motor_route Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Multa lume crede ca tuningul la o motocicleta incepe daca schimbam a toba de esapament!! Orice intrebari aveti va astept cu drag!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 De accord! Tunningul moto incepe cu schimbatul aerului in roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 First of all, se scrie TUNING si nu TUNNING! Pe parcurs vad ca ai corectat greseala. Eu prefer o motocicleta care merge ceas , in locul uneia "tunate" "strafulgerate " . Baga si tu detalii ca... astepti intrebari, dar noi cui ne adresam? Esti mecanic , ai atelier de asa ceva , ai lucrat in domeniu ? Nu de alta dar de "rachete home made" sunt satul iar daca tu chiar ai habar, as adresa intrebari cu cea mai mare placere , dar fara o prezentare a ta in prealabil.... nu intreb nimic ca de habarnisti sunt satul ! sper ca nu am cerut prea mult ! multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 filtru de aer mai performant, jigloare, carboratorare modificate, CDI modificat sau un CDI performant, tobe, etc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 [off-topic]daca respecti ortografia engleza scrii tuning si kit, ori n-o respecti si scrii tuning si chit, da-n ambele cazuri scrii tuning cel mai tare tuning ca raport pret/efect (in sensul de efect 0, deci raport infinit): http://www.shakti-innovations.com/automotive.htm cei care nu sint de-acord sint sfatuiti intii sa incerce si dupa aia sa arunce piatra shakti (in tomberonul de gunoi). hai, invata-ne tu mai departe. eu de exemplu vreau sa pun NOS si turbo la scuterul meu Sangyong, ce firme sint mai bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Eu chiar asi dori sa stiu cum se pot schimba piesele dintr-un motor de Dnepr cu unele mai performante , nu neaparat rusesti , facute mai bine de ateliere specializate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 pff destul de complicat mon cher, inplica foarte multa munca si nu stiu daca ai banii si cheful sa bagi vreo 10000 de euro intr-un nipru....(cercetare, proiectare materiale productie mica etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) Eu chiar asi dori sa stiu cum se pot schimba piesele dintr-un motor de Dnepr cu unele mai performante , nu neaparat rusesti , facute mai bine de ateliere specializate. In primavara daca am timp bag Uralul in reparatie (motor si cutie), o sa detaliez atunci ce si cum. Un Ural poate fi mobra de nadejde daca e reparata cu cap. Problema e cu Niprele ca sunt cacacioase rau. Editat Februarie 8, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 magnetic fuel saver! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 practic eu cred ca scoti lejer 180CP dintr-un GS500, asta cu tuning ieftin (chietre shakti, magneti bine plasati etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) De accord! Tunningul moto incepe cu schimbatul aerului in roti. te-ai gandit mult la asemenea raspuns? ce INUTILI domle' Editat Februarie 8, 2010 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 te-ai gandit mult la asemenea raspuns? ce INUTILI domle' am auzit ca daca bagi azot in roti... "Datorita lipsei umiditatii din azotul cu care ne umflam cauciucurile, jantele nu vor avea de suferit. Cele normale nu ruginesc pe interior, iar cele de aliaj nu vor fi oxidate. Pentru ca este un gaz inert chimic, azotul nu actioneaza nici asupra cauciucului. Moleculele de azot au dimensiuni care nu permit trecerea prin microporii anvelopei (osmoza). Prin urmare, si acest lucru contribuie la constanta presiunii. Modul in care se comporta azotul la comprimare determina o amortizare mai buna decat cea oferita de aer, iar gropile vor fi mai bine suportate de catre sistemul de suspensie. Desi nu am descoperit date exacte ale vreunui studiu de specialitate, se spune ca anvelopele cu azot dau un nivel mai redus al zgomotului. Iar aceasta s-ar explica prin faptul ca undele produse de socuri sunt amortizate mai bine de azot - care transmite undele sonore mult mai slab decat aerul." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 foarte buna explicatia ta. imi place ca mai exista minti stiintifice pe aici. de asemenea, trebuie notat ca aerul in timp se uzeaza si lent se transforma in VID. nu v-ati intrebat niciodata de ce vi se dezumfla rotile? ei, acum aveti explicatia stiintifica. aerul reactioneaza cu cauciucul si janta si produsul principal de reactie este substanta numita VID, dusman temut al anvelopelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Azotul nu prea e bun ptr motocicletele de viteza ptr ca nu se vor mai incalzi cum trebuie cauciucurile, lucru verificat. On topic, cele mai lejere modificari de facut ptr a scoate putere dintr-un motor ar fi: filtru aer, toba sau evacuare cu totul, power commander, marit presiunea la pompa de injectie plus altele. Daca vrei ceva cu adevarat serios si te tine portofelul te poti apuca de schimbat axe cu came, arbore, pistoane, injectoare cutie de viteze, etc...dar e posibil sa ii scada fiabilitatea motorului cu aceste modificari, mai ales daca sunt facute dupa ureche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Azotul nu prea e bun ptr motocicletele de viteza ptr ca nu se vor mai incalzi cum trebuie cauciucurile, lucru verificat. On topic, cele mai