mandibula Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 aceiasi teorie e si cu filtrul de aer sport ! a trebuit sa schimbe configuratia centralinei fostul propietar cand l-a montat ! ce configuratie sa schimbe ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 salutare.cine imi poate spune cum se coboara de fata un gsx-r de 600 srad din 98.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 ce configuratie sa schimbe ???? centralina iti face amestecul dintre aer si benzina .... cum a montat filtrul k&n a trebuit sa schimbe vechea configuratie , adica sa mearga la un service specializat si sa ii dea mai multa benzina .... aceste schimbari ale centralinei sunt permenente pana la o noua reprogramare ! ... un fel de power commander ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 dupa sez trecut petrecut pe un k5 de 600 si o honda 929, am revenit sez acesta cu o suzi 750 k5, sper sa va placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 multam fain ! am si io K&N, da de centralina nu auzisem pana acum. am mai adaugat un cuvant nou la vocabular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) centralina iti face amestecul dintre aer si benzina .... cum a montat filtrul k&n a trebuit sa schimbe vechea configuratie , adica sa mearga la un service specializat si sa ii dea mai multa benzina .... aceste schimbari ale centralinei sunt permenente pana la o noua reprogramare ! ... un fel de power commander ..... pentru asta trebuie mers la un service reprezentant suzuki sau exista si alte service-uri care fac asa ceva? Editat Iulie 6, 2009 de jadeu69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 multam fain !am si io K&N, da de centralina nu auzisem pana acum. am mai adaugat un cuvant nou la vocabular. centralina ... e un cuvant mai lung decat CDI si cu siguranta mai italian centralina era operatoarea care facea legaturile telefonice in filmele italiene vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 dupa sez trecut petrecut pe un k5 de 600 si o honda 929, am revenit sez acesta cu o suzi 750 k5, sper sa va placa SAlut cu cat lai luat daca nu sunt indiscret?E cumva motorul din pitesti?Si eu am cautat o vreme un motor de 750 insa nu m-am inteles cu nimeni la pret (ridicol de scumpe) si a terbuit sa ma multumesc cu "doar" 600 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 pai... Unitate de Control al Injectiei e mai bine ? mai exact e plasata sub saua pilotului langa releul de tensiune .... acum depinde si de modelul motorului .. iar daca e pe carburatori nu ai cum sa ai asa ceva ... daca gresesc va rog sa ma corectati , am gasit pe google termenul ca fiind uzat si in Romania , de asta l-am folosit ! sorry all ! jucarie bad boy ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristioffice Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Acum si piese de srad. Detalii in semnatura. Ai cumva pedala de frana? Si la ce pret? Multam fain Ai cumva pedala de frana? Si la ce pret? Multam fain Acum am vazut ca ai dat-o ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) pentru un gixer600 din 2000,e bun repsol sintetic 10w40?vreau sa-i fac schimbul in weekend. Editat Iulie 6, 2009 de jadeu69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 de ce nu ar fi bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 ptr ca peste tot vad motul,motorex,iar motul iar motorex.as vrea sa-l incerc dar ma gandeam sa vad ceva pareri inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 SAlut cu cat lai luat daca nu sunt indiscret?E cumva motorul din pitesti?Si eu am cautat o vreme un motor de 750 insa nu m-am inteles cu nimeni la pret (ridicol de scumpe) si a terbuit sa ma multumesc cu "doar" 600 cmc da despre motorul din pitesti este vorba am dat parca 4700 sau 4800 scuze dar nu.mi mai aduc aminte , este super ok din toate punctele de vedere , sunt indragostit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) Felicitari 4600 sau 700 nu conteaza pretul e corect mai ales ca-i full arrow !Cand am vb cu baiatul in iarna sau primavara parca cerea mult mai muuuuult... Daca te hotaresti so dai anunta-ma Editat Iulie 7, 2009 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Salut! Am si eu un suzuki gsx 600 r! Prima mea motocicleta cumparata acum vreo luna! Am si o intrebare: Cand merg cu motorul imi indica in bord o temperatura de vreo 100+ grade! E normal sau ar trebui sa imi fac griji! Mentionez ca nu merg cu ea foarte turata sau cu viteze astronomice.... sa zicem ca merg in limita bunului simt! "Regulamentar" mai ales ca sunt si incepator! Multumesc anticipat pentru orice eventual sfat dat de oricine! In afara de sfaturi gen: "Lasate ca