Sari la conținut

schimbare de optica


XorX
 Share

Postări Recomandate

Acum ceva vreme am scris pe aici ca vreau sa-mi iau un enduro cu care s ma dau in urmatoarele variante:

in Bucuresti iarna

pe drumuri de tara (chiar si atunci cind ploua si e noroiul cit malu')

 

plecasem de la kawa KLE, am trecut la kawa klr si am sfirsit in a cauta un suzi DR650

 

problema e ca in continuare DR650 mi se pare cam grea, si cam inalta, eu am 173cm si aprox 70kg.

 

nu sunt incepator, sigur ma pot da cu orice motor, numai ca ma gindesc cit de incomod o sa-mi fie sa ma dau iarna printre masini, eventual cind e si putina mizga/gheata pe jos.

 

am vazut ca la DR gasesc si modelul DR350, care desi pare mai inalt, sper sa fie mai manevrabil din cauza celor 40kg in minus.

 

ce pareri aveti, merita un DR350 de prin 93, o sa mi se para mic, sau prea mare, sau prea inalta?

 

moto cu care merg zilnic e o honda shadow spirit care are aprox 250kg goala, dar la care pozitia este foarte joasa. sunt un pic stresat de cum o sa fie la semafor cind abia o sa ating cu picioarele sos, sau chiar nu o sa ating si o sa trebuiasca sa ma dau lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ti se para un vis frumos cand vei trece de la o masina ingusta cu doar 2 roti la o capra usoara si manevrabila. Vei avea vizibilitate peste masini, o sa te poti strecura usor. Practic dupa ce te obisnuiesti sa patinezi ambreiajul, nu vei avea nevoie sa pui picioarele jos decat la manevre bruste. La strecurat simplu, eu m-am obisnuit sa merg cu picioarele in scari chiar daca am o mini-vaca un pic mai grea decat DR650 (am dominator), chiar si cu pasager. De obicei imi iese iar cand ma dezechilibrez un pic, trebuie sa ating doar usor cu varful ca sa ma re-echilibrez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cit de naspa e DR650 fata de DR350 pe noroi, evident, cu cauciucuri adecvate?

ma uit ca totusi 350 si 650 sunt cam la acelasi pret. in plus, la bugetul meu 350-ul are pornire la pedala ceea ce mi se pare un punct in (-)

 

@vis-a-vis oare ar trebui sa-mi iau un super sport si sa ma dau cu el pe noroaie, doar pt ca-mi place noroiul dar sunt scurt in craci? :o)

modelul/stilul de moto nu cred ca are legatura cu inaltimea, cred ca tine de "suflet"

 

imi plac motoarele sport, m-am dat cu CBR600RR, e chiar f misto, dar... cind m-am urcat pe shadow-ul meu, incrincenarea de pe fata s-a transformat in zimbet... asa ca, eu ramin la cruiser si.. pentru we, un pic de enduro

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DRu' e mobra faina, in special in oras. Hooligan bike. Pornirea la pedala nu-i neaparat un minus, dupa ce te obisnuiesti si o-nveti, e floare la ureche. Faci suta in 7 secunde, atingi un maxim de 145 (indicat), consumi intre 2.5 si 5.5% si te mai dai si pe coclau. Pe de alta parte, alimentezi la fiecare 100km in oras si 150km in afara, te doare fundul dupa 30km in sa, nu ai frane (nu exagerez), iar pasagera sta mai mult pe portbagaj decat pe sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, trebuie sa ma urc pe una sa vad macar cum stau.

daca e cineva din bucuresti dispus sa faca un bine si sa ma lase sa vad si eu cit e de inalta, sa zica si ma duc acolo unde e mobra depozitata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR 350, ridicata maxim, este mai inalta decit 650, dar poate fi coborita suficient cit sa o conduca lejer o fatuca de 1.60.

La o eventuala trinta, este, evident, mai usor sa ridici 130 kg de DR 350, decit 180 de DR 650.

Pornirea la kick este fara probleme. In oras este excelenta, te strecori fain, iar in afara este ok. Pe asfalt, la drum intins, cu bagaj, am facut 200 km cu rezervorul standard, de 8l (fara sa trag gazul ca apucatul), iar daca prinzi un rezervor Acerbis, de 16l, chiar n-ai nici o grija...

Bicicleta este de mare efect - plutesti peste tot ce vrei... n-ai nici o treaba. Este o placere pe off-road, soft si hard.

Motorul este foarte robust, fiabil si usor de intretinut.

Roata de spate, pe 18 la DR 350, iti ofera o plaja mult mai larga de profile la cauciucuri, decit cea pe 17, de la 650.

Frinele mi s-au parut, intr-adevar, slabute - daca sint folosite singure. Dar daca le combini cu frina de motor este ok, chiar incetineste imediat.

