Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

tare a doua :P

Mesaj completat

aveti idee de unde procur angel eyes? :)

chiar ieri am vazut la bursa-vanzari-piese de schimb <arunca un ochi pe acolo>

ma mai uit si io si daca il mai gasesc iti trimit linkul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu pe vremea cand avea nsr-ul de 125 incepator fiind...am iesit dintr-o curte pe o strada care avea un rond de flori pe mijloc. Ma uitam in dreapta sa ma asigur in timp ce viram spre stanga si nu am vazut ca ma duceam drept spre rondul de flori. Cand am intors capul si am vazut directia, am dat in frana...cei care au avut nsr stiu cat de neiertatoare e frana fata la motoreta aia....si hop peste ghidon...peste cap...pe spate printre flori :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta de departe ii cea mai amuzanta faza :)

Daca n-ar fi patit nimic motorul era amuzanta si pentru tine, cred ca ai fi zis "mai vreau odata"

 

Hai ca am si o intrebere:

voua cum va porneste motorul dimineata? ca al meu tre sa-l tin 3-4 secunde accelerat, ca altfel porneste si moare...

tocmai am schimbat bujiile, am sincronizat clapetele (ii injectie), simt ca merge muuult mai bine si mai rotund motorul, da cand ii rece are secundele alea in care nu vrea sa mearga rotund si da sa moara. Am soc manual la el, si nu-l trag cand ii cald. Daca il trag, nu mai moare, da nu stiu daca ii normal sau nu sa faca asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta de departe ii cea mai amuzanta faza :)

Daca n-ar fi patit nimic motorul era amuzanta si pentru tine, cred ca ai fi zis "mai vreau odata"

 

Hai ca am si o intrebere:

voua cum va porneste motorul dimineata? ca al meu tre sa-l tin 3-4 secunde accelerat, ca altfel porneste si moare...

tocmai am schimbat bujiile, am sincronizat clapetele (ii injectie), simt ca merge muuult mai bine si mai rotund motorul, da cand ii rece are secundele alea in care nu vrea sa mearga rotund si da sa moara. Am soc manual la el, si nu-l trag cand ii cald. Daca il trag, nu mai moare, da nu stiu daca ii normal sau nu sa faca asa.

 

unde ai facut sincronizarea la clapete, si la cati bani ?

 

tb sa-mi indrept toba. recomandati pe cineva ?

 

@ delu te-am sunat ... am gasit rezrvor - 80 - 100 euro'

fara pompa bineinteles.

 

CAUT UN CADRU DE BORD PT K2

SI UN FAR ( chiar si de anglia )

daca auziti ceva, pe undeva ... dati un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai facut sincronizarea la clapete, si la cati bani ?

 

tb sa-mi indrept toba. recomandati pe cineva ?

 

@ delu te-am sunat ... am gasit rezrvor - 80 - 100 euro'

fara pompa bineinteles.

 

CAUT UN CADRU DE BORD PT K2

SI UN FAR ( chiar si de anglia )

daca auziti ceva, pe undeva ... dati un semn.

 

Incearca la motorteam, aveau un far pe stoc de k2, nu stiu daca il mai au

 

www.motorteam.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai facut sincronizarea la clapete, si la cati bani ?

 

tb sa-mi indrept toba. recomandati pe cineva ?

 

@ delu te-am sunat ... am gasit rezrvor - 80 - 100 euro'

fara pompa bineinteles.

 

CAUT UN CADRU DE BORD PT K2

SI UN FAR ( chiar si de anglia )

daca auziti ceva, pe undeva ... dati un semn.

 

merci dar l-am rezolvat pe al meu astept pe 20 sa iau carenele si pe 20 seara sau pe 21 sa o pun la punct

 

merci oricum

 

cadru de bort cauta aici

http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/GSXR_600_K1/01/

 

era cam 60 si ceva de lire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte inspirt numarul

BZ 11 GSX, este ziua de 11 octombrie 2008 cand era sa mor in accident,

 

foarte tari ultimele topicuri, faza cu cricul este bestiala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad din ce in ce mai multi cu tobe aftermarket pe k8. Fratilor, daca nu eliminati dracia aia de catalizator, sunetul este aproape la fel ... Care-i spiru'? 10-20mil aruncate pe ce? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai facut sincronizarea la clapete, si la cati bani ?

 

tb sa-mi indrept toba. recomandati pe cineva ?

 

@ delu te-am sunat ... am gasit rezrvor - 80 - 100 euro'

fara pompa bineinteles.

 

CAUT UN CADRU DE BORD PT K2

SI UN FAR ( chiar si de anglia )

daca auziti ceva, pe undeva ... dati un semn.

