Reverse Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Am un cauciuc 150/60 17 si vreau sa`l pun pe o janta care are in original 130/70 17.Merge?Nu de alta,dar am vazut intr`o poza pe net ca ar merge,dar nu vreau sa risc degeaba sa dau jos roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Daca nu risti nu castigi!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 in principiu merge depinde de latzimea jentzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 vezi sa nu-ti atinga, cand o montezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Dpdv al jentii, merge. Verifica insa daca incape in motocicleta - sa nu atinga lantul sau bratul de la etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 ai grij, ca daca pui mult mai lat decat cel original, risti sa te arunce in curbe, nu e jucarie! un prieten a patit tot asa!!! degeaba incape sa zicem de bascula si la lant, daca sta prea bombat pe janta, e chiar periculos! PS: un pic mai lat merge, dar nu exagera, ca deobicei janta lasa sa bagi si cu 3-4 marimi mai mare, dar nu o sa mai ai stabilitatea asteptata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 ajutati-ma si pe mi9ne va rog...... ma intereseaza sa imi schimb si eu cauciucul ...am 130/70/18-spate si vreau 160/60/18 as vrea sa il pun pe aceeasi janta... mentionez ca vreau sa fac aceasta schimbare pt look....credeti ca merge...treb alata janta sau ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KVL Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 (editat) ajutati-ma si pe mi9ne va rog...... ma intereseaza sa imi schimb si eu cauciucul ...am 130/70/18-spate si vreau 160/60/18 as vrea sa il pun pe aceeasi janta... mentionez ca vreau sa fac aceasta schimbare pt look....credeti ca merge...treb alata janta sau ????? Merge.Eu am avut pe un gs 500 E 130 si acum am 160.Trebuie doar polizat un pic din marginile cauciucului pt ca atinge ffff putin de bratul etrierului. Editat Octombrie 1, 2007 de KVL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoGT Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Merge.Eu am avut pe un gs 500 E 130 si acum am 160.Trebuie doar polizat un pic din marginile cauciucului pt ca atinge ffff putin de bratul etrierului. Spunea cineva mai sus ca a avut probleme in curbe din cauza cauciucului mai lat decat cel original. La tine cum s-a comportat dupa ce i-ai pus cauciuc mai lat! De fapt din moment ce a trebuit sa mai si polizezi din el i-ai pus MULT MAI LAT... Ai simtit vreo schimbare la mers? Mai stabila/instabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 poti pune max 140 fata de 130 daca pui mai mult ai schimbat ciclistica motocicletei IN RAU pt ca janta fiind ingusta suprafata de rulare va fi pe un "fir de par" deoarece ihl trage si formeaza o "creasta" nu te lua ca arata mai bine ..siguranta inainte de toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoGT Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 poti pune max 140 fata de 130 daca pui mai mult ai schimbat ciclistica motocicletei IN RAU pt ca janta fiind ingusta suprafata de rulare va fi pe un "fir de par" deoarece ihl trage si formeaza o "creasta" nu te lua ca arata mai bine ..siguranta inainte de toate Pai in situatia asta nu prea stiu daca mai are rost sa schimb cauciucul...intre 130 si 140 e o diferenta aproape insesizabila la ochi! Mai bine las motocicleta cum e ea din fabrica desi din spate arata ca un scuter! ORICUM UN MARE MINUS LA DESIGN CELOR DE LA Kawasaki. Cand au ales rotile ER5ulul probabil erau cu gandul la biciclete sau scutere...degeaba e motocicleta frumoasa daca are roti de moped! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 ei pe dreacu! papuci, eu am Vn 800. pe spate cauciuc cu latime de 140 pe fatza de 130. crede-ma ca nu am vazut cruiser din categoria lui mai manevrabil. toate au rostul lor. Si m-am dat si cu un ER 5 ca al tau. mi s-a parut foarte bun la capitolul ciclistica, ushor de controlat si de condus. vorba proprietarului motocicleta de prost! Si pana la urma conteaza cum arata sau cum merge? Pai in situatia asta nu prea stiu daca mai are rost sa schimb cauciucul...intre 130 si 140 e o diferenta aproape insesizabila la ochi! Mai bine las motocicleta cum e ea din fabrica desi din spate arata ca un scuter! ORICUM UN MARE MINUS LA DESIGN CELOR DE LA Kawasaki. Cand au ales rotile ER5ulul probabil erau cu gandul la biciclete sau scutere...degeaba e motocicleta frumoasa daca are roti de moped! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoGT Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 ei pe dreacu! papuci, eu am Vn 800. pe spate cauciuc cu latime de 140 pe fatza de 130. crede-ma ca nu am vazut cruiser din categoria lui mai manevrabil. toate au rostul lor. Si m-am dat si cu un ER 5 ca al tau. mi s-a parut foarte bun la capitolul ciclistica, ushor de controlat si de condus. vorba proprietarului motocicleta de prost! Si pana la urma conteaza cum arata sau cum merge? LOL! Pai cine a zis ca nu e manevrabil ER5ul! De aia l-am si luat!! E perfect k prima motocicleta! E foarte usor de manevrat cu cauciucurile din fabrica! Eu am spus ca arata aiurea pentru ca are cauciucul din spate foarte subtire(130) si intrebasem daca se poate schimba cu unul mai gros fara sa-i schimb stabilitatea! concluzia era ca nu prea merita schimbul cu unul de 140...diferenta prea mica la estetic si posibil destul de mare la stabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_zxr400 Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 E o mare prostie sa pui cauciuc mai lat pe aceeas janta, devine prea rotund si te arunca in viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Am in carte 180 pe spate, si acum am 190...sincer ma simt mai bine pe 190 decat pe 180. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Uitati-va in talon si puneti cu o dimensiune peste. Cu doua devine riscant, depinde cum folositi mobra. Daca e doar de fite cred ca merge si mai mare ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Eu zic sa nu schimbati dimensiunile cauciucurilor...lasati ce scrie in talon. De ex eu am luat Monsterul cu cauciuc de 180 pe spate, cind am schimbat am pus ce scria in talon adica 160...MAARE diferenta... se apleca mai usor, statea mult mai bine pe curbe. Va stricati ciclistica de dragul aspectului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 intrebarea mea este daca i-as lasa garda mai jos ar afecta cu ceva (adica pneu cu balon de 60 in loc de 80 ) inafara de faptul ca as putea termina janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 Am un cauciuc 150/60 17 si vreau sa`l pun pe o janta care are in original 130/70 17.Merge?Nu de alta,dar am vazut intr`o poza pe net ca ar merge,dar nu vreau sa risc degeaba sa dau jos roata am un prieten care a inlocuit la un SuperTenere pneul de serie (130/70 17) cu unul mai lat (150/70 17) si din cauza bombarii la viteze de croaziera apare o oscilatie a rotii spate. E drept ca la eduroaie janta e mai ingusta decat la un street dar cred ca ar fi bine sa consulti recomandarile producatorului de anvelope (gasesti usor pe net, pe site-urile producatorilor) pt 150/70 se recomanda o janta de 4.00 sau chiar 4.50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.