--=HD=-- Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 da e o cazanie din 1800 ,mostenita de la bunicul meu care a salvat o de la gunoi prin anii '70 "Cazanie la Dumineca Tomei. A doua dupa Pasti." Hai ca de cand am deschis poza stau cu ochii in ea si incerc sa-mi aduc aminte literele. S-o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanys Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 furca nu e de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Un stop frumos, cu sticle intacte . Daca nu ma insel provine de pe Ford Model A. 160lei / 35euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Un stop frumos, cu sticle intacte . Ce fain e! Asta merge direct pe un chopper rat, ceva de gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zundi Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 cred ca furca este de la un CONDOR 350 probabil 1929 [tr ca seamana bn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 furca nu e de vanzare? Salve! Sa vedem intai de la ce trotineta provine.. Deja a aparut un raspuns,dupa ce clarificam treaba,se poate vorbi si de alte treburi. Numai bine! Cineva zice ca ar fi de Durkopp M10. Oricum,furca e germana,zic specialistii(nu neaparat Durkopp). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanys Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 eu cred ca provine de la un nsu350 sau 500, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 cateva vechituri taranesti si nu numai... specific ca pozele sunt facute in doar o casa si nu sunt de vanzare cartea este de vanzare pretul este discutabil la tel sau pm reprezinta strategii si poze militare este in germana si am inteles ca ar fi editata intre cele 2 razboaie mondiale este intro stare in care se deterioreaza f repede si vreau so dau la cineva care chiar o poate pastra cum merita.telefon 0721656301 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_vechio Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 (editat) 2 plachete moto disponibile pentru vanzare pret:150 lei ambele Editat August 18, 2012 de el_vechio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Salve! Tot din WW2 nea Spirica are doua rezervoare trantite. Unul e de Steyr 1500 A si celalalt e de Horch 901,zic specialistii. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 23, 2012 Autor Share Postat August 23, 2012 Salve! Un fel de strung facut pe o falcea de tun WW2. Numai bine! Chiuloasa si cilindrul par de Steyr RSO,vehicul WW2 proiectat de Ferdinand Porsche. Motorul avea 8 cilindri,3500 c.c. Si furca impaienjenita de care se pomenea mai sus. Mai ca as zice ca furca e de Sarolea. E ceva mai mic, maxim 350, are un singur arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Salve! Un stingator german WW2. Am fotografiat din nou motorul asta ciudat,poate mai apare vreo informatie . Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 si de la mine ceva vechi se numeste CAPRI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Salve! Ograda din Moldova,cu track-uri de Panzer3 ,Steyr si alte chestii. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 ce ziceti de ASTA??? e ca 9! o vinde... motoreta s'a dat..acu' vreo trei-patru saptamani... motoreta cezeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Mai ca as zice ca furca e de Sarolea. E ceva mai mic, maxim 350, are un singur arc. Furca nu este nici de Sarolea, nici NSU, nici Condor, nici de Durkopp. Singurele elemente identificate corect sunt provenienta germana si capacitate motorului 350cmc. Sunt curios daca veti ghici pana la urma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) de un singur lucru sunt 100% sigur pozitia cadrului in poza nu este corecta , cadrul este dat peste furca. cam 80 % as spune ca e de Norton, am si o poza cu modelul respectiv de furca si cadru la o motocicleta Norton. trebuie putina imaginatie sa vedeti ca de fapt cadrul e rasturnat . bratul care sustine motorul se vede ca e prins in acelasi fel cu nituri la ambele cadre ; ...................... aaaa era sa uit , e mai mult britanica decat germana pana la urma. dar sa vedem ce zice si Marlon Brando ca el stie 100% ce model e , numai ca ne mai lasa un pic sa ne chinuim cu raspunsul Editat August 30, 2012 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 de un singur lucru sunt 100% sigur pozitia cadrului in poza nu este corecta , cadrul este dat peste furca. cam 80 % as spune ca e de Norton, am si o poza cu modelul respectiv de furca si cadru la o motocicleta Norton. trebuie putina imaginatie sa vedeti ca de fapt cadrul e rasturnat . bratul care sustine motorul se vede ca e prins in acelasi fel cu nituri la ambele cadre ; Daca te uiti atent se vede clar ca furca este data peste cap si daici poate apare confuzie .....si mie mi se pare ca este de NSU sau Norton . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Daca te uiti atent se vede clar ca furca este data peste cap si daici poate apare confuzie .....si mie mi se pare ca este de NSU sau Norton . Dupa cum am spus nu este de NSU si nici britanica. Mai incercati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) pana la urma , interesa pe cineva de la ce moto provine sau pur si simplu a fost o ghicitoare ? daca a fost ghicitoare, eu unul nu sunt interesat sa particip la joc, probabil daca ai cunostinta vorbelor ai fi remarcat ironia fata de aroganta din vorbele tale, dar se vede ca nu, pt ca ai continuat in acelasi mod. asa ca parerea mea, mare Brando, daca poti ajuta fa-o , daca nu, fa jocuri in alta parte multumesc Editat August 30, 2012 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 pana la urma , interesa pe cineva de la ce moto provine sau pur si simplu a fost o ghicitoare ? daca a fost ghicitoare, eu unul nu sunt interesat sa particip la joc, probabil daca ai cunostinta vorbelor ai fi remarcat ironia fata de aroganta din vorbele tale, dar se vede ca nu, pt ca ai continuat in acelasi mod. asa ca parerea mea, mare Brando, daca poti ajuta fa-o , daca nu, fa jocuri in alta parte multumesc In marea majoritate aici (pe topic) este vorba de piese vechi, de ghicit ce reprezinta. Nu vad ce te-a suparat. Daca nu ai rabdare este treaba ta. Omul nu se grabeste sa vanda furca deci identificarea poate sa mai astepte. Asa ca ma retrag din discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 In marea majoritate aici (pe topic) este vorba de piese vechi, de ghicit ce reprezinta. Nu vad ce te-a suparat. Daca nu ai rabdare este treaba ta. Omul nu se grabeste sa vanda furca deci identificarea poate sa mai astepte. Asa ca ma retrag din discutie. Salve! E nevoie de bilete dar poate ,inainte de a o marita,aflam ce e cu ea . Mi-aduc aminte ca sunteti pasionat de Puch si avioane,nu e asa? Despre piesa urmatoare mosul zice ca a dat-o jos de pe un Stuka(Junkers Ju 87).Si-aduce aminte cum Stukas-urile coborau pe sub burta avioanelor rivale si le ciuruiau. Chiar ma intereseaza o parere avizata,sa vad daca eu si mosul am fost muscati de acelasi brontozaur. De invartit am invartit-o un pic,scoate un zgomot ciudat. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Salve! E nevoie de bilete dar poate ,inainte de a o marita,aflam ce e cu ea . Mi-aduc aminte ca sunteti pasionat de Puch si avioane,nu e asa? Despre piesa urmatoare mosul zice ca a dat-o jos de pe un Stuka(Junkers Ju 87).Si-aduce aminte cum Stukas-urile coborau pe sub burta avioanelor rivale si le ciuruiau. Chiar ma intereseaza o parere avizata,sa vad daca eu si mosul am fost muscati de acelasi brontozaur. De invartit am invartit-o un pic,scoate un zgomot ciudat. Numai bine! Salut ! Am mai scris asta si la alt post publicat de tine. Daca este piesa de aviatie trebuie sa aiba placuta de identificare cu numar de reper si serie ,plus alte date de productie. Daca nu are placuta inseamna ca aceste date sunt pansonate direct in materialul piesei. Daca nu are nici placuta nici date pansonate , cauta gauri de nituri. In anii 30 , 40 placutele erau in general nituite , nu lipite. Exista si posibilitatea sa fi fost lipita si sa fie pierduta. Dupa pasul filetului axului si piulita din nou nu pare a fi piesa de aviatie. Este foarte posibil sa ma insel insa. Daca este piesa de Stuca sa nu te astepti sa fie sirena care scotea zgomotul caracteristic picajului de bombardament. Acel zgomot nu era creat de o sirena cum cred multi , ci de doua elici montate pe carenajul fiecarei jambe. Nu toate Stuka erau insa echipate cu acest dispozitiv , care este extrem de rar , aproape inexistent in ziua de astazi. Povestea batranului cu Stuka atacand alte avioane pe sub burta este extrem de neverosimila. Stuka era avion de bombardament in picaj in nici un caz avion de lupta. Cel mai decorat pilot de Stuka a distrus mii de tinte la sol si a doborat doar cateva aeronave. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Aia cu atacatul pe sub burta bombardierului am vazut-o azi pe Descoperi , nemtii montau mitraliere cu teava la 90 si-i ardeau pe americani din unghiul mort , de sub burta. Da' nu era vorba de Stuka. Faza cu sirena care face un zgomot nasol o stiam si eu , e doar o legenda urbana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Salve! E nevoie de bilete dar poate ,inainte de a o marita,aflam ce e cu ea . Mi-aduc aminte ca sunteti pasionat de Puch si avioane,nu e asa? Despre piesa urmatoare mosul zice ca a dat-o jos de pe un Stuka(Junkers Ju 87).Si-aduce aminte cum Stukas-urile coborau pe sub burta avioanelor rivale si le ciuruiau. Chiar ma intereseaza o parere avizata,sa vad daca eu si mosul am fost muscati de acelasi brontozaur. De invartit am invartit-o un pic,scoate un zgomot ciudat. Numai bine! Sa o luam pe rand. piesa din poze este 100% o sirena cu ax central, turbina, corp cilindric si iesiri reglabile pe diametrul exterior. Pe Stuka au fost montate sirene doar pe varianta Ju 87 B1 ( Batalia Angliei, Polonia etc) Aceasta sirena era actionata de o elice bipala de 70 cm. Daca mosul ar spune adevarul atunci ar putea fi de pe Stuka dar variantele care au luptat pe frontul de est in 43'44 nu aveau acea sirena. Doar daca la inceputul campaniei in Rusia 1941 au folosit varianta Ju 87 B1 si a ramas vreunul distrus prin Moldova. La Stukas s-au folosit sirene si pe bombe ( 250 si 500 kg). Dupa dimensiune ( 20 cm diametru) s-ar incadra in suportul dedicat acelei sirene in piciorul trenului de aterizare ( vezi poza atasat) Dar dupa cum am spus raman cateva suspiciuni avand in vedere ca sirenele erau folosite si pt alarmare in caz de atac aerian folosite pe aerodrome sau obiective protejate AA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.