Sari la conținut

BMW R 1100 RS


Jane Roe
 Share

Postări Recomandate

Respecte Domnilor.

De astazi sunt si eu posesorul unui agregat pe care scrie R 1100 RS.

 

Ceva date tehnice:

 

Model: BMW R 1100 RS

Anul de nastere : 1998

Numar km : 62000

Categoria : Sport touring

Capacitate: 1085.00 ccm

Tip motor : Two cylinder boxer

Timpi: 4

Putere: 90.00 HP (65.7 kW)) @ 7250 RPM

Cuplu: 95.00 Nm (9.7 kgf-m or 70.1 ft.lbs) @ 5500 RPM

Alimentare: Injectie

Valve pe cilindru: 4

Starter: Electric

Racire: Aer

Cutie viteze : 5-trepte

Transmisie: Shaft drive (cardan)

Greutate la "plin": 239.0 kg

Capacitate rezervor: 23.00 litri

 

Poza cu FULGA:

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc...

Duminica am dus-o langa Buzau,in comuna Sarata Monteoru, la casa de la tara... Distanta 120 km.

Senatia este ciudata rau: Trage de rupe ( comparativ cu un KLE500), in toate treptele de viteza, la toate turatiile si nu iti dai seama de viteza pe care o ai.

Zgomot mic, protectie la vant buna.

Manerul incalzit face toti banii ( spun manerul, ca numai cel de la dreapta functioneaza). ABS-ul, din fericire nu l-am testat si nici nu am de gand sa o fac. Este foarte sensibila la comenzi: reactioneaza ferm si bland.

Franele sunt de nota 10.

Din pacate, la comenzi, este cam "pe invers" :

-semnal stanga pe manerul stanga, iar semnal dr pe manerul din dr oprirea semnalului se ridica degetul drept in sus si se apasa pe un buton

-claxon: se ridica degetul stang...

La prima vedere, este ciudat, dar cred ca o sa ma obisnuiesc...

 

Poze mai multe voi pune cat de curand.

Va urez multa sanatate si drumuri bune!

Lucian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatoarea mea motocicleta vreau sa aiba transmisie prin cardan si sa fie un touring sport-sange. Ma uit la Fulga ta si imi dau seama ca e intruchiparea tuturor visurilor mele, e senzationala. Pot doar sa-mi inchipui placerea calaririi unui asa specimen.

Sa o porti sanatos, fara incidente si sa faci zeci si sute de km cu ea. E o veritabila bijuterie, felicitari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca-ti place, Luciane. Intr-adevar, e un motor foarte puternic, dar in acelasi timp foarte docil si care trage cam la fel de puternic la orice turatie. Franele sunt, intr-adevar, exceptionale, dar eu iti recomand ca la inceput sa testezi ABS-ul voit, sa stii cum reactioneaza atunci cand se activeaza si cam care e aderenta disponibila pe fiecare suprafata. Daca sunt ambele becuri stinse, sistemul e activat. Daca clipesc alternativ, impreuna (exceptand cazul in care e vorba de pornire) sau raman aprinse, exista o problema. Iar cu semnalele te vei obisnui in timp. Mie mi-a luat 2 saptamani, acum e cat se poate de natural, ba chiar am dificultati la motoarele normale.

 

Imi pare rau de manerul tau, asta chiar nu mi-a dat prin cap sa verific atunci. Ar putea fi doar un scurt/fir intrerupt pe undeva, totusi.

 

S-o calaresti bucuros, sa te duca oriunde vrei si sa nu te plictisesti de ea :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc...

Duminica am dus-o langa Buzau,in comuna Sarata Monteoru, la casa de la tara... Distanta 120 km.

Senatia este ciudata rau: Trage de rupe ( comparativ cu un KLE500), in toate treptele de viteza, la toate turatiile si nu iti dai seama de viteza pe care o ai.

Zgomot mic, protectie la vant buna.

Manerul incalzit face toti banii ( spun manerul, ca numai cel de la dreapta functioneaza). ABS-ul, din fericire nu l-am testat si nici nu am de gand sa o fac. Este foarte sensibila la comenzi: reactioneaza ferm si bland.

Franele sunt de nota 10.