nu e de tine" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Salut! Am si eu un suzuki gsx 600 r! Prima mea motocicleta cumparata acum vreo luna! Am si o intrebare: Cand merg cu motorul imi indica in bord o temperatura de vreo 100+ grade! E normal sau ar trebui sa imi fac griji! Mentionez ca nu merg cu ea foarte turata sau cu viteze astronomice.... sa zicem ca merg in limita bunului simt! "Regulamentar" mai ales ca sunt si incepator! Multumesc anticipat pentru orice eventual sfat dat de oricine! In afara de sfaturi gen: "Lasate ca nu e de tine" stai calm ca ii normal..... Vand GSXR 600 Srad an:98 ..28.300km reali,consumabile schimbate de 1 luna pret:2100 negociabil cine ii interesat PM si trimit si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 stai calm ca ii normal..... Multumesc! In cazul asta rasuflu usurat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 (editat) Multumesc! In cazul asta rasuflu usurat! daca imergi intins, nu e prea normal; si mie imi sare de 100grade la stopuri pana la 108 dar pe caldura si la stopuri repetate; in oras ajunge imediat la temp asta, dar verifica la drum intins si acolo trebuie sa fie undeva la 75-85 grade normal. verifica de siguranta si daca ai lichid de racire la nivel normal, in partea de jos stanga cum stai pe motor; pt mai multe detalii descarca un manual, este f. util! Editat Iulie 11, 2009 de SNOWMAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 daca imergi intins, nu e prea normal; si mie imi sare de 100grade la stopuri pana la 108 dar pe caldura si la stopuri repetate; in oras ajunge imediat la temp asta, dar verifica la drum intins si acolo trebuie sa fie undeva la 75-85 grade normal. verifica de siguranta si daca ai lichid de racire la nivel normal, in partea de jos stanga cum stai pe motor; pt mai multe detalii descarca un manual, este f. util! In oras se intampla in afara inca nu am iesit! Nu am vrut sa ma risc... neavand nici prea multa experienta nu am considerat ca e cazul deocamdata... Daca zici ca si tu ai la fel.. inseamna ca e acelasi lucru si eu tot in oras pe la stopuri cand ma uit tot asa am 108 grade cam asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 care are o fotografie din spatele bordului unui gsxr 600/750/1000 din 2001-2003 , ma intereseaza in mod deosebit tipul de mufa care il are ! ms anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 In oras se intampla in afara inca nu am iesit! Nu am vrut sa ma risc... neavand nici prea multa experienta nu am considerat ca e cazul deocamdata... Daca zici ca si tu ai la fel.. inseamna ca e acelasi lucru si eu tot in oras pe la stopuri cand ma uit tot asa am 108 grade cam asa... sal felicitari<frumoasa capra> descarca-ti manualul de reparatie si mai uitate pe el<nu strica niciodata> temperatura este normal sa mai creasca cand stai pe loc<la mine a ajuns si la 110 grade> oricum indiferent de unde o ai pregatestete sa bagi niste bani in el<revizii nu alceva>ca te scapa de multe probleme a si inca un lucru foarte inportant in cazul in care esti incepator si nu stii atunci cand o pornesti las-o sa se incalzeasca macar pana la un 50-60 de grade si o sa vezi cati km o sa faci fara nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 care are o fotografie din spatele bordului unui gsxr 600/750/1000 din 2001-2003 , ma intereseaza in mod deosebit tipul de mufa care il are ! ms anticipat ! am eu un gixer 750cmc din 2001; spune-mi ce anume vrei sa vezi, ca fac o poza; la ce mufa te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 am eu un gixer 750cmc din 2001; spune-mi ce anume vrei sa vezi, ca fac o poza; la ce mufa te referi? ms de ajutor ,am aflat ce ma interesa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 salfelicitari<frumoasa capra> descarca-ti manualul de reparatie si mai uitate pe el<nu strica niciodata> temperatura este normal sa mai creasca cand stai pe loc<la mine a ajuns si la 110 grade> oricum indiferent de unde o ai pregatestete sa bagi niste bani in el<revizii nu alceva>ca te scapa de multe probleme a si inca un lucru foarte inportant in cazul in care esti incepator si nu stii atunci cand o pornesti las-o sa se incalzeasca macar pana la un 50-60 de grade si o sa vezi cati km o sa faci fara nici o problema Am dat un manual jos... cred ca e cel de reparatie din ce am citit eu prin el... Dar inca nu am fost sa ii fac vreo revizie ceva... si nu esti primul care imi spune sa fac asta. Cred ca o sa ma duc sa vad cu ce ma poate surprinde neplacut o revizie La faza cu pornitul nu stiam ca tre sa o las atat de mult... pana se incalzeste .. o sa o fac de acum... multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.