Sari la conținut

ACCIDENT MORTAL BUCURESTI


monsteristu'
 Share

Postări Recomandate

Nu sunt motociclist. [...]

 

Jos palaria pt felul in care gandesti. Esti mai "motociclist" decat cel putin jumatate din membrii forumului.

Respect pentru cele scrise mai sus :).

 

Acum ontopic - Urmaresc topicul asta cu un singur scop: as vrea sa aflu ce s-a intamplat de fapt cu castile. S-au rupt chingile? Au cedat inchizatorile? Pentru siguranta mea si a pasagerilor, as vrea sa invat ceva din asta. Si cand cumpar casti, sa tin cont. Mi se pare foarte important acest detaliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 938
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am revenit pe acest forum dupa o pauza de vreun an si ceva ... nu stiu exact ... Mi-as fi dorit sa nu o fac ... Curiozitatea m-a impins totusi sa ma loghez iarasi .... Nu i-am cunoscut pe cei doi, insa mi se pare prea ciudat felul in care se stipuleaza mai mult sau mai putin direct ca s-ar fi intamplat aceasta nenorocire ... Evident am regasit aceiasi "asi ai motociclismului" dandu-si cu parerea intr-un mod absurd si fara nici o noima referitor la accident ... sunt insa si voci cumpatate (aceleasi) care indeamna la calm si la analiza ... astept cu interes un raspuns oficial ... o concluzie a anchetei ... mi se pare ca circumstantele acestui accident sunt o enigma ... adica nu cred nici in ruptul capului ca cei doi au condus in mod voit la mai putin de 50 de cm de trotuar ... este ilogic ... si cine conduce motociclete stie asta ... e tare ciudat ... pacat insa ca au murit doi oameni ce aveau o viata intreaga de trait si impartasit cu prietenii sau familia ... sincer nu realizez ce e in sufletul familiilor/prietenilor si daca e sa continui pe aceeasi linie de sinceritate nici nu as vrea sa stiu ... sunt sigur ca nu e in nici un caz bucurie ... spunea cineva mai sus ca atunci cand pleci cu motocicleta la plimbare sa iti saruti mama ca nu se stie daca ai sa o mai faci ... mare dreptate are ... uitati-va bine inapoi ... e trist ... pacat de ei ... mare pacat ....am sa urmaresc acest topic cu interes ... poate cine stie ... vom afla ce s-a intamplat cu adevarat acolo ... pt ca sincer sa fiu faza cu groapa desi pare logica nu prea ma coafeaza ... nu cred ca acea groapa ar fi putut provoca acelei motociclete prea mari probleme ... nu bag mana in foc insa pt combinatia groapa+luminare stradala necorespunzatoare+obosela ... dar parca nu stiu ... e prea putin ptobabil ... ma opresc aici din proba "datul cu parerea" pt ca imi e frica sa nu alunec in ridicol ...

 

multa parere de rau pt cei doi ... multa putere pt familii si prieteni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din mai multe amanunte citite pe aici si auzite pe aiurea am o vaga senzatie (parere personala) ca a fost cam in felul urmator: ea la ghidon, fata subtirica, motor mare si greu pt ea, in plus si necunoscut, poate si putin orgoliu ce nu a lasat-o sa zica nu, pasagerul evident peste 100 kg, oboseala si o clipa de neatentie --> dezechilibrare... sfarsit trist, tragic!!!!

 

Dumnezeu sa-i odihneasca!!!! :) ;) :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din mai multe amanunte citite pe aici si auzite pe aiurea am o vaga senzatie (parere personala) ca a fost cam in felul urmator: ea la ghidon, fata subtirica, motor mare si greu pt ea, in plus si necunoscut, poate si putin orgoliu ce nu a lasat-o sa zica nu, pasagerul evident peste 100 kg, oboseala si o clipa de neatentie --> dezechilibrare... sfarsit trist, tragic!!!!

