NASU Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 noi la hayabusa am facur o prima intrunire ieri au fost 5 hayabusa si cireasa de pe tort kelu acuma daca organizati ceva pot veni si eu? ca doar gsx-r am si eu dar un pic mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 noi la hayabusa am facur o prima intrunire ieriau fost 5 hayabusa si cireasa de pe tort kelu acuma daca organizati ceva pot veni si eu? ca doar gsx-r am si eu dar un pic mai mare Am vazut ca nu apare si mobra lui kelu in poza de la intrunirea L-ati pus sa stea la peluza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 A sterso' inainte de photoshooting ... era bine venit si el... da a plecat in graba mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 baieti am evacuarea completa Arrow de pe motorul meu de vanzare, daca cineva este interesat sa ma anunte se potriveste ptr modelele k4-k5 600-750 dar si k1-k3 600-750 din cate stiu tel 076.866.7929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 salutari la toata lumea m-am speriat intre atatea buburuse si am fugit repede acum am si io o intrebare; cu ce difera esapamentul de 600k1 cu cel de 600w<srad98> este vb numai de prinderi sau difera si la distanta dintre cilindri? daca e numai de prinderi am vazut ca la majoritatea celor after-market prinderea la finala se face prin colier care poate fi mutat mai in fata sau spate<dupa cum este cazu>iar prinderea de sub motor cred ca se poate rezolva<intreb asta pt ca ma bate un gand sa-mi pun o evacuare completa dar peste tot am vazut numai de la k1 in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 noi la hayabusa am facur o prima intrunire ieriau fost 5 hayabusa si cireasa de pe tort kelu acuma daca organizati ceva pot veni si eu? ca doar gsx-r am si eu dar un pic mai mare De ce nu ? vorba aia " doara sunteti de-ai nostrii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 ba apare si kelu cu bestia rosie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Salut ,am si eu o rugaminte, tocmai ce m-am sters la ochii de atata plans in urma vanzarii GESEIXERULUI k1 de 750 care a mers brici (marea mea dragoste) acum a sosit momentul sa ma hotarasc ce motocicleta sa-mi cumpar ,si as dori sa-mi spuneti si mie ce probleme are k7 sau k6 unde este mai slab, nereusit,ca nu de alta dar sunt sclav ca foarte multi adica am strans cu greu banii diferenta aia si vreau sa nu regret, multumesc . Nicio problema in schimb avantaje, sunt multe Nu vei avea ce regreta! P.S. Daca vrei sa cari pasager mai mult de 60km, orienteaza-te catre alta motocicleta. Chiar nu e fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) corect ..nu e fun daca vrea careva cu k6-7 750 schimb cu 600 k5 preparat cu de toate pe el sa ma anunte eventual schimb fara componentele racing si cu ceva diferenta din partea mea am pe el: scarite robby moto racing manere racing pompa brembo furtune metalice evacuare completa PC3 USB filtru aer placute ZCOO suspensie spate WP suspensie fata Ohlins amortizor directie Ohlins indicator treapta viteza gume power one medii kit lant racing pas 520 -1. -2 Editat August 3, 2009 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu.... Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 B 76 EFA Care esti ma? Un gixxer de pana in 1997, de 600 si cam harjonita pe partea stanga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Unde se citeste codul de culoare la gsxr 600 din 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 motocicleta nu are absolut nici o problema...problema o constituie FI care sta in permanenta aprins...e eroare in CDI...acuma care stie cum o scot dar sa stie sigur sa nu prajesc CDI-ul Daca vrei sa vezi ce eroare este, sub saua pasagerului este o mufa (la mine alba) cu 2 pini, iei un conductor electric si faci punte intre ei, apoi in loc de FI iti apare si codul de eroare, fuga la manual si vezi ce are. Dar nu stiu daca se stinge pana nu remediezi problema. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tank001 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Salut! A-si dori sa stiu daca se poate pune coditza de k1 600 pe un srad de 600 din 2000 si cam ce ar trebui modificat.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deer T-Ace Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) salutare cine ma ajuta si pe mine cu un manual de gixer 750 model '94-'95? am cautat pe net dar nu am gasit nimic de, download-at. multumesc anticipat Editat August 5, 2009 de Deer T-Ace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) salutare cine ma ajuta si pe mine cu un manual de gixer 750 model '94-'95? am cautat pe net dar nu am gasit nimic de, download-at. multumesc anticipat http://docgsxr.free.fr/gsx_r_750_026.htm sa nu fie numai in franceza, incearca oricum! Editat August 5, 2009 de SNOWMAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 pt cei interesati : carte tehnica gsx r 600 2001-2003 http://s4.transfer.ro/storage/transfer_ro-3c4f854a548854.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Codul de culoare la gsxr 600 din 2005 unde se citeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salut, poate e cineva interesat: maneta ambreaj nou pt GSXR K1,K2,K3 - 45Ron si ram air dreapta K1, K2, K3 cu un mic defect are rupta prinderea de la carena - 200Ron, Brasov 0721/522.633 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deer T-Ace Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 http://docgsxr.free.fr/gsx_r_750_026.htm sa nu fie numai in franceza, incearca oricum! e in engleza mersi mult! cu prima ocazie ma revansez. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Codul de culoare la gsxr 600 din 2005 unde se citeste? Suna sau da un mail la B&S Suzuki, si ar trebui sa iti raspunda. Ce vrei sa cumperi de iti treb codul de culoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Merge lipit..retus si pe urma un polish ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 man, am auzit de niste baieti, care ar avea o dracie, cu care lipesc carenele de plastic. daca vrei iti caut numarul de telefon al lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere. Poate fi lipita cu pistolul (cu ceva material termoplastic), sau mai simplu cu fibra de sticla doar pe dinauntru, iar pe dinafara doar revopsit si dat un strat de lac. In nici un caz nu trebuie vopsita complet carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere. Salut Alex!Vad ca ghinioanele se tin lant pt tine... Eu nu iti recomand sa vopsesti integral carena ,pt ca din ce vad in poza ,e un fleac si nu merita.Nu merita din punct de vedere financiar."scrisul" ala +griul ala sunt autocolanti...daca vrei sa fie ca cea originala ...tre sa iei originala si o sa tecoste de o sa te rupa.(multe sute de euro doar autocolantii originali .apoi mai e si vopsitul profi) Sunt multi care se ocupa cu lipitul carenelor in bucuresti (presupun) ,in locul tau m-as concentra sa gasesc un vopsitor profi +polich la urma ,si m-as concentra doar asupra acelei zone...dar si asa cred ca o sa ramana urme.Poate solutia pt tine ar fi sa vopsesti toata partea de jos ,unde este negru...nu stiu...orice ai alege vopsit integral /partial iti urez bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.