bandit red Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Mai bag o data poze cu o vechitura de la mine din oras , ww broasca stare f. buna de functionare acte numere noi , la caroserie trebuie lucrat. e de vanzare la 2500 ron negociabil. Acest anunt mi-a trezit un real interes drept pentru care l-am executat. Masina se afla acum in dotare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Bravo .... frumoasa achizitie , si pe mine ma batea gandul sa o iau dar deja nu mai am spatiu prin curte unde sa o tin si sa o tin afara era pacat de ea . Cum merge .... mi-ar placea odata daca am drum prin Ploiesti sa fac o mica tura cu ea ..... asa pentru a gusta senzatia de a conduce o " broscuta " cu motor boxer , ca de mult visez si eu sa restaurez una . Spor la treaba in continuare la toate proiectele tale si sa auzim de bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Salve! Un fierastrau de buzunar si niste track-uri de la un semi-senilat nemtesc. Numai bine! Salut!este cumva de vinzare? Sa vedem intai ce e cu piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2dxxl Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 foarte frumos si ingenios fierastraul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Salve! Janta e de la un Mercedes 1500A. Despre motorul in 4 cilindri nu a aparut nimic nou. Sa fie de la vreun grup,de la vreo pompa puternica? Mosul pretinde ca e de pe un camion,cei din jur zic la fel. Inca nu e clara treaba. Mai demult am pus niste fotografii cu o turbina. Se pare ca e de la un adapost nemtesc,dar nici aici nu e clara treaba. Numai bine! Am facut cateva fotografii motorului cu manivela,in 4 cilindri. Mosul mai detine un motor in 2 cilindri,cu carburator Amal. Nu se stie daca e carburatorul original. Omul zice ca asa l-a gasit si ca Amal-ul e al lui. Pe o parte din suruburile chiuloasei motorului in 2 cilindri scrie RIBE. Pe motorul in 4 cilindri nu am gasit suruburi RIBE. Dar punand chiuloasa celui in 2 langa chiloasa celui in 4 mi se pare ca acestea seamana. Alezajul cilindrilor la motorul in 2 e de 68cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Ultima achizitie , aragaz pe benzina rusesc si un felinar mai vechi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 un motoras pus pe un fel de sanie, gasit la fier vechi, cica functional la tras apa in camp pana cand a fost adus la fier, am dat la pedala, are compresie, se invarte, scanteie nu prea avea cam de la ce ar fi putut fi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Acest anunt mi-a trezit un real interes drept pentru care l-am executat. Masina se afla acum in dotare. pai, felicitari ! Poate ni te alaturi si aici: http://aircooled.3xforum.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Ultima achizitie , aragaz pe benzina rusesc si un felinar mai vechi . felinarul e posibil sa fie de armata, am vazut 2 la fel in Brasov, dar kaki. Editat Decembrie 2, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Nimic nu e clar dar totul e nemtesc. Rugam pe cineva sa printeze si sa inmaneze presupusului personaj imaginea urmatoare. sunt on-topic, Spitalul Diamandescu e si el o vechitura, asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Ei nene Valentine, ca sa-l parafrazez pe Eminem - it”s a nea Spirica in all of us. In unii mai mult, in altii mai putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Salve! Aceste 2 piese apartin aceluiasi utilaj,zice omul. Le are de la bunicul lui. Carcasa,e clar,e de la un Panzer III. Peste ea venea una din rotile motrice ale tancului. Arborele,daca omul are dreptate,ar trebui sa fie de la un motor Maybach de aproximativ 300 c.p. Pe una din partile rulmentului arborelui scrie,sters,"Fabrique en Alemagne". Pe cealalta parte scrie Germany. Numai bine,prieteni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Nimic nu e clar dar totul e nemtesc. Rugam pe cineva sa printeze si sa inmaneze presupusului personaj imaginea urmatoare. sunt on-topic, Spitalul Diamandescu e si el o vechitura, asa ca... Nu au sigur aia un tratament pt.presupusul personaj sigur,nu cred ca exista tratament pt.asa ceva din pacate...dar uni sint nevoiti sa suporte ca nu au incotro..e ceva de nedescris orcum...si eu ma mir ce poate sa fie in mintea personajului si nu-mi pot imagina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Nu au sigur aia un tratament pt.presupusul personaj sigur,nu cred ca exista tratament pt.asa ceva din pacate...dar uni sint nevoiti sa suporte ca nu au incotro..e ceva de nedescris orcum...si eu ma mir ce poate sa fie in mintea personajului si nu-mi pot imagina.. ??adica?