 

Dumnezeu sa-i odihneasca!!!! :) ;) :D :D

chiar crezi ca totul se rezuma la forta ? sau la tehnica.Daca era ea la ghidon sigur ea ramanea linga stilp si el ceva mai departe.Daca te uiti la filmulet se vede ca el este murdar pe partea dreapta cu toate ca este cu partea dreapta in sus ceea ce demonstreaza ca au cazut si au intrat in stilp in timp ce alunecau pe trotuar si motorul pe marginea strazii.In momentul in care el a lovit stilpul ea a dat cu barba in capul lui care a dus la desprinderea castii si probabil si ruperea gitului.Casca lui a zburat in momentul reculului din stilp care la facut sa se intoarca si sa o arunce pe ea unde era.pur si simplu au lovit stilpul si s-au invirtit in jurul lui.El era aproape din cauza ca ea apreluat socul facindul pe el sa ramana linga stilp..Este sinura explicatie prin care cei doi dumnezeu sa-i ierte au murit.Nu ai cum sa mori daca ai cazut de pe motor decit daca lovesti ceva .ghinionul ei a fost ca probabl sa tinut prea strins si reculul lui a lovit casca ei sub barbie se intimpla si cind mergi cu pasager si pui frina si cel din spate te loveste cu casca.Cam asa vad eu situatia si nu cred ca aveau viteza exagerata dar si 50 km/h poate fi fatal daca te opresti brusc intr-un stilp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai frate inchideti topicul asta pana la "concluzia oficiala" ca la 10 minute se mai trezeste unul care sa decreteze ca din experienta lui de expert ea era la ghidon si s-a dezechilibrat si nu mai stiu ce... o gramada de experti pe forumul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)ea la ghidon(...)

când doi îți spun că eÂşti beat (la modul general vorbesc, nu mă refer strict la tine), te duci Âşi te culci. dar când mai mulți îți comunică faptul că eÂşti în stare de ebrietate, iar tu susții mai departe că eÂşti treaz, cineva are o problemă. întrebarea e cine: tu sau ăia mulți?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai frate inchideti topicul asta pana la "concluzia oficiala" ca la 10 minute se mai trezeste unul care sa decreteze ca din experienta lui de expert ea era la ghidon si s-a dezechilibrat si nu mai stiu ce... o gramada de experti pe forumul asta...

Cum post-ul tau a venit imediat dupa cel al lui free-rider, ma gandesc ca in primul rand la el te referi cand spui la misto "o gramada de experti pe forumul asta". Asa se intampla... Va invata oamenii sa mergeti pe motoare, iar apoi ii luati la misto pe Forum.

Unii cred ca sunt in stare sa-l ia la misto si pe Rossi ("mare expert ce mai e si asta"), daca vine sa-si dea cu parerea pe marginea unui accident.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am mai zis si acum ceva pagini,am citit aici fel si fel de idei, presupuneri, etc, care mi-au lasat un gust amar, dar, asta este cea mai buna pe care am citit-o pe tot topicul, si tind sa cred, cea mai aproape de adevar!Exact la intamplarea asta m-am gandit si eu cand am auzit mai multe detalii referitor la tragicul accident...

 

sunt de aceeasi parere ca la ghidon era el pentru ca atunci cind mergi cu pasager cel din spate este singurul care poate sa cada direct in cap .Stiu asta de la fratele meu care era in spate si a avut un accident moto si la aruncat peste cel din fata care sa invirtit practic in jurul ghidonului fracturindu-si ambele maini in comenzi.Din fericire a adormit instantaneu la aterizare si nu a patit nimic si nu avea nici casca integrala.Asa a fost soarta sa traiasca .Referitor la gropi ,nu trebuie sa ai viteza foarte mare ca sa ajungi pe trotuar.Groapa daca nu o iei frontal cu motorul drept ,creeaza efectul de contravirare care pentru a o redresa trebuie sa parcurgi o distanta stinga dreapta depinde de contravirare.La 50km/h parcurgi 15m/s si la o contravirare destul de mica poti sa ajungi linistit pe banda din margine.Probabl ca ma era o groapa undeva mai in spate cu 30m care ia trimis catre bordura, ca altfel nu aveau cum sa loveasca stilpul daca loveau direct in canal.distanta era prea scurta sa-i proiecteze direct in stilp .Ei au venit pe diagonala si canalul a continuat dezechilibrarea.Daca a mai si frinat ,efectul se amplifica si pierzi directiaCred ca si bordura putea sai dezechilibreze ca si ea creeaza acelasi efect de contravirare care apare si la liniile de tranvai dace nu sti sa le abordezi.Diferenta este ca la bordura nu ai cum sa scapi pentru ca este prea inalta.Probabil ca erau prea buni sa mai traiasca in lumea asta de tot rahatul si dumnezeu avea un plan mai bun pentru ei.In viata aia buni pleaca primii .

