gabriel03 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Are prinderea in 4 suruburi;) ok.multumesc..........ce ne facem ca a venit frigul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 ok.multumesc..........ce ne facem ca a venit frigul ne imbracam mai gros, si bem un ceai fierbinte cu boabe de piper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 ok.multumesc..........ce ne facem ca a venit frigul in buc-ale inca se poate merge bine<speram sa ne mai tina asa>mai greu e cu udatu strazilor<le uda dimineata si tin asa toata ziua> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 si-n cluj se merge lejer, eu plec dimineata la 8 de acasa si ajung la 10-11, ii rezonabil, iau o bluza in plus doar si ghiozdanul sa o car la pranz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 si-n cluj se merge lejer, eu plec dimineata la 8 de acasa si ajung la 10-11, ii rezonabil, iau o bluza in plus doar si ghiozdanul sa o car la pranz eu am mers aseara 50km pe la 11 am ajuns acasa si dimineata nu puteam sa imi mai indrept gatul....plus ca nasul imi curge de 2 sapt.......cred ca trage vita asta de vie din vrancea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 cate bluze ai avut pe tine? mai pune una si fular daca trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 GSX-SRAD de vanzare /index.php?showtopic=427330 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 cate bluze ai avut pe tine? mai pune una si fular daca trebuie nu am avut decat un tricou si o bluza....Motorul meu este o problema...am ulei full sintetic si am facut 7000de km cu el...acum s-a innegrit f tare si il consuma motorul intr-un hal......din aceasta cauza imi aud lantul de la distributie destul de tare....Cine are ulei full sintetic si cat il tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 5000 merg cu el dar sunt sigur ca se poate si mai mult. cat despre distributie nu a tacut pana nu am schimbato<se intinde lantul si face putin mai mult zgomot> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) 5000 merg cu el dar sunt sigur ca se poate si mai mult. cat despre distributie nu a tacut pana nu am schimbato<se intinde lantul si face putin mai mult zgomot> distributia nu am auzit-o decat in 2 cazuri...cand am ramas cu ulei sub minim si de cand s-a stricat uleiul asta(negru si ff fluid zici ca e apa nu ulei..si apropo cat te-a ajuns distributia?(cred ca intra lantul si pinioanele nu? Editat Septembrie 18, 2009 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 distributia nu am auzit-o decat in 2 cazuri...cand am ramas cu ulei sub minim si de cand s-a stricat uleiul asta(negru si ff fluid zici ca e apa nu ulei..si apropo cat te-a ajuns distributia?(cred ca intra lantul si pinioanele nu? piesele m-au costat aprox. 1000ron; asta inseamna: -lantul de distributie -3 patine<cea fixa , cea mobila si ce de deasupra> -intinzator -garnitura de chiloasa<pt a schimba patina fixa tr. neaparat desfacuta chiloasa> toate piesele le-am luat de la bds-motors<astA-iarnA>si am avut surprize cu garnitura de chiloasa<lipsea o gaura de pe ea> si cu patina mobila<o comandase gresit>dar mi-au adus altele in 2 sapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Pe la ce pret mai merge un 1000 k7 cu 7.000 de km?as vrea sa il pun la vinzare si nush cat sa cer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 ala din poza ?, care-l dai pe-o roata ? daca-mi dai 500 te scap eu de el ! lol acum serios...4500 in sus 4500 preturi care le-am gasit prin anglia si germania. la noi poti sa-l dai si mai scump, ca e lumea comoda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Pe la ce pret mai merge un 1000 k7 cu 7.000 de km?as vrea sa il pun la vinzare si nush cat sa cer... Un k7 600 se invarte pe la 6000 E ! Al tau ar trebuii sa fie in jur de 7500 cu ce mai ai pe el si tinand cont de nr. de km cam un 8000 E ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 1. cand ai ramas fara ulei nu cred ca distributia ai auzit-o, ci tachetii 2. consumul de ulei nu cred ca e din cauza ca ai cu el 8000 km, plus ca daca ii ulei bun nu trebuia sa fie "ca apa". (eu mi-am schimbat uleiul acuma la 8000 si avea culoare aproape la fel de rosie ca si cand l-am pus, si consistenta asemanatoare) vezi pe la un mecanic ce bai ai... sper sa ma insel numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Pe la ce pret mai merge un 1000 k7 cu 7.000 de km?as vrea sa il pun la vinzare si nush cat sa cer... Iti dau eu la schimb un Gsx-r K8 750...negru-orange ...10 000km...stock in mare parte (parbriz, crash pad, bar end)...nezgariat, neridicat pe o roata...etc etc Nu stiu ce accesorii are a ta dar pe moto.it se invarte cam la 7500-8000 euro. Desi de obicei e greu