Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Sarbatori fericite (in primul rand ceberistilor,pasionati de gixxere) si la 99% dintre gixxeristi

 

P.S poate la anu se indura vreun ceberist sa imi dea un RR la o tura mica

As mai incerca si un 636 2005+ :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sarbatori fericite (in primul rand ceberistilor,pasionati de gixxere) si la 99% dintre gixxeristi

:haha:

 

 

P.S poate la anu se indura vreun ceberist sa imi dea un RR la o tura mica

Ti-l dau eu, daca ajungi pe aici. Sa vezi cum in secunda doi iti pui Suzi-ul la vanzare si-ti iei RR.

Asta s-a intamplat si cu todea. S-a urcat pe un RR si a vandut Gixx-u'. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Ti-l dau eu, daca ajungi pe aici. Sa vezi cum in secunda doi iti pui Suzi-ul la vanzare si-ti iei RR.

Asta s-a intamplat si cu todea. S-a urcat pe un RR si a vandut Gixx-u'. :D

 

Nici in real life nu am toate țiglele pe casa...nu numai in mediul virtual.Asa ca la anu incalec pe mobra sau scuter si vin sa imi dai mobra o tura

 

As vrea eu o mobra mai noua,dar tot gixxer sa fie.Oricum tanculețul galbejit,e prima dragoste.Iar asta nu se uita niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[joke]todea, ce faci aici? Sari cu urarile pe TOPICUL NOSTRU. :blbl: [/joke]

 

Sarbatori fericite, baieti! :cheers:

 

daca sub brad sade un k9?! :D

 

 

 

 

Ti-l dau eu, daca ajungi pe aici. Sa vezi cum in secunda doi iti pui Suzi-ul la vanzare si-ti iei RR.

Asta s-a intamplat si cu todea. S-a urcat pe un RR si a vandut Gixx-u'.

la ora actuala cred ca am sub 5 km facuti cu rr'u :D

post-42663-0-96583200-1324764325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule ,ne vedem la vara si mai vedem noi cum sta treaba ! :grinbandit:

Abia astept! :rolleyes:

 

 

daca sub brad sade un k9?!

La scara 1:18, nu? :D

 

 

la ora actuala cred ca am sub 5 km facuti cu rr'u

Exact asta spuneam si eu. N-ai nevoie de 5.000 km sa-ti dai seama ca 1000RR '08-'11 e mobra ideala. :makeout:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia astept! :rolleyes:

 

Exact asta spuneam si eu. N-ai nevoie de 5.000 km sa-ti dai seama ca 1000RR '08-'11 e mobra ideala. :makeout:

Mobra ideala este r1,simti ca traiesti...parca este o fiinta vie care isi impune punctul de vedere,nu am trait pe nici o motoreta senzatiile pe care ti le ofera yamaha cand te dai la ea.Este ca un balaur cu 7 capete si nu stii niciodata care din ele se trezeste cand accelerezi.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Exact asta spuneam si eu. N-ai nevoie de 5.000 km sa-ti dai seama ca 1000RR '08-'11 e mobra ideala. :makeout:

 

teoretic,practic...cica atunci cand alimentezi cu benzen mai complectezi cu un litru de hulei,1000rr-ul

per total,e o mobra cu intretinere destul de costisitoare...uleiul e scump

 

o sa-l vezi in curand la rubrica vanzari :cheers:

 

:crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ b86dtm: mi se pare mai vie zx10 04-05 sau 08+

 

@ todea: kind of epic answer :crack: gluma e gluma dar, ce te face sa o vinzi asa repede?

Editat de SBN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ b86dtm: mi se pare mai vie zx10 04-05 sau 08+

 

zx10 r 2005 am de aproape 1 an si in comparatie cu r1 2007 este ceva mai slab.

Oricum am scris aiurea,nu exista motoicleta ideala...fiecare marca este ideala pentru un anumit public.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx10 r 2005 am de aproape 1 an si in comparatie cu r1 2007 este ceva mai slab.

Oricum am scris aiurea,nu exista motoicleta ideala...fiecare marca este ideala pentru un anumit public.