 

Mare pacat...nici acum nu-mi vine sa cred ca nu o vom mai vedea pe Madalina, nu vom mai vorbi cu ea...si nici cu bietul Qaz....niste oameni de luat exemplu...

:)

 

Tot ce-mi doresc acum, este sa se faca dreptate...sa raspunda cei vinovati, pt ca oricat ar arunca pisica unul in ograda celuilalt, tot se va sti cine e principalul vinovat, iar constiinta le va fi in veci patata de sangele celor doi oameni minunati decedati in urma nepasarii unor oameni care se lafaie in bani...daca acesti oameni or mai avea constiinta(dat fiind ca imediat dupa accident au astupat gropile, au sters urmele)..

 

Sa speram ca rezultatele anchetei vor fi cele adevarate, iar media va face cat mai publice aceste rezultate...am vazut ca deja au inceput sa ia la puricat firmele respective, e bine intr-un fel, dar, trist...Foarte trist ca doi oameni si motociclisti extraordinari au trebuit sa dispara pentru a trage acest semnal de alarma autoritatilor si mediei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din mai multe amanunte citite pe aici si auzite pe aiurea am o vaga senzatie (parere personala) ca a fost cam in felul urmator: ea la ghidon, fata subtirica, motor mare si greu pt ea, in plus si necunoscut, poate si putin orgoliu ce nu a lasat-o sa zica nu, pasagerul evident peste 100 kg, oboseala si o clipa de neatentie --> dezechilibrare... sfarsit trist, tragic!!!!

 

Dumnezeu sa-i odihneasca!!!! :) ;) :D :D

 

Te rog frumos abtine-te daca nu ai chef si timp sa citesti cele 75 de pagini in care s-a comentat accidentul si s-au " corectat" supozitile si afirmatiile eronate .

Deci "vaga ta senzatie" este extrem de proasta ... repet, te rog frumos ( si nu doar pe tine) abtine-te daca nu ai nici cea mai vaga idee ... auzi " putin orgoliu " ... mai bine ... ma opresc ... trist de tot ca faci astfel de posturi total nefondate .

 

@ BND - ce ar fi sa faci si niste benzi desenate cu povestea ta mirifica, chiar ai talent ... Ce pot sa mai zic :|:|:| !

 

Nu as vrea sa o spun ... dar @BND si @lautrec ati fost picati total neopotrivit ( ca sa nu zic " din pom " , pt ca nu vreau sa fiu totusi lipsita de bun simt )

 

 

OFFF ... abtineti-va oameni buni, ABTINETI-VA , va rog !

 

P.S. Am incercat sa nu postez/ intervin si eu in controversele , contradictiile , supozitiile si discutiile nepotrivite pe acest topic .... dar deja ...

 

 

 

Madalina ne este dor de tine ... Nu te vom uita , promit !

 

RIP both !

Editat de Andruskcha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din mai multe amanunte citite pe aici si auzite pe aiurea am o vaga senzatie (parere personala) ca a fost cam in felul urmator: ea la ghidon, fata subtirica, motor mare si greu pt ea, in plus si necunoscut, poate si putin orgoliu ce nu a lasat-o sa zica nu, pasagerul evident peste 100 kg, oboseala si o clipa de neatentie --> dezechilibrare... sfarsit trist, tragic!!!!

Hai sa iti explic...pasagerul zboara in asa situatie, din ce stiu eu, iar conducatorul risca sa se infiga in ghidon :) Din pacate...E motor inalt, ghidon inalt...Dar sunt sigur ca stii asta, ca majoritatea motociclistilor....

Pe scurt, EA nu a condus...

 

Ma doare sufletul ca am ajuns sa postez aici, pe acest topic, al unei fete cu care ma intelegeam super, frumoasa, o persoana extraordinara, si a unui prieten cu care mai vorbeam la cate un party cand ne intalneam, amandoi fiind, decedati, din pacate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine se refera dar stiu ca am gresit incalcandu-mi principiul de a NU posta la accidente si a lasa cioclii ce fac pe aici cariera!!!

 

M-a impresionat acest accident mai mult ca oricare altul!!!! Sper sa nu mai postez aici nici urmatorii ani (cat mai multi)!