Din pacate, la comenzi, este cam "pe invers" :

-semnal stanga pe manerul stanga, iar semnal dr pe manerul din dr oprirea semnalului se ridica degetul drept in sus si se apasa pe un buton

-claxon: se ridica degetul stang...

La prima vedere, este ciudat, dar cred ca o sa ma obisnuiesc...

 

Poze mai multe voi pune cat de curand.

Va urez multa sanatate si drumuri bune!

Lucian.

Mno stai asa... Ca sa vezi de maner daca merge sau nu, aplica 12V in mufa la ala care nu merge si vezi daca se incalzeste. Daca da, da cu wd40 sau spray de contacte si vezi daca se rezolva problema; daca nu, ma tem ca nu prea ai ce sa ii faci, ca nichelina aia ii turnata in manson.

 

Pentru semnalizari, asa e! Si imi place sistemul ca are butoane mari si le poti accesa usor chiar si cu manusi groase :(

 

Iar pentru claxon, nu se ridica degetul stang ci degetul din mijloc de la mana stanga :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno stai asa... Ca sa vezi de maner daca merge sau nu, aplica 12V in mufa la ala care nu merge si vezi daca se incalzeste. Daca da, da cu wd40 sau spray de contacte si vezi daca se rezolva problema; daca nu, ma tem ca nu prea ai ce sa ii faci, ca nichelina aia ii turnata in manson.

 

Pentru semnalizari, asa e! Si imi place sistemul ca are butoane mari si le poti accesa usor chiar si cu manusi groase :(

 

Iar pentru claxon, nu se ridica degetul stang ci degetul din mijloc de la mana stanga :rolleyes:

 

 

Imi pace ideea...

La ce turatie mergeti "in aglomeratie-oras" eu am pe la 3000?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cum ma simt. Daca-s lenes si mi se rupe, la 2000 schimb. Daca-s agitat sau grabit, in 5-6000 :rolleyes: Dar, in general, la 2500 imi misc piciorul stang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pace ideea...

La ce turatie mergeti "in aglomeratie-oras" eu am pe la 3000?!?!

la 3000 schimb si eu in oras, iar la drum lung sub 3500 nu merg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4-5000 aici. De obicei merg cu 3800 croaziera. In oras nu ma uit insa tot la 4-5000 schimb.

 

Sa stapanesti sanatos calul.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4-5000 aici. De obicei merg cu 3800 croaziera. In oras nu ma uit insa tot la 4-5000 schimb.

 

Sa stapanesti sanatos calul.

Da tu ai 1150 cu 6 trepte, si raportu la FD e altu decat la RS 1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc...

Duminica am dus-o langa Buzau,in comuna Sarata Monteoru, la casa de la tara... Distanta 120 km.

Senatia este ciudata rau: Trage de rupe ( comparativ cu un KLE500), in toate treptele de viteza, la toate turatiile si nu iti dai seama de viteza pe care o ai.

Zgomot mic, protectie la vant buna.

Manerul incalzit face toti banii ( spun manerul, ca numai cel de la dreapta functioneaza). ABS-ul, din fericire nu l-am testat si nici nu am de gand sa o fac. Este foarte sensibila la comenzi: reactioneaza ferm si bland.

Franele sunt de nota 10.

Din pacate, la comenzi, este cam "pe invers" :

-semnal stanga pe manerul stanga, iar semnal dr pe manerul din dr oprirea semnalului se ridica degetul drept in sus si se apasa pe un buton

-claxon: se ridica degetul stang...

La prima vedere, este ciudat, dar cred ca o sa ma obisnuiesc...

 

Poze mai multe voi pune cat de curand.

Va urez multa sanatate si drumuri bune!

Lucian.

Si eu am avut manmerul din stanga fara incalzire dar, l-am desfacut si, am reusit sa il fac sa mearga. Are o nichelina ce , este posibil sa fie intreruppta... Iti recomand sa pui mana sa il desfaci si, vei avea calda si mana stanga ! ( mai caut si acum o hartie termorezistenta, ceva genul celei folosite in transformatoare, bobine... etc. asta era cam stricata la mine datorita tenditei manerului de a ceda la torsiune. am gasit inauntru totul facut ghem...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. posesorii de R1100 RS: Cu o inaltime de 1,74 dar destul de solid sa manuiesc o mobra de 220-250 kg cu usurinta, ce credeti, m-as puta bizui pe asa un motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. posesorii de R1100 RS: Cu o inaltime de 1,74 dar destul de solid sa manuiesc o mobra de 220-250 kg cu usurinta, ce credeti, m-as puta bizui pe asa un motor?