Partea cu disconfortul pasagerului mi se pare inutila... este o mobra facuta pentru enduro, deci pentru un singur om. Daca pui doi pe ea, o cam chinui.

In noroi, pante mari etc., eu zic ca este clar peste 650.

Eu am 350 si m-am dat cu el si in teren si pe asfalt, in oras, pe autostrada, pe munte si in padure, singur, dar si cu bagaj (rucsac de 60L, pe sa)... N-am avut ce sa-i reprosez. Isi face rolul pentru care a fost gindit, foarte bine. Acum vreau sa-l dau, ca sa iau 2t. N-am facut decit sa-i pun benzina si sa-i schimb uleiul la timp.

Daca ti-am fost de ajutor, ma bucur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde gasesc inca un set de jante si niste cauciucuri de cross (din cele cu crampoane, nu stiu exact cum se numesc)

gasisem un link cu un importator de ceva cauciucuri ce mi s-au parut detul de ieftine dar din pacate nu mai stiu nici macar producatorul :o

era un nume dstul de cunoscut, dar unul care face exclusiv pt moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
unde gasesc inca un set de jante si niste cauciucuri de cross (din cele cu crampoane, nu stiu exact cum se numesc)

gasisem un link cu un importator de ceva cauciucuri ce mi s-au parut detul de ieftine dar din pacate nu mai stiu nici macar producatorul :o

era un nume dstul de cunoscut, dar unul care face exclusiv pt moto

 

Mitas - importator Chemtraders Bucuresti

Heidenau - importator Maxi Scooter, Timisoara.

 

Mai ieftin de atat poate doar cele rusesti. Ceva mai bune si nu cu mult mai scumpe ar fi Metzeler.

Daca vrei crampoane serioase incearca Michelin S12 la 100 Euro perechea (mai multi distribuitori, inclusiv pe forum - ii gasesti la sectiunea enduro, in topicul de vanzari).

Ai mai avea variante ok la Maxxis si VeeRubber, dar nu stiu la cine sa te indrum.

Poate mai vede cineva postul si te ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, intre timp lecitina si-a facut efectul si mi-am amintit ca de Haidenau/Maziscooter era vorba :o

Am incercat sa gasesc siteul producatorului fara succes. Sunt OK gumele astea?

 

Niste preturi pt un set de jante care sa mearga pe DR 350?

 

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, intre timp lecitina si-a facut efectul si mi-am amintit ca de Haidenau/Maziscooter era vorba :rolleyes:

Am incercat sa gasesc siteul producatorului fara succes. Sunt OK gumele astea?

 

Niste preturi pt un set de jante care sa mearga pe DR 350?

Sa intelegem ca ai luat dr 350?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ti-ai luat dr, am eu o oferta!

un dr 350 shc, reglezi inaltimea de la o manetutza de pe ghidon!

in plus am echipament + o furca normala+ un set de roti cu cauciucuri de cross!!!

tel: 0722125388 doru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu inca :crack: dar am mare speranta ca o sa se intimple si asta pina la urma.

Am fost la un pas sa iau unul, inca nu mi-a trecut de tot, partea proasta e a era destul de oxidat, cred ca statuse mult in ploaie/zapada, avea probleme pe electrica, nu se aprindea stopul iar la frina nu se aprindea decit la ea de picior.

La pornire la cald era cam ciudat, pornea destl de greu, adica dadea sa porneasca, dupa care se auzea un zgomot gen CLACK in motor si se oprea, dupa citeva clanck-uri d'astea daca aveai inima sa-i faci asa pornea (dar eu nu am avut tupeu, l-am lasat pe proprietar sa o porneasca), cutia destul de ciudata, ma asteptam sa schimbe mai usor, dar era cam muncitoreasca asa, adica trebuia sa-i dai destul de tare sa schimbe.

 

in fine, inca mai caut, asa ca daca citeste cineva topicul asta si are ceva de dat, caut urmatoarele:

 

Suzuki DR 350 sau DRZ 400 sau echivalent (nu mai mare de 450), obligatoriu 4T si cu pornire la buton si care sa fie inmatriculat (sau inmatriculabil), si care sa fie de vazut prin Bucuresti sau pe linga (max. 50-60 km)

 

 

Apropos, ce acte se cer la inmatriculare pt moto aduse noi din germania/italia; ce trebuie sa verific ca are vinzatorul?

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu inca :crack: dar am mare speranta ca o sa se intimple si asta pina la urma.

Am fost la un pas sa iau unul, inca nu mi-a trecut de tot, partea proasta e a era destul de oxidat, cred ca statuse mult in ploaie/zapada, avea probleme pe electrica, nu se aprindea stopul iar la frina nu se aprindea decit la ea de picior.