 

Inca o data Dumnezeu sa-i odihnesca!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine se refera dar stiu ca am gresit incalcandu-mi principiul de a NU posta la accidente si a lasa cioclii ce fac pe aici cariera!!!

 

M-a impresionat acest accident mai mult ca oricare altul!!!! Sper sa nu mai postez aici nici urmatorii ani (cat mai multi)!

 

Inca o data Dumnezeu sa-i odihnesca!!!!

Te inteleg omule, si te stiu ca nu ai facut asta cu rea vointa, dar intereseaza-te si tu inainte...n-a condus Madalina, si ref la orgoliu...of, fata asta era extraordinara, chiar vorbeam cu ea ca nu vrea si ea o mobra mai mare, cum e la moda, si mi-a zis mereu ca GS-u ei e tot ce-i trebuie, ca e perfect...si ca nu are nevoie...Chiar n-ar fi condus motoru ala, mai ales cu Qaz pasager...pentru ca nu cred ca ar fi ajuns bine jos, el nu era o mana de om iar ea n-ar fi cunoscut bine acel motor...adica n-ar fi avut siguranta, si cei ce-au cunoscut-o stiau ca merge la sigur, mereu echipata, mereu cu capul pe umeri...Pana si vara o vedeai echipata ca de circuit...MEREU

:)

Mesaj completat

"Mădălina Âşi Adrian au „zburat" 30 de metri pe Splaiul Unirii" fratilor daca au zburat amandoi 30 de metri inseamna ca aveau viteza calumea[/b]
Si eu am citit acum articolul din pagina precedenta, dar nu reusesc sa gasesc unde scrie ca "Mădălina Âşi Adrian au „zburat" 30 de metri pe Splaiul Unirii"

 

Au zis asta defapt in reportajul de pe Acasa, reportaj facut bine, dar doar cu buba asta...care da impresia ca au avut viteza mare...Dar inainte vorbesc despre asta ca de o speculatie...

 

@BND: aceeasi parere o mentin, informeaza-te inainte s postezi(ca acum sunt 70 de pagini ref la accident, si nu 5), si hai cu totii sa asteptam acum un rezultat oficial al anchetei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te inteleg omule, si te stiu ca nu ai facut asta cu rea vointa, dar intereseaza-te si tu inainte...n-a condus Madalina, si ref la orgoliu...of, fata asta era extraordinara, chiar vorbeam cu ea ca nu vrea si ea o mobra mai mare, cum e la moda, si mi-a zis mereu ca GS-u ei e tot ce-i trebuie, ca e perfect...si ca nu are nevoie...Chiar n-ar fi condus motoru ala, mai ales cu Qaz pasager...pentru ca nu cred ca ar fi ajuns bine jos, el nu era o mana de om iar ea n-ar fi cunoscut bine acel motor...adica n-ar fi avut siguranta, si cei ce-au cunoscut-o stiau ca merge la sigur, mereu echipata, mereu cu capul pe umeri...Pana si vara o vedeai echipata ca de circuit...MEREU

:)

Mesaj completat

 

 

 

Au zis asta defapt in reportajul de pe Acasa, reportaj facut bine, dar doar cu buba asta...care da impresia ca au avut viteza mare...Dar inainte vorbesc despre asta ca de o speculatie...

 

@BND: aceeasi parere o mentin, informeaza-te inainte s postezi(ca acum sunt 70 de pagini ref la accident, si nu 5), si hai cu totii sa asteptam acum un rezultat oficial al anchetei...

