Sari la conținut

probleme CBR 600F (hurricane)


ssk
 Share

Postări Recomandate

Se scoate motor de la iernat dupa aproximativ 2 luni. se cumpara 2 litri de benzina, se da la automat, in cele din urma porneste cu o baterie de masina. incepe da rateuri.

 

cumpar bujiile, le schimb , aceleasi rateuri, mers neregulat.

 

am schimbat si raschimbat bujiile intre ele pana mi-a venit rau. verificat daca dau scanteie. merge. bobine - merg.

 

 

in ordine scrisa de mine, ca nu prea stiu mecanica cum e cu ordinea de aprindere....galeria 1, 2 calde. 3, 4 reci. ce ar putea sa fie, de nu lucreaza si pistoanele alea. am golit carburile de 2-3 ori, prin surubelul ala din fund, pentru eventualele mizerii. orindea fiselor este corecta, deci nu am inversat vreo fisa, in alta ordine nici nu pot fi puse, ptr ca nu ajunge cablu.

 

 

merge fara vlaga, sta greu la ralanti. sau nu sta :o

Editat de ssk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fuck :o bine ca nu ai demontato dracu de tot

nu e problema daca a dat cateva rateuri,trebuia sa o lasi si sa incerci mai tarziu,daca a stat nu avea ce mare lucru sa se strice,filtre si carburatie ai verificat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fuck :o bine ca nu ai demontato dracu de tot

nu e problema daca a dat cateva rateuri,trebuia sa o lasi si sa incerci mai tarziu,daca a stat nu avea ce mare lucru sa se strice,filtre si carburatie ai verificat?

 

 

verificat filtre, benzina, aer, ....

 

pai nu ai inteles. nu mai merge deloc cum trebuie. merge neregulat rau, ca si cum da impresia ca merge in 2-3 pistone. da rateuri si ea 2-3-4-10 minute, nu 4 ore :D

 

carburatia este neverificata, nu ma pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu cred ca ai impresia, chiar merge in 2 pistoane, daca zici ca ai doua galerii reci mereu..

 

Verifica cele 2 carburi de pe cei 2 cilindrii unde zici ca sunt galeriile reci.. - adica sa aiba benzina. Daca zici ca au scanteie toate si ai schimbat bujii intre ele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu cred ca ai impresia, chiar merge in 2 pistoane, daca zici ca ai doua galerii reci mereu..

 

Verifica cele 2 carburi de pe cei 2 cilindrii unde zici ca sunt galeriile reci.. - adica sa aiba benzina. Daca zici ca au scanteie toate si ai schimbat bujii intre ele..

 

 

dar cand am dat drumu la acele surubele de sub carburi, pentru a elimina posibilele gunoaie decantate acolo, a curs benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu cred ca ai impresia, chiar merge in 2 pistoane, daca zici ca ai doua galerii reci mereu..

 

Verifica cele 2 carburi de pe cei 2 cilindrii unde zici ca sunt galeriile reci.. - adica sa aiba benzina. Daca zici ca au scanteie toate si ai schimbat bujii intre ele..

 

 

dar cand am dat drumu la acele surubele de sub carburi, pentru a elimina posibilele gunoaie decantate acolo, a curs benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cand am dat drumu la acele surubele de sub carburi, pentru a elimina posibilele gunoaie decantate acolo, a curs benzina.

 

 

Esti sigur ca scanteia e buna ? adica e destul de puternica,si e data la timpii necesari..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca scanteia e buna ? adica e destul de puternica,si e data la timpii necesari..

 

 

este la semn distributia daca asta vrei sa zici. asta am verificat. coicide semn pe semn. pe partea drapta a motorului am un surub-control. il desfac si verific acolo sa vad daca semnele coincid.

 

cand am bagat-o la iernat nu avea nici pe dracu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca benzina in carburatoare vine dar de pornit tot nu porneste, ramane ca problema ta sa fie de natura electrica :o

 

Ia un ohmetru si compara rezistentele de la bobine, si de infrasurarile primare si de la secundare; daca totul e in regula, alea le poti elimina.

 

Apoi, scoate toate 4 bujiile si opreste benzina de la robinet, pune un incarcator la baterie si da la automat ca sa elimini benzina ce ti s-a adunat acolo.

 

Apoi plm, daca benzina vine, bujiile dau scanteie TOATE, robinetu e deschis... tre sa o ia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca benzina in carburatoare vine dar de pornit tot nu porneste, ramane ca problema ta sa fie de natura electrica :o

 

Ia un ohmetru si compara rezistentele de la bobine, si de infrasurarile primare si de la secundare; daca totul e in regula, alea le poti elimina.

 

Apoi, scoate toate 4 bujiile si opreste benzina de la robinet, pune un incarcator la baterie si da la automat ca sa elimini benzina ce ti s-a adunat acolo.

