SEBYK Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Ok. Multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Ok. Multumesc pentru sfaturi. daca vrei sa nituiesti fara presa, sfatul meu este sa-ti cumperi si zaua aia cu agrafa ... foarte probabil sa ai nevoie de ea la drum. Adica - mergi la service care stie care-i treaba cu imbinarea ... teoria e teorie...practica ... nu poate sa-ti ia pielea. Intreaba-i pe aia cum se prezinta pinioanele ca si grad de uzura... Editat Martie 19, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Eu vorbesc din practica, la mobra mea am luat lant nou acum 2 ani, era cu za de inchidere, l-am inchis cu dornul si ciocanul si am mers cu el peste 25.000km in toate regimurile. Presa mi-am cumparat ulterior ca sa-l pot desface mai usor. Nu e vorba de nici o teorie, e un bolt pe care il bati in cap sa se lateasca putin dupa care e IMPOSIBIL sa mai iasa singur. Pe cand o za de legatura cu clema are sanse mult mai mari sa se desfaca. Am vazut ambele tipuri, si iti spun ca o za de inchidere prin presare este de 1000 de ori mai sigura decat una cu clema. Sa-si ia una si sa o aiba cu el? Adica in caz ca pierde lantul pe drum sa aiba o za de rezerva cu el, sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 NU cred ca colegul Yuk s-a exprimat pe intelesul tau. Deci, e bine sa ia cu el o siguranta de za si sa o tina sub limba, sa-i poarte noroc la drum lung. Ca daca i zboara lantu si se ncolaceste p acolo, o sa aiba nevoie de mult noroc... PS> acu serios, nu contest ca nitul presat e cel mai sigur, daca nu ar fi sigure sigurantele alea, de ce s-ar mai fabrica? (sa nu mi zici de marketing, ca clema aia de otel oricum e ieftina. In plus, un client mort reprezinta un potential client doar pt pompele funebre) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Nu ziceam neaparat ca nu e sigura cea cu clema, voiam sa subliniez mai mult in comparatie cu cea nituita care este mult mai sigura. Adica unui om care are lant cu o za ce se poate nitui, sa-i spui sa-si cumpere za cu clema nu mi se pare un sfat bun. Mai ales ca si un copil de 6 ani care a mai vazut o bicicleta in viata lui poate sa-si inchipuie cum se nituieste o za de lant. E legat mai mult de cum functioneaza fiecare, eu personal pot sa-mi inchipui o za cu clema desfacandu-se in mers.. , pe cand una nituita .. nu. Clema asa cum intra acolo - tzac, asa foarte bine tzac poate sa iasa, pe cand 2 bolturi la care tragi cateva ciocane bune numai sa intre, apoi le mai tragi vreo doua ca sa le umfli capul.. .. nu au cum sa iasa in mers orice le-ai face. Bolturile zalei cu clema intra libere in jumatatea de za, ele se tin numai in clema aia. Daca sare clema automat lantul se desface. De aia o poti monta cu mana. Bolturile zalei presate intra fortat in jumatatea de za.. si in timpul mersului nimic nu impinge bolturile in afara, nu au cum sa iasa. Oricum, cine a vazut vreodata o za si de un fel si de altul poate intelege ce vorbesc, in rest facem teorie ca sa priceapa tastele. Nu-i vorba de regulatoare, de curenti, de cine stie ce tehnologie, prese, etc. E un amarat de lant, iti trebuie 1 ciocan, un dorn, un prieten cu alt ciocan in mana si eventual o tubulara mica de 8.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Si rabdare... fara sa te grabesti, sa te agiti si sa ii f*ti ciocane pana il gasesc dracii... O iei usor, pe rand : pui pinioanele, apoi pui lantul , imbini zalele , cand bati boltul pui si o cheie tubulara de 8 cum s-a zis mai sus ca sa il poti scoate inafara la capatul opus partii din care bati ( daca il scoti doar la fatza nu o sa il poti nituii). Dupa ce ai facut toate astea iei un dorn si un ciocan in partea cealalta faci cumba sa ti contra (ca sa nu o ia boltul inapoi) si ii daii cu dornul in doua parti opuse ale boltului mai spre margine asa . Odata umflat nu il mai scoate nici dracu Oricum , degeaba iti explica x si y aici , pune mana pe unelete si baga material . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) http://www.reginachain.it/eng/use_and_main.../how_to06.shtml In instructiunile ultimului lant pe care l-am montat scria ceva de genul: cu siguranta pana la x cmc nituit pana la y cmc peste y cmc - endless Editat Martie 19, 2010 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Am extras esentialul "Using a hammer, give a sharp blow to punch "D" to deform the head of the pin." hammer e hammer - ciocanul presa din poze e prietenul care tine contra. punch - e dornul http://www.reginachain.it/eng/use_and_main...how_to06d.shtml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 salutare! intentionez sa-mi schimb kit-ul de lant la mobra, iar pt ca nu am mai facut lucrul asta pana acum, rog pe cineva priceput sa-mi explice cum se inlocuieste/demonteaza pinionul de atac. m-ar interesa sa stiu daca scot mobra din viteza si o las pe liber (in momentul in care incerc cu ciocanul pneumatic sa scot piulita), sau cuplez in cea mai inalta treapta de viteza, sau nu conteaza asta deloc ? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 In viteza 1 e cel mai bine si opune cea mai mare rezistenta ca daca bagi in viteza 6 o sa reusesti sa invarti roata si cu mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Invers, in treapta cea mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Cand ai putin timp liber incearca sa bagi moto in viteza 1 si sa il inpingi si dupa in viteza 5-6 sa vezi diferenta sau la masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Cand ai putin timp liber incearca sa bagi moto in viteza 1 si sa il inpingi si dupa in viteza 5-6 sa vezi diferenta sau la masina stii tu ceva dar ....numai in Australia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditz Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 Fără presă. http://www.garagenight.tv/ep-8-chain-and-sprockets-part-2/ Excelent! Am refacut pasii exact ca in videoclip si sunt foarte multumit de rezultat si am scutit si o caruta de bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.