiu , inca ce sa fac , eu vreau sa merg pe teren accidentat mai mult si in oras mai rar. Hard enduro nu-i de mine ca am trecut de 30 de multisor, salele mele nu-s de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 nu stiu , inca ce sa fac , eu vreau sa merg pe teren accidentat mai mult si in oras mai rar. Hard enduro nu-i de mine ca am trecut de 30 de multisor, salele mele nu-s de asta. My friend, Cunosc multi baieti care se dau foarte bine la enduro la 40 - 45 ani. Totul e sa vrei Eu zic sa bagi in lista si KTM LC4 Adventure. Este cea mai polivalenta motocicleta de pe piata Daca esti pe genul comod, e mai bun BMW sau Suzuki DL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 KTM LC4 Adventure - pt autonomia teoretica de 450 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 KTM LC4 Adventure - pt autonomia teoretica de 450 km cel mai tare raspuns..... BMW f 650 consum 3,5% solo si 3,9~4,00% cu pasager+bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 (editat) nu stiu , inca ce sa fac , eu vreau sa merg pe teren accidentat mai mult si in oras mai rar. Hard enduro nu-i de mine ca am trecut de 30 de multisor, salele mele nu-s de asta. Mai mult teren accidentat si mai putin oras... hmmm. Dar cita sosea? Adica vrei doar sa ajungi pana la Baicoi/Azuga si acolo pe drum forestier sau te bate gindul si de o Bucovina, Apuseni etc.? Daca este prima motocicleta ti-as recomanda BMW-ul pt ca este mai usor si are o piata mai lichida. Cind te plictisesti de el (nu prea are putere deduc eu din eternele meciuri similare de pe alte forumuri) poti sa il vinzi usor. In plus V-stromul este destul de instabil la viteze mici datorita centrului de greutate ridicat si a masei mai mari. Daca te gindesti, totusi, sa iei V-strom mai pune la buget vreo 500 - 1000+ de paralute pentru modificarile obligatorii: crash guard, scut de motor si parbriz si optionale: cric central, suspensie fata mai profesionista, toba. Vad ca serviciul il ai pe la Iancului. Daca nu treci pe la Arc (desi nu prea ajung) putem sa ne vedem intr-o dupa amiaza sa cintaresti animala. Editat Iunie 7, 2006 de Novix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvestru Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 KTM LC4 e unic. E sooper la drum lung din cate am citit eu despre el. Merge si off-road mult mai bine decat celelalte...dar e si asta cam scumputz la intretinere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 personal as lua f 650. daca v-stromul era cu spite pe el l-as fi luat (ca sa mearga bine si la enduro). KTM e carburator, deci... nu ca nu imi place, dar nu as da banii pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 "KTM LC4 Adventure - pt autonomia teoretica de 450 km" Pai la ce iti foloseste autonomia aia??? Ca si-asa dupa o ora - doua mai trebe sa te dai jos sa te dezmortesti... Si daca dai si de o benzinarie in cale- atunci chiar ca nu e cine stei ce avantaj autonomia. Oricum, la capitolul consum- bmw-ul e peste celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 KTM Adventure este cel mai frumos, cel mai tare, cel mai bine suspendat. Daca nu esti postash sau nu ai nevoie de un moto de zi cu zi, KTM e cel mai bun. Pentru toata ziua BMW, Pentru drumuri lungi pe asfalt - Suzy, pentru plimbari de duminica sau offroad - KTM - este o senzatie incomparabila.....Azi iarna i-am dat 136 la ora pe plaja....merge bestial.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDuROAD Postat Iunie 9, 2006 Autor Share Postat Iunie 9, 2006 (editat) Una peste alta , nimic concret , mai astept pareri. Daca ar fi sa aleg in momentul asta as alege V-Strom , pentru ca BMW are pret cam mare , KTM e mai mult pentru aratura iar V-Strom e undeva la mijloc. Pentru oras , sosea si putin pe camp Suzuki V-Strom face banii. Astept oferte V-Strom sau BMW Editat Iunie 9, 2006 de ENDuROAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 Cum nimic concret? Fiecare si-a spus punctul de vedere. Nu asta ai vrut? Ce te asteptai? Sa raspunda toti la unison cu acelasi clasament? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDuROAD Postat Iunie 9, 2006 Autor Share Postat Iunie 9, 2006 Am spus nimic concret in sensul ca asteptam sfaturi si pareri mai detaliate , imi cer scuze daca nu am fost inteles dar.... intrebarea mea suna cam asa: de ce V-STROM sau F650 sau KTM ?? Multumesc tuturor! Astept PARERI CONCRETE = EXPLICATII PARERI CONCRETE = EXPLICATII La asta m-am referit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXL Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 Am spus nimic concret in sensul ca asteptam sfaturi si pareri mai detaliate , imi cer scuze daca nu am fost inteles dar.... intrebarea mea suna cam asa: de ce V-STROM sau F650 sau KTM ?? Multumesc tuturor! Astept PARERI CONCRETE = EXPLICATII PARERI CONCRETE = EXPLICATII La asta m-am referit ...mergi pe un v-strom 650,al meu are 24000km(6000facuti in Ro),nu am avut nici o problema... probabil dupa asta,o sa-l vrei pe ala de "1000" P.S aici pt unul de un an,platesti in jur de 5000-5500€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 Dude, ce pareri concrete vrei ? Rapoartele cutiei de viteza ? Raportul foaie mica - foaie mare ? Sincer acuma... Tot ce s-a spus pana acum e perfect corect. Tu esti cel care decide ce proportie de elemente motociclistice (drum lung/scurt, sosea/soft-enduro/hard-enduro etc.) vrei in final. P.S.: Ca o completare, eu unul consider ca dilema 'adevarata' este intre BMW si KTM. Wee-Stromu e din alt film. Ala merge comparat cu ceva gen Multistrada 620, nu cu alea doua de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 "P.S aici pt unul de un an,platesti in jur de 5000-5500€. " da, sigur.. cu drumul + taxe de drum + vama + pai adaugi peste 1000 de euro!!! Pai frate, la 6800 hmmm mai pui 4 sute si iti iei F650 GS NOU NOUT de la reprezentanta din ROmania cu garantie! P.S. La 3500 -3800 gasesti in tara F650 din 96 - 98 care mere de rupe si nu ai treaba cu el multi ani de zile! Io sunt fan BMW - deci parerea mea e subiectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXL Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 (editat) "P.S aici pt unul de un an,platesti in jur de 5000-5500€. " da, sigur.. cu drumul + taxe de drum + vama + pai adaugi peste 1000 de euro!!! Pai frate, la 6800 hmmm mai pui 4 sute si iti iei F650 GS NOU NOUT de la reprezentanta din ROmania cu garantie! P.S. La 3500 -3800 gasesti in tara F650 din 96 - 98 care mere de rupe si nu ai treaba cu el multi ani de zile! Io sunt fan BMW - deci parerea mea e subiectiva ...nu am facut eu legile in Ro,a doua ,v-strom-ul meu nu e de vanzare,si ultima...mai usor cu BMV-urile,nu faceti altceva decat sa dati banii pe o "marca"nu pe un "motor"..., P:S Io sunt apasionat de "motoare"...si parerea mea tot subiectiva E... Editat Iunie 9, 2006 de XXL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.