Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vand Suzuki GSXR-750 K1 (2001), 141CP, 32500km, adus in tara anul trecut inmatriculat recent. Are carenele originale, intregi, parbriz double bubble, toba carbon Arrow, alarma cu blocare motor, capac monopost + sa pasager, cheie si telecomanda alarma de rezerva, husa si antifurt, suport numar aftermarket. Filtru aer sport BMC (dau si spray intretinere Motul), discurile de frana fata sunt noi, cel dreapta vechi avea joc, placute fata noi, lichid frana si lichid de racire schimbat, ulei si filtru ulei schimbate am facut 3000km cu ele. Motocicleta este in Iasi Pret: 3700 Euro

Editat de Chivu
cerere user, date personale
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

foarte ciudat ... am auzit la foarte multi,

si am si eu aceeasi problema : joc la discul frana fata dreapta.

la ala din stanga niciodata.

 

stie cineva unde se pot presa niturile de la disc ?

aceeasi problema si la mine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o intrebare legata de gsxr 600 k1. Am gasit odata pe forum o discutie pe tema asta insa atunci aveam doar de gand sa imi iau gsxr, iar akum cand mi s-a inatmplat problema nu mai gasesc. :rock: Astazi mi s-a aprins becul rosu de la temperatura si unde arata temperatura , arata alternativ temperatura si FI, temperatura fiind undeva pe la 98. Am oprit am luat contactul , am pus contactul din nou, am pornit, nici o problema, nu a mai facut.

De la ce sa fi aparut asta ? E vreo problema ? Motorul mergea ok si cu becul aprins insa am oprit imediat ce am vazut, si culmea s-a mai remediat si singur :P

Are cineva idee ? Stie cineva despre ce e vorba ? Va multumesc pentru rabdare si raspunsuri.

Editat de c3h2o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce trebuie sa stii e ca pe sub sha in partea stanga ai o mufa de diagnoza<o mufa libera cu capac si 2 fire>

faci un strap<scurt>intre cele 2 fire si ii pui contactul<o sa-ti apara in bord un cod de eroare>dupa care cauti in manualul de reparatie sa vezi ce inseamna<pot fi foarte multe chestii>

problema la tine e ca sa stins FI si no sa-ti mai dea nici o eroare<o sa fie C00>

daca se mai aprinde <vorba cuiva>pac pac strapul si vezi care-i problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba asta este de un SRAD pe injectie...banuiesc ca principiul este acelasi :rock:...am incercat sa pun o poza dar nu merge....oricum in mare parte F1 si ledul de la temperatura banuiesc ca se aprinde din cauza injectorului

Editat de slabutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un srad de 750 si cateodata cand ii dau in gura merge intrerupt,inainte nu facea asa,dar l-am dus si eu asa ca de inceput de sezon la mecanic sa ii regleze carburatoarele alea alea...dupa un timp a inceput sa faca figurile astea se tureaza normal pana pe la 10 mii dupaceea incep intreruperile si zmanciturile,cand am vazut cum sta treaba i-am ami sincronicat o data carburatoarele(nus ele chiar perfect egale toate dar e destul de mica diferenta dintre ele)stie cineva ce ar putea sa aiba suzi a mea de nu vrea sa mearga ca un zmeu:)

 

am descoperit care era problema la suzi...s-a slabit arcul de la cric si se tot misca cricul de pe senzor si senzoru imi oprea motorul crezand ca a cazut cricul....si cricul se tot misca si cand inchidea senzorul cand il deschidea....momentan i-am facut o improvizatie cu un colier de unica folosinta am legat senzorul inchis si zilele astea cand o sa fiu liber de la munca o sa caut un alt arc pt cric...pace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am descoperit care era problema la suzi...s-a slabit arcul de la cric si se tot misca cricul de pe senzor si senzoru imi oprea motorul crezand ca a cazut cricul....si cricul se tot misca si cand inchidea senzorul cand il deschidea....momentan i-am facut o improvizatie cu un colier de unica folosinta am legat senzorul inchis si zilele astea cand o sa fiu liber de la munca o sa caut un alt arc pt cric...pace

:rock: asa am patit si eu la k1 , dar nu din mers ... la plecare cand ridicam cricul nu se ducea pana in capat .... cred ca ne-ai surprins pe toti ! :P)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P asa am patit si eu la k1 , dar nu din mers ... la plecare cand ridicam cricul nu se ducea pana in capat .... cred ca ne-ai surprins pe toti ! :rock:)))

eu ma asteptam la cine stie ce alte minuni...bine ca e asta si ca am descoperit...mai dadeam bani si pe fise/bujii si cine mai stie ce :rock:

Editat de hunter2002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce trebuie sa stii e ca pe sub sha in partea stanga ai o mufa de diagnoza<o mufa libera cu capac si 2 fire>

faci un strap<scurt>intre cele 2 fire si ii pui contactul<o sa-ti apara in bord un cod de eroare>dupa care cauti in manualul de reparatie sa vezi ce inseamna<pot fi foarte multe chestii>

problema la tine e ca sa stins FI si no sa-ti mai dea nici o eroare<o sa fie C00>

daca se mai aprinde <vorba cuiva>pac pac strapul si vezi care-i problema

 

Exact, C00 imi afiseaza. Deci trebuie sa umblu cu firul la mine, si cand imi apare eroarea, pac pac strap intre cele 2 fire. :rock: Are ceva daca fac strap cu motorul pornit ? Ca daca il opresc si ii pun iarasi contactul poate iar se sterge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca postez in topicul corect dar am si eu o intrebare la GSX r de 1000 sau mai mare care este in treapta a 6-a de viteza turatia pe care o are la 200 km/h ori la alte viteze in aceiasi treapta ?

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, C00 imi afiseaza. Deci trebuie sa umblu cu firul la mine, si cand imi apare eroarea, pac pac strap intre cele 2 fire. :D Are ceva daca fac strap cu motorul pornit ? Ca daca il opresc si ii pun iarasi contactul poate iar se sterge.

nu are nimic daca faci strapul cu motorul pornit, cat despre fir i-am pus la un prieten cu busa<NASU>un intrerupator on-off pe mufa sa nu se mai chinuie cand are nevoie cu fire

:D

 

treaba asta este de un SRAD pe injectie...banuiesc ca principiul este acelasi :kiss:...am incercat sa pun o poza dar nu merge....oricum in mare parte F1 si ledul de la temperatura banuiesc ca se aprinde din cauza injectorului

probleme la sistemul de injectie nu inseamna neaparat un injector belit ci pot fii destul de multe chestii<nu stau sa le enumar acum dar daca te uiti in manualul de reparatie la fiecare cod ce reprezinta ai sa vezi> :moto:

p.s. ce bine ca srad-ul meu e pe carburatie :P

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi......de asta sa nu te iei niciodata dupa ce se zice pe forum.....aici sunt numai pungasi care nici macar nu au motor:))))))

pac pac

 

e bine sa auzi si alte pareri ca nu stiam ce are si din intamplare am zis sa ma uit si acolo si deacolo a fost..eu ma bucur ca am scapart cu atata numai si ma gandesc ca ce prost am fost ca nu mam uitat mai repede si acolo dar asta e,bine ca sa rezolvat.pace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca postez in topicul corect dar am si eu o intrebare la GSX r de 1000 sau mai mare care este in treapta a 6-a de viteza turatia pe care o are la 200 km/h ori la alte viteze in aceiasi treapta ?

ia iati viteza cu honda ta deaicea .... dar daca tii mortis sa stii ... in treapta a 2-a GSXR 1000 prinde 220 km/h ... asa ca dute tareeeee ....pana nu te faci de cacao !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

c 00 inseamna ca nu ai nici o eroare . si ca moto functioneaza perfect :D

 

apropo am piese de motor (adica motorul la dezmembrat ) de k4 k5 unele se mai potrivesc si la k1 k2 k3 in caz ca aveti nevoie de piese .. careva senzori bobine stator capace pompa etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia iati viteza cu honda ta deaicea .... dar daca tii mortis sa stii ... in treapta a 2-a GSXR 1000 prinde 220 km/h ... asa ca dute tareeeee ....pana nu te faci de cacao !

 

bai omule eu am intrebat in ultima treapta ce turatie are la viteza de 200 km/h , ca fapt divers nu sunt vitezoman , nu ma pasioneaza viteza , daca vroiam busa aveam una, sunt motociclist ca toti de pe aici si nu vad de ce m-as face de cacao. am purtat o discutie ca fapt divers cu niste amici si eram curios ce turatie are intr-a 6-a la 200 atata tot

nu are nici o importanta marca motocicletei pe care o ai sau vrei sa o ai, ne reuneste o pasiune comuna nu o marca,

nu vad de ce m-as face de cacao

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal boys,m-am pricopsit ieri cu un gsxr600 din 2000.dar cred ca are o problema.nu pot sa plec din loc la turatie mica,da in nas,se gatuie.nu se accelereaza.trebuie sa-l ridic la vreo 5000 de ture.am senzatia ca-i ia foc ambreiajul.apoi abia ma tin de el.merge pe liber la ralanti ca uns.se tureaza pe liber perfect.fuge cu 245.stie cineva unde e buba?

Editat de jadeu69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am purtat o discutie ca fapt divers cu niste amici si eram curios ce turatie are intr-a 6-a la 200 atata tot

 

GSX-Ru 1000 are in jur de 8mii RPM in a 6-a la 200km/h.

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...