Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. as dori sa aflu mai multe lucruri despre gsxr 750 k1. cum va impacati sau cum v-ati impacat cu ea? ce satisfactii a-ti avut si neplaceri tot odata? la ce lucruri nasoale sa ma astept?

Poti sa pierzi o ora sa te informezi citind tot topicul.. se vorbeste destul despre 750 k1, si nu pierzi nimic.

In 2 cuvinte este foarte fiabila, cea mai fiabila (ca toate modelele suzuki) si nu este de joaca cu ea.

Daca vrei sa o cumperi pe aia de la Baicoi este un jaf cu roata patrata, scoate fum, face motorul ca toti draci(cere o mega revizie minim 400 euro) tot carenajul varza, am fost eu ieri sa o vad ca vrea un prieten !!(nu scriam dar proprietarul cica este tipla si am fost degeaba)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarata aia cu Japonezele sunt niste chinezarii... Cele mai smechere Chinezarii dar tot Chinezarii sunt.

 

BMW este la baza fabrica de motoare avion Mesesmit, fabrica de motoare F1, Fabricantul care lucreaza cu sisteme ABS din 1950 etc.

 

E mult prea tarziu ptr unii ca scot abia acum acest RR...

 

Ptr mine de exemplu care abia ma tin de coarnele lui R1 si as mai vrea sa-i dau un pic dar nu prea mult...

 

BMW se bucura de tot respectul in toata lumea pe toata gama de produse cu diferentza ca in Romania are o servisare de 2lei la niste preturi de-ti sar garantiile peste pretul moto...

 

Inca nu se da nimeni cu BMW de 5 ani vechime ca sa vedem daca intradevar tine pasul cu Japan si urca pe podium cursa dupa cursa.

 

Cel putin in lumea moto mi se pare ca am ajuns la pretul si calitatea corecta. Daca ai bani si ti se potriveste Ducati,BMW,R1 LE etc atunci iati-le daca nu atunci ia-ti un gsxr sau orice alta Japoneza si daca ai talent-antrenament-tehnica poti urca pe podium fara dubii.

 

Real si eu dau mai multi bani pe Pilot si antrenamentul sau decat pe cal.

 

Competitiile de SBK sunt competitii ale mintii si apoi restul. Daca tu crezi in calul tau si l-ai dresat dupa tine atunci nu vei inchide gazul cand esti depasit de un BMW si te vei folosi de puterea ta de franare pana iti disperi adversarul. Daca nu faci asa atunci nu are rost sa te gandesti la podium...

 

Sincer probez pe un Circuit imaginar in zona Garajului meu toate tipurile de moto ce-mi calca pragul. Din 1998 moto de 1000 sunt deosebit de puternice (daca merg ceas) si oricare din ele are sanse la podium daca se urca Pascota...

 

Este adevarat ca Japonezul e un copiator al Europeanului dar el din deseuri (resturi) ca n-are resurse, combina metalele de obtine o rezistentza extrema ce-i permite competitivitatea alaturi sau chiar peste Europeni.

 

In concluzie eu personal inca recomand moto Japoneze (calitate-pret) chiar daca sunt Nationalist si as vrea ca toti banii sa stea in Europa... Asta este ceea ce ne permitem real si cea mai buna investitie in tehnica. Macar in felul asta restul de bani i cheltui pe circuitele noastre...

 

P.S. Ma intorc in topic GSXR si sper dupa revelion sa va arat copia VIRU a gsxr ului meu K8 750. Grea vopsitorie dar la final va fi ceva de vis.

 

Un an bun fericit si sanatos.

post-11347-0-17170300-1325136552_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricat bagi tu mana in gaz cu r1 oricat de tarziu franezi cu r1 :) tot te rupe pe genunchi bmw si pe franare si pe linie dreapta sau poate nu ai mers pe bmw sa vezi franele care sunt incomparabile cu orice japoneza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Oricat bagi tu mana in gaz cu r1 oricat de tarziu franezi cu r1 :) tot te rupe pe genunchi bmw si pe franare si pe linie dreapta sau poate nu ai mers pe bmw sa vezi franele care sunt incomparabile cu orice japoneza.

