Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Sign in to follow this  
Burg_man

suzuki burgman

Recommended Posts

salut

se pare ca a disparut vechiul topic dedicat acestor scutere,,de ce nu la mutat cineva aici???

daca ma insel rog moderatorii sa stearga acest topic.

post-15361-1266358549_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

 

da ..ce naiba s-a intamplat cu locul de discutie dedicat celor care au burgman???!!! de ce si unde s-a mutat? rog moderatorii sa ne comunice

Share this post


Link to post
Share on other sites

l-au mutat la maxiscutere, nu va panicati...

Share this post


Link to post
Share on other sites
salut

se pare ca a disparut vechiul topic dedicat acestor scutere,,de ce nu la mutat cineva aici???

daca ma insel rog moderatorii sa stearga acest topic.

post-15361-1266358549_thumb.jpg

 

 

urmati acesti pasi : " Scooter mania > FANCLUB >Maxi scooters >grupul posesorilor de suzuki burgman " eu l-am gasit pe google , m-am facut de ras si am scris si la administratori , deci ne iertati , stergeti acest nou si inutil topic ,

 

MAINE , DUMINICA , DACA E SOARE HAIDETI PANA LA SNAGOV !

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut prieteni,,,

am gasit si eu intre timp topicul disparut dar am o nelamurire de ce la bagat la maxiscutere si nu la sectiunea FANCLUB SUZUKI ??? sau asta din urma e pt bicicletele suzuki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti si fete!

 

Am ajuns pe fanclubul asta cam tarziu, tocmai cand vreau sa vand scuterul...

 

Oricat de tarziu am aparut si eu pe-aici, tot va doresc asfalt uscat si se va distrati tare de tot pe "burghezii" vostri, ca sunt motorete de exceptie.

 

Hai :D

 

 

PS: Poate auziti pe cineva care vrea unu' de 400... Al meu este visul scuteristului ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,am si eu un Suzuki burgman de 250,si imi pare bine sa intru si eu in comunitatea asta,va salut cu respect,sunt din Sibiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut..tibat....si bine ai venit in randul burgmanistilor...dar ai gresit topicul...vezi ca mai e unul dedicat acestor scutere la sectiunea Maxiscutere acolo o sa primesti raspunsurile asteptate de tine si nu aici....bafta :cheers:

Edited by Burg_man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare lume.Ma cheama Catalin,am 30 de ani,permis din 2008-motociclete detinute : Cbr 600 F2-cu asta am avut 2 accidente,Dominator 650,Cbr 900RR 1997.Am mai "pedalat" si o viroaga de 535 si de 250 si un F4 si o Yamaha TT de 600.Km,hmm nu stiu sigur,zeci de mii.Acum ca am vandut RR-ul de 900,as vrea sa imi cumpar un Burgman de 400 pt deplasari scurte prin oras-posibil de 2-3 ori pe saptamana-si la sfarsit de saptamana pana la bunica si inapoi~70km.Poate la fiecare 6 saptamani , sa merg si pana linga Cluj~320 km,cu pasager tot timpul.Ce vreau eu sa stiu daca este ok pt asa ceva cel de 400 sau totusi sa raman la o mobra,dar este asa relaxant cu Burgman-ul :)) Are un coleg si am facut cateva ture cu al lui.Ce ma intereseaza este consumul de ulei,ca am inteles ca papa ulei-cat la suta,cam cat ma costa o curea cand este de inlocuit,patinele sau mai stiu eu ce pica,daca pica.La ce anume sa ma uit cand merg sa vad unul.Habar n-am,la mobre stiu la ce sa ma uit dar nemaiavand maxiscuter,pur si simplu nu stiu.Stiu ca este o trecere ciudata,de pe 900RR pe 400,dar caut confort acum,nu mai caut sa ajung,vreau sa si admir peisajul.Daca sunt si alte modele sunt deschis la pareri,dar sa fie pt ceea ce am descris eu,sa poata sa duca un drum de ~350 de km sa zic...Initial cochetam cu un touring dar este cam scump pt bugetul meu+asig+intretinere...Multumesc si toate cele bune.

 

La inceput cum am scris numele si ce varsta am , ma simt ca la AA :alcy: :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] nu mai caut sa ajung, vreau sa si admir peisajul.

 

OFF: Excelent spus! Subscriu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt bune pentru ce vrei tu, dar te ciupesc la ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

adevarul e ca pe wc stai comod :grinbandit:

 

bine zis cu asigurarea + poate consum, confort si altele..

 

Sa vedem ce zice lumea, eu nu am experienta ..decat pe wc :D (deja ma repet in glume ----> penal..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

Burgman 400 an 2001 (sau pe acolo ) consum 0,5-1 l ulei la 5000 km ( pe bord undeva la 45 000 km ) total neglijat.....consumabilele nu sunt o avere.....

