mac Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) eu folosesc bardahl de 5-6 ani cam, super multumit gixxu dupa 1 an jumate de pista mergea inca impecabil ..totul oglinda in interior de v300 nici sa nu aud sincer ..motorul putin mai zgomotos ..iar cutia idem la schimbarea vitezelor acum folosesc bardahl xt4 10w60 ..schimb la 1000km de pista, cost 85ron litrul silkolene iar mi-a placut f mult ..super ulei 5000km ptr v300 sunt prea multi ..dupa 3000km deja e pipi Editat Ianuarie 13, 2011 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 la mine a fost exact invers, dar poate e doar perceptia mea de vina: am mers cu motul si nu auzeam zgomote prea multe de la motor (K1 de 600). Am pus bardahl si parca suna ceva mai tare motorul La cutia de viteze nu am sesizat nici o diferenta, cu ambele merge impecabil, consum nu am intalnit la nici unul. Si ca o paralele cu masinile, la care ma pricep mult mai mult decat la motoare, la motoarele mai vechi/cu mult km, depinde foarte mult de la un ulei la altul sau de la o marca la alta mersul "frumos si sanatos" al motorului. Am patit de exemplu cu un ulei sa-mi consume mult (mobil) si cu altul deloc (valvoline). Cand am pus Valvoline in masina unui amic (motor identic cu al meu si acelasi numar de km), a inceput sa consume, ceea ce cu mobil nu se intampla. Parerea mea: daca ai gasit un ulei care ti se pare ok pentru motorul tau, ramai pe el; daca nu-ti place, atunci incearca sa-l schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 am o furca showa de gsxr 1000 k9 k10 cu tot cu jug daca int pe careva 0727344557 pretul 400 eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 m-am hotarat, o sa renunt la motul si trec pe bardahl, sper sa fie ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 http://www.motorcyclenews.com/Performance-Bikes/ k5 oficial declarat cel mai bun motor din ultimii 6 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 http://www.motorcyclenews.com/Performance-Bikes/ k5 oficial declarat cel mai bun motor din ultimii 6 ani probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar lumea evolueaza, prietene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar lumea evolueaza, prietene. Aha stiu ce vrei sa spui.. ca motocicleta trebuie sa fie ca femeile de lg noi mereu tinere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar lumea evolueaza, prietene. nu am spus treaba asta deoarece am eu k5..chiar si eu vreau ceva mai nou..dar citeste prima data articolu',graficele apoi comenteaza plus de asta daca e mai nou nu e neaparat mai bun Editat Ianuarie 14, 2011 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are. eu zic tu mai intai da-te macar un sezon pe suzuki, apoi poti da sfaturi, asa, prieteneste. Mesaj completat nu am spus treaba asta deoarece am eu k5..chiar si eu vreau ceva mai nou..dar citeste prima data articolu',graficele apoi comenteaza plus de asta daca e mai nou nu e neaparat mai bun a fost supermotor, dar la vremea lui.am mers multi km pe K5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Pentru mine nu conteaza secundele, atunci cand esti pe circuit, intr-adevar 0.5 secunde castig fata de modelul anterior conteaza. E un feeling pe care nu l-am mai avut la alt motor, pachetul complet de sunet, stabilitate, putere si confort nu l-am mai intalnit la nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are. Te contrazic.. uite eu spun ca tot ce ne inconjoara, candva a fost o incercare, in felul asta se incearca si cu moto, spre ex. franele k5 sunt varza fata de super tehnologia k10, poate tehnologia folosita la k10 se dovedeste super fiabila si k5 o sa ramana o fila in istorie, Cu toti stim ca opinicile sunt mai calduroase ca adidasii, nimeni mu mai face paine acasa ca este la magazin, asta este evolutia. Tu esti si motociclist si pilot ca nu inteleg daca nu te superi? Adica te dai pe circuite in fiecare sezon? Editat Ianuarie 14, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Pentru mine nu conteaza secundele, atunci cand esti pe circuit, intr-adevar 0.5 secunde castig fata de modelul anterior conteaza. E un feeling pe care nu l-am mai avut la alt motor, pachetul complet de sunet, stabilitate, putere si confort nu l-am mai intalnit la nimeni. ai de grija la feeling, k6 trage f f tare. ...cat despre stabilitate, am indoieli.baga mana brutal in gaz in curba si vezi cum stai cu stabilitatea. Editat Ianuarie 14, 2011 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Nu, nu ma dau pe circuite, folosesc motorul pentru "agrement". Stiu foarte bine cum trage, e farmecul lui. Nu l-am dus niciodata la limita, pentru mine