La pornire la cald era cam ciudat, pornea destl de greu, adica dadea sa porneasca, dupa care se auzea un zgomot gen CLACK in motor si se oprea, dupa citeva clanck-uri d'astea daca aveai inima sa-i faci asa pornea (dar eu nu am avut tupeu, l-am lasat pe proprietar sa o porneasca), cutia destul de ciudata, ma asteptam sa schimbe mai usor, dar era cam muncitoreasca asa, adica trebuia sa-i dai destul de tare sa schimbe.

 

in fine, inca mai caut, asa ca daca citeste cineva topicul asta si are ceva de dat, caut urmatoarele:

 

Suzuki DR 350 sau DRZ 400 sau echivalent (nu mai mare de 450), obligatoriu 4T si cu pornire la buton si care sa fie inmatriculat (sau inmatriculabil), si care sa fie de vazut prin Bucuresti sau pe linga (max. 50-60 km)

 

 

Apropos, ce acte se cer la inmatriculare pt moto aduse noi din germania/italia; ce trebuie sa verific ca are vinzatorul?

 

de obicei alea cu pornire la buton cand incep sa faca zgomote la pornire.... dau de stire ca este rost de bagat bani....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gindeam eu ca e ceva in neregula.. dar asta e, inca nu am gasit moto aia care tre' sa fie a mea, inca ne mai cautam unul pe altul :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu inca :) dar am mare speranta ca o sa se intimple si asta pina la urma.

Am fost la un pas sa iau unul, inca nu mi-a trecut de tot, partea proasta e a era destul de oxidat, cred ca statuse mult in ploaie/zapada, avea probleme pe electrica, nu se aprindea stopul iar la frina nu se aprindea decit la ea de picior.

La pornire la cald era cam ciudat, pornea destl de greu, adica dadea sa porneasca, dupa care se auzea un zgomot gen CLACK in motor si se oprea, dupa citeva clanck-uri d'astea daca aveai inima sa-i faci asa pornea (dar eu nu am avut tupeu, l-am lasat pe proprietar sa o porneasca), cutia destul de ciudata, ma asteptam sa schimbe mai usor, dar era cam muncitoreasca asa, adica trebuia sa-i dai destul de tare sa schimbe.

 

in fine, inca mai caut, asa ca daca citeste cineva topicul asta si are ceva de dat, caut urmatoarele:

 

Suzuki DR 350 sau DRZ 400 sau echivalent (nu mai mare de 450), obligatoriu 4T si cu pornire la buton si care sa fie inmatriculat (sau inmatriculabil), si care sa fie de vazut prin Bucuresti sau pe linga (max. 50-60 km)

 

 

Apropos, ce acte se cer la inmatriculare pt moto aduse noi din germania/italia; ce trebuie sa verific ca are vinzatorul?

 

 

vezi ca am eu unul, dar are pornire la pedala, inmatriculat si cred ca si itp-ul mai e valabil!!

cauciuc nou spate -mitas, baterie noua cu gel

sunt din buzauai telefon mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci, dar nu ma intereseaza cu pornire la pedala.

 

nu e obligatoriu sa fie dr350, am spus, poate fi si drz, sau chiar si ktm sau gas gas, sau huqsvarna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci, dar nu ma intereseaza cu pornire la pedala.

 

nu e obligatoriu sa fie dr350, am spus, poate fi si drz, sau chiar si ktm sau gas gas, sau huqsvarna

 

Salut,

 

Ma bag si io... eu sunt incepator. Cum mergi iarna in orash? Cand e gheata pe jos, sau zapada, sau gheata cu apa. Mie mi-a fost frica sa ies!

 

In privinta 650 vs 350 eu iti recomand 650 si tocmai pentru ca este mai grea. E frumos cu 350 in oras, printre mashini... dar mesteci la cutia de viteza mult. Pe de alta parte, mergand zilnic, faci intre 15 si 40 km cea ce pentru un 350 inseamna destul de mult pe an... cred ca il vei "consuma" prematur. pe de alta parte, de regula "coclaurile" sunt in afara Bucurestiului. Daca ai locui la munte ai avea dealul in spate dar altfel, tre sa faci cca. 150 km pana la primul deal mai serios.

 

Si cu cine te duci? Cei care pleaca din bucuresti ori sunt pe 600-650/750/990 ori se duc cu remorci. Nu te tii nici dupa unii nici cu ceilalti. Si eu am tot visat la o "pitica" dar nu prea functioneaza/renteaza.

 

650 nu este chiar atat de grea , am ktm 640 Adv si e ok pe off. Nu fac enduro dar nici nu m-am intors din drum.

 

Parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de sfaturi dar crede-ma ca in timp ai sa treci catre ceva mai usor.. stiu, pare ciudat dar asta vine cu vremea (sa nu-i zic batrinetea ca nu-mi place cum suna :)))

eu unul ramin la 350 pina in 450, si sa nu depaseasca 130kg. nici eu nu ma gindesc samerg cind e inghetat pe jos, dar de obicei asta tine putin totusi, adica de ex astazi se poate merge f bine daca nu te deranjeaza frigul si mizeria.