Eu nu cred ca sunt capabili sa inteleaga ce sa intimplat.Ca sa intelegi trebuie sa sti cum functioneaza o motocicleta si ce se intimpla in anumite situatii.Acolo sunt numa soferi si nu cred ca inteleg cum sta treaba cu motocicletele .O sa spuna probabil ca s-au lovit de stilp pentru ca era intuneric si nu au vazut groapa .dar nimic concret.Mie mi-a sarit la un demaraj mansonul stinga si am contravirat cazind pe strada.Eu mergeam pe trotuar tinindu-ma de ghidon si am mers la 40km/h cam 15m si m-am oprit cu pieptul linga roata unei masini parcate pe trotuar.Daca motocicleta nu avea parasol ,sigur ma invirteam in jurul rotii.Cam asa cred ca sa intimplat si cu ei dar la mijloc era un stilp nu o roata si motorul lor a cazut mai aproape de stip.Asta explica de ce au avut oasele zdrobite si de ce a sarit viziera de la casca lui.Dar ma repet pina a canal a mai fost o groapa sau o masina a incercat sa-i depaseasca si ia bagat pe banda 1.Mai este posibil sa fi ocolit prima groapa prin dreapta si sa ajunga la gura de canal pentru ca ei au cazut foarte aproape de stilp altfel nu era impactul asa puternic .Daca ar fi cazut mai departe motocicleta s-ar fi intors si socul l-ar fi primit ea si i-ar fi aruncat pe cealalta parte a stilpului si nu pe strada.Au cazut pe trotuar la mai putin de 3 metri de stilp tinind cont de pozitia motocicletei.Nu au avut viteza mai mare de 60 dar este posibil sa fi accelerat in momentul dezechilibrului facind motorul sa sara acolo unde l-au gasit.Cam asa cred ca au stat lucrurile si daca cineva are o varianta mai buna sa o spuna dar numai daca stie ce spune.Daca era ea la ghidon ,nu avea loc acest accident din simplul motiv ca mrgea mult mai atenta pentru ca nu era motorul ei si era mai puternic ceea ce facea sa fie foarte precauta.Faza ca ala din spate este greu este valabila numai pentru incepatori.Acolo se aflau doi motociclisti care stiu cum sa mearga si se ajuta reciproc.Un motociclist care sta in spate te poate ghida daca esti panicat si am o groaza de exemple dar n-am sa stau sa le insir acum.Cred ca in cadrul cluburilor moto ar trebuii tinute cursuri de teorie moto cu toti cei inscrisi si chiar la adunari trebuie discutat despre acesti factori legati de pilotaj.Sunt multi motociclisti care merg din inertie fara sa stie cu ce se mananca motociclismul.Pe Madalina am vazut-o o singura data si era si atunci echipata in combinezon si era foarte plina de viata .Pe el nu stiu sigur daca l-am cunoscut dar presupun ca daca cineva paraseste aceasta lume o face pentru ca exista o alta in care este nevoie de el.Nimic nu este intimplator

Editat de free-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,numai ca problema e ca noi stam si nu mai zicem nimic pentru ca nu deranja pe cei indurerati, asteptam rezultatul anchetei, dar ei lasa opinia publica sa creada in continuare ca ea a condus un motor de 250kg cu un pasager de 120kg si ca groapa i-a ucis.

 

Si fac campanii nationale "Groapa Ucide!" pentru ca opinia publica sa stie ca asta a fost adevarul.

 

Deci cine asteapta de fapt rezultatele anchetei? Doar unii fraieri de pe aici...

 

 

P.S. Iar cand vor iesi rezultatele anchetei si nu le va conveni rezultatul, va incepe iar circul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intru la aceasta sectiune pentru a vedea unde au gresit altii si sa invat din greselile lor pentru a incerca sa evit posibile incidente.Deja am tras cateva invataminte de aici-casca intotdeauna legata si marimea care trebuie(casca de calitate),evitat carat pasager pe cat posibil-recomandat monopost,evitat mers noaptea pe cat posibil,atentie marita la gropi mai ales pe drumuri necunoscute,evitat mers cu motor de imprumut,multe altele.Nu mai agitati apele pentru ca deja se stie-sunt dovezi clare video-ca a condus el(va dati seama ca de la barul de unde au plecat si pana la locul incidentului sunt o gramada de camere de supraveghere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intru la aceasta sectiune pentru a vedea unde au gresit altii si sa invat din greselile lor pentru a incerca sa evit posibile incidente.Deja am tras cateva invataminte de aici-casca intotdeauna legata si marimea care trebuie(casca de calitate),evitat carat pasager pe cat posibil-recomandat monopost,evitat mers noaptea pe cat posibil,atentie marita la gropi mai ales pe drumuri necunoscute,evitat mers cu motor de imprumut,multe altele.Nu mai agitati apele pentru ca deja se stie-sunt dovezi clare video-ca a condus el(va dati seama ca de la barul de unde au plecat si pana la locul incidentului sunt o gramada de camere de supraveghere).