Arunca un ochi si la un Burgman 650 sau Silverwing 600 , e alta clasa iar cu pasager de cel de 400 te rogi un pic....daca ai trecut de perioada in care vrei sa ajungi undeva tare atunci nu ai cum sa dai gres cu un maxiscuter .Nu ma intelege gresit, in iesirile cu cativa prieteni (cuminti ) cu moto nu m-am facut deloc de rusine cu Silverwing-ul meu , din contra ,cativa erau mirati cat de sprinten e ...in plus ca eu ajungeam si eram fresh si ei se resimteau un pic .Iar fata de Varadero , e MUULLLTTT mai usor de manevrat in oras .( plus ca ai loc sub sa sa faci cumparaturile pentru o saptamana , priza de incarcat telefonul ......)

Cand te duci si il iei , te uiti la fel ca la moto:

-cadru

-carene

-discuri

dar esti atent si la alte specifice pentru CVT adica:

-zgomotele gen : " foca in calduri '' de la transmisie o sa fie la toate deci e un lucru normal ,

-te uiti daca la o accelerare full throtle are ezitari la plecarea de pe loc sau puncte unde turatia are fluctuarii (5000 rpm constant , creste viteza , pe urma 6000 rpm , pe urma iar 5000 rpm ...asta nu e bine ..patineaza cureaua)

- atentie la brugmanurile mari (650) daca le ridici un pic relanti-ul nu se mai aud zgomotele de curea(altele decat cele normale la plecarea de pe loc ) , asta ascunde o curea pe moarte ...iar la cel mare e """un pic"" (doua randuri de ghilimele) cam scumpa

 

In rest ...verificarile pe care la faci si la moto ....

Intretinere....in ultimii ani verile le-am facut pe maxi(burgman , beverly , silverwing ) iar la costurile de intretinere iti spun ca nu le-am simtit ( buget normal ) ,una peste alta sunt mai mici ca la moto, plecand de la pneuri si terminand cu placutele de frana

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFF: Excelent spus! Subscriu.

:hug: M-am saturat sa tot fiu intrebat cat baga,cat ai dat cel mai mult,daca e ss trebuie numai viteze astronomice...Acum vreau cu el sa recuperez km si timpul ce am stat pe tusa...

 

Sunt bune pentru ce vrei tu, dar te ciupesc la ulei.

Ms de info...

 

adevarul e ca pe wc stai comod :grinbandit:

 

bine zis cu asigurarea + poate consum, confort si altele..

 

Sa vedem ce zice lumea, eu nu am experienta ..decat pe wc (deja ma repet in glume ----> penal..)

buda de buda,dar tu stii ce comod stateam :))

 

Salut ,

Burgman 400 an 2001 (sau pe acolo ) consum 0,5-1 l ulei la 5000 km ( pe bord undeva la 45 000 km ) total neglijat.....consumabilele nu sunt o avere.....

Arunca un ochi si la un Burgman 650 sau Silverwing 600 , e alta clasa iar cu pasager de cel de 400 te rogi un pic....daca ai trecut de perioada in care vrei sa ajungi undeva tare atunci nu ai cum sa dai gres cu un maxiscuter .Nu ma intelege gresit, in iesirile cu cativa prieteni (cuminti ) cu moto nu m-am facut deloc de rusine cu Silverwing-ul meu , din contra ,cativa erau mirati cat de sprinten e ...in plus ca eu ajungeam si eram fresh si ei se resimteau un pic .Iar fata de Varadero , e MUULLLTTT mai usor de manevrat in oras .( plus ca ai loc sub sa sa faci cumparaturile pentru o saptamana , priza de incarcat telefonul ......)

Cand te duci si il iei , te uiti la fel ca la moto:

-cadru

-carene

-discuri

dar esti atent si la alte specifice pentru CVT adica:

-zgomotele gen : " foca in calduri '' de la transmisie o sa fie la toate deci e un lucru normal ,

-te uiti daca la o accelerare full throtle are ezitari la plecarea de pe loc sau puncte unde turatia are fluctuarii (5000 rpm constant , creste viteza , pe urma 6000 rpm , pe urma iar 5000 rpm ...asta nu e bine ..patineaza cureaua)

- atentie la brugmanurile mari (650) daca le ridici un pic relanti-ul nu se mai aud zgomotele de curea(altele decat cele normale la plecarea de pe loc ) , asta ascunde o curea pe moarte ...iar la cel mare e """un pic"" (doua randuri de ghilimele) cam scumpa

 

In rest ...verificarile pe care la faci si la moto ....

