raduprint01 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Cum sunt gumele?cat au costat?Si eu vreau luna asta sa le schmb pe ale mele si tre sa aleg intre supercorsa pro si micheline power pure inca nu am apucat sa le testez pe astea, dar inainte am avut tot dragon supercorsa, dar nu PRO. Si inainte de alea ceva micheline-uri, da nu mai stu de care. Ce stiu insa este ca eu nu o sa vreau alte cauciucuri pe motorul meu. Sunt foarte multumit de ele pe uscat, si pe ud oricum merg lejer, deci nu pot sa-ti spun daca is bune sau nu pe ploaie. De prins am prins multe ploi, si mai slabe si furtuni, si in oras si afara, dar la stilul meu de mers nu am derapat deloc niciodata. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 pai la discurile de frana...io am auzit de niste preturi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 daca nu ma insel, 340 de euro discuri WAVE incep de acuma sa strang banii si pana in primavara poate reusesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 inca nu am apucat sa le testez pe astea, dar inainte am avut tot dragon supercorsa, dar nu PRO.Si inainte de alea ceva micheline-uri, da nu mai stu de care. Ce stiu insa este ca eu nu o sa vreau alte cauciucuri pe motorul meu. Sunt foarte multumit de ele pe uscat, si pe ud oricum merg lejer, deci nu pot sa-ti spun daca is bune sau nu pe ploaie. De prins am prins multe ploi, si mai slabe si furtuni, si in oras si afara, dar la stilul meu de mers nu am derapat deloc niciodata. Bafta Eu merg pe Diablo Supercorsa SC2 fața si SC1 spatele. Sunt gume de uscat clar, dar si pe ud se comporta ok. Totul tine de jocul din inchietura mainii drepte, nu de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) Sau poti cauta imitatie de carbon,dar nu mizerie deaia cum pune toata lumea pe capota la masina, sau imbraca scuterul, este un colant special nu este lucios care arata super si se pune numai la cald, si cred ca pe cadru rezista, ca nu se incinge foarte foarte rau, este aprox 2 mil metru patrat.Mesaj completat ''lipitura cu panza naturala de bumbac(batista cearceaf etc) imbibata cu "picatura" " explicatii: Dupa isprava facuta pe asfalt urmeaza reparatia. Piese noi? nu te lipesti, reparatia este scaparea. NU sunt bulan.g.i.u si spun la toti. Se ia bucata de plastic si se insaileaza cu pistolul de lipit(pistol de electronist nu alta tampenie). Dupa obtinerea formei initiale inainte de ciumegareala din parcareee, se polizeaza cu flexul cu foarte mare atentie crapatura aprox 1 mm jumate 2 mm in jos, pe latimea de 2cm, adica se intra in structura plasticului pentru a obtine un subnivel, un ce vreti voi, ATENTIE nu incalziti materialul rau pana la topire. CLAR PANA AICI .... Salut! Poti sa-mi spui si mie unde gasesc colantul de care ai zis mai sus? Ms! Are mare dreptate cu modul de reparat carenele. Cam asa am reparat si eu carenele la Kawazuki-ul pe care l-am avut mai inainte. Nu asa elaborat cum a descris aladin, ca nu ma interesa sa nu se vada. Nu am insailat cu pistolul de lipit ci am "cusut" de-a binelea, adica am punctat foarte des cu lipituri cam de 1cm, perpendiculare pe imbinarea dintre bucati (spartura, crapatura) cu foarte mare grija ca fata carenei sa ramana cat mai plana. Apoi am smirgheluit fata ca sa ramana suprafata perfect plana. Pe spate nu mi-am batut deloc capul. Apoi vopsitorie si pana am dat-o n-a crapat. Daca mai pui si intaritura cu picatura acolo poate crapa de jur imprejur la vreun impact, dar reparatia nu prea cred. Stiam ca am vazut pe undeva chestia cu colantul, dar nu mai stiam pe unde. Greu fratilor de luat 100 de pagini inapoi. Si daca tot le-am luat: @ classalex - am vrut si eu cauciucuri colorate acum vreo 4 ani si dupa ce m-am documentat am renuntat deoarece calitalea cauciucului e mai proasta. Principalul procedeu de vulcanizare folosit se bazeaza pe negru de fum, de unde si culoarea cauciucului. Mai exista un procedeu, cu dioxid de siliciu, prin care se fac cauciucurile "verzi" care nu lasa urme pe asfalt la franare (sau mai putin). In orice caz, si la astea se foloseste negru de fum, dar in concentratie mai mica. Ca sa ai un cauciuc colorat ar trebui sa nu se foloseasca deloc, ca altfel ar fi tot ... negru. Ori, deocamdata cauciucurile cu cele mai bune proprietati (aderenta) se fac, inca, cu negru de fum. Alea fara sunt mai tari. Asa ca ... uu folosesc Michelin Pilot Power. @ alexxey - am un prieten care avea amortizorul ala