Groapa a fost clar unul dintre factori, elementul care a dezechilibrat sistemul. Dinamica accidentelor moto e cu totul diferita decit in cazul celor auto. In cazul coliziunii unui autoturism, acesta reprezinta impreuna cu ocupantii un sistem cinematic unitar, iar efectele fizice asupra ocupantilor sint cu atit mai reduse cu cit acestia formeaza mai mult corp comun cu sistemul si nu executa miscari autonome in cadrul sau.

 

In cazul accidentului auto, pasagerii sint constrinsi tot mai mult sa faca corp comun cu sistemul deformabil din jurul lor (prin centura de siguranta si fotoliul ergonomic) si sa fie protejati de structuri deformabile care disipa energia de impact ; elemente special proiectate tip fagure, airbaguri, tapiterie si elemente de bord ergonomice si necontondente. Astfel chiar accidente frontale cu viteze relative de 160 km/h se soldeaza tot mai mult cu supravieturiea victimelor.

 

In cazul motocicletelor lucrurile stau cu totul altfel. Raportul maselor intre motor si ocupanti este de multe ori de 1/1 sau chiar subunitar uneori si orice impact sau decelerare masiva separa rapid cele doua sisteme. Motocicleta evolueaza in continuare pe sol cu gripul determinat de gume sau de elementele structurii, in timp ce traiectoria ocupantilor este determinata doar de legile balisticii, respectiv devin corpuri aruncate pe o traiectorie rectilinie in directia determinata de ultima actiune a componentei fortelor asupra sistemului in momentul impactului.

 

Eu sustin ca a fost vorba de un bracaj brusc determinat de impactul cu bordura sau instabilitatea motorului zdravan incarcat cu care conducatorul nu era obisnuit si care a reactionat imprevizibil dupa contactul succesiv cu mai multe denivelari surpriza in conditii de iluminare insuficienta. Bracaj care i-a aruncat apoi pe ocupanti ca din prastie. Sustin de asemenea ca aveau si ceva viteza, cam 70 estimez, altfel in ciuda imensului ghinion cu stilpul, nu cred ca era probabil sa moara amindoi.

Campania impotriva gropilor este perfect legitima. Drumarii trebuie ca pe linga planificarea plombarilor programate sa instituie si un comandament de gropi de urgenta 0 si alte situatii periculoase care ar trebui raportate la un telverde.

 

Si asa cum bine s-a afirmat, evitati sa va plasati in contexte limite(oboseala, noapte, gropi, zone neiluminate).

1. Evitati sa conduceti un motor strain si cind nu aveti incotro, duceti-l cu viteze moderate pentru ca nu-i stiti naravurile.

2. Nu umblati neechipati corespunzator junglei urbane chiar daca e vorba de citeva sute de metri.

3. Capul este esential, inamovibil si fragil, protejati-l! cu o casca de calitate, ajustata si bine asigurata sub barbie.

4. Conduceti intotdeuna cu viteza pe care o permite contextul, fiecare din voi stie de fapt cit ar trebui sa fie

5.Cind aveti pasager mai ales fiti de 10 ori mai prudent de cit de obicei, pentru ca sinteti la limita cu echilibrul cu ciclistica,etc.

6. Mare atentie la starea tehnica a motocicletei: gume bune, directie ferma fara jocuri si fitze, suspensie functionala, frine la maximum constructiv, xenoane daca se poate si celelalte lumini ok.

 

Si multa bafta! dupa ce insa intii aveti grija de voi! :)

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,numai ca problema e ca noi stam si nu mai zicem nimic pentru ca nu deranja pe cei indurerati, asteptam rezultatul anchetei, dar ei lasa opinia publica sa creada in continuare ca ea a condus un motor de 250kg cu un pasager de 120kg si ca groapa i-a ucis.

 

Si fac campanii nationale "Groapa Ucide!" pentru ca opinia publica sa stie ca asta a fost adevarul.

 

Deci cine asteapta de fapt rezultatele anchetei? Doar unii fraieri de pe aici...

 

 

P.S. Iar cand vor iesi rezultatele anchetei si nu le va conveni rezultatul, va incepe iar circul...