 

@florinelu: mai exact ce se strica la cele cu demaror si de la ce vin zgomotele la pornire?

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de sfaturi dar crede-ma ca in timp ai sa treci catre ceva mai usor.. stiu, pare ciudat dar asta vine cu vremea (sa nu-i zic batrinetea ca nu-mi place cum suna :)))

eu unul ramin la 350 pina in 450, si sa nu depaseasca 130kg. nici eu nu ma gindesc samerg cind e inghetat pe jos, dar de obicei asta tine putin totusi, adica de ex astazi se poate merge f bine daca nu te deranjeaza frigul si mizeria.

 

@florinelu: mai exact ce se strica la cele cu demaror si de la ce vin zgomotele la pornire?

 

Am inteles. Cand am sa imbatranesc imi voi lua chopper :wacko: sa fiu cool, tras in piele si cu burta! :)

Stiu despre ce vorbesti cand spui de greutate, deseori mi-am dorit si eu ceva mai lejer... dar deh, is prea sarac pentru a le avea pe toate ;)

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu-i vb de rau pe astia cu choppere ca ne suparam :wacko:) (am o honda shadow spirit, sunt mare fun cruiser si chiar daca sunt batrin si tras in piele tot nu am burta :))

 

desigur, glumeam, fiecare isi alege motrul dupa cum ii place dar chopperele chiar au ceva deosebit, crede-ma, nu se compara cu nimic altceva. Gindeste-te ca ai face comparatia intre un porche (asta ar fi un speed), un jeep (asta ar fi enduro), un audi A6 diesel (asta ar fi touring) si un mercedes s-classe (asta ar fi chopperul ;) )

 

 

Dar, cu toate astea tot vreau inca un motor ... enduro-cross ... pe care inca nu-l gasesc.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu-i vb de rau pe astia cu choppere ca ne suparam :wacko:) (am o honda shadow spirit, sunt mare fun cruiser si chiar daca sunt batrin si tras in piele tot nu am burta :))

 

desigur, glumeam, fiecare isi alege motrul dupa cum ii place dar chopperele chiar au ceva deosebit, crede-ma, nu se compara cu nimic altceva. Gindeste-te ca ai face comparatia intre un porche (asta ar fi un speed), un jeep (asta ar fi enduro), un audi A6 diesel (asta ar fi touring) si un mercedes s-classe (asta ar fi chopperul ;) )

 

 

Dar, cu toate astea tot vreau inca un motor ... enduro-cross ... pe care inca nu-l gasesc.

 

bafta

 

 

doamne fereste! nu-i vorbeam de rau... am inceput cu chopper [Virago 535, a urmat 1100] sunt inca indragostit de ele... dar mi-am dorit mai multa actiune si asha am ajuns la ktm. daca mi-as fi permis l-as fi pastrat... are farmecul lui, capriciile lui... si ca in judo, incepi cu centura alba, termin cu centura alba... la fel si cu chopperul... vreau sa termin la pensie cu un chopper.

 

bafta, sper sa va gasiti unul pe celalalt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am facut cu una, dar mergea destul de naspa, schimba greu vitezele si habar nu aveai daca a schimbat sau nu viteza pina nu dadeai drumul la ambreiaj, cind de cele mai multe ori constatai ca nu a schibat-o. Asta mi se pare chiar nasol in mersul in oras, mai ales in bucuresti, si mai ales cind ai un motor mic pe care trebuie sa-l tii permanent acolo unde trage el bine, deci schimbatul vitezelor este vital. In rest nici puterea numi s-a parut a fi cea care trebuie, cred ca-mi trebuie ceva nu neeaparat mai puternic dar poate un pic mai exploziv. Caut in continuare, am vazut un gasgas 450 fse cu injectie dar nu pornea la rece, decit cu cabluri de la masina. Baiatul incerca sa ma convinga ca e de la baterie, dar.... Treaba e ca dupa ce se incalzea pornea chiar cu bateria ei, dar daca o lasai 30 min sa se raceaca nu mai pornea, deci treaba cu bateria nu mi s-a parut a fi chiar corecta.. dar in fine, poate ca avea dreptate, numai ca nu m-a convins. Pe de alta parte, moto mergea f frumos,avea cuplu si chiar ma prindea la stilul meu de mers. Am incercat si un DRZ 400 si un EXC 450 f.f. tari, dar scumpe rau...

Astept cu banii la buzunar, poate apare ceva :wacko: dar daca nu e ceva care chiar sa-mi placa nu-mi iau ca nu e nici primul motor, nici ultimul, si nu-mi "arde buza". Asta e, cind o fi sa fie, o sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...