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Pentru radioul acela cu lampi INGELEN - US daca e pasionat cineva sa-l repare, as putea avea schema sau ceva foarte foarte similar, am un catalog de scheme pentru radiouri straine si inca unul pentru cele romanesti, plus catalogul pentru fiecare lampa in parte. Lampi nu am, sunt de generatie foarte veche si desi mi-au trecut prin mana si dinastea, nu avea rost sa le pastrez, nu am avut loc sa le stochez, in 15 ani nu am avut nevoie de vreuna. Pot sa zic ca radioul respectiv nu are vreo valoare de colectie, e un "mass-produced' cu reactie, 4 lampi, nimic special inafara de nostalgie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 unele nu sunt chiar asa de vechi dar oricum sunt tehnologii depasite de mult .... scoase la lumina din subsol, adunate de tata de-a lungu anilor .... mai am cateva stive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 .... mai am cateva stive ceva radiouri auto exista prin stivele alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 poza4 ceva Radio Popular, posibil recuperabil tot asa pentru nostalgici, poza 5 un Pacific 3 pe tranzistori(am crescut cu un Pacific 4, merge si acum) - sunt bunicele dar nu dau pe spate si pe el ar trebui sa fie o sursa de semnal dupa coaxurile de iesire desi 40V 5A pare sa fie sursa de tensiune reglabila Sa va zic ce e collector item la radiourile cu lampi - de exemplu aveam la facultate un Telefunken, un radio superheterodina pe vreamea cand toate erau cu reactie, cu 4-5 lampi, ala avea selectivitate fantastica, stia AM, SSB si FM, cand au aparut posturile FM dupa revolutie, ala nu a avut probleme. Pe langa asta avea un sunet.... In al doilea razboi radioul a fost rechizitionat, ca le adunau pe toate, si dupa razboi printr-o minune a ajuns inapoi, asa ca am avut si eu ocazia sa-l vad. Sau daca e din acela simplu, mai sunt collector item cele "primul din" - de ex. Primul radio din Judetul Brasov - se afla in muzeul din Casa Sfatului, omul era din Sacele, il chema Peteu si i-a trebuit cazier si aprobare sa isi instaleze "Post de receptie" Mai multe pe www.proradioantic.ro - ei se pricep in bransa asta am cautat http://www.proradioantic.ro/index.php?x=item&id_p=6297 http://www.proradioantic.ro/index.php?x=item&id_p=4762 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Nu au sigur aia un tratament pt.presupusul personaj sigur,nu cred ca exista tratament pt.asa ceva din pacate...dar uni sint nevoiti sa suporte ca nu au incotro..e ceva de nedescris orcum...si eu ma mir ce poate sa fie in mintea personajului si nu-mi pot imagina.. Sunteti cam rai cu dl.simson .Multe din piesele prezentate de el sunt din razboi martori tacuti ai luptelor care s-au dat in zona Moldovei. Ca cea mai mare parte din ele nu au cine stie ce valoare asta e ala poveste, pana una alta dl.simson trebuie sa se duca la nea Spirica tsa-i arate unde a gasit osul de mamut de obicei unde e un os sunt mai multe si alea sunt mult mai valoroase decat piesulicile de panzer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 mai am eu niste vechituri da pe alea nu le postez intreba cineva mai sus daca nu sumva sunt si casetofoane de masina pe stive : din pacate nu ca pe alea le-am ras cand eram mic si inca aveam inspiratie "creatoare" si mai am doua poze proaspete de la tzara cu niste vechituri: ochelarii lu tataie de mers pe motor din razboi - a fost curier pe moto, pe urma in civilie a ajuns postas dinam si far de bicicleta tohan si o sanie de cand era tataie copil cred ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Salut. Ptr. 4 Bike. Am un radio auto rusesc de pe o Lada 1200. Pacat ca nu am recuperat si difuzorul. Avea un sunet... Asta e. Daca esti interesat... fa-mi o oferta pe PM. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Sunteti cam rai cu dl.simson .Multe din piesele prezentate de el sunt din razboi martori tacuti ai luptelor care s-au dat in zona Moldovei. Ca cea mai mare parte din ele nu au cine stie ce valoare asta e ala poveste, pana una alta dl.simson trebuie sa se duca la nea Spirica tsa-i arate unde a gasit osul de mamut de obicei unde e un os sunt mai multe si alea sunt mult mai valoroase decat piesulicile de panzer. Ce te face sa crezi ca am zis ceva de dl.simson(Adrian)?Unele povesti spuse de diferite peronaje sint deja niste prosti si tot felul de aberati care mai decare... Daca sar posta doar pozele fara prostiile spuse de diferite perosnaje(spirica,romica,etc...) ar fi mult mai interesant zic eu,nus amator de fiare vechi, urmaresc topicul orcum ca am vazut multe poze cu obiecte interesante.