Skywalker Postat Octombrie 12, 2014 Autor Share Postat Octombrie 12, 2014 Valea Bogatii spre Bv... Aparent daca nu fortez merge ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 12, 2014 Admin Share Postat Octombrie 12, 2014 Da, patineaza ambreiajul. In mod normal nu face decit in treptele mari (4 si 5) si daca nu fortezi acceleratia poti ajunge acasa linistit. Citi km are motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Octombrie 12, 2014 Autor Share Postat Octombrie 12, 2014 Am ajuns, n-a mai facut figuri. Are 115.000 km. Tu ce ai schimbat? Ce inseamna la RT kit ambreiaj? N-am demontat niciodata la motoreta asta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 12, 2014 Admin Share Postat Octombrie 12, 2014 (editat) Kitul complet de ambreiaj este compus din placa de presiune, disc de ambreiaj, diafragma (soarele) si carcasa, te costa cam 290 euro si il iei doar de la motorworks.co.uk, au cele mai bune preturi, aici. Recomand NUMAI Sachs si deasemenea sa schimbi tot kitul, chiar daca acolo gasesti piese care par a fi in regula..ca sa-l schimbi este munca multa, practic rupi motocicleta in doua. Eu l-am schimbat la 103.000, mai megeam probabil vrea 15.000, dar mi s-a spart un rulment si mi-a intrat ulei acolo. Un ambreiaj intretinut corespunzator te duce mai bine de 100.000 km.. Editat Octombrie 12, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Octombrie 13, 2014 Autor Share Postat Octombrie 13, 2014 (editat) Multumesc de raspuns! Inseamna ca se complica treaba si probabil o las pentru cand vine zapada, banui ca e de lucru la ea, o sa arunc o privire si in manual. Sper sa mai tina ambreiajul cat voi mai merge eu toamna asta. Ma gandesc ca daca nu fortez acceleratia, n-ar trebui sa am probleme. La rulmentul spart ai avut ceva simptome (de genul vibratiilor, zgomotului)? Ma gandesc sa nu fie si la mine ceva ulei pe disc de patineaza... PS: Ceea ce vand motorworks sunt Sachs? ca m-am uitat un pic pe acolo si nu gasesc nimic, ma gandesc sa le dau un email daca nu gasesc informatia. Editat Octombrie 13, 2014 de Skywalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 13, 2014 Admin Share Postat Octombrie 13, 2014 Inainte sa am probleme cu acel rulment incepuse sa se auda usor un zgomot suspect care aparea aleator si disparea cind strangeam ambreiajul, dar nu i-am dat mare importanta atunci. Ca sa fii sigur incearca sa dai carena de pe burta jos ca si cum ai vrea sa schimbi uleiul si uita-te la imbinarea dintre motor si carcasa cutiei, nu trebuie sa ai nicio picatura sau scurgere de ulei pe acolo in lateral sau sub motor. Daca este umezit sau vezi picatura cit de mica pregateste-te de operatie! Cei de la motorworks aduc doar Sachs, dar oricum da-le un mail inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Octombrie 14, 2014 Autor Share Postat Octombrie 14, 2014 Ca intotdeauna, un raspuns complet si de mare ajutor. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 21, 2015 Autor Share Postat Februarie 21, 2015 (editat) Am patit cele din imagine... A gasit cineva vreo solutie de rezolvare? Am vazut ca pe interior totul e nituit, dar nu am gaurit niturile pana nu gasesc ceva detalii, n-as strica geanta de tot. Editat Februarie 22, 2015 de Skywalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Salutare tuturor! Mi am luat din nou Rt1100. Mă interesează și pe mine cutia centrala , este singura pe care nu o am. Și dacă o iau cum rezolv cu butucul de yala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matyasandrei Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Am patit cele din imagine... A gasit cineva vreo solutie de rezolvare? Am vazut ca pe interior totul e nituit, dar nu am gaurit niturile pana nu gasesc ceva detalii, n-as strica geanta de tot. image.jpg Salut , de 2 luni sunt posesorul unui bmw r1100rt si am mostenit aceasi problema , nu am prea cautat sotutii deoarece timpul nu mi-a permis si cand am avut timp am preferat sa profit de vremea buna. Acum ca vine vremea hibernarii incet ,incet as vrea sa ma apuc si sa mai repar una alta, pentru a nu inventa roata de mai multe ori , a aprofundat cineva problema? Skywalker ai primit vre-un raspuns ? sau te-ai apucat de facut ceva? