Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tot intreba unu cat prinde gsxr in treapta 1

al meu ( 600 cc )

anu trecut cu prima viteza la 10k turatii avea undeva intre 100-110km/h

fostu proprietar se lauda cu 160km/h prinsi cu prima viteza.

din pacate acum cu antaia la 10k turatii ajung pe la 80km/h

dupa ce trec de 7k ture, parca mai trag pe unu dupa mine.

cred ca se duce discu de ambreiaj. programata la mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de asta intrebam si eu.... mi se pare ca acum merge mai incet la aceeasi turatie... ambreiajul deci?

 

ah, si inca o chestie: cand am putina benzina in rezervor parca nu mai trage la fel. de la ce poate sa fie? cu rezervorul mai plin nu are nicio treaba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt nou pe aici si de curand am achizitionat un srad de 750 si as avea nevoie de niste piese ,un electromotor cadru de carena care poate sa ma ajute asta e id mmeu de mess multumesc andy_hayabusa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! am si io o intrebare ,vreau sa schimb fzr de 1000 si va rog sa imi spuneti ce model de suzuki ar fi mai usor, mai puternic,mai manerabil ,ca fzr daca este vreo unu intre ani 96-01.Va multumesc

 

Salutare tuturor! am si io o intrebare ,vreau sa schimb fzr de 1000 si va rog sa imi spuneti ce model de suzuki ar fi mai usor, mai puternic,mai manerabil ,ca fzr daca este vreo unu intre ani 96-01.Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e foarte simplu de aflat: din neutru poti schimba in jos sau nu?

vitezele merg perfect.mai nou am observat ceva:dimineata m-am grabit si am plecat cu ea fara sa o mai incalzesc.stupoare-mergea perfect!cum a ajuns la 50 de grade a luat-o iar dracii.cineva mi-a spus ca se ineaca.prea multa benzina.voi vedea miercuri la mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! am si io o intrebare ,vreau sa schimb fzr de 1000 si va rog sa imi spuneti ce model de suzuki ar fi mai usor, mai puternic,mai manerabil ,ca fzr daca este vreo unu intre ani 96-01.Va multumesc

 

Orice model de GSXR dupa 96 e mai usor si mai manevrabil decat un FZR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tobele mele sunt facute sa scoata 80 dBA , cred ca limita e undeva la 104 dBA , nu ar strica sa modific in vre-un fel dB killer-ul , am acces la el dupa cum se vede in foto ! as vrea sa scot undeva la 100 - 110 dBA ! ms anticipat !P1040100.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tobele mele sunt facute sa scoata 80 dBA , cred ca limita e undeva la 104 dBA , nu ar strica sa modific in vre-un fel dB killer-ul , am acces la el dupa cum se vede in foto ! as vrea sa scot undeva la 100 - 110 dBA ! ms anticipat !P1040100.jpg

 

ia legatura cu fratele meu, thunderbyte isi spune pe forum , vine el in iasi luni 15 iunie si te ajuta el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multunesc de raspuns ,dar totusi mai puternic(la ture joase,medi si mari),care ati mers pe fzr 1000 din 92.

 

Tu sigur stii ce vrei, sau vrei niste cifre sa te multumesti cu ele ? Orice GSX-R de 1000 sau chiar si 750-ele din 2000 in sus, bate la putere si cuplu motorul acelui FZR de care tot zici. Nu mai zic de ciclistica, greutate (apropo stii ca 750'u e cu fix 70 KG mai usor decat FZR ala de 1k), frane, etc etc, mi-e si greu sa le insir pe toate.

 

:D

 

tot intreba unu cat prinde gsxr in treapta 1

al meu ( 600 cc )

anu trecut cu prima viteza la 10k turatii avea undeva intre 100-110km/h

fostu proprietar se lauda cu 160km/h prinsi cu prima viteza.

 

Ce an e al tau, si te-ai gandit vreodata ca poate nu ai transmisia stoc, poate o foaie mai mare de exemplu , si iti poate arata eronat viteza reala ?? Aia cu 160 cu 1-a la GSX-R de 600 e clar o minciuna, nu are rost sa mai comentam.

