ssk Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Se scoate motor de la iernat dupa aproximativ 2 luni. se cumpara 2 litri de benzina, se da la automat, in cele din urma porneste cu o baterie de masina. incepe da rateuri. cumpar bujiile, le schimb , aceleasi rateuri, mers neregulat. am schimbat si raschimbat bujiile intre ele pana mi-a venit rau. verificat daca dau scanteie. merge. bobine - merg. in ordine scrisa de mine, ca nu prea stiu mecanica cum e cu ordinea de aprindere....galeria 1, 2 calde. 3, 4 reci. ce ar putea sa fie, de nu lucreaza si pistoanele alea. am golit carburile de 2-3 ori, prin surubelul ala din fund, pentru eventualele mizerii. orindea fiselor este corecta, deci nu am inversat vreo fisa, in alta ordine nici nu pot fi puse, ptr ca nu ajunge cablu. merge fara vlaga, sta greu la ralanti. sau nu sta Editat Februarie 27, 2010 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Fuck bine ca nu ai demontato dracu de tot nu e problema daca a dat cateva rateuri,trebuia sa o lasi si sa incerci mai tarziu,daca a stat nu avea ce mare lucru sa se strice,filtre si carburatie ai verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Fuck bine ca nu ai demontato dracu de tot nu e problema daca a dat cateva rateuri,trebuia sa o lasi si sa incerci mai tarziu,daca a stat nu avea ce mare lucru sa se strice,filtre si carburatie ai verificat? verificat filtre, benzina, aer, .... pai nu ai inteles. nu mai merge deloc cum trebuie. merge neregulat rau, ca si cum da impresia ca merge in 2-3 pistone. da rateuri si ea 2-3-4-10 minute, nu 4 ore carburatia este neverificata, nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Pai nu cred ca ai impresia, chiar merge in 2 pistoane, daca zici ca ai doua galerii reci mereu.. Verifica cele 2 carburi de pe cei 2 cilindrii unde zici ca sunt galeriile reci.. - adica sa aiba benzina. Daca zici ca au scanteie toate si ai schimbat bujii intre ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Pai nu cred ca ai impresia, chiar merge in 2 pistoane, daca zici ca ai doua galerii reci mereu.. Verifica cele 2 carburi de pe cei 2 cilindrii unde zici ca sunt galeriile reci.. - adica sa aiba benzina. Daca zici ca au scanteie toate si ai schimbat bujii intre ele.. dar cand am dat drumu la acele surubele de sub carburi, pentru a elimina posibilele gunoaie decantate acolo, a curs benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Pai nu cred ca ai impresia, chiar merge in 2 pistoane, daca zici ca ai doua galerii reci mereu.. Verifica cele 2 carburi de pe cei 2 cilindrii unde zici ca sunt galeriile reci.. - adica sa aiba benzina. Daca zici ca au scanteie toate si ai schimbat bujii intre ele.. dar cand am dat drumu la acele surubele de sub carburi, pentru a elimina posibilele gunoaie decantate acolo, a curs benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 dar cand am dat drumu la acele surubele de sub carburi, pentru a elimina posibilele gunoaie decantate acolo, a curs benzina. Esti sigur ca scanteia e buna ? adica e destul de puternica,si e data la timpii necesari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Esti sigur ca scanteia e buna ? adica e destul de puternica,si e data la timpii necesari.. este la semn distributia daca asta vrei sa zici. asta am verificat. coicide semn pe semn. pe partea drapta a motorului am un surub-control. il desfac si verific acolo sa vad daca semnele coincid. cand am bagat-o la iernat nu avea nici pe dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Daca zici ca benzina in carburatoare vine dar de pornit tot nu porneste, ramane ca problema ta sa fie de natura electrica Ia un ohmetru si compara rezistentele de la bobine, si de infrasurarile primare si de la secundare; daca totul e in regula, alea le poti elimina. Apoi, scoate toate 4 bujiile si opreste benzina de la robinet, pune un incarcator la baterie si da la automat ca sa elimini benzina ce ti s-a adunat acolo. Apoi plm, daca benzina vine, bujiile dau scanteie TOATE, robinetu e deschis... tre sa o ia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Daca zici ca benzina in carburatoare vine dar de pornit tot nu porneste, ramane ca problema ta sa fie de natura electrica Ia un ohmetru si compara rezistentele de la bobine, si de infrasurarile primare si de la secundare; daca totul e in regula, alea le poti elimina. Apoi, scoate toate 4 bujiile si opreste benzina de la robinet, pune un incarcator la baterie si da la automat ca sa elimini benzina ce ti s-a adunat acolo. Apoi plm, daca benzina vine, bujiile dau scanteie TOATE, robinetu e deschis... tre sa o ia! nu ai citit atent. PORNESTE, dar merge foarte neregulat. merge in 2 pistoane sigur. nu stiu mecanica, dar daca te uiti in schita care am pus-o, 2 galerii sunt reci. semn ca nu ies gaze calde pe acolo. scanteie am, la fiecare bujie, am verificat. bobinele merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 incalzeste-o bine daca nu iti moare motorul si da-i o forja, isi revine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 incalzeste-o bine daca nu iti moare