Intretinere....in ultimii ani verile le-am facut pe maxi(burgman , beverly , silverwing ) iar la costurile de intretinere iti spun ca nu le-am simtit ( buget normal ) ,una peste alta sunt mai mici ca la moto, plecand de la pneuri si terminand cu placutele de frana

Ok,multumesc de info.Nu are rost sa investesc in ceva foarte scump,ca nu va fi folosit non stop,ca sa zic ca stiu ca ma folosesc de banii aia si ii "uzez".Asa ceva mai ieftin,care daca e de schimbat ceva,sa nu ma trezesc ca imi dau jumatate din salariu..Ma refer unul de prin 2001-2004.Cam pe acolo ma gandesc.

 

Multumesc tuturor de reply.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au probleme si cu incarcarea genetatia 2000-2004

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au probleme si cu incarcarea genetatia 2000-2004

Super :-L .Am avut problema asta si cu asta de 900.Am rezolvat cu un Schindengren luat de la userul Jagi.Totul a fost brici apoi.Ms de heads-up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cineva care vrea sa mai vada si peisajul, Burgmanul (de 400 sau de 650) e o alegere potrivita.

De preferat sa iei un Burgman pe injectie, fabricat dupa 2003.

Eu am modelul de 400 pe injectie, din 2003.

Il folosesc de vreo 7 ani si, dupa o reparatie destul de importanta facuta imediat dupa achizitionare (schimbat cilindru, segmenti, cuzinet, piston, garnitura de chiulasa, cam 400 euro in total, cu tot cu mana de lucru cu piese noi originale), nu am avut nici o alta problema cu el. De altfel eram pregatit de respectiva reparatie avand in vedere pretul mic pe care l-am platit pentru Burgman.

Defectiunea se pare ca a fost cauzata de pierderea uleiului, cilindrul fiind zgariat.

In timp am urmarit ce se intampla cu consumul de ulei si am constatat ca el e vizibil atunci cand scuterul e folosit in regim de autostrada la viteze constante de peste 120 km/h, pe distante mai lungi. Dupa asemenea reprize am vazut ca in caracasa filtrului de aer era ulei. din cate am citit pe net alti proprietari de burgman de 400 din generatia asta au constatat ca uleiul e absorbit in circuitul de vacuum, in spatele pistonului, si apoi aspirat odata cu aerul in motor si ars dar doar daca se ruleaza constant, timp lung la turatii mari. Se pre ca de vina e modul in care e conceput circuitul de vacuum.

Dupa reparatie am urmarit consumul de ulei. Neruland des pe autostrada nu cred ca am fost nevoit sa completez mai mult de 200 grame inter schimburi.

Nu stiu daca problema e remediata la generatia de dupa 2006.

Consumul e mic. in timp am calculat consumuri intre 2,9 si 4,2 (minimul la drum lung dar de munte - maximul in oras). Culmea e ca nu consuma mult cu pasager probabil datorita faptului ca viteza medie e si ea mai mica.

Burgmanul e confortabil atat pentru cel care conduce cat si pentru pasager. Protectia la vant si ploaie e foarte buna. Cat am mers cu pasager chiar am avut impresia ca acesta e mai protejat pentru ca, in timp ce eu simteam ceva frig noaptea in munti pasagerul nu avea nimic de reclamat.

Viteza si puterea nu par a fi o problema: pe autostrada duce, fara efot, doua persoane cu 130 140 km/h constant.

Mie mi-a luat ceva mai mult sa ma obisnuiesc cu acceleratia pentru ca, neavand cutie de viteze cu rapoarte determinate ci cutie cu variatie continua, accelera cam cum voia ea, in lipsa posibilitatii de a urca turatia inainte de a trece in treapta superioara. Asta n ar fi un handicap ci o chestie cu care, in timp, te obisnuiesti iar neputinta de a anticipa cum accelereaza dispare.

Are centrul de greutate foarte jos iar asta ii da, chiar si la viteze mari o stabilitate la care nu te-ai astepta.

Desi e destul de lunga si grea virajele se negociaza fara emotii si nu de putine ori, cu pasager sau fara, am atins asfaltul cu cricul central, fara sa am insa senzatia ca am exagerat inclinandu-ma. Cand te inclini in curbe lipseste doar rezervorul de care te sprijini la motociclete.


Spatiul de depozitare e un plus. Doar in spatiul de sub sa cred ca incape aproape o jumatate de carucior de cumparaturi, cu conditia ca nu ai obiecte foarte voluminoase (sticle de apa mai mari de 6 litri).

Franele sunt eficiente. Avand, insa, in vedere greutatea totala (scuter+2 persoane+bagaje poate sa treaca de 350 kg) si rotile mici, in cazul franarilor de urgenta cred ca ar fi util ABS-ul (mie mi s-a intamplat pe ud, cu cauciucuri reci si, cred, umflate cam tare, sa se blocheze spatele).

Edited by fgerjlse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cineva care vrea sa mai vada si peisajul, Burgmanul (de 400 sau de 650) e o alegere potrivita.

