Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

La furtunele stock diferenta se simte dupa o perioada lunga de folosire...de ex pe pista, sau la coborarea pe transfagarasan. Nu se dilata la fel cum fac cele stock. Imbunatatire pe care o simti imediat se datoreaza lichidului, nou si aerisirii.

In topul imbunatatirilor pentru frana sunt pompa noua, placute, discuri...nu neaparat in ordinea asta...parerea mea. Bineinteles degeaba ai frane bune daca ai cauciucuri reci sau nelipicioase, sau daca furca iti plonjeaza ca in bazin.

In alta ordine de idei saptamanile care urmeaza o sa ies si eu pe mini-pista de la Arad si probabil anul asta doar acolo, poate la anul pe o pista mai ca lumea cand mai trece criza. A fost cineva, merge cineva? Detalii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu pe vechiul motor am mers la inceput cu furtune stock si cu placute de frana SBS Street Excel-Sinter si eram foarte multumit de frana, dupa care am schimbat furtunele cu unele metalice(eram curios de diferenta), am facut aerisire, am schimbat lichidul si mi-am pus si cauciuc moale pe fata si frana era mai mult decat buna pt utilizarea stradala si pt nivelul meu.Pe actualul motor am avut de cand l-am luat furtune metalice si placute Ferodo Sinter Grip,am observat ca frana este mai dozabila nu asa violenta in unele cazuri ca la vechiul,dar aici fac diferenta placutele Ferodo care sunt putin mai slabe ca SBS.Parerea mea este ca merita investia in niste furtune metalice(doar daca cele stock sunt trecute de 4 ani sau foarte coapte),un set de placute bune si dupa cazuri o pereche de cauciucuri moi! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca in dreapta ai un buton mare -rosu , cu 2 pozitzii pana acum nu ti-ai pus intrebarea ce-i cu el?? vezi ca e pe pozitia de inchis ,sa zic asa,da-l pe pozitia cealalta si gata.

 

 

:laugh: ce imi plac sfaturile astea...date la misto, de catre unii carora d-abia li s-a uscat cerneala pe permis! :rolleyes: pe bune ca tre sa fac asa? si ce face butonul ala mare, rosu? ...ce dobitoc

 

Celorlalti...multumesc pt. sfaturi! este posibil sa fie vreun contact oxidat in butucul drept, la firele butonului de on/off! tre' sa il desfac sa vad exact!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D ce imi plac sfaturile astea...date la misto, de catre unii carora d-abia li s-a uscat cerneala pe permis! :rolleyes: pe bune ca tre sa fac asa? si ce face butonul ala mare, rosu? ...ce dobitoc

 

Celorlalti...multumesc pt. sfaturi! este posibil sa fie vreun contact oxidat in butucul drept, la firele butonului de on/off! tre' sa il desfac sa vad exact!

hai nu te supara pe el, probabil tocmai se uitase pe la accidente sau alt topic de dat cu paru'

sa-l păstrăm pe asta civilizat, ca eu îs mândru de el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu e cazul ca furtunasele stock sa fie crapate/coapte sau uzate de timp. Practic, sunt impecabile. La mersul prin Bucuresti cred ca isi fac treaba la fel de bine ca cele racing. Diferenta vine atunci cand caldura depaseste limitele normale. Cele racing nelasand furtunul sa se dilate. In regim de stres maxim, curse, cele racing sunt imperios necesare ... tocmai din acest motiv, dilatarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in oras isi fac treaba, dar daca te iau la o tura mai rapida undeva prin munti pe curbe ..iti demonstrez instant ca cele stok nu prea isi mai fac datoria cum trebuie, fara frane nu ramai oricum ..dar sa zicem ca iti prinzi degetele intre maner si levierul de frana :rolleyes:

 

street excel sunt destul de slabute ..dar sunt ieftine

ar trebui cumparate cele racing street ...tot stradale si ele dar mai bune

 

ferodo si lucas trw nici nu intra in discurs ..cheap shit bune ptr dusmani cand ii iei dupa tine pe curbe .. ahahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa-mi spun si eu parea desigur,

EU deabea am descoperit cate roti are motocicleta si nu ma tenteaza deloc franele sport, pe acestea stok le gasesc perfecte pentru un om normal, elasticitatea care apare atunci cand le soliciti este insotita si de putina oboseala, solicitare a bratelor(mainilor ), asta inseamna ca dc. arunc un manekin in fata unui baicar mediu dupa ce sa dat jale pe curbe va fi tentat sa bage mana in frana foarte agresiv (adica frane reiting, maini obosite, putine situatii deastea intalnite)adica ADICA SIGUR CADE. In skimb franele stok odata cu oboseala si viteza de reactie putin data peste cap, te ajuta enorm, elasticitatea aparuta este foarte foarte buna pt oameni normali ca noi toti astia care intram pe aici, am avut si frane reiting si normale si am putut sa fac diferenta, nu vorbim de circuit unde neaparat trebuie sa ai frane beton , unde nu apuca sa se raceasca likidulm de frana deloc si automat dilata conducta si ai frana basca. Eu nu am nevoie da frane reiting, stiu da bine pe motor dar.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa-mi spun si eu parea desigur,