 

Cu siguranta; saua este reglabila in 3 pozitii, cea mai de jos fiind... destul de joasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mare om, mare caracter, sa o stapanesti sanatos si sa facem si noi un drum impreuna ca ne chinuim de mult.

 

 

Te astept la o cafea cand vrei, dar doar daca vii cu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
R 1100 R are comenzile ca la fosta mea moto K 75 S :*, semnalizarea stanga in stanga si semnalizarea dreapta in drepta dureaza cv timp pana te obisnuieshti dar dupa aia e ok

 

Ca la mai toate BMW-urile din ultimii multi ani...

Din pacate, au revenit la sistemul "clasic" la unele modele noi (ex: K1300GT, R1200RT, F800R).

 

Din fericire la 1200GS 2010 au pastrat sistemul BMW cu 3 butoane; dupa ce te obisnuiesti cu el, mi se pare mai usor de folosit decat sistemul clasic cu un buton.

Acum imi este greu si mi se pare mai incomod cand merg cu o motocicleta cu sistemul clasic (1 buton).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca la mai toate BMW-urile din ultimii multi ani...

Din pacate, au revenit la sistemul "clasic" la unele modele noi (ex: K1300GT, R1200RT, F800R).

 

Din fericire la 1200GS 2010 au pastrat sistemul BMW cu 3 butoane; dupa ce te obisnuiesti cu el, mi se pare mai usor de folosit decat sistemul clasic cu un buton.

Acum imi este greu si mi se pare mai incomod cand merg cu o motocicleta cu sistemul clasic (1 buton).

 

 

am mers vreo 20km cu r1100gs-ul lui Uzunu si nu am reusit sa ma obisnuiesc cu sistemul asta, mi se pare ciudat.

 

oricum am ras cu pofta de un alt coleg TDM-ist care nu reusea sa opreasca semnalul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers vreo 20km cu r1100gs-ul lui Uzunu si nu am reusit sa ma obisnuiesc cu sistemul asta, mi se pare ciudat.

 

oricum am ras cu pofta de un alt coleg TDM-ist care nu reusea sa opreasca semnalul :)

Foarte aiurea dmpdv sistemul de pe bmw. Desigur, e chestie de obisnuinta. Chestia e ca pozitia mainii pe manson difera intre BMW si alte motociclete, din cauza necesitatii de a avea degetul mare de la mana dreapta liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va obisnuiti dupa o ora de mers cu un BMW. Nu-i mare smen. Am avut la un moment dat o Honda si un BMW pe care le calaream la interval de vreo 2-3 zile. N-am avut nicio problema cand treceam de pe una pe alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! Am mers ceva KM impreuna cu Fulga.

Impresii:

1. Trage tare , constant, fara sa tina cont de turatie sau treapta de viteza. ( nu face mofturi de la 2000 la 6000 )

2. Da o senzatie ciudata de siguranta mare, la drum lung. ( doar da senzatia, caci tot pe 2 roti esti ).

3. Esti mult mai vizibil in trafic.

4. Viteza nu se simte pe curbe ( pe multe curbe, am mers cu 10-20 km/h mai mult decat cu fosta mea motocicleta) si nici in linie dreapta. Nasol! Te roaga sa o fugaresti si cu greu poti sa o refuzi

5. Semnalizarea si claxonul, au intrat in reflex.

6. Ce imi pare ciudat... La curbe stranse stanga - dreapta , simt oarece dificultate la inclinat motocicleta. Pare ca are un delay cam mare ( poate inca nu mi-a iesit din cap KLE-ul.)

7. Am testat ABS-ul ( spate ) !!!!!! Spectacol! Prima data, a intrat morcovul, cu frunze cu tot. Face toti banii si chiar face diferenta intre cadere si continuarea calatoriei.