Eu unu asa cum am zis am idee de ce s-a intamplat(asta fiind doar parerea mea), si rezultatul anchetei il astept in speranta ca va fi unul care va putea acuza firmele care isi bat joc de noi, pe banii nostrii, jucandu-se cu viata prietenilor, rudelor, sau chiar a noastra!Pt ca asa cum a zis si mama Madalinei, macar sa plateasca cei vinovati...D-aia astept rezultatele anchetei... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,numai ca problema e ca noi stam si nu mai zicem nimic pentru ca nu deranja pe cei indurerati, asteptam rezultatul anchetei, dar ei lasa opinia publica sa creada in continuare ca ea a condus un motor de 250kg cu un pasager de 120kg si ca groapa i-a ucis.

 

Si fac campanii nationale "Groapa Ucide!" pentru ca opinia publica sa stie ca asta a fost adevarul.

 

Deci cine asteapta de fapt rezultatele anchetei? Doar unii fraieri de pe aici...

 

 

P.S. Iar cand vor iesi rezultatele anchetei si nu le va conveni rezultatul, va incepe iar circul...

 

nene iar aberezi, ca de obicei:

 

1. cine a zis ca ea conducea? daca ai citi cu atentie toati au spus ca el conducea motorul cand au plecat.

2. cand ai auzit tu in cadrul campaniei groapa ucide vreo referire la accidentul acesta? (bine ca ai avut tu initiative mai bune la viata ta)

3. despre ce circ aberezi iar pe aici, in afara de circul facut de tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nene iar aberezi, ca de obicei:

 

1. cine a zis ca ea conducea? daca ai citi cu atentie toati au spus ca el conducea motorul cand au plecat.

2. cand ai auzit tu in cadrul campaniei groapa ucide vreo referire la accidentul acesta? (bine ca ai avut tu initiative mai bune la viata ta)

3. despre ce circ aberezi iar pe aici, in afara de circul facut de tine?

 

1. Toti cei care au vazut stirile timp de 3 zile la televizor asa stiu, ca ea a condus (Inca mai mai suna diversi sa ma intrebe cum a fost accidentul ala in care o fata a condus si a intrat in stalp). Poate voi stiti ca el a condus, dar nu ati spuns-o aici raspicat ca sa nu mai fie cale de aberatii in 70 de pagini.

 

2. Toate emisiunile de stiri au fost informate ca se face campanie impotriva gropilor deoarece s-a murit din cauza lor. Chiar coleg de-al vostru a aparut la TV si a spus exact cuvintele astea. Nu mai stiu cum il cheama.

In textul campaniei apare la inceput faptul ca nu are legatura cu asta, dar mai apoi are grija sa zica ca este impotriva gripilor generatoare de victime. Ne batem pe semantica acum?Manipulati populatia, dar o faceti fin, sau cum? Oare titlul campaniei, "Groapa Ucide" de unde naiba o veni?

 

 

 

3. Circul pe care o sa-l faceti voi daca ancheta va zice in final ca "nu a adaptat viteza la conditiile de drum" sau alt bullshit politienesc.

 

Eu doar am constatat ca multi motociclisti cu experienta care au fost la locul accidentului isi manifesta indoiala ca acel canal cu un slitz de 2 cm de jur imprejur ar fi putut cauza accidentul.

 

Iar voi faceti campanii anti-gropi din simt civic, acum v-a cuprins simtul civic, nu are legatura cu accidentul!Superb! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Toti cei care au vazut stirile timp de 3 zile la televizor asa stiu, ca ea a condus (Inca mai mai suna diversi sa ma intrebe cum a fost accidentul ala in care o fata a condus si a intrat in stalp). Poate voi stiti ca el a condus, dar nu ati spuns-o aici raspicat ca sa nu mai fie cale de aberatii in 70 de pagini.

 

daca ai fi fost atent, s-a precizat inca de la inceput acest aspect si anume ca adrian a condus.

 

 

2. Toate emisiunile de stiri au fost informate ca se face campanie impotriva gropilor deoarece s-a murit din cauza lor. Chiar coleg de-al vostru a aparut la TV si a spus exact cuvintele astea. Nu mai stiu cum il cheama.

In textul campaniei apare la inceput faptul ca nu are legatura cu asta, dar mai apoi are grija sa zica ca este impotriva gripilor generatoare de victime. Ne batem pe semantica acum?Manipulati populatia, dar o faceti fin, sau cum? Oare titlul campaniei, "Groapa Ucide" de unde naiba o veni?