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce an e al tau, si te-ai gandit vreodata ca poate nu ai transmisia stoc, poate o foaie mai mare de exemplu , si iti poate arata eronat viteza reala ?? Aia cu 160 cu 1-a la GSX-R de 600 e clar o minciuna, nu are rost sa mai comentam. :bounce:

 

acum ca ai zis asta imi dau seama ca aveam vreo 100kmh la 10k RPM inainte sa schimb kitul de lant + foaie si pinion....... acum am 80 la 10k..... cele noi sunt cu raportul stock....

nu stiu ce sa cred dar parca totusi treaba asta nu am simtit-o imediat dupa ce am facut schimbul... nu ca as merge in fiecare zi viteaza I cu 80...

o sa ma duc la service dar (dupa cum sunt mecanicii) as avea mai mare incredere daca as face o comparatie cu un alt motor cu acelasi raport la transmisie.... :D dracu stie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, dupa niste calcule destul de complicate (inmultiri si impartiri) am ajuns la urmatoarele rezultate (e foarte posibil sa nu fie asta metoda de calcul):

 

am gasit in manual asa:

 

pri. reduction ratio 1.926 (79:41)

gear ratio Low (1st) 2.785 (39:14)

final reduction ratio 2.812 (45:16)

 

Deci, dupa logica mea, asta cred ca inseamna ca la 10000 RPM la motor ai 662.9842 RPM la roata.

N-am masurat roata dar am gasit pe un site ca la un cauciuc de 180 diametrul este de 630 mm.

Adica are o lungime de 1.9782 m.

Deci la 10000 RPM ai o viteza de 1311.51534444 m/min care inseamna 78.6909206664 Km/h. :bounce:

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate cineva sa-mi spuna cu ce fel de filtru de aer vine gsxr600(din2000) din fabrica?acum am pe ea KN,dar vreau sa incerc originalul.si de unde pot sa-l cumpar?ms anticipat.

Editat de jadeu69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gsxr-urile dupa 97<inainte nu stiu sigur> citesc viteza dupa pinionul de ''atac'' al lantului<cred ca asa se cheama>, deci orice kit de lant ti-ai pune ar trebuii sa-ti arate la aceiasi turatie, aceiasi viteza; problema ar fi doar ca nu vei avea acea viteza real<ex. cele modificate de stunt cu foile acelea imense pe spate iti indica borbu 100km\h si in realitate nu are mai mult de 50km\h :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu sigur stii ce vrei, sau vrei niste cifre sa te multumesti cu ele ? Orice GSX-R de 1000 sau chiar si 750-ele din 2000 in sus, bate la putere si cuplu motorul acelui FZR de care tot zici. Nu mai zic de ciclistica, greutate (apropo stii ca 750'u e cu fix 70 KG mai usor decat FZR ala de 1k), frane, etc etc, mi-e si greu sa le insir pe toate.

 

Mersi men, cred ca suzuki este urmatoarea alegere. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am si eu de o saptamana un gsx-r 1000 k1 si am ceva probleme cu el.Cand plec de pe loc mai tare, cam la 5000 de rotatii atunci cand dau drumu mai brusc la ambreiaj, simt niste trepidatii si parca imi freaca ceva in ambreiaj.Cand plec usor de pe loc nu se aude nimik, si nici in timpul mersului cand deschid gasul mai puternic nu face nici un fel de figura.Poate sa ma ajute si pe mine cineva,sa imi spuna din ce cauza se aud trepidatiile alea? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vitezele merg perfect.mai nou am observat ceva:dimineata m-am grabit si am plecat cu ea fara sa o mai incalzesc.stupoare-mergea perfect!cum a ajuns la 50 de grade a luat-o iar dracii.cineva mi-a spus ca se ineaca.prea multa benzina.voi vedea miercuri la mecanic.

ma,i tu filtru de aer lai mai schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma,i tu filtru de aer lai mai schimbat?

fostul proprietar a pus pe ea filtre KN si de aer si de ulei cu 1000 de km inainte sa o cumpar de la el.putea sa minta,dar uleiul era verde si filtrul de aer arata impecabil.

Editat de jadeu69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am si eu de o saptamana un gsx-r 1000 k1 si am ceva probleme cu el.Cand plec de pe loc mai tare, cam la 5000 de rotatii atunci cand dau drumu mai brusc la ambreiaj, simt niste trepidatii si parca imi freaca ceva in ambreiaj.Cand plec usor de pe loc nu se aude nimik, si nici in timpul mersului cand deschid gasul mai puternic nu face nici un fel de figura.Poate sa ma ajute si pe mine cineva,sa imi spuna din ce cauza se aud trepidatiile alea? :D

Trebuie sa umbli la ambreiaj......cred ca trebuie schimbat probabil sunt uzate lamelele....cel mai bine daca il desfaci si te uiti ca daca se frige pe drum sau pe la 200.....hmmmmmm.

pac pac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa umbli la ambreiaj......cred ca trebuie schimbat probabil sunt uzate lamelele....cel mai bine daca il desfaci si te uiti ca daca se frige pe drum sau pe la 200.....hmmmmmm.

pac pac!

 

Sa il lase asa ca e bine, va fi primul miar K1 cu slippery clutch.

Nu inteleg care e motivul plecarii cu 5000 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...