Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

noi la hayabusa am facur o prima intrunire ieri

au fost 5 hayabusa si cireasa de pe tort kelu

acuma daca organizati ceva pot veni si eu?

ca doar gsx-r am si eu dar un pic mai mare :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

noi la hayabusa am facur o prima intrunire ieri

au fost 5 hayabusa si cireasa de pe tort kelu

acuma daca organizati ceva pot veni si eu?

ca doar gsx-r am si eu dar un pic mai mare :unsure:

 

 

Am vazut ca nu apare si mobra lui kelu in poza de la intrunirea :polite: L-ati pus sa stea la peluza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am evacuarea completa Arrow de pe motorul meu de vanzare, daca cineva este interesat sa ma anunte

se potriveste ptr modelele k4-k5 600-750 dar si k1-k3 600-750 din cate stiu

tel 076.866.7929

2.jpg

3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:unsure: :polite: :crack:

salutari la toata lumea

m-am speriat intre atatea buburuse si am fugit repede :D

acum am si io o intrebare; cu ce difera esapamentul de 600k1 cu cel de 600w<srad98>

este vb numai de prinderi sau difera si la distanta dintre cilindri?

daca e numai de prinderi am vazut ca la majoritatea celor after-market prinderea la finala se face prin colier care poate fi mutat mai in fata sau spate<dupa cum este cazu>iar prinderea de sub motor cred ca se poate rezolva<intreb asta pt ca ma bate un gand sa-mi pun o evacuare completa dar peste tot am vazut numai de la k1 in sus ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi la hayabusa am facur o prima intrunire ieri

au fost 5 hayabusa si cireasa de pe tort kelu

acuma daca organizati ceva pot veni si eu?

ca doar gsx-r am si eu dar un pic mai mare :polite:

 

 

De ce nu ? :crack: vorba aia " doara sunteti de-ai nostrii" :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,am si eu o rugaminte, tocmai ce m-am sters la ochii de atata plans in urma vanzarii GESEIXERULUI k1 de 750 care a mers brici (marea mea dragoste) acum a sosit momentul sa ma hotarasc ce motocicleta sa-mi cumpar ,si as dori sa-mi spuneti si mie ce probleme are k7 sau k6 unde este mai slab, nereusit,ca nu de alta dar sunt sclav ca foarte multi adica am strans cu greu banii diferenta aia si vreau sa nu regret, multumesc .

 

Nicio problema :huh: in schimb avantaje, sunt multe :rolleyes:

Nu vei avea ce regreta!

 

P.S. Daca vrei sa cari pasager mai mult de 60km, orienteaza-te catre alta motocicleta. Chiar nu e fun :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: corect ..nu e fun

 

daca vrea careva cu k6-7 750 schimb cu 600 k5 preparat cu de toate pe el sa ma anunte

eventual schimb fara componentele racing si cu ceva diferenta din partea mea

am pe el:

scarite robby moto racing

manere racing

pompa brembo

furtune metalice

evacuare completa

PC3 USB

filtru aer

placute ZCOO

suspensie spate WP

suspensie fata Ohlins

amortizor directie Ohlins

indicator treapta viteza

gume power one medii

kit lant racing pas 520 -1. -2

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta nu are absolut nici o problema...problema o constituie FI care sta in permanenta aprins...e eroare in CDI...acuma care stie cum o scot dar sa stie sigur sa nu prajesc CDI-ul

 

Daca vrei sa vezi ce eroare este, sub saua pasagerului este o mufa (la mine alba) cu 2 pini, iei un conductor electric si faci punte intre ei, apoi in loc de FI iti apare si codul de eroare, fuga la manual si vezi ce are. Dar nu stiu daca se stinge pana nu remediezi problema. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

cine ma ajuta si pe mine cu un manual de gixer 750 model '94-'95?

am cautat pe net dar nu am gasit nimic de, download-at.

 

multumesc anticipat

Editat de Deer T-Ace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

cine ma ajuta si pe mine cu un manual de gixer 750 model '94-'95?

am cautat pe net dar nu am gasit nimic de, download-at.

 

multumesc anticipat

 

 

http://docgsxr.free.fr/gsx_r_750_026.htm

 

sa nu fie numai in franceza, incearca oricum!

Editat de SNOWMAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere.

 

Poate fi lipita cu pistolul (cu ceva material termoplastic), sau mai simplu cu fibra de sticla doar pe dinauntru, iar pe dinafara doar revopsit si dat un strat de lac. In nici un caz nu trebuie vopsita complet carena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere.

 

Salut Alex!Vad ca ghinioanele se tin lant pt tine... :laugh: Eu nu iti recomand sa vopsesti integral carena ,pt ca din ce vad in poza ,e un fleac si nu merita.Nu merita din punct de vedere financiar."scrisul" ala +griul ala sunt autocolanti...daca vrei sa fie ca cea originala ...tre sa iei originala si o sa tecoste de o sa te rupa.(multe sute de euro doar autocolantii originali .apoi mai e si vopsitul profi)

Sunt multi care se ocupa cu lipitul carenelor in bucuresti (presupun) ,in locul tau m-as concentra sa gasesc un vopsitor profi +polich la urma ,si m-as concentra doar asupra acelei zone...dar si asa cred ca o sa ramana urme.Poate solutia pt tine ar fi sa vopsesti toata partea de jos ,unde este negru...nu stiu...orice ai alege vopsit integral /partial iti urez bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...