Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai tocmai....placarea cu 5000;)))

pac pac!

 

Cuplul miarului la 5000 RPM e probabil la fel de mare ca al modelului de 600 la 8-9000 RPM. Efectul e uzura placilor de ambreiaj sau a cauciului. Iar plecarea de pe loc e mai lenta. Sau poate ca era vorba de burnout si nu am fost atent :D

 

Oricum un kit de ambreiaj e ieftin (se gasesc sub 100 EUR) si se schimba in maxim 30 de minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde gasesc si eu garniturile de la pistonasele de frana (K1) fata la un pret rezonabil....am cautat pe la service si pretul nici nu l as mai posta (200 E) toate 8...ceea ce mi se pare ireal pt 8 bucatele de cauciuc...ms anticipat

 

Salut baieti! Am si eu de o saptamana un gsx-r 1000 k1 si am ceva probleme cu el.Cand plec de pe loc mai tare, cam la 5000 de rotatii atunci cand dau drumu mai brusc la ambreiaj, simt niste trepidatii si parca imi freaca ceva in ambreiaj.Cand plec usor de pe loc nu se aude nimik, si nici in timpul mersului cand deschid gasul mai puternic nu face nici un fel de figura.Poate sa ma ajute si pe mine cineva,sa imi spuna din ce cauza se aud trepidatiile alea? :D

 

poti verifica si lantu sa nu fie slab (joc nu mai mult de 2 cm)...cand pleci tare poate sa sara de pe foaie mai ales daca ai pinii ascutiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde gasesc si eu garniturile de la pistonasele de frana (K1) fata la un pret rezonabil....am cautat pe la service si pretul nici nu l as mai posta (200 E) toate 8...ceea ce mi se pare ireal pt 8 bucatele de cauciuc...ms anticipat

 

ia vezi aici, parca sunt mai ieftine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Cine poate sa-mi spuna cum dau jos stopul la un k6/k7 de 600. Ms.

pai ... e simplu .... echipeazate cu multa rabdare si incepe sa desfaci coada , incepand cu scaunul pilotului .... :D ..... capsele din plastic le desfaci impingandu-le cu o surubelnita in centru, cu capul pe masura centrului capsei ( nu incerca sa le impingi din spate ) .... si asa pe rand toate pana ai sa desfaci toata coada( ca sa ajungi la stop ) :P ! am patito si eu la 750 k7 cand imi umbla in coada stopul din cauza ca mi s-au desfacut suruburile( nu stiu din ce motiv ) pt a evita aceiasi problema inca o data am pus niste saibe glover pe masura suruburilor ( nu exagera cu stransul ) ! spor la treaba ! :baubau:

Editat de suzukilifeanddanger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, sau nelamurire:

Cand pornesc motorul dimineata, parca merge in 3 cilindri, asta cam 20-30 de secunde, si daca nu trag un pic de gaz mai si moare;

la cald, la fel: daca nu trag un pic de gaz, tre sa tin destul de mult damarorul sa porneasca (am eu un fix cu motoarele, tre sa porneasca "la cheie", adica fara ajutor de gaz, ca altfel n-ar trebui sa postez aici)

Ma gandesc ca pornirea rapida se va remedia cand ridic un pic relantiul, acum fiind f putin peste 1000 de ture, ceea ce este foarte putin

La partea cu mersul rotund dimineata, eu m-am gandit la bujii, ce ziceti, ar mai putea fi si altceva?

In rest n-ar rost sa zic cum merge motorul, ca-i un vis :cheers:

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cam ce ulei puneti in Suzici?vreau sa ii schimb uleiul si asi mai asculta si alte opinii despre ce ulei puneti,ms

sintetic sau semi sintetic ar fi mai bun?(motorul are aproape 50 de mii de km) si ce ati alege intre repsol si motorex?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand pornesc motorul dimineata, parca merge in 3 cilindri, asta cam 20-30 de secunde, si daca nu trag un pic de gaz mai si moare;

la cald, la fel: daca nu trag un pic de gaz, tre sa tin destul de mult damarorul sa porneasca (am eu un fix cu motoarele, tre sa porneasca "la cheie", adica fara ajutor de gaz, ca altfel n-ar trebui sa postez aici)

 

Schimba bujiile daca vrei sa porneasca mai bine dimineata, si muta relantiul la 1200-1300 rpm. Cam asta are treb sa fie.

 

 

sintetic sau semi sintetic ar fi mai bun?(motorul are aproape 50 de mii de km) si ce ati alege intre repsol si motorex?

