Sari la conținut

montare kit lanț


JIJ
 Share

Postări Recomandate

Ok. Multumesc pentru sfaturi.

daca vrei sa nituiesti fara presa, sfatul meu este sa-ti cumperi si zaua aia cu agrafa ... foarte probabil sa ai nevoie de ea la drum.

Adica - mergi la service care stie care-i treaba cu imbinarea :drink: ... teoria e teorie...practica ... nu poate sa-ti ia pielea. Intreaba-i pe aia cum se prezinta pinioanele ca si grad de uzura...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vorbesc din practica, la mobra mea am luat lant nou acum 2 ani, era cu za de inchidere, l-am inchis cu dornul si ciocanul si am mers cu el peste 25.000km in toate regimurile.

Presa mi-am cumparat ulterior ca sa-l pot desface mai usor.

Nu e vorba de nici o teorie, e un bolt pe care il bati in cap sa se lateasca putin dupa care e IMPOSIBIL sa mai iasa singur.

Pe cand o za de legatura cu clema are sanse mult mai mari sa se desfaca.

Am vazut ambele tipuri, si iti spun ca o za de inchidere prin presare este de 1000 de ori mai sigura decat una cu clema.

 

Sa-si ia una si sa o aiba cu el? Adica in caz ca pierde lantul pe drum sa aiba o za de rezerva cu el, sau cum? :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU cred ca colegul Yuk s-a exprimat pe intelesul tau. Deci, e bine sa ia cu el o siguranta de za si sa o tina sub limba, sa-i poarte noroc la drum lung. Ca daca i zboara lantu si se ncolaceste p acolo, o sa aiba nevoie de mult noroc...

 

 

PS> acu serios, nu contest ca nitul presat e cel mai sigur, daca nu ar fi sigure sigurantele alea, de ce s-ar mai fabrica? (sa nu mi zici de marketing, ca clema aia de otel oricum e ieftina. In plus, un client mort reprezinta un potential client doar pt pompele funebre)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ziceam neaparat ca nu e sigura cea cu clema, voiam sa subliniez mai mult in comparatie cu cea nituita care este mult mai sigura.

Adica unui om care are lant cu o za ce se poate nitui, sa-i spui sa-si cumpere za cu clema nu mi se pare un sfat bun. Mai ales ca si un copil de 6 ani care a mai vazut o bicicleta in viata lui poate sa-si inchipuie cum se nituieste o za de lant.

E legat mai mult de cum functioneaza fiecare, eu personal pot sa-mi inchipui o za cu clema desfacandu-se in mers.. , pe cand una nituita .. nu. Clema asa cum intra acolo - tzac, asa foarte bine tzac poate sa iasa, pe cand 2 bolturi la care tragi cateva ciocane bune numai sa intre, apoi le mai tragi vreo doua ca sa le umfli capul.. .. nu au cum sa iasa in mers orice le-ai face.

 

Bolturile zalei cu clema intra libere in jumatatea de za, ele se tin numai in clema aia. Daca sare clema automat lantul se desface. De aia o poti monta cu mana.

Bolturile zalei presate intra fortat in jumatatea de za.. si in timpul mersului nimic nu impinge bolturile in afara, nu au cum sa iasa.

Oricum, cine a vazut vreodata o za si de un fel si de altul poate intelege ce vorbesc, in rest facem teorie ca sa priceapa tastele.

Nu-i vorba de regulatoare, de curenti, de cine stie ce tehnologie, prese, etc. E un amarat de lant, iti trebuie 1 ciocan, un dorn, un prieten cu alt ciocan in mana si eventual o tubulara mica de 8..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si rabdare... fara sa te grabesti, sa te agiti si sa ii f*ti ciocane pana il gasesc dracii... O iei usor, pe rand :

pui pinioanele, apoi pui lantul , imbini zalele , cand bati boltul pui si o cheie tubulara de 8 cum s-a zis mai sus ca sa il poti scoate inafara la capatul opus partii din care bati ( daca il scoti doar la fatza nu o sa il poti nituii). Dupa ce ai facut toate astea iei un dorn si un ciocan in partea cealalta faci cumba sa ti contra (ca sa nu o ia boltul inapoi) si ii daii cu dornul in doua parti opuse ale boltului mai spre margine asa . Odata umflat nu il mai scoate nici dracu :wink:

Oricum , degeaba iti explica x si y aici , pune mana pe unelete si baga material . :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am extras esentialul :drink:

 

"Using a hammer, give a sharp blow to punch "D" to deform the head of the pin."

 

post-7046-1269035165_thumb.jpg

 

hammer e hammer - ciocanul

presa din poze e prietenul care tine contra.

 

punch - e dornul

 

http://www.reginachain.it/eng/use_and_main...how_to06d.shtml

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

salutare!

intentionez sa-mi schimb kit-ul de lant la mobra, iar pt ca nu am mai facut lucrul asta pana acum, rog pe cineva priceput sa-mi explice cum se inlocuieste/demonteaza pinionul de atac.

m-ar interesa sa stiu daca scot mobra din viteza si o las pe liber (in momentul in care incerc cu ciocanul pneumatic sa scot piulita), sau cuplez in cea mai inalta treapta de viteza, sau nu conteaza asta deloc ?

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Cand ai putin timp liber incearca sa bagi moto in viteza 1 si sa il inpingi si dupa in viteza 5-6 sa vezi diferenta sau la masina

 

 

stii tu ceva dar ....numai in Australia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...