de directie GPR pe o yamaha R6. A fost foarte multumit de el. Eu nu am incercat, dar mi s-a parut foarte practic ca se poate regla extrem de usor, chiar si din mers. Mi-a placut foarte mult si ca estetica si ca era disponibil in diferite culori, dar nu mi-am luat pentru ca mi s-a parut scump. Editat Iunie 9, 2010 de Dudus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Eu merg pe Diablo Supercorsa SC2 fața si SC1 spatele. Sunt gume de uscat clar, dar si pe ud se comporta ok. Totul tine de jocul din inchietura mainii drepte, nu de cauciuc. Poate am sa incerc si eu odata combinatia ta..eu merg de 3 ani cu sc2 spate si sc1 fata,am pierdut de cateva ori fata insa m-am redresat la timp..nush daca din cauza compozitiei sau gradu prea mare de inclinare.oricum nu e mare diferenta intre sc1 si sc2 si cred ca astea ar fi mai indicate pt perioada de vara.sc0 din cate stiu se foloseste cand e asfaltu mai rece-super soft compound Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Sal! Caut si eu un capac monopost pt un 750 K1... Are cineva de vanzare? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 io merg pe cauciucurile prietenilor : spatele de la bbl-u si fata de la tnt-u. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Eu merg pe Diablo Supercorsa SC2 fața si SC1 spatele. Sunt gume de uscat clar, dar si pe ud se comporta ok. Totul tine de jocul din inchietura mainii drepte, nu de cauciuc. Cine stie, cunoaste Supercorsa nu are rival Multumesc nenea, e buna guma, foarte buna Mesaj completat Daca intereseaza pe cineva am o pereche de pilot pwer 2CT, le dau jo si le vand, ca trec la altceva.au 700 km, ofer montaj la ele pret 200 euro fix Florine, umbla vorba printre fazeristi ca ti-ai tras toba . Baga si tu cateva detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Florine, umbla vorba printre fazeristi ca ti-ai tras toba . Baga si tu cateva detalii. Este o toba ovala de Onda taiata si nituita la dimensiune facut un cot ca sa treaca de anvelopa. Este criminala, la drumuri lungi o schimb ca ma omoara de urechi. O sa pun si opoza 2 dar sa le fac mai intai. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuta Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Sal baieti.aveti idee cat merge cu treapta 1 gixu de 1000? K6 a incercat careva? Am o contrazicere cu cineva si am zis sa va intreb inainte sa incerc...ms 1000 k7 merge 158-9-8-9 ar trebuii sa "toarne" la fel si k6-le Mesaj completat Sper sa mearga de data asta Motoreta e stoc - pret ( nu zic - dar e bun ) motoreta are aproape 17.000 km - inca cu kitu de lant din fabrica, are xenon pe faza scurta, cauciucuri schimbate BT 016 2009 ( nu prea sunt ok eu cu ele dar n-am ce sa fac ), filtru de aer BMC si cam atat...or sa vina o gramada ca ce iau de pe dezmembrarea ZXului cumpar PC3 - si evacuare full...aici nu stiu ce evacuare - a little help. Mai intai sa ma obisnuiesc cu ea asa stoc. Oricum in weekend o asteapta furtunele race. Nu mai umblu pe furtunele din fabrica neam. + Bujii noi iridium. Sa ai parte de ea, frumoasa pe rosu Mesaj completat Salut! Mi-am luat si eu de cateva zile un GSXR 750 K1! Sper sa ne intelegem bine si sa n-am probleme cu ea! Sa ne vedem cu bine! Asfalt uscat! Bravo tie si bine ai venit!!! ps: blana poza de la avatar;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Bravo tie si bine ai venit!!! ps: blana poza de la avatar;) Multumesc! Totusi, nimeni...un capac monopost...sau o carena dreapta! Sau macar o relatie ceva! Multumesc! Asfalt uscat! Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Cine stie, cunoaste Supercorsa nu are rival Multumesc nenea, e buna guma, foarte buna Ma bucur ca e mai buna decat sarma pe care o aveai inainte. In caz ca vrei si una buna pentru față sa-mi spui, sa dau vestea la raceri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 1000 k7 merge 158-9-8-9 ar trebuii sa "toarne" la fel si k6-le K6 - 1000cmc Treapta I-a - 158-9-8-9-8-9 Deci confirm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Gata mi am luat gume Micheline Power Pure abia astept sa le pun. acum vreau sa scap de astea vechi,sunt in stare buna,le dau pt 300ron amandoua sau pt un set de crash-paduri pt k3 sau pe discuri de frana fata gumele sunt: fata-dunlop sport max race replica dot(2106) spate- pirelli diablo corsa dot(3905) o sa punt poze dupa ce le dau jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) cum nici o belea nu vine niciodata