8. Consumul 5,8% ... mare fata de KLE ( 3,8% ) dar bun pentru cum am mers cu motocicleta ( am incercat sa vad la ce gama de turatii ma simt mai stapan pe "situatie" , pe curbe, putin mai in forta, acceleratii puternice in diferite trepte de viteza, deh, sa ne cunoastem mai bine. )

 

 

Concluzii:

Este o motocicleta BUNA ! Imi place la nebunie. Daca o sa vina vremea sa o schimb, o voi da cu lacrimi in ochi, dar cea care va veni o sa fie tot un R. PUNCT.

Este o motocicleta SERIOASA, care trebuie condusa RESPONSABIL!

 

P.S. Astazi la Buzau, in benzinarie: un pusti de 3-4 ani il tagea de mana pe tatal lui, spre mobra mea... Tatal l-a tras de mana in parea opusa, spunandu-i " tu nu vezi cat e de mare si urata!!!"

Poate d'aia imi place.

 

Respecte maxime.

LG

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum imi este greu si mi se pare mai incomod cand merg cu o motocicleta cu sistemul clasic (1 buton).

Complet de acord. E peste mana sa-mi misc degetul mare de la stanga pana in pozitia aia, mult mai naturala miscarea la BMW

 

Da! Am mers ceva KM impreuna cu Fulga.

Impresii:

1. Trage tare , constant, fara sa tina cont de turatie sau treapta de viteza. ( nu face mofturi de la 2000 la 6000 )

2. Da o senzatie ciudata de siguranta mare, la drum lung. ( doar da senzatia, caci tot pe 2 roti esti ).

3. Esti mult mai vizibil in trafic.

4. Viteza nu se simte pe curbe ( pe multe curbe, am mers cu 10-20 km/h mai mult decat cu fosta mea motocicleta) si nici in linie dreapta. Nasol! Te roaga sa o fugaresti si cu greu poti sa o refuzi

5. Semnalizarea si claxonul, au intrat in reflex.

6. Ce imi pare ciudat... La curbe stranse stanga - dreapta , simt oarece dificultate la inclinat motocicleta. Pare ca are un delay cam mare ( poate inca nu mi-a iesit din cap KLE-ul.)

7. Am testat ABS-ul ( spate ) !!!!!! Spectacol! Prima data, a intrat morcovul, cu frunze cu tot. Face toti banii si chiar face diferenta intre cadere si continuarea calatoriei.

8. Consumul 5,8% ... mare fata de KLE ( 3,8% ) dar bun pentru cum am mers cu motocicleta ( am incercat sa vad la ce gama de turatii ma simt mai stapan pe "situatie" , pe curbe, putin mai in forta, acceleratii puternice in diferite trepte de viteza, deh, sa ne cunoastem mai bine. )

1. Yep, asta e boxerul. Il lucrezi jos si te folosesti de cuplul de tractor. Iar intre 2500 si 4000 se simte cel mai bine

2. Siguranta pe care o inspira e foarte buna atat timp cat nu te face sa te dai la motor.

3. Foarte adevarat. Mai pui niste proiectoare si o vesta verde reflectorizanta si se face partie in jurul tau (pe bune). Toata lumea te crede politist.

4. Pe asfalt poti sa impingi pana dai zgarii capacul de cilindru. La GS atingeam cu varful bocancului inainte de crash-bar, dar cu nimic altceva care sa ma avertizeze ca ajung la limita. Atentie la lipsa feeling-ului furcii.

5. Ti-a luat mai putin decat mie

6. Ampatament lung si gume de touring. Trage mai tare de ghidon, dar nu smuci

7. Iti recomand sa testezi ABS-ul si pe fata, pe toate suprafetele posibile. Risti sa cazi doar pe suprafete foarte-foarte alunecoase (zapada/gheata si piatra cubica uda cu nisip deasupra), dar inveti distante de franare minime pentru orice situatie

8. Consumul e ok. La drum lung ar trebui sa fie intre 5 si 5.5%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu scot consum de 5.5 afara (eu + pasager = 130kg, bagaje > 20kg). In oras scot 6.5 - 6.9%. Puteti vedea linkul din semnatura care trimite spre spritzcalculator. Acolo am 2 pagini de fapte, nu statistici.

 

ABS RULZ. E tot ce pot sa zic.

 

Acum cu trasul de la 2000 e cam trasa de par. Trage dar nu cum trebuie. Eu fac cruisin' pe la 3500-4000rpm.

 

Sper ca nu sunt offtopic pentru ca am facut referire la r1200gs adv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...