sa iti mai scoti banii pe accesorii. Si a mea cam la fel tot pe moto.it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 nu am avut decat un tricou si o bluza....Motorul meu este o problema...am ulei full sintetic si am facut 7000de km cu el...acum s-a innegrit f tare si il consuma motorul intr-un hal......din aceasta cauza imi aud lantul de la distributie destul de tare....Cine are ulei full sintetic si cat il tine? ar trebui sal schimbi la maxim 5 mi de km mai ales la uleiurile din ro si eu folosesc full sintetic si cam la 4 mii il dau jos o singura data am atins 5 mii cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Iti dau eu la schimb un Gsx-r K8 750...negru-orange ...10 000km...stock in mare parte (parbriz, crash pad, bar end)...nezgariat, neridicat pe o roata...etc etcNu stiu ce accesorii are a ta dar pe moto.it se invarte cam la 7500-8000 euro. Desi de obicei e greu sa iti mai scoti banii pe accesorii. Si a mea cam la fel tot pe moto.it. Fie-ti mila de un om sarac si dai si tu 750 tau mie ca promit ca o sa am grija de el:))))mai plusez cu un mic pe meses si cu o gajica de acolo:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Fie-ti mila de un om sarac si dai si tu 750 tau mie ca promit ca o sa am grija de el:))))mai plusez cu un mic pe meses si cu o gajica de acolo:)) Sunt gagici pe meses? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 am si eu nevoie de una bucata jamba suzukI gsxr 600 k1. poate isi face careva mila , ca innebunesc fara motor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobre_alex Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 salutare, am vandut una din motociclete( gsxr 600 srad) si am ramas cu un monopost in plus,daca e interesat cineva,il dau la un pret simbolic,ma impiedic de el prin casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 /index.php?showtopic=430745 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Adaug intrebarea mea de la "Service" si aici, poate cei cu modele asemanatoare mie au o idee ! Salutari, O sa-mi duc motorul la service marti, dar pana atunci vroiam sa mai ascult ceva pareri/ sau cazuri asemanatoare cu problema mea tehnica la motor. Astfel, Pornesc motoru si in punctul mort merge (acuma nu l-am lasat pana peste 90 de grade sa vad). In momentul in care il bag in viteza cateodata mi se intrerupe imediat, alta data dupa ce am facut vreo 200-800 metri, in special cand incerc sa franez inainte de intersectie sa schimb viteza, ramane neturat! Studindu-l am observat ca se incalzeste foarte repede, chiar daca temp pe bord ramane la valori normale, sau doar putin mai mari decat de obicei; Am pus si mana pe tevile de evacuare de la motor imediat dupa ce l-am aprins dupa 1 zi, si 1 teava din dreapta s-a incins aproape imediat(3-5 sec) in timp ce cea din extrema stanga a ramas rece chiar si dupa un minut, incalzindu-se incet-incet! A mai patit cineva asa ceva la motor?? Precizez din start ca am schimbat uleiul, filtru de ulei, bujiile etc in urma cu 2-3 luni; singura chestie care n-am facut-o este sa nu schimb lichidul de racire din radiator de cand am cumparat motoru(3 ani, si cine stie de cand nu era schimbat) - tousi asta nu prea justifica de ce se aude ca merge in 3 pistoane ?? Merci in avans de orice experienta similara, ce ma poate ajuta si la service sa explic situatia!! Mai adaug ca pana vinerea asta am mers normal cu el, iar aceasta situatie neplacuta a aparut de vineri dupamasa dupa ce m-am intors cu el de la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 faza cu opritul poate fi de la senzorul de cric, mi se intampla destul de des sa bag a 1-a si sa opreasca chisr si cu cricul ridicat, cat despre incalzit schimba procentajul de apa distilata cu antigel(pune mai mult antigel), si in 3 poate ai vreun injector infundat, in ciuda faptului ca le turam destul de tare, benzina nu e prea buna si nu se stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) man, daca temperatura ii normala inseamna ca nu se incalzeste excesiv, ma indoiesc sa se fi stricat senzorul de temperatura; (poti oricum sa te uiti seara daca la relanti ti se inrosesc galeriile, atunci posibil sa fie ametecul/avansul incorect - din nou nu cred sa fie cazul) mersul in 3... service (poa sa fie bujie, chiar daca ii oua, fisa, aprindere, injector), asta chiar tre sa o vada un mecanic. N-are rost sa-ti spun ca din chiulasa iti ies flacari tot timpul, ii normal sa se incalzeasca galeria in 2-3 secaunde. Ca sa verifici daca ii cricul de vina pentru oprit, eu am primit un sfat: ii legi cu o brida de plastic si te dai un pic, da sa nu uiti ca-i legat cand te opresti Bafta Editat Septembrie 28, 2009 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.