 

Inca nu ai mers pe BMW S1000RR. Celelalte sint troninete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant este la S1000RR ca este o reusita instant, fiind (cred eu) primul superbike veritabil de la BMW.De 2 ani de cand a aparut castiga teste peste teste, curse peste curse si nu se vad sanse ca alta motocicleta sa ii fure coroana, nici ZX10 2011 nu are o carte mai grea de aratat,zic eu...Ramane de vazut ce stie Panigale :rolleyes:

Editat de SBN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant este la S1000RR ca este o reusita instant, fiind (cred eu) primul superbike veritabil de la BMW.De 2 ani de cand a aparut castiga teste peste teste, curse peste curse si nu se vad sanse ca alta motocicleta sa ii fure coroana, nici ZX10 2011 nu are o carte mai grea de aratat,zic eu...Ramane de vazut ce stie Panigale :rolleyes:

 

unde castiga curse peste curse?sa fim seriosi..totul tine de pilot.personal am vazut un gagiu cu un r6 din 99 dupa care practic era imposibil sa te tii(si aici nu fac referire la mine care sunt incepatorul incepatorilor in comparatie cu ala) si in cele din urma a ajuns instructor la california superbike school.ai coitze, nu conteaza scula :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant este la S1000RR ca este o reusita instant, fiind (cred eu) primul superbike veritabil de la BMW.De 2 ani de cand a aparut castiga teste peste teste, curse peste curse si nu se vad sanse ca alta motocicleta sa ii fure coroana, nici ZX10 2011 nu are o carte mai grea de aratat,zic eu...Ramane de vazut ce stie Panigale

 

:rolleyes: Poate nu vad eu bine... dar AICI (link) nu prea apare cuvantul BMW. La fel si in anii trecuti. Unde-s cursele alea castigate una dupa alta?

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde castiga curse peste curse?sa fim seriosi..totul tine de pilot.personal am vazut un gagiu cu un r6 din 99 dupa care practic era imposibil sa te tii(si aici nu fac referire la mine care sunt incepatorul incepatorilor in comparatie cu ala) si in cele din urma a ajuns instructor la california superbike school.ai coitze, nu conteaza scula :D

 

Todea, mai capata ceva experientza pe la CURSE, si ai sa ajungi la parerea mea. Motoretele japonze cu exceptia lui ZX10 2011 au undeva la max 170cai/roata, MAXIM, de regula puterea e pe la 160cai. BMW vine din fabrica cu 183 cai, cu niste adjustari trece lejer de 190cai/roata. Si foarte important, propulsorul tine multe mii de km in conditii de curse, japonezele tunate la 190cai tre desfacute la 1000-3000km si schimbate multe piese in propulsor, ceea ce le face exorbitant de scumpe. Spui de piloti BUNI care merg rachete pe motorete mai slabe, perfect adevarat. Dar pune invers problema, si aici readuc cuvintul curse, ai si tu un sponsor amarit, care vrea sa fii macar in top 10, vine unul , cum a si fost caz real la noi in ROSBK anul acesta, cu un BMW,pe curbe te impiedici de el la cit de incet merge, vine una din multele liniutze drepte si te trezesti ca te depaseste , o data, de doua ori, de trei ori, se termina cursa si BMW e pe locul din fatza ta, sau poate 2-3 locuri mai sus. Credema ca stiu ce vorbesc, am fost , am concurat cu acel BMW, daca omul e forjator, nu ai nici o sansa pe liniile drepte, te depaseste si dupaia i-ti frineaza in fatza obligindute sa faci la fel. Una e sa te dai la track day si alta e sa participi si la curse, la track day nu-ti da nimeni sponsorizare, poate doar nevasta care vrea sa scape de tine, macar si pt o zi.

Bine, sa zicem ca sint subiectiv, dar ce faci cind inca 2-3 concurenti se pling de aceeasi lipsa de putere in fatza BMW-ului. Nu e cazul de top 5, dar hai sa fim sinceri, cite vieti avem? Interventia mea a fost sa-i mai temperez pe cei ce s-au dat cu nu stiu ce japoneza, stop! Inca nu v-ati dat cu BMW. Dativa si dupaia mai vorbim. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si la kit-ul de lant si am o dilema,nu ma hotarasc ce raport sa aleg la pinioanele fata spate..pe mobra mea a fost 16/44 si era chiar bine dar cu modificarile pe care am sa i le aduc raportul asta o sa fie prea mare.

Din fabrica vine cu 17/42, vreau sa-mi rupa ficatii cand accelerez,dar nici sa nu se plafoneze prea repede in turatie..oare este bine 16/41?Optez pentru un lant de 520 si iar o dilema la foaia spate daca sa fie din aluminiu sau otel,pentru cei care au incercat pe aceeiasi mobra ambele variante,este o diferenta notabila sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi are dreptate eu am si japoneze si bmw si bmw e in alta liga intradevar r1 2010 e ceva mai stabil pe curbe da un feedback mai bun dar atat . Plus ca din cate stiu eu r1 2010 - 153 cai la roata r1 09 162 cai la roata

zx10 - 2011 are 173 cai la roata stoc iar un bmw ajunge lejer la 206 -210 cai cu evacuare electronica race etc.

Asa ca lasati google ca aia abereaza dupa ce le incerci tu cu manutza ta atunci sa iti dai parerea .