este ok, sa speram ca o sa pot sa fiu cumpatat pe el si in viitor Ok, aveti si voi dreptate, modelele noi normal ca au ceva superior dar nu au depasit nici un milestone in evolutia motocicletelor asa cum k5-k6 a facut-o. Editat Ianuarie 14, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Precizez ca adidasii sa fie NIKE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Precizez ca adidasii sa fie NIKE! ce imi place la tine, ai simtul umorului f dezvoltat si e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 ai de grija la feeling, k6 trage f f tare. ...cat despre stabilitate, am indoieli.baga mana brutal in gaz in curba si vezi cum stai cu stabilitatea. cate mai sunt ne tavalite? ma refer la miute desigur.. cine-si cumpara gixer miuta si nu are minim 50001 km sigur se tavaleste din cauza mobrei ca nu stie sa mearga cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 eu zic tu mai intai da-te macar un sezon pe suzuki, apoi poti da sfaturi, asa, prieteneste.Mesaj completat a fost supermotor, dar la vremea lui.am mers multi km pe K5. pentru mine inca este..ma chinuie talentu' sa fiu in moda anilor 2011 dar cateodata stau si ma intreb daca chiar merita 5k extra la pret. cu niste suspensii bune si update la frane sunt sigur ca poti fi in fruntea adversarilor( cu 2 mi ai rezolvat si franele si suspensiile si mai ai 3 mi de un sezon pe circuit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 ce imi place la tine, ai simtul umorului f dezvoltat si e bine. Ne intalnim la Brasov cand da caldura.. asa intr-o plimbare.. poate merge si Neculaie(pasager) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 cate mai sunt ne tavalite? ma refer la miute desigur.. cine-si cumpara gixer miuta si nu are minim 50001 km sigur se tavaleste din cauza mobrei ca nu stie sa mearga cu ea. eu aveam 50k+ cand m-am suit pe ea si mi-a luat un an bun sa ma inteleg ca lumea cu ea. si vreo 15k km.adica asa, pe viata si pe moarte. Mesaj completat pentru mine inca este..ma chinuie talentu' sa fiu in moda anilor 2011 dar cateodata stau si ma intreb daca chiar merita 5k extra la pret. cu niste suspensii bune si update la frane sunt sigur ca poti fi in fruntea adversarilor( cu 2 mi ai rezolvat si franele si suspensiile si mai ai 3 mi de un sezon pe circuit) exact,suspensii si frane. Mesaj completat Ne intalnim la Brasov cand da caldura.. asa intr-o plimbare.. poate merge si Neculaie(pasager) se urca cu tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 ai de grija la feeling, k6 trage f f tare. ...cat despre stabilitate, am indoieli.baga mana brutal in gaz in curba si vezi cum stai cu stabilitatea. nu te inteleg..mereu ai spus ca, k6 e mai brutal ca si k5..sunt aceeleasi mobre cu aceeleasi date Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Am inteles ca ar avea ECU putin modificat k6 fata de k5. Eu am putin peste 40.000 Km pe 600, o sa ma risc cu asta Editat Ianuarie 14, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 nu te inteleg..mereu ai spus ca, k6 e mai brutal ca si k5..sunt aceeleasi mobre cu aceeleasi date nu chiar, eu nu studiez revistele, ci din proprie experienta iti spun-are acceleratia mult mai brutala, chiar si decat K7-8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Are Surubel pritenul meu miuta k6 ne tavalita tipla, si am merssi eu cu ea ca omul.. si ghici ce? Constat ca nu se poate merge cu ea pe drumurile publice, ca este power la maxim, pentru circuit...beton. pentru strada... doar profesionisti sa-si cumpere mii, ma inspaimanta cand vad ca toata lumea este profi. Eu daca-mi da cineva pe moca.. o vand si-mi iau k11 750 noua nouta made in japan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 cate mai sunt ne tavalite? ma refer la miute desigur.. cine-si cumpara gixer miuta si nu are minim 50001 km sigur se tavaleste din cauza mobrei ca nu stie sa mearga cu ea. poti sa ai si 100k experienta..odata si odata tot o sa te duci pe dunga fie din cauza altuia fie din cauza gumelor fie din cauza ca te-ai impins la extrem..dar de unde atata frica de cazaturi?! pana la urma urmei sunt 2 roti.. Mesaj completat nu chiar, eu nu studiez revistele, ci din proprie experienta iti spun-are acceleratia mult mai brutala, chiar si decat K7-8. nu vb nici eu din reviste am incercat si k5 si k6 la cumparare..poate era k6 ala mai tras sau poate era k5 tau mai tras..mie mi s-au parut la fel Mesaj completat Am inteles ca ar avea ECU putin modificat k6 fata de k5. Eu am putin peste 40.000 Km pe 600, o sa ma risc cu asta poate k6 phantom..asta incerc sa-i zic si lui otto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.