(majoritatea puse de Adrian) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Sunteti cam rai cu dl.simson .Multe din piesele prezentate de el sunt din razboi martori tacuti ai luptelor care s-au dat in zona Moldovei. Ca cea mai mare parte din ele nu au cine stie ce valoare asta e ala poveste, pana una alta dl.simson trebuie sa se duca la nea Spirica tsa-i arate unde a gasit osul de mamut de obicei unde e un os sunt mai multe si alea sunt mult mai valoroase decat piesulicile de panzer. Salve! Domle,omul zice ca restul mamutului e acolo,suta la suta. Din pacate interesul pentru asa ceva e slabut in Romania. Realitatea e taman pe dos de cum o vezi dumitale. Piesele din WW2 sunt printre cele mai cautate si scumpe din lume la ora actuala. In America,de exemplu,sunt la fel de scumpe ca cele din Razboiul de Secesiune. Pe unele din piesele WW2 postate aici am luat bani frumosi,nu ascund acest lucru. Daca esti interesat iti pot zice ce am vandut si cu ce suma. De exemplu,la una din pagini e un ambreiaj de Pazer 4. L-am vandut lejer cu 1400 de euro. Carcasa butucului de Panzer 3,de la ultimile postari,face cel putin 1000 de euro. Arborele ruginit care apare in aceleasi fotografii e de la un motor Maybach HL120 TRM,1937,V12. Inca nu i stiu pretul dar este o piesa rara,chiar daca nu arata extraordinar . Din ce stiu eu in Romania exista un singur motor Maybach particular,la un inginer ce a fost vizitat de niste bucuresteni care i-au furat din pistoane. Pentru motorul Maybach omul are o oferta foarte mare din Jermania.Radioul pe lampi,pus mai inainte aici,face cateva sute de euro. O singura senila de rso(eu am peste 100) face 10-25 de euro. Una de P3 face 40-50 de euro. Una de P5-Panther face 100 de euro. Spun astea ca sunt sigur ca zilnic ajung la fier vechi lucruri extraordinar de valoroase din WW2. Orice piesa din razboi e extraordinar de valoroasa,nu ezitati sa o cumparati daca o vedeti. Daca un motociclist din Constanta sau din Galati s-ar duce in port si ar vanzoli printre fiare s-ar umple de bani. Ar gasi senile de tanc,roti motrice si butuci,arbori si chiuloase intregi,etc...Trebuie doar un pic saltat capul din pamant,pe pamant nu numai motocicletele sunt interesante. Uitati-va cum suna un motor Maybach V12,zgomotul unui BMW sau Zundapp e o gluma. Nu vreau sa fiu inteles gresit,sunt indragostit de Simsonul meu. Indraznesc sa ma bat cu oricine de pe acest forum,ma bag la orice provocare legata de motociclete. Motorul meu e foarte bine pus la punct,nu ma lasa si nu ma va lasa niciodata in drum,asa cum bat unii campii pe aici. Dar,oameni buni,peste Simson exista WW2. Iar din WW2 ne-au ramas lucruri extraordinare. Motocicletele au fost saltate de echipele Tariceanu-Catarama,fara sa-si dea seama ca motoarele Maybach intregi existente in ograzile si morile oamenilor la ora aceea sunt cu muuult,muuult mai valoroase. Este pacat,toate aceste motoare au ajuns la fier vechi. Un calcul simplu ca un Zundapp poate ajunge 50.000 de euro. In acelasi timp un anumit motor Maybach este 500.000 de euro. Sa revenim la mamut Nea Spirica si-a rupt o zi si s-a dus la muzeu,sa le zica de mamut. N-au bani de asa ceva,nu-i intereseaza. E normala atitudinea lor,atat timp cat ei inca iau cu japca de la oameni. De curand am aflat ca au confiscat de la un batran o gramada de lucruri valoroase,sub amenintare. Nu inteleg cum nu se gaseste in tara asta un avocat inteligent care sa-i apere pe acesti colectionari si sa le explice ca Legea 182 le da dreptul la 30 la suta( plus 15 la suta in cazuri exceptionale) din valoarea obiectelor. Cum se poate ca un mos sa aduca o echipa din Bucuresi sa scoata un Sherman din Prut in 2008(singurul tanc WW2 Sherman din Romania) si mosul sa nu ia niste zeci de mii de euro pentru asta? Cum se poate ca un obiect de asemenea valoare sa fie lasat sa plece din Iasi? Numai bine,prieteni! Niciodata sa nu va pierdeti increderea in vechituri. Noul nu va mai face maine cat face azi. Vechiul te va linisti,detii o valoare care va creste mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Salut. Ptr. 4 Bike. Am un radio auto rusesc de pe o Lada 1200. Pacat ca nu am recuperat si difuzorul. Avea un sunet... Asta e. Daca esti interesat... fa-mi o oferta pe PM. Numai bine. Este acel radio cu "memorarea posturilor"? Mi-a aratat cineva asa ceva, avea 6 butoane, reglai postul pe fiecare buton independent, aveai 6 posturi radio pre-setate. (era cate un filtru in fiecare buton, ala il reglai de fapt, si la apasarea butonului se cupla incircuitul de receptie). Foarte tare daca e ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) provizii... de razboi plina ochi cu untura cine stie de cand Editat Decembrie 5, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.