lejere modificari de facut ptr a scoate putere dintr-un motor ar fi: filtru aer, toba sau evacuare cu totul, power commander, marit presiunea la pompa de injectie plus altele. Daca vrei ceva cu adevarat serios si te tine portofelul te poti apuca de schimbat axe cu came, arbore, pistoane, injectoare cutie de viteze, etc...dar e posibil sa ii scada fiabilitatea motorului cu aceste modificari, mai ales daca sunt facute dupa ureche. hai sa postam ca sa nu stam dejaba... pai dejaba maresti tu presiunea la pompa, punand alta pompa cu un debit mai mare, ca mai ai si un regulator de presiune care o tine tot la cat trebuie; asta ti-o zice unu cu pompa de 3,5 bari in loc de 3 cat e OEM; sa zicem ca schimbi si regulatorul de presiune si atunci ai 3,5 bari la injectoare deci mai multa benzina in galeria de admisie si implicit in motor, dar DEGEABA, ca acuma ai doar amestecul imbogatit mai mult decat trebuie sa fie, ceea ce va duce la uzura prematura a motorului; acuma te gandesti ca pui un filtru mai permisiv, dar tot nu o sa fie amestecul corect ca ala facut din fabrica, ca trebuie modificata harta; ca sa modifici harta ai nevoie de dyno tester dela sau cum s-o numi. asa ca nu mai posta ce ai auzit de la unu care o auzit de la altu care de fapt numa s-o gandit, nu o incercat aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) iar ca fapt divers la ce imi trebuie tuning cand am 100 CP, frane bune, etc. cand o sa vreau mai mult imi iau ceva mai mare. Editat Februarie 9, 2010 de Belbody inlaturat comentariul spre un post sters de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 am dori sa aflam mai multe despre montarea NEOANELOR pe motocicleta si ce efect au asupra performantelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 iar ca fapt divers la ce imi trebuie tuning cand am 100 CP, frane bune, etc. cand o sa vreau mai mult imi iau ceva mai mare. de ce sa nu ai 101 Mesaj completat am dori sa aflam mai multe despre montarea NEOANELOR pe motocicleta si ce efect au asupra performantelor. cel mai probabil va reduce masa mobrei si ii va da cativa caluti / newton-metri la roata; asta ca sa nu mai pomenim de efectul vizual deosebit generat de un neon albastrui daca e yamaha sau verde daca e kawasaki... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Salut tuturor! Ce topic interesant! Chiar ma intrebam de ce nu s-a gandit nimeni sa faca un asemenea topic despre tunning! Eu am o motocicleta honda transalp si as vrea sa o tunez in partea dorsala, adica la toba. Problema este ca am doua tobe stock si nici una custom, voiam sa va intreb, prieteni tunisti (sau tunari, nu stiu cum se zice corect) nu vrea nimeni o toba stock de transalp si sa-mi dea si mie o toba leonardo da vinci sau spring, sembring.. cum se zice? Daca sunteti interesanti va rog sa-mi trimiteti PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) Ce de tuneri pe aici... Hai sa va zic eu metoda care am adoptat-o eu si care functioneaza garantat cu un minim de cheltuieli : Deci... daca vreti sa casatigati cel putin 25 cai la roata schimbati brelocul la cheie... Asta ca sa nu mai zic de stikerele cu porecla voastra pe motor care si asta dau intre 15 si 60 cai , depinde de marimea lui si de cat de colorat e... (eventual auriu, argintiu etc) Editat Februarie 8, 2010 de bau-bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) Asta ca sa nu mai zic de stikerele cu porecla voastra pe motor care si asta dau intre 15 si 60 cai , depinde de marimea lui si de cat de colorat e... (eventual auriu, argintiu etc) ha! Editat Februarie 9, 2010 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) hai sa postam ca sa nu stam dejaba... Chiar asa..de ce sa stam degeaba? Stiu pe cineva , cu un 1100 GS, care, dupa ce si-a schimbat pompa de benzina, cu una cu debit si presiune mai mare, si-a propus sa inlocuiasca si regulatorul de presiune, tocmai pt. a imbunatatii performantele motorului, implicit pt a-i creste puterea. Din cate imi amintesc, cred ca isi cauta regulator de 1100 RS (bmw). Acum nu stiu daca si-a inlocuit regulatorul de presiune, dar citisem undeva un post de-al lui, cum ca nu e indicat sa faci asemenea lucru, pt ca strici motorul printr-un amestec imbogatit, uzand prematur motorul. Acum stau si ma gandesc...sa mai cred sau sa nu mai cred ce sfaturi da respectivul? Editat Februarie 9, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 ÂŞi eu Âştiu pe unul care mi-a găurit toba cu o suliță de metal Âşi mi-a zis că o să consume mai puțin Âşi o să meargă mai tare. Să-l cred? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 ÂŞi eu Âştiu pe unul care mi-a găurit toba cu o suliță de metal Âşi mi-a zis că o să consume mai puțin Âşi o să meargă mai tare. Să-l cred? Daca il mai vezi cu un ciocan , o sulita, o dalta si o sarma indoita la capat, inseamna ca e doar curios de cum suna un 650 ST cu toba sparta si nu prea are de-a face cu tuningurile moto. Desi, raman la parerea ca , daca am fi scos toata pasla din toba ta, ai fi castigat cel putin 35-40 de cai la roata.Asa...maxim un manz si un catar ai castigat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Rectificare. Bmw 650 funduro. ÂŞi a câÂştigat 2 cai. ProÂşti. Care se uitau la el Âşi la o tobă spartă cu sula Âşi cu capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.