EU deabea am descoperit cate roti are motocicleta si nu ma tenteaza deloc franele sport, pe acestea stok le gasesc perfecte pentru un om normal, elasticitatea care apare atunci cand le soliciti este insotita si de putina oboseala, solicitare a bratelor(mainilor ), asta inseamna ca dc. arunc un manekin in fata unui baicar mediu dupa ce sa dat jale pe curbe va fi tentat sa bage mana in frana foarte agresiv (adica frane reiting, maini obosite, putine situatii deastea intalnite)adica ADICA SIGUR CADE. In skimb franele stok odata cu oboseala si viteza de reactie putin data peste cap, te ajuta enorm, elasticitatea aparuta este foarte foarte buna pt oameni normali ca noi toti astia care intram pe aici, am avut si frane reiting si normale si am putut sa fac diferenta, nu vorbim de circuit unde neaparat trebuie sa ai frane beton , unde nu apuca sa se raceasca likidulm de frana deloc si automat dilata conducta si ai frana basca. Eu nu am nevoie da frane reiting, stiu da bine pe motor dar.........

 

 

Si eu cand am schimbat furtunele am observat ca a disparut modularitatea franelor....acum sunt mai mult pe sistemul on/off decat progresive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde pot cumpara niste crash-paduri pt K7 1000?? E important sa fie pe stoc, am nevoie de ele pana miercuri..

Mersi

 

 

Incearca la MotorTeam ! Ei comercializeaza crash-uri Puig si in general au pe stock !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde pot cumpara niste crash-paduri pt K7 1000?? E important sa fie pe stoc, am nevoie de ele pana miercuri..

Mersi

 

ti'am montat azi crashurile pe cadru + bascula + furca :peace: :D

m'am miscat repede? ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o casca agv gp pro din 2005 de la un prieten, pe care am vopsit-o cum am vrut eu, problema este ca am doar viziera inkisa si vreau si una clara poate 2, am dat de un om pe net care vinde viziere, este din Bucuresti, + ca eu nu stiu ce model de gp pro este casca mea, adica dc stie cineva sa-mi spuna dc sunt mai multe modele de gp pro, viziera mea este dreapta nu bombata, in skimb ce alea de le are omul sunt bombate putin. Stie cineva daca se potriveste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pleaca a mea daca nu o tine ladocu' pe loc :peace:

Mesaj completat

by the way..daca e careva interesat bag niste poze mai klumea..daca nu zboara pe ebay

200 coco

Salut!

Am vazut topcase-ul in carca la gixer.

Vreau si eu sa-mi pun pe a mea (K5, 750), dar pe unde m-am uitat n-am gasit suport. Poti, te rog, sa-mi spui daca suportul e bricolat sau cumparat?

Nu vad nicio structura pe afara. Se prinde sub saua pasagerului sau ... am vedenii?????

Poate poti sa-mi dai niste detalii, cum se prinde, de unde pot sa cumpar sau cine poate sa-mi confectioneze si mie.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Sunt Doru aka Bones :) posesor de GSXR1100W...o bestiuta din '95 de care sunt foarte mandru :P

Am cateva mii de km cu ea si inca ma mai surprinde cu cate ceva :peace:

 

In rest toate bune (poze mai incolo :P )

 

Keep safe :D

Mda...Ca bine graiesti,f bun motorul,am si eu unul la fel,tot din 95'...pana acum nici o problema tehnica si chiar e bestie cand te infigi in gaz...partea buna este ca stie sa fie si docil...reusit se sa mai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am vazut topcase-ul in carca la gixer.

Vreau si eu sa-mi pun pe a mea (K5, 750), dar pe unde m-am uitat n-am gasit suport. Poti, te rog, sa-mi spui daca suportul e bricolat sau cumparat?

Nu vad nicio structura pe afara. Se prinde sub saua pasagerului sau ... am vedenii?????

Poate poti sa-mi dai niste detalii, cum se prinde, de unde pot sa cumpar sau cine poate sa-mi confectioneze si mie.

Multumesc.

 

salut,l-am cumparat dp ebay cu tot cu ladoc special pt gixer 1000 k5/k6 si da se prinde sub saua pasagerului si poate fi folosit si cu monopost.nush de unde poti lua ca si eu am urmarit de mult timp asa ceva.iti dau de veste daca aud ceva :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...