 

campania a fost conceputa anterior evenimentului.

si da, gropile pot fi POTENTIAL generatoare de victime. (daca tot e sa citezi corect)

 

 

3. Circul pe care o sa-l faceti voi daca ancheta va zice in final ca "nu a adaptat viteza la conditiile de drum" sau alt bullshit politienesc.

 

raman la parerea ca singurul circ din acest topic este facut de tine.

 

 

 

Iar voi faceti campanii anti-gropi din simt civic, acum v-a cuprins simtul civic, nu are legatura cu accidentul!Superb! :)

 

mai studiaza tu ce a facut Dac Motors pana acum din simt civic si apoi da-ti cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai are rost rezultatul anchetei...astazi, printr-un amic care locuieste in Salajan, am intrat in posesia unei informatii revoltatoare: motocicleta a fost sicanata de 2 autoturisme-un Audi si un Logan rosu, vrand sa scape de ei a incercat o trecere printre cele 2 masini, care erau fata de motocicleta una in fata pe banda lor iar cealalta langa ei pe a doua banda, moment in care ceva s-a intamplat ce a avut ca urmare caderea pilotului cu casca de parbrizul Loganului rosu( l-a si crapat) si proiectarea motocicletei cu pasagera in stalpul de iluminat. Autoturismul marca Audi si-a continuat drumul, Loganul rosu a oprit si a asteptat politia care dupa constatarea scenei accidentului a facut disparut Loganul rosu. Cei care au vazut scena erau vis-a vis, ocupati cu dezmembrarea unui autovehicul. Amicul meu a primit informatiile "din cartier", insa se pare ca cei doi nu au vazut numarul de inmatriculare al Loganului rosu. Nu au vrut sa se implice in situatie contra politiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit toate postarile din acest topic tragic dar aici am rams fara cuvinte...doua masini care i-au sicanat...iti dai seama ce spun amicii tai? sau e o gluma morbida, o gluma care nu se face pe un astfel de topic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,numai ca problema e ca noi stam si nu mai zicem nimic pentru ca nu deranja pe cei indurerati, asteptam rezultatul anchetei, dar ei lasa opinia publica sa creada in continuare ca ea a condus un motor de 250kg cu un pasager de 120kg si ca groapa i-a ucis.

 

Si fac campanii nationale "Groapa Ucide!" pentru ca opinia publica sa stie ca asta a fost adevarul.

 

Deci cine asteapta de fapt rezultatele anchetei? Doar unii fraieri de pe aici...

 

 

P.S. Iar cand vor iesi rezultatele anchetei si nu le va conveni rezultatul, va incepe iar circul...

:) Gizaz! Cu pastile ai incercat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) Ma uimeste deja ce se vorbeste pe aici, se nasc deja legende gen OTV. Lasati politia sa-si faca datoria si sa lamureasca atit cit se poate circumstantele acestui accident tragic. Si nu va mai certati inutil! Putem specula doar in limitele decentei cit sa incercam sa tragem invataminte, cel putin asa am crezut. E vorba de doi motociclisti care in conditii normale nu puteau pati asa ceva, de doi oameni in primul rind.

 

Acolo s-a intimplat in mod sigur ceva neobisnuit si regret si eu ca m-am lansat in speculatii pe baza informatiilor initiale incomplete, chiar daca in scop educativ si preventiv. Colegii din Dac Motors nu au pornit degeaba actiunea 'Groapa ucide", indiferent daca gropile din carosabil au avut sau nu un rol aici. Sa fim demni si sa acceptam adevarul, chiar daca ne vor place sau nu concluziile anchetei. Indiferent daca au gresit sau nu, au fost colegii nostrii si au plecat dintre noi cu demnitate, asa cum au trait si viata de motociclist, doar ca au avut in mod cert mult ghinion intr-o noapte nefasta. Ma gindesc ca si familiile indurerate vor fi mai impacate daca vor cunoaste cit mai mult din adevar, dar fara sa mai auda zvonuri bazate pe legende de cartier.

 

Condoleante prietenilor si familiilor :) Indiferent de cauzele acestui accident, in memoria victimelor cei din comunitatea moto din Cluj ne asociem actiunii colegilor nostri si miine vom marca primele gropi, pentru ca in mod sigur in anumite conditii acestea ucid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...