singura - mobra mea a inceput sa dea semne ciudate 1 intre 3500 si 5000 de turatii merge in suturi - de la dupa 5200 incepe sa traga 2 intre 7000 si 8500 de turatii aceasi chestie moare la relanti ( desi l-am ridicat la 1500 rpm) nu merge deloc rotund nu trage neam in treapta 1 am fost la mare - totul a fost ok - am fost la bulgari (am alimentat doar de la OMV din romania) drumul prin bulgaria am fost cu multe denivelari (ma gandesc sa nu se fi desprins ceva) la intoarcere incepusem sa am un gol la acceleratie intre 7500 si 8000 de ture (dura cu aproximatie 1-2 secunde dupa care sarea peste 8000) luni si marti a fost ok - acasa-munca-acasa-munca cand am plecat de la munca a inceput sa faca probleme la turatiile mici am mers spre casa - undeva la 105°C si pe la jumatea drumului spre casa si-a revenit azi spre munca - aceeasi problema - lasata sa se incalzeasca pana la 55°C - mers incet pana a ajuns temperataura pana pe la 90 daca e sa incerc sa ii dau gaz lesina si hacaie toata - m-am trezit ca mi-a murit motorul in mers alte chestie ciudata - nu se ambaleaza in gol - urca si coboara singura - pe loc turatia oscileaza ma gandema sambata sa imi bag nasul in ea - fie o vand pe bucati fie o fac inainte sa desfac motorul are cineva vreo idee cam de la ce naiba ar fi? ma gandesc la injectoare (gunoaie tampenii sa se fi desprins diverse de pe peretii vaselor prin care trece benzina si sa imi fi infundat 1/2 injectoare - cum se curata acestea? - ultrasunele? sau se pot folosi aditivi pt curatarea injectoarelor - la astea am dubii) asfalt uscat! Editat Iunie 16, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 despre ce model este vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 despre ce model este vorba? scuze 600 - din 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 vand capac monopost k1 si unu de srad,o saua pasager de srad,discuri frana fata pt k1(merg si la alte modele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut bajetzii! Am si eo o intrebare....ce ulei`uri folositi! ... Tre sa schimb si eo ulei ca deja am fortat 4000 km cu el si nu da bine ! Am un gsxr 600 din 2006! Nu merg cine stie ce forja. ..numai cand ma apuca...am avut motorex in el si n`am avut problema! .. Sa ma bag pe motul? Si apropo...de caucioace ca vorbea cineva mai sus ...cele mai bune Michelin Pilot Power 2ct! ...za best! urmeaza la anu sa bag Pirelli DIablo Corsa III sa vad care`i spilu ...dar michelinu` e za best! Bafta! (Delu ...deja probleme mane? ...(fratele lu ady ..zzr) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Daca nu ai avut probleme cu Motorex ramai pe Motorex ! Sau poti sa incerci Motul sau Silkolene ! Iti recomand un 15w50 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Salut bajetzii! Bafta! (Delu ...deja probleme mane? ...(fratele lu ady ..zzr) ) din pacate da - deja sunt plin de spume! baga un Pirelli Dragos Corsa Pro - eu sunt super multumit de el Editat Iunie 16, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 din pacate da - deja sunt plin de spume! baga un Pirelli Dragos Corsa Pro - eu sunt super multumit de el Daca iti dai seama ca nu e de la benzina cu apa - te sfatuiesc sa faci o verificare de compresie...cam aceleasi simptome le-am avut si eu cu ninja...daca nu e de acolo, injectoare sau cdi Spor si sa fie cat mai putina si necostisitoare reparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Daca iti dai seama ca nu e de la benzina cu apa - te sfatuiesc sa faci o verificare de compresie...cam aceleasi simptome le-am avut si eu cu ninja...daca nu e de acolo, injectoare sau cdi Spor si sa fie cat mai putina si necostisitoare reparatia. dupa cum ziceam sambata ma apuc de scos din ea culmea e ca a inceput sa se adua si distributia - partea buna e ca am gasit lant de distributie la 250 de lei cine stie cum si pe unde se schimba distributia - e necesar sa dau jos motorul de pe cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 dupa cum ziceam sambata ma apuc de scos din ea culmea e ca a inceput sa se adua si distributia - partea buna e ca am gasit lant de distributie la 250 de lei cine stie cum si pe unde se schimba distributia - e necesar sa dau jos motorul de pe cadru? Daca numai lant - nu - cu motoru pe cadru. Sper ca nu e did sau altu aftermarket, sunt mai proaste alea decat cele oem. Dar apropos, cati km are? Stii cum suna distributia dusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.