 

De preferat sa iei un Burgman pe injectie, fabricat dupa 2003.

 

Eu am modelul de 400 pe injectie, din 2003.

 

Il folosesc de vreo 7 ani si, dupa o reparatie destul de importanta facuta imediat dupa achizitionare (schimbat cilindru, segmenti, cuzinet, piston, garnitura de chiulasa, cam 400 euro in total, cu tot cu mana de lucru cu piese noi originale), nu am avut nici o alta problema cu el. De altfel eram pregatit de respectiva reparatie avand in vedere pretul mic pe care l-am platit pentru Burgman.

 

Defectiunea se pare ca a fost cauzata de pierderea uleiului, cilindrul fiind zgariat.

 

In timp am urmarit ce se intampla cu consumul de ulei si am constatat ca el e vizibil atunci cand scuterul e folosit in regim de autostrada la viteze constante de peste 120 km/h, pe distante mai lungi. Dupa asemenea reprize am vazut ca in caracasa filtrului de aer era ulei. din cate am citit pe net alti proprietari de burgman de 400 din generatia asta au constatat ca uleiul e absorbit in circuitul de vacuum, in spatele pistonului, si apoi aspirat odata cu aerul in motor si ars dar doar daca se ruleaza constant, timp lung la turatii mari. Se pre ca de vina e modul in care e conceput circuitul de vacuum.

 

Dupa reparatie am urmarit consumul de ulei. Neruland des pe autostrada nu cred ca am fost nevoit sa completez mai mult de 200 grame inter schimburi.

 

Nu stiu daca problema e remediata la generatia de dupa 2006.

 

Consumul e mic. in timp am calculat consumuri intre 2,9 si 4,2 (minimul la drum lung dar de munte - maximul in oras). Culmea e ca nu consuma mult cu pasager probabil datorita faptului ca viteza medie e si ea mai mica.

 

Burgmanul e confortabil atat pentru cel care conduce cat si pentru pasager. Protectia la vant si ploaie e foarte buna. Cat am mers cu pasager chiar am avut impresia ca acesta e mai protejat pentru ca, in timp ce eu simteam ceva frig noaptea in munti pasagerul nu avea nimic de reclamat.

 

Viteza si puterea nu par a fi o problema: pe autostrada duce, fara efot, doua persoane cu 130 140 km/h constant.

 

Mie mi-a luat ceva mai mult sa ma obisnuiesc cu acceleratia pentru ca, neavand cutie de viteze cu rapoarte determinate ci cutie cu variatie continua, accelera cam cum voia ea, in lipsa posibilitatii de a urca turatia inainte de a trece in treapta superioara. Asta n ar fi un handicap ci o chestie cu care, in timp, te obisnuiesti iar neputinta de a anticipa cum accelereaza dispare.

 

Are centrul de greutate foarte jos iar asta ii da, chiar si la viteze mari o stabilitate la care nu te-ai astepta.

 

Desi e destul de lunga si grea virajele se negociaza fara emotii si nu de putine ori, cu pasager sau fara, am atins asfaltul cu cricul central, fara sa am insa senzatia ca am exagerat inclinandu-ma. Cand te inclini in curbe lipseste doar rezervorul de care te sprijini la motociclete.

 

Spatiul de depozitare e un plus. Doar in spatiul de sub sa cred ca incape aproape o jumatate de carucior de cumparaturi, cu conditia ca nu ai obiecte foarte voluminoase (sticle de apa mai mari de 6 litri).

 

Franele sunt eficiente. Avand, insa, in vedere greutatea totala (scuter+2 persoane+bagaje poate sa treaca de 350 kg) si rotile mici, in cazul franarilor de urgenta cred ca ar fi util ABS-ul (mie mi s-a intamplat pe ud, cu cauciucuri reci si, cred, umflate cam tare, sa se blocheze spatele).

 

ok,mersi,ceea ce am gasit eu e un model din 2001,e zgariat pe partea dreapta,dar foarte usor,saua praf dar cam atat...are doar 14 ani,ce naiba...La pret e ok...acum vad eu dupa ce il voi lua,daca se va face tranzactia...Ms de info... :hug:

» Post actualizat in 14 Sep 2015 07:22

eu am trecut de pe un RR 900 pe asta :crack: cand acceleram ma asteptam la o explozie de putere,dar cand colo exact cum ai spus tu,nu stiam cand si cum accelereaza...dar este fffff confortabil.e ceea ce am cautat si am vrut...Numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Recent mi-am luat un Burgman 400 din 2007 si as 2 nedumeriri : pe faza scurta ar trebui sa se aprinda doar farul din dreapta ? Cel din stanga se aprinde pe faza lunga, presupun ca e normal la modelu asta.

Si a doua : e cineva in afara de Suzuki sa se poata conecta cu calculatorul sa-mi zica ce erori are, daca o avea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...