 

Un ulei cu indice putin mai gros, fiindca motorul deja intra in a doua perioada de viata, aia dupa 50mii :cheers: !

 

De exemplu poti sa pui 15W50 Motul 300V insa e scuuumpp, sau Motorex 10W50 sau 10W60(insa asta e putin cam gros pt toamna) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Castrol power 1 racing........de cand ma stiu

 

Dap e bun si asta, cu conditia sa fie luat DIRECT de afara, si nu de la importatorul din Romania.

 

Asta e 10W50 daca nu ma insel, si inainte se numea Castrol Superbike. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap e bun si asta, cu conditia sa fie luat DIRECT de afara, si nu de la importatorul din Romania.

 

Asta e 10W50 daca nu ma insel, si inainte se numea Castrol Superbike. :cheers:

Direct la 15 km de mine:)))Ungaria.........stiu de porcariile care le fac romanasii nostri!!! asa asa se numea!!

pac pac!

 

si ce ai recomanda pt un gsxr 750 srad din 96 cu 50 de mii de km?

Poate ca la 50.000 as trece pe mineral.....sau pe ceva mai gros....cel putin 15w.....50 sau 60.....dar oricum asta nu trebuie sa asculti trebuieste sa incerci si ai sa vezi cum merge fierul si cum reactioneaza

pac pac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, sau nelamurire:

Cand pornesc motorul dimineata, parca merge in 3 cilindri, asta cam 20-30 de secunde, si daca nu trag un pic de gaz mai si moare;

la cald, la fel: daca nu trag un pic de gaz, tre sa tin destul de mult damarorul sa porneasca (am eu un fix cu motoarele, tre sa porneasca "la cheie", adica fara ajutor de gaz, ca altfel n-ar trebui sa postez aici)

Ma gandesc ca pornirea rapida se va remedia cand ridic un pic relantiul, acum fiind f putin peste 1000 de ture, ceea ce este foarte putin

La partea cu mersul rotund dimineata, eu m-am gandit la bujii, ce ziceti, ar mai putea fi si altceva?

In rest n-ar rost sa zic cum merge motorul, ca-i un vis :banana:

Numa bine

incearca si cu o sincronizare a clapetelor<sau a carburatoarelor daca este cazul>

la fel pateam si io<dar am carburatoare>dimineata cand il porneam, daca ii inpingeam socu si nu era incalzita se oprea

de cand l-am echilibrat imi sta relantiul si la 500 rpm<cand e rece>

cu motorul cald tr sa ai aprox. 1300rpm :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu esti genul care merge in turatii maxime atunci poti folosi si uleiul Motul 7100 10w 40 .... acest ulei il foloseam pe prima moto un 750 k1 45.000 km .... acest ulei mi-a fost recomandat de la servis ! daca rupi strada pune ce ti-au recomandat ceilalti ! :cheers: ! in top e Motul 300 V !

Editat de suzukilifeanddanger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ... e simplu .... echipeazate cu multa rabdare si incepe sa desfaci coada , incepand cu scaunul pilotului .... :cheers: ..... capsele din plastic le desfaci impingandu-le cu o surubelnita in centru, cu capul pe masura centrului capsei ( nu incerca sa le impingi din spate ) .... si asa pe rand toate pana ai sa desfaci toata coada( ca sa ajungi la stop ) :banana: ! am patito si eu la 750 k7 cand imi umbla in coada stopul din cauza ca mi s-au desfacut suruburile( nu stiu din ce motiv ) pt a evita aceiasi problema inca o data am pus niste saibe glover pe masura suruburilor ( nu exagera cu stransul ) ! spor la treaba ! :lol:

 

 

Nu am mai avut rabdare sa urmaresc topicul si m-am apucat sa desfac codita pentru a ajunge la stop. A fost intocmai cum ai scris si tu acum. Multa rabdare! :lol: Multumesc de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are idee cineva unde gasesc si eu un undertail custom pentru un k3?

In we asta vreau sa fac eu unul din fibra de sticla pentru K2, banuiesc ca ar trebui sa se ptriveasca si pe K3

Daca te uiti inainte cu vreo 3-4 pagini o sa vezi exact despre ce este vorba, si daca esti interesat poti sa-mi dai PM

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In we asta vreau sa fac eu unul din fibra de sticla pentru K2, banuiesc ca ar trebui sa se ptriveasca si pe K3

Daca te uiti inainte cu vreo 3-4 pagini o sa vezi exact despre ce este vorba, si daca esti interesat poti sa-mi dai PM

Numa bine

eu ma refer la partea de sub sa.bine.....si aripa aia spate e interesanta.si ma intereseaza si una si alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...