Si ma uitam la un reportaj bmw stock deci fara alte nebuni in america pe un circuit a doborat recordul detinut de un gsxr modificar de curse. :) cautati si voi pe net ...

 

Jagi are dreptate eu am si japoneze si bmw si bmw e in alta liga intradevar r1 2010 e ceva mai stabil pe curbe da un feedback mai bun dar atat . Plus ca din cate stiu eu r1 2010 - 153 cai la roata r1 09 162 cai la roata

zx10 - 2011 are 173 cai la roata stoc iar un bmw ajunge lejer la 206 -210 cai cu evacuare electronica race etc.

Asa ca lasati google ca aia abereaza dupa ce le incerci tu cu manutza ta atunci sa iti dai parerea .

Si ma uitam la un reportaj bmw stock deci fara alte nebuni in america pe un circuit a doborat recordul detinut de un gsxr modificar de curse. :) cautati si voi pe net ...

si daca nu apare la wsbk e pentru ca motocicletele de acolo sunt la un alt nivel au sprijin de uzina sunt sf nu au legatura cu strada o furca de wsbk e minim 12000 euro ca sa nu mai zis ca motoarele sunt desfacute la fiecare cursa etc. La superstock bmw bate. Pierde in schimb pe circuitele unde nu poate sa puna puterea jos si acolo iese in fata ducati .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie la ce se lucreaza in prezent.. ce bau bau pregatesc japonezii? Sa fim corecti si sa ne gandim si la diferenta de pret no? .. nu a fost niciodata o anumita firma reprezentativa cele mai tari acum sunt s1000rr si r6 cu 5 ani in urma erau alte modele,marci(dolari), intre producatori este o lupta care nu se termina curand atat timp cat exista cerinta,, si vand un Kg plastic, 200 metri de cablu, 150 kg aluminiu si alte metale pe acolo(nimic scump cum ar fi titanul) cu 15000 mi de euro.. cat costa un autoturism care are 1,5 tone si este plina de tehnologie.. Motocicletele japoneze sunt niste chinezarii mai bine lucrate.. pentru 500 milioane cat costa 170kg de aluminiu puteau sa puna si ei.. scarite titan, tot plasticul sa fie din carbon etc.. gandit putin un sistem anti prost.. nu cum o scapi de pe cric sa ai paguba 1000 euro.. ce sa mai.. niste hoti profita de noi !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dtm incearca +2 spate,nu faci zarva "FoartE" mare in oras si raportul este foarte bun,daca zici ca o sa-i mai aduci modificari motocicletei nu o sa ai probleme,eu am avut +2 pe spate pe un 750 a fost o schimbare MULT MULT in bine cu toba full arrow,pc3 si k&n

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am testat bimmeru si mi-a placut,nu am zis niciodata ca e o motoreta prosta ba chiar dimpotriva pt noi muritorii e un motor care te ajuta sa scazi cateva secunde pe circuit dar...cum ai zis si tu in top 5 nu se pune problema de asa ceva si daca tot vb de curse nu cred ca primesti diploma pt locul 6?!cum ti-am mai zis bagal pe cazacu la clasa 1000 cu mobra lui si pariu ca termina in top 5 :D cat despre mine si participatul la curse..inca nu cred ca am ce cauta la asa ceva :peace:

 

cine stie la ce se lucreaza in prezent.. ce bau bau pregatesc japonezii? Sa fim corecti si sa ne gandim si la diferenta de pret no? .. nu a fost niciodata o anumita firma reprezentativa cele mai tari acum sunt s1000rr si r6 cu 5 ani in urma erau alte modele,marci(dolari), intre producatori este o lupta care nu se termina curand atat timp cat exista cerinta,, si vand un Kg plastic, 200 metri de cablu, 150 kg aluminiu si alte metale pe acolo(nimic scump cum ar fi titanul) cu 15000 mi de euro.. cat costa un autoturism care are 1,5 tone si este plina de tehnologie.. Motocicletele japoneze sunt niste chinezarii mai bine lucrate.. pentru 500 milioane cat costa 170kg de aluminiu puteau sa puna si ei.. scarite titan, tot plasticul sa fie din carbon etc.. gandit putin un sistem anti prost.. nu cum o scapi de pe cric sa ai paguba 1000 euro.. ce sa mai.. niste hoti profita de noi !!

 

cu 15 mi euro cumperi o motoreta care are aprox 200 cai la roata,ia suta sub 3 sec,vit maxima 300, tehnologie cat china in ea,relativ usor de intretinut

 

cauta-mi cea mai ieftina masina care sa fie capabila de aceleasi performante,acelasi an cu motoreta,relativ usor de intretinut(aici nu cred ca ai nici o sansa) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...