 

Am facut sincronizarea la MOTOSOFT

asta-i link-ul

/index.php?showtopic=493652

Face multe chestii tipu si mie mi se pare ca ii super profi, si are si sculele potrivite.

De pret o sa te convingi singur ca merita :)

 

Mesaj completat

Vad din ce in ce mai multi cu tobe aftermarket pe k8. Fratilor, daca nu eliminati dracia aia de catalizator, sunetul este aproape la fel ... Care-i spiru'? 10-20mil aruncate pe ce? :P

Mie personal mi-ar place sa nu-mi bubuie toba after market, nu sunetul ii baza la mine :( , da din pacate motoru ii vechi, nici nu visa catalizator pe vremea aia;

chiar vreau sa-mi fac silencer

Oricum, cu catalizatorul la loc ii pacat de bani, ca la performante nu prea se simte difernenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face multe chestii tipu si mie mi se pare ca ii super profi, si are si sculele potrivite.

De pret o sa te convingi singur ca merita :)

spune frate cati bani a facut sa ne facem si noi o idee

eu personal mi-am luat un vacummetru<sau cum se numesre>si mi le sincronizez singur<am dat 300ron [pe el si as vrea sa stiu in cat timp scot banii pe el.

daca sunteti din buc va pot ajuta <sau imprumuta>cu placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai facut sincronizarea la clapete, si la cati bani ?

 

tb sa-mi indrept toba. recomandati pe cineva ?

 

@ delu te-am sunat ... am gasit rezrvor - 80 - 100 euro'

fara pompa bineinteles.

 

CAUT UN CADRU DE BORD PT K2

SI UN FAR ( chiar si de anglia )

daca auziti ceva, pe undeva ... dati un semn.

Mandibula call me,stiu pe un tip din drumul taberei care dezmembreaza un K1 si are far...cred ca si cadrul de bord(nu l-am intrebat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vacuumetru tau ii pt carburatoare sau injectie? nu de alta, dar din câte Âştiu eu sunt diferite, si pt injectie sunt destul de putine.

mie mi-a luat 100 de lei pt sincronizare, si cum înainte sa merg la el tocmai trecusem pe la curier pt ulei, mi-a schimbat si uleiul si filtrul, mi-a si intins lantul (reglat cu laser), si uns lantul.

operatii pe care nu mi-a mai cerut bani, da i-am lăsat eu ceva peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vacuumetru tau ii pt carburatoare sau injectie? nu de alta, dar din câte Âştiu eu sunt diferite, si pt injectie sunt destul de putine.

mie mi-a luat 100 de lei pt sincronizare, si cum înainte sa merg la el tocmai trecusem pe la curier pt ulei, mi-a schimbat si uleiul si filtrul, mi-a si intins lantul (reglat cu laser), si uns lantul.

operatii pe care nu mi-a mai cerut bani, da i-am lăsat eu ceva peste.

e vacumetru<toate sunt la fel>poate doar sa difera suruburile dop<el este universal si are in kit mai multe adaptoare>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vacumetru<toate sunt la fel>poate doar sa difera suruburile dop<el este universal si are in kit mai multe adaptoare>

nu pot contesta ce spui, dar eu de o luna sun pe la service-uri pt sincronizat, si toți mi-au spus ca au scula pt carburatoare dar nu au pt injectie.

e posibil sa ai dreptate, si dacă ii asa promit ca data viitoare sa apelez la tine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo, sambata viitoare este salonul moto. eu am vb deja cu mai multi prieteni sa ne intalnim la 10.30 la arc si pe la 11 sa plecam spre romexpo.

se mai baga cineva? pt mai multe detalii nr meu de tel este 0723641606, dar in principiu o sa hotaram aici ce si cum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad din ce in ce mai multi cu tobe aftermarket pe k8. Fratilor, daca nu eliminati dracia aia de catalizator, sunetul este aproape la fel ... Care-i spiru'? 10-20mil aruncate pe ce? :)

 

 

Mesaj completat

 

Mie personal mi-ar place sa nu-mi bubuie toba after market, nu sunetul ii baza la mine :P , da din pacate motoru ii vechi, nici nu visa catalizator pe vremea aia;

chiar vreau sa-mi fac silencer

Oricum, cu catalizatorul la loc ii pacat de bani, ca la performante nu prea se simte difernenta

 

True.

sunt 3 moduri de a elimina problema

 

1. se taie catalizatorul si se inlocuieste cu un slip-on pentru modelule k6-k7...se pune power commander si se urca pe dyno vreo 600 de eruoi costa