motorul si da-i o forja, isi revine nu are putere motoru. plec de pe loc ca si cand as pleca cu a treia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 daca atunci cand ai bagat-o la iernat mergea ok iar dupa 2 luni de stat nu mai merge bine sunt doar cateva posibilitati: - apa inca e prezenta prin carburatoare (din cate am inteles ai lasat-o fara fullul facut peste iarna) , in rezervor se formeaza condens - contacte oxidate - baterie extrem de descarcata care e dusa si nu vrea sa mai inmagazineze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 daca atunci cand ai bagat-o la iernat mergea ok iar dupa 2 luni de stat nu mai merge bine sunt doar cateva posibilitati: - apa inca e prezenta prin carburatoare (din cate am inteles ai lasat-o fara fullul facut peste iarna) , in rezervor se formeaza condens - contacte oxidate - baterie extrem de descarcata care e dusa si nu vrea sa mai inmagazineze. am "scos ce era in carburi.". am pus benzina proaspata. bateria este buna. am incercat si cu alta de masina. simtomele sunt aceleasi. adica merge in 2 pistoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Bobinele nu au nimic, la cbr is 2 bobine, una pe 1-3 si alta pe 2-4, deci daca era o bobina dusa nu ii mergeau fie cilindrii cu nr par si cei cu nr impar, mai degraba din carburatie ... daca ai desfacut surubul de drenaj probabil a curs benzina veche din carburator, dar benzina noua, din rezervor iti ajunge acolo ? Editat Februarie 27, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tramkar Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Se scoate motor de la iernat dupa aproximativ 2 luni. se cumpara 2 litri de benzina, se da la automat, in cele din urma porneste cu o baterie de masina. incepe da rateuri. cumpar bujiile, le schimb , aceleasi rateuri, mers neregulat. am schimbat si raschimbat bujiile intre ele pana mi-a venit rau. verificat daca dau scanteie. merge. bobine - merg. in ordine scrisa de mine, ca nu prea stiu mecanica cum e cu ordinea de aprindere....galeria 1, 2 calde. 3, 4 reci. ce ar putea sa fie, de nu lucreaza si pistoanele alea. am golit carburile de 2-3 ori, prin surubelul ala din fund, pentru eventualele mizerii. orindea fiselor este corecta, deci nu am inversat vreo fisa, in alta ordine nici nu pot fi puse, ptr ca nu ajunge cablu. merge fara vlaga, sta greu la ralanti. sau nu sta E imposibil ce spui tu! Mesaj completat daca atunci cand ai bagat-o la iernat mergea ok iar dupa 2 luni de stat nu mai merge bine sunt doar cateva posibilitati: - apa inca e prezenta prin carburatoare (din cate am inteles ai lasat-o fara fullul facut peste iarna) , in rezervor se formeaza condens - contacte oxidate - baterie extrem de descarcata care e dusa si nu vrea sa mai inmagazineze. Nu vad legatura cu bateria aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 E imposibil ce spui tu! Mesaj completat cobor in parcare, pun camera pe REC , si iti dau link cu filmuletul atunci Este chiar posibil. pentru ThunderByte : am scos benzina din carburi de 3-4 ori. ma duc sa cumpar benzina din alta parte acuma. poate .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 ce an este mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Verifica daca iti baga pompa de benzina si daca nu merge baga furtunul de la rezervor direct la blocul de carburatoare ,nu sunt probleme daca mergi fara pompa de benzina.Sper sa rezolvi asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 cred ca am eliminat toate posibilitatile electrice. am dat si toba jos, si galeriile crezand ca sunt infundate. - nu erau. a mai ramas de controlat carburatia. cred ca merg inecate carburile 3 si 4. peste 6000 de ture incepe sa se simta puterea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Verifica membranele de la carburatoare , sa nu fie sparte sau ceva mizerie depusa pe piston vacum, e posibil sa nu se ridice sa-ti dea amestec . Ea spune-ne bujiile de la cilindrii care nu merg cum sunt cand le scoti : ude sau uscate ? ude - amestec bogat , uscate -amestec sarac ( sau lipsa ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Verifica membranele de la carburatoare , sa nu fie sparte sau ceva mizerie depusa pe piston vacum, e posibil sa nu se ridice sa-ti dea amestec . Ea spune-ne bujiile de la cilindrii care nu merg cum sunt cand le scoti : ude sau uscate ? ude - amestec bogat , uscate -amestec sarac ( sau lipsa ). sunt negre. la ture ridicate, peste 6000 par sa mearga si alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 sunt negre. la ture ridicate, peste 6000 par sa mearga si alea. scoate o din garaj si trageo un pic de "urechi".o sa si revina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 scoate o din garaj si trageo un pic de "urechi".o sa si revina! facut si asta. nu-si revine. o sa desfaca un coleg care se pricepe carburile. a ramas singura explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toto Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Curata si sincronizeaza carburatoarele,garantat va merge bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.