slabutu Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Vreau Triumph Daytona 675...he he 675 e 3 in linie??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 675 e 3 in linie??? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 ...a,da, ovidiu zis mikutu'.a avut primul K5 din tg mures, negru era, cand a aparut in 2005, era cea mai tare si frumoasa motocicleta din zona...m-am dat destul cu motocicleta aia, foarte nervoasa...si avea cuplu fain de jos, de altfel ca mai toate gixxer-urile de 1000...da' pe urma m-am dat cu K6 si ala era si mai tare!cea mai nebuna motocicleta, toata lumea spunea ca trebuie lucrat la spate, un ohlins pe spate, in curbe cand bagam mana in gaz facea ca toti dracii.era greu de controlat... acum ce sa spun, K8 mi se pare mai echilibrata,frane de frane,si daca bag mana in gaz de pe la 4000 de ture, se ridica f usor, mai ales ca nu mai are dulapul ala de catalizator pe ea. e putin mai sigura fata de K5-K6 parerea mea,dar tot suzuki ramane(adica nu e honda).precizez ca pe honda,intram in curba pe la vreo 9000 de ture, dadeam 1 sau 2 in jos si bagam mana la blana-se comporta perfect;motorul urla, dar nu se clintea de pe trasa;cu suzuki,trebuie avut mai multa grija. bafta! mi-am dat seama ca ar avea nevoie de un nou amortizor spate deoarece dak intram tare pe curbe cu pasager nu avea nici pe dracu insa cand eram singur la iesirea din curba avea tendinte de voblaj.sa ai noroc de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 mi-am dat seama ca ar avea nevoie de un nou amortizor spate deoarece dak intram tare pe curbe cu pasager nu avea nici pe dracu insa cand eram singur la iesirea din curba avea tendinte de voblaj.sa ai noroc de el numai ca unul nou e in jur de 1000 de euro... iar pe fata, numai cartusele, 1500... daca ma ajuta cel de sus, voi pune si asa ceva. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Pe fata poti monta numai internalele care costa in jur de 300 de euro si pastrezi cartusele originale.Iti pui arcurile...shimurile de reglaj....uleiul si semeringurile...avantajul este ca iti poti comanda tot kitul asta in functie de greutatea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Todea, esti sigur ca este corect reglat amortizorul tau spate pentru greutatea ta? (preload) Este extrem de important. O sa incerc sa pun un link despre reglarea suspensiilor, cu toate ca sunt convins ca majoritatea dintre voi ati mai vazut asa ceva. Iti ia 2 zile bune sa setezi corect suspensiile, da ii diferenta mare. Am fost zmeu la un moment dat, si am zis ca intaresc suspensia la maxim fata spate, statea ca c*uru pe viraje, si apoi le-am dat la ce recomanda producatorul, imbunatatire imensa. In primavara urmeaza schimb de simeringuri si ulei si apoi vreau sa le fac si eu o setare corespunzatoare. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 http://www.onthethrottle.com/content/view/73/40/ vedeti aici un filmulet despre reglarea suspensiilor, explica destul de detaliat modul in care se fac setarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Todea, esti sigur ca este corect reglat amortizorul tau spate pentru greutatea ta? (preload) Este extrem de important.O sa incerc sa pun un link despre reglarea suspensiilor, cu toate ca sunt convins ca majoritatea dintre voi ati mai vazut asa ceva. Iti ia 2 zile bune sa setezi corect suspensiile, da ii diferenta mare. Am fost zmeu la un moment dat, si am zis ca intaresc suspensia la maxim fata spate, statea ca c*uru pe viraje, si apoi le-am dat la ce recomanda producatorul, imbunatatire imensa. In primavara urmeaza schimb de simeringuri si ulei si apoi vreau sa le fac si eu o setare corespunzatoare. Numa bine chiar de mult ma batea gandu sa reglez suspensile pe greutatea mea dar am tot amanat...hmm nush dak sa ma bag eu sau sa le duc la un service pt 50-100 de lire le-as regla in service.ii 52 de lire ora ma gandesc ca in 2 ore le rezolva si baietii is super priceputi.apropo de amortizor gasesti si mai eftin pe ebay.co.uk nu neaparat nou.tare ma bate gandu la un k9 dar is indragostit la maxim de k5 si nush dak merita inca 4 mii extra plus ca numi place faru ala deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 chiar de mult ma batea gandu sa reglez suspensile pe greutatea mea dar am tot amanat...hmm nush dak sa ma bag eu sau sa le duc la un service pt 50-100 de lire le-as regla in service.ii 52 de lire ora ma gandesc ca in 2 ore le rezolva si baietii is super priceputi.apropo de amortizor gasesti si mai eftin pe ebay.co.uk nu neaparat nou.tare ma bate gandu la un k9 dar is indragostit la maxim de k5 si nush dak merita inca 4 mii extra plus ca numi place faru ala deloc pai cu farul ai tu treaba,sau cum merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 pai cu farul ai tu treaba,sau cum merge? adevar graiesti dar numa de dragu de a avea k9 si sa nu imi placa mai stau oleaca pe curu meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 chiar de mult ma batea gandu sa reglez suspensile pe greutatea mea dar am tot amanat...hmm nush dak sa ma bag eu sau sa le duc la un service pt 50-100 de lire le-as regla in service.ii 52 de lire ora ma gandesc ca in 2 ore le rezolva si baietii is super priceputi.apropo de amortizor gasesti si mai eftin pe ebay.co.uk nu neaparat nou.tare ma bate gandu la un k9 dar is indragostit la maxim de k5 si nush dak merita inca 4 mii extra plus ca numi place faru ala deloc nu cred ca dureaza o ora sa-ti regleze amortizoarele. si intradevar pe ebay.uk sunt multe chestii foarte ieftine...dar io nu am vazut nici unul ca trimite in romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 nu cred ca dureaza o ora sa-ti regleze amortizoarele.si intradevar pe ebay.uk sunt multe chestii foarte ieftine...dar io nu am vazut nici unul ca trimite in romania. is tare ciudati englezoi astia.oricum stiu ca le vand in uk fara prob si putini care ar oferi mai mult decat unu din uk..la licitatie ma refer,dar dak il contactezi ii zici cai faci plata pt expediere s-ar putea sa trimita apropo stie careva ceva de uleiu putoline? este a doua oara cand bag full sintetic si nu am nici o treaba.de obicei full sintetic il las pana la 4 mii max iar semi o singura data am bagat dar lam dat jos la 2 mii.vroiam sa aud ceva pareri despre putoline binenteles cine la folosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 is tare ciudati englezoi astia.oricum stiu ca le vand in uk fara prob si putini care ar oferi mai mult decat unu din uk..la licitatie ma refer,dar dak il contactezi ii zici cai faci plata pt expediere s-ar putea sa trimita apropo stie careva ceva de uleiu putoline? este a doua oara cand bag full sintetic si nu am nici o treaba.de obicei full sintetic il las pana la 4 mii max iar semi o singura data am bagat dar lam dat jos la 2 mii.vroiam sa aud ceva pareri despre putoline binenteles cine la folosit am avut si eu sipot sa spun ca este oki. intelesesem ca e foarte ieftin, si il gasisem pe undeva pe la 40 de roni kilu. motul este undeva pe la 50 -55 de roni. asa ca am mers pe motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Filmuletul ala l-am vazut cu reglatul suspensiilor Si pe lanaga faptul ca iti arata cum, iti mai explica acolo si de ce. Parerea mea ii ca suspensie aftermarket ai nevoie numai daca te dai pe circuit la modul serios, sau daca stai foarte bine cu banii si vrei sa ai motorul tunat In rest suspensia stock face fata cu brio, daca e corect setata si tehnic ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 nu cred ca dureaza o ora sa-ti regleze amortizoarele.si intradevar pe ebay.uk sunt multe chestii foarte ieftine...dar io nu am vazut nici unul ca trimite in romania. eu am cumparat o gramada de pe ebay uk ,sunt intradevar si unii care nu trimit , da fa intrebare inainte si vezi ca majoritatea trimit si in ro ,oricum piesele moto sunt mai jos decat pe ebay.de de exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 spune ba frate si mie crapa motorul la k8 nu krapa, nu stie nimeni? sunt bune ? unde au probleme dc au? pana acum este o.k. si am spanuit putin la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 spune ba frate si mie crapa motorul la k8 nu krapa, nu stie nimeni? sunt bune ? unde au probleme dc au? pana acum este o.k. si am spanuit putin la ea. nu cred ca pui bine problema . chiar daca ar mai avea probleme fata de celelalte modele cred ca ar fi chestii minore<cand spui KRAPA ma gandesc ca esti propietar de honda ca doar aia gandesc asa despre celelalte marci>sper sa nu ma intelegi gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 stai linistit ca nu crapa suzi imho face cele mai ok motoare din lume, cele mai bine proiectate ..super usor sa intervii la ele din pacate la 600 nu e foarte competitiv ..poate doar putin in urma celorlalti ..desi in pista cu un k5 600 putin preparat treceam si pe langa zx6r 09, 600rr 08, ducati 1098 etc .. probabil mergeau aia prea incet pe linia dreapta pot sa spun ca nu se distantau de mine cu 600 indiferent de model, cu r6 08 mergeam cot la cot mi'e lene acum ca as pune niste filme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Salutare baieti! am reusit sa citesc cateva pagini din acest topic care parca nu se mai termina! Din fericire sunt un nou posesor de Suzi Gsx-r din 2000 achizitionat chiar azi! ce sa zic ... super incantat..! Cand iesiti la o plimabare dati -mi si mie un semn oricum sper sa fiu la curent cu topicul! bafta tuturor si ... asfalt uscat chiar daca a ploat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 sa-l stapanesti sanatos presupunem corect ca este SRAD, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Sigur ca este S-rad! dar este modelul meu preferat! Si cateva poze...! in curand carnetul si hop pe strada dati si de mine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) Salut Mi-am achizitionat si eu un gsx-r 600 k3 de putin timp si nu stiu mai nimic de mobra asta,motorul e fiabil?...cum se comporta pe strada pentru ca e frig si nu am iesit cu el pe strada,am dat cateva ture pe stradute cu motorul turat la max 5000rot/min ......in rest poate imi spuneti voi cate ceva despre motor Editat Noiembrie 16, 2009 de sandu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 dezmembrez suzuki gsxr 750 an 96.mi s-a spart motorul si nu imi mai renteaza sa o repar,asadar... ieftin si negociabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 SalutMi-am achizitionat si eu un gsx-r 600 k3 de putin timp si nu stiu mai nimic de mobra asta,motorul e fiabil?...cum se comporta pe strada pentru ca e frig si nu am iesit cu el pe strada,am dat cateva ture pe stradute cu motorul turat la max 5000rot/min ......in rest poate imi spuneti voi cate ceva despre motor Fiabil si naravas ... La 5000 cam anemic la 11000 exploziv si greu controlabil.Daca esti incepator ,invit la...prudenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Fiabil si naravas ...La 5000 cam anemic la 11000 exploziv si greu controlabil.Daca esti incepator ,invit la...prudenta! Asa este si al meu pana in 6k-7k de ture este foarte linistit dupa .. fiara se dezlantuie .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.