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Pt. cei care sunt deranjati de cum schimba cutia de viteze treptele 1-2;2-3 la r1100 as putea da un sfat: eu am schimbat ieri uleiul in cutie si grup,am pus Castrol axle epx 90. la mine se simt diferente mari ,aproape a disparut zgomotul la schimbul 2-3 , mai usor si mai repede in general la toate vitezele.Am incercat pana acum alte variante mult superioare de uleiuri cu gl 5 bineanteles si sintetice ,niciunul nu s-a comportat asa bine ca asta mineral ce-l am acum. Nu stiu daca in timp pana la urmatorul schimb se va mentine la standardele de acum,nu am facut decat 450km pana acum.oricum il dau jos la 10000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 (editat) Salut. Vin si eu cu o intrebare. Ma tot gandesc sa trec la o motocicleta de touring. Ture lungi+pasager. Sa ivit o ocazie de a lua din DE un BMW1100RT, 60.000 km, luata de noua de catre proprietar. Doar ca are o singura problema. Ramane aprins becul de ABS. Trebuie oprita si pornita din nou ca sa se stinga becul. El spune ca este o problema cunoscuta la BMW si ca nu deranjeaza. Voi ce parere aveti? Merita banii? Problema ABS-ului este majora? Mersi. Editat Noiembrie 18, 2015 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Abs se poate reseta si de tine,nu e prea complicat ,dar sant mai multe cauze daca se tot aprinde iar si iar.Cauze de la costuri mici ca o baterie naspa care o schimbi repede cu 90-100E pana la altele mai complicate cu costuri mult mai mari ,nu stiu care ar fi un maxim de investit in ABS poate ati zic cativa asi in ale BMW de aici din forum. pretul e pe acolo depinde cat e de investit in ABS. Pt bugetul 2500-3000 E este un motor de touring super super ok.nu ai ce sa iei in banii astia si la ce -ti ofera RT-ul,din t.t.p.v. si vezi ca la cat de babe sunt rrurile 1100 fac fata cu brio la multe motoare de generatie noua iar confortul e la el acasa pe cam toate moto Bmw . Deci cred ca daca mai ai in mana vreo 4-500E poti face din ea un partener care nu te va lasa niciodata in drum.Te sfatuim si cu cei cativa doctori adevarati ai marcii Bmw din RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Depinde cum ramine aprins.daca se aprind pe rind becurile in mers nu e problema( nu are curent in baterie) . Daca ramin amindoua becurile aprinse s-ar putea sa fie defect.ce anume nu se stie pina la diagnoza ,desfacere.poate avea uncontact prost sau unitatea belita (3000euro) » Post actualizat in 18 Nov 2015 22:21 Vb cu dan cata ca e pe linga tine .poate te ajuta si la cumparare » Post actualizat in 18 Nov 2015 22:26 Am si eu o intrebare. Pentru parbriz matuit de rt voi ce ati facuf? Sa il smingheruiesc si sa dau cu lac incolor de plastic ca la faruri sau folie peste el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Mie mi l-a polisat un vopsitor cu nus ce pasta 3M inca nu I-am dat lac dar cred ca in iarna il si lacuiesc .dupa polisare s-a imbunatatit claritatea cam 60 la suta .pe interior nu a insistat mult ca ii era frica sa nu il sparga(nu se aseza unealta aia pe suprafata concava) » Post actualizat in 21 Nov 2015 11:51 La un R1100 mi curge ulei pe sub capacul de la cureaua de alternator. Stie cineva ce garnitura este pe acolo ,cum se numeste? credeti ca o pot schimba acasa,e complicata treaba , sau trebuie vreo scula speciala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 E un semering.ai pus cumva prea mult ulei? Mergi la un srvice ca e treaba de 30 min.sau schimba-l singur.ai grija cum pozitionezi senzorul hall ,cum montezi cueaua la alternator si cum stringisurubul (bagi in viteza si ti frina spate ). Semeringul in sine nu stiu cum se schimba ,adica daca e vreo sculaspeciala sau cit se, insera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 (editat) Merci.Nu am pus ulei mult,complectez mereu cu 20w mineral, mai mult un pic de jumate pe nivel,si stiu ca daca nu ajunge uleiul la temp.optima dupa oprire nu curge tot in baie si te pacalesti crezand ca nu ai cat trbuie. Am dat jos capacul de protectie de la curea si dupa aia fulia ,surprinzator nu este nici o picatura de ulei la acea garnitura.singurul loc pe unde pierde si nu inteleg de ce ,este mai sus un pic de suportul senz. hall,unde sunt doua şuruburi. Cel din stânga cu clema care ţine cablurile senzorilor hall era desfăcut aproape complect si pe acolo am avut impresia că pierd ulei. Am strâns şi am pus un pic de silicon de temperatură pe suprafata de contact a surubului cu saiba si blocul. Ramane sa fac proba cand îmi permite vremea. Editat Noiembrie 25, 2015 de adisis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Salutare, sunt proaspatv posesor de BMW1100 RT si as dori sa stiu daca acest topic mai este activ. Ca incepator pe 1100Rt as avea cateva intrebari de pus la veterani... Prima ar fi ref la cricul lateral: la voi se opreste motorul daca puneti cricul lateral , chiar daca este pe neutral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Salut. cat ai dat pe motor? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Salutare, sunt proaspatv posesor de BMW1100 RT si as dori sa stiu daca acest topic mai este activ. Ca incepator pe 1100Rt as avea cateva intrebari de pus la veterani... Prima ar fi ref la cricul lateral: la voi se opreste motorul daca puneti cricul lateral , chiar daca este pe neutral ? nu trebuie sa se opreasca motorul daca e pe neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Prima ar fi ref la cricul lateral: la voi se opreste motorul daca puneti cricul lateral , chiar daca este pe neutral ? Da, asa e normal la 1100. Cele mai noi nu fac asa, nu mai stiu de la care model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Salut. cat ai dat pe motor? mersi o combinatie. Dar daca esti interesat mai este inca 1 la vanzare, de 1150 din 2002. » Post actualizat in 15 Jan 2016 17:43 Da, asa e normal la 1100. Cele mai noi nu fac asa, nu mai stiu de la care model. nu trebuie sa se opreasca motorul daca e pe neutru. Salut, acum sunt intr-o mare dilema.... imi poate da cineva un nr de tel sa ne auzim si sa discutam mai multe despre motor? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2016 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2016 Prima ar fi ref la cricul lateral: la voi se opreste motorul daca puneti cricul lateral , chiar daca este pe neutral ? Da, la 1100 se oprea, o prostie pe care au remediat-o incepand cu 1150.. Da, asa e normal la 1100. Cele mai noi nu fac asa, nu mai stiu de la care model. Corect, de la 1150 in sus. imi poate da cineva un nr de tel sa ne auzim si sa discutam mai multe despre motor? Vezi la numarul din semnatura, am avut acelasi model... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 o combinatie. Dar daca esti interesat mai este inca 1 la vanzare, de 1150 din 2002. » Post actualizat in 15 Jan 2016 17:43 Salut, acum sunt intr-o mare dilema.... imi poate da cineva un nr de tel sa ne auzim si sa discutam mai multe despre motor? Multumesc scuze, nu vreau sa dezinformez. eu am 1150. la mine nu se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 o combinatie. Dar daca esti interesat mai este inca 1 la vanzare, de 1150 din 2002. Deocamdata nu ma intereseaza. Am o cunostinta din DE care isi vinde BMW 1100RT an 2000, 60.000 km. Vrea 2500 Euro pe el. O fi mult, putin, nu stiu. De aia am intrebat cat ai dat tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.