2. se inlocuieste sistemul cu niste saxofoane de pe un suzuki k6-k7 plus un slip-on...aceeasi smecherie cu power commanderu vreo 800 de euroi costa (depinde cum gasesti saxofoanele pe e-bay sau la dezmembrari sau la un prieten cu k6 care a schimbat tot sistemul si nu mai are ce face cu cel stock)

3. se inlocuieste cu un sistem aftermarket full+powerecomander evident vreo 1500 de euroi costa

 

la astea de mai sus mai puneti si filtru de aer

 

Acum depinde de fiecare daca e decis sa faca investitia respectiva pentru maxim 10 caluti in plus, vreo 10 kile in minus...si un sunet si look mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

True.

sunt 3 moduri de a elimina problema

 

1. se taie catalizatorul si se inlocuieste cu un slip-on pentru modelule k6-k7...se pune power commander si se urca pe dyno vreo 600 de eruoi costa

2. se inlocuieste sistemul cu niste saxofoane de pe un suzuki k6-k7 plus un slip-on...aceeasi smecherie cu power commanderu vreo 800 de euroi costa (depinde cum gasesti saxofoanele pe e-bay sau la dezmembrari sau la un prieten cu k6 care a schimbat tot sistemul si nu mai are ce face cu cel stock)

3. se inlocuieste cu un sistem aftermarket full+powerecomander evident vreo 1500 de euroi costa

 

la astea de mai sus mai puneti si filtru de aer

 

Acum depinde de fiecare daca e decis sa faca investitia respectiva pentru maxim 10 caluti in plus, vreo 10 kile in minus...si un sunet si look mai bun.

true :)

nu Âştiu cum îs galeriile la k8, da întreb si eu: nu tine figura cu o teava sudata in locul lui? la maÂşini am facut asta de nenumărate ori (evident la ateliere specializate). Si evident doar dacă nu are vreun senzor in catalizator sau după el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo, sambata viitoare este salonul moto. eu am vb deja cu mai multi prieteni sa ne intalnim la 10.30 la arc si pe la 11 sa plecam spre romexpo.

se mai baga cineva? pt mai multe detalii nr meu de tel este 0723641606, dar in principiu o sa hotaram aici ce si cum :)

 

In principiu ne vedem la targ,eu prefer sa vin undercover(fara motor)...de la podul grant pina la romexpo imi i-a mai mult timp sa scot mobra din curte sa pornesc motorul 5 min pina se incalzeste,asa ca prefer sa vin cu tramvaiul si ne vedem la targ.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

true :)

nu Âştiu cum îs galeriile la k8, da întreb si eu: nu tine figura cu o teava sudata in locul lui? la maÂşini am facut asta de nenumărate ori (evident la ateliere specializate). Si evident doar dacă nu are vreun senzor in catalizator sau după el.

 

merge si cu teava...de aia am zis de slip=on de k6-k7...ca alea vin cu teava pentru ca la modelele respective catalizatorul nu e sudat.

E un senzor inainte de el...set valve...care nu ma pricep ce si cum, dar daca pui power commander si reglezi injectia pe dyno poti sa scapi de senzorul ala. Se desurubeaza frumos si se face un scurt la niste conectori ca sa nu dea eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din cate stiu eu, daca senzorul e inaintea catalizatorului, poti suda linistit teava, si nu tre sa afecteze mersul motorului.

Nici nu trebuie sa te mai legi de senzor, ca isi va face treaba la fel ca inainte.

Si teava la un om cu bun simt, nu cred sa coste mai mult 150-200 de lei, cu manopera inclusa. :)

 

Repet, ce spun eu este valabil la masini, nu is convins ca se aplica si la motoare, dar in mod normal asa ar trebui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu dau jos nimic, o las asa cum este , toate cacaturile alea costa si nu am timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte bine faci, zic eu

ideea ar fi ca ai castiga ceva la consum, da de putere nu cred ca te-ai folosi, cum nu cred ca te folosesti nici de aia care o ai acuma.

La fel ca majoritatea dintre noi care nu au ceva experienta pe circuit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa nu o lungim............ vreau putere cumpar miaru si gata , nu ma apuc sa tunez trotineta asta pe bune, deci .

1000 gsxr ultima galagie, este tunat gata in magazin, da nu ma bag ca tare cred ca ma tunez si io.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a instalat careva pc? am cautat toata ziua un clips pt a face legatura intre firul de la tps(senzorul de la acceleratie) si pc..pana la urma am gasit dar nu facea conexiunea..asa k m-am decis sa il fac in stil romanesc cu banda si culmea functioneaza :love: insa am o nedumerire :love: cat de sus urca verzeala aia de la pc cand il accelerati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...