 

Apoi plm, daca benzina vine, bujiile dau scanteie TOATE, robinetu e deschis... tre sa o ia!

 

 

nu ai citit atent. PORNESTE, dar merge foarte neregulat. merge in 2 pistoane sigur. nu stiu mecanica, dar daca te uiti in schita care am pus-o, 2 galerii sunt reci. semn ca nu ies gaze calde pe acolo. scanteie am, la fiecare bujie, am verificat. bobinele merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca atunci cand ai bagat-o la iernat mergea ok iar dupa 2 luni de stat nu mai merge bine sunt doar cateva posibilitati:

 

- apa inca e prezenta prin carburatoare (din cate am inteles ai lasat-o fara fullul facut peste iarna) , in rezervor se formeaza condens

- contacte oxidate

- baterie extrem de descarcata care e dusa si nu vrea sa mai inmagazineze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca atunci cand ai bagat-o la iernat mergea ok iar dupa 2 luni de stat nu mai merge bine sunt doar cateva posibilitati:

 

- apa inca e prezenta prin carburatoare (din cate am inteles ai lasat-o fara fullul facut peste iarna) , in rezervor se formeaza condens

- contacte oxidate

- baterie extrem de descarcata care e dusa si nu vrea sa mai inmagazineze.

 

 

am "scos ce era in carburi.". am pus benzina proaspata.

bateria este buna. am incercat si cu alta de masina. simtomele sunt aceleasi. adica merge in 2 pistoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobinele nu au nimic, la cbr is 2 bobine, una pe 1-3 si alta pe 2-4, deci daca era o bobina dusa nu ii mergeau fie cilindrii cu nr par si cei cu nr impar, mai degraba din carburatie ... daca ai desfacut surubul de drenaj probabil a curs benzina veche din carburator, dar benzina noua, din rezervor iti ajunge acolo ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se scoate motor de la iernat dupa aproximativ 2 luni. se cumpara 2 litri de benzina, se da la automat, in cele din urma porneste cu o baterie de masina. incepe da rateuri.

 

cumpar bujiile, le schimb , aceleasi rateuri, mers neregulat.

 

am schimbat si raschimbat bujiile intre ele pana mi-a venit rau. verificat daca dau scanteie. merge. bobine - merg.

 

 

in ordine scrisa de mine, ca nu prea stiu mecanica cum e cu ordinea de aprindere....galeria 1, 2 calde. 3, 4 reci. ce ar putea sa fie, de nu lucreaza si pistoanele alea. am golit carburile de 2-3 ori, prin surubelul ala din fund, pentru eventualele mizerii. orindea fiselor este corecta, deci nu am inversat vreo fisa, in alta ordine nici nu pot fi puse, ptr ca nu ajunge cablu.

 

 

merge fara vlaga, sta greu la ralanti. sau nu sta :o

E imposibil ce spui tu!

Mesaj completat

daca atunci cand ai bagat-o la iernat mergea ok iar dupa 2 luni de stat nu mai merge bine sunt doar cateva posibilitati:

 

- apa inca e prezenta prin carburatoare (din cate am inteles ai lasat-o fara fullul facut peste iarna) , in rezervor se formeaza condens

- contacte oxidate

- baterie extrem de descarcata care e dusa si nu vrea sa mai inmagazineze.

Nu vad legatura cu bateria aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E imposibil ce spui tu!

Mesaj completat

 

cobor in parcare, pun camera pe REC , si iti dau link cu filmuletul atunci :o

 

 

Este chiar posibil.

 

pentru ThunderByte : am scos benzina din carburi de 3-4 ori. ma duc sa cumpar benzina din alta parte acuma. poate ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am eliminat toate posibilitatile electrice.

am dat si toba jos, si galeriile crezand ca sunt infundate. - nu erau.

 

a mai ramas de controlat carburatia. cred ca merg inecate carburile 3 si 4. peste 6000 de ture incepe sa se simta puterea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica membranele de la carburatoare , sa nu fie sparte sau ceva mizerie depusa pe piston vacum, e posibil sa nu se ridice sa-ti dea amestec . Ea spune-ne bujiile de la cilindrii care nu merg cum sunt cand le scoti : ude sau uscate ? ude - amestec bogat , uscate -amestec sarac ( sau lipsa ). :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica membranele de la carburatoare , sa nu fie sparte sau ceva mizerie depusa pe piston vacum, e posibil sa nu se ridice sa-ti dea amestec . Ea spune-ne bujiile de la cilindrii care nu merg cum sunt cand le scoti : ude sau uscate ? ude - amestec bogat , uscate -amestec sarac ( sau lipsa ). :o

 

sunt negre. la ture ridicate, peste 6000 par sa mearga si alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...