Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Eu vreau sa vand motorul meu pt ca vreau sa-mi iau un gsx r de 750 din 2000 sau 2001.Eu am unu de 750 din 91 si tot un gsx r vreau sa-mi iau pt ca imi plac la nebunie gixxerurile.Daca ar fi sa aleg intre un gsx r de 750 srad din 2000 si un gsx r 750 normal tot din 2000 pe care sa il aleg?Ajutati-ma fratilor ca nu stiu ce sa fac.Mersi mult de tot. :kick: :disappointed:

ITI DAU EU UN GSXR 750 2001 LA SCHIMB DACA DAI CEVA DIFERENTA

post-27571-1246342227_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu ca nu este bine...dar nu sunt sigur de ce :disappointed: . Cred ca are ceva de a face cu niste simeringuri care nu o sa se simta prea bine. Prea mult ulei inseamna k nu prea are loc de expansiune cand se incalzeste si poate inunda camera de ardere si o sa il scoti afara pe teava de esapament.

Uite aici ceva in engleza despre

 

http://en.allexperts.com/q/Motorcycle-Repa...ki-Hayabusa.htm

 

 

Merci, mai bine il scot cumva..merci si suzukilifeandanger!

Editat de SNOWMAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu in scoti cu o seringa mare, la care in loc de ac pui o bucata de ventil de bicicleta sau plasticul de pe un cablu electric

 

 

la asta m-am gandit si eu cand am spus "cumva" :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la asta m-am gandit si eu cand am spus "cumva" :disappointed:

de ce nu incerci sa desfaci putin surubul de scurgere de la baia de ulei,nu-l desfaci de tot asa sa picure putin,il inchizi te uiti la nivel daca trebuie mai lasi sa curga putin pana ajunge unde vrei tu. :kick:,zic si eu ceva,poate nu e bine dar eu asa asi incerca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde se regleaza farurile la SRAD? Imi bat prea jos...

Multumesc anticipat!

vezi ca sunt 2 chesti in partea dreapta la far cum stai pr motor.....unul regleaza in orizontal unul in vertical .....cu surubelnita

pac pac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca sunt 2 chesti in partea dreapta la far cum stai pr motor.....unul regleaza in orizontal unul in vertical .....cu surubelnita

pac pac!

 

 

Ok. Multumesc! Se regleaza din acelasi loc pentru ambele faze sau din dreapta la lunga si din stanga la scurta? Sper sa ma descurc. Multumesc de indicatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,am si eu un gsx-r 1000 k1 la care e dus ambreiaju si vreau sa schimb eu tot kitul.Am vazut cum arata un ambreiaj si nu mi se pare chiar asa greu sa ti-l schimbi singur.Rog si eu niste pareri de la cei care au umblat prin ambreiaje. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa va impartasesc urmatoare experienta (noua pentru mine, poate pentru unii din voi nu)

Cat mi-am desfacut motorul sa pot face eripioara spate, am zis sa vad si eu cum ii cu toba originala, care mi-i dat-o fostul proprietar in punga. Zis si facut, am montat-o, silentiozitate maxima (aveam deja frici prin centru ca nu ma mai auzea nimeni). Surpriza mea a fost urmatoarea: cu toba sport mi-am reglat relanti-ul la 1400, cu toba stock montata abia sarea de 1000, si in ture mici nu avea deloc cuplu. Aseara am pus inapoi toba sport si ii total altul comportamentul acceleratiei. Nu mi-a venit sa cred cat de restrictiva este toba stock...

 

Numa bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa va impartasesc urmatoare experienta (noua pentru mine, poate pentru unii din voi nu)

Cat mi-am desfacut motorul sa pot face eripioara spate, am zis sa vad si eu cum ii cu toba originala, care mi-i dat-o fostul proprietar in punga. Zis si facut, am montat-o, silentiozitate maxima (aveam deja frici prin centru ca nu ma mai auzea nimeni). Surpriza mea a fost urmatoarea: cu toba sport mi-am reglat relanti-ul la 1400, cu toba stock montata abia sarea de 1000, si in ture mici nu avea deloc cuplu. Aseara am pus inapoi toba sport si ii total altul comportamentul acceleratiei. Nu mi-a venit sa cred cat de restrictiva este toba stock...

 

Numa bine :D

trebuia sa ii faci si un consum , observai probabil un consum crescut cu 0,5 l /100km cu toba stok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce configuratie sa schimbe ????

centralina iti face amestecul dintre aer si benzina .... cum a montat filtrul k&n a trebuit sa schimbe vechea configuratie , adica sa mearga la un service specializat si sa ii dea mai multa benzina .... aceste schimbari ale centralinei sunt permenente pana la o noua reprogramare ! ... un fel de power commander .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa sez trecut petrecut pe un k5 de 600 si o honda 929, am revenit sez acesta cu o suzi 750 k5, sper sa va placa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

centralina iti face amestecul dintre aer si benzina .... cum a montat filtrul k&n a trebuit sa schimbe vechea configuratie , adica sa mearga la un service specializat si sa ii dea mai multa benzina .... aceste schimbari ale centralinei sunt permenente pana la o noua reprogramare ! ... un fel de power commander .....

 

pentru asta trebuie mers la un service reprezentant suzuki sau exista si alte service-uri care fac asa ceva?

Editat de jadeu69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain !

am si io K&N, da de centralina nu auzisem pana acum.

am mai adaugat un cuvant nou la vocabular.

 

:D centralina ... e un cuvant mai lung decat CDI :D :laugh: si cu siguranta mai italian

centralina era operatoarea care facea legaturile telefonice in filmele italiene vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa sez trecut petrecut pe un k5 de 600 si o honda 929, am revenit sez acesta cu o suzi 750 k5, sper sa va placa

 

SAlut cu cat lai luat daca nu sunt indiscret?E cumva motorul din pitesti?Si eu am cautat o vreme un motor de 750 insa nu m-am inteles cu nimeni la pret (ridicol de scumpe) si a terbuit sa ma multumesc cu "doar" 600 cmc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...