Are frane gravitationale? atunci e cool ca vreau sa pun la pegas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Todea, mai capata ceva experientza pe la CURSE, si ai sa ajungi la parerea mea. Motoretele japonze cu exceptia lui ZX10 2011 au undeva la max 170cai/roata, MAXIM, de regula puterea e pe la 160cai. BMW vine din fabrica cu 183 cai, cu niste adjustari trece lejer de 190cai/roata. Si foarte important, propulsorul tine multe mii de km in conditii de curse, japonezele tunate la 190cai tre desfacute la 1000-3000km si schimbate multe piese in propulsor, ceea ce le face exorbitant de scumpe. Spui de piloti BUNI care merg rachete pe motorete mai slabe, perfect adevarat. Dar pune invers problema, si aici readuc cuvintul curse, ai si tu un sponsor amarit, care vrea sa fii macar in top 10, vine unul , cum a si fost caz real la noi in ROSBK anul acesta, cu un BMW,pe curbe te impiedici de el la cit de incet merge, vine una din multele liniutze drepte si te trezesti ca te depaseste , o data, de doua ori, de trei ori, se termina cursa si BMW e pe locul din fatza ta, sau poate 2-3 locuri mai sus. Credema ca stiu ce vorbesc, am fost , am concurat cu acel BMW, daca omul e forjator, nu ai nici o sansa pe liniile drepte, te depaseste si dupaia i-ti frineaza in fatza obligindute sa faci la fel. Una e sa te dai la track day si alta e sa participi si la curse, la track day nu-ti da nimeni sponsorizare, poate doar nevasta care vrea sa scape de tine, macar si pt o zi.

Bine, sa zicem ca sint subiectiv, dar ce faci cind inca 2-3 concurenti se pling de aceeasi lipsa de putere in fatza BMW-ului. Nu e cazul de top 5, dar hai sa fim sinceri, cite vieti avem? Interventia mea a fost sa-i mai temperez pe cei ce s-au dat cu nu stiu ce japoneza, stop! Inca nu v-ati dat cu BMW. Dativa si dupaia mai vorbim. Numai bine.

Eu m-am dat, 5 minute la drive test. Poate ca 5 minute nu sunt relevante, dar pot sa confirm ca JAGI are (si acum) dreptate.

 

Hai sa nu mai laudam BMW-ul pe topicul de GSX-R...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am dat, 5 minute la drive test. Poate ca 5 minute nu sunt relevante, dar pot sa confirm ca JAGI are (si acum) dreptate.

 

Hai sa nu mai laudam BMW-ul pe topicul de GSX-R...

 

si eu m-am dat 2 ore la test dar din asa ceva nu iti dai seama de valoarea mobrei..trebe forja ori stradala ori pe circuit

 

Adevarata aia cu Japonezele sunt niste chinezarii... Cele mai smechere Chinezarii dar tot Chinezarii sunt.

 

BMW este la baza fabrica de motoare avion Mesesmit, fabrica de motoare F1, Fabricantul care lucreaza cu sisteme ABS din 1950 etc.

 

E mult prea tarziu ptr unii ca scot abia acum acest RR...

 

Ptr mine de exemplu care abia ma tin de coarnele lui R1 si as mai vrea sa-i dau un pic dar nu prea mult...

 

BMW se bucura de tot respectul in toata lumea pe toata gama de produse cu diferentza ca in Romania are o servisare de 2lei la niste preturi de-ti sar garantiile peste pretul moto...

 

Inca nu se da nimeni cu BMW de 5 ani vechime ca sa vedem daca intradevar tine pasul cu Japan si urca pe podium cursa dupa cursa.

 

Cel putin in lumea moto mi se pare ca am ajuns la pretul si calitatea corecta. Daca ai bani si ti se potriveste Ducati,BMW,R1 LE etc atunci iati-le daca nu atunci ia-ti un gsxr sau orice alta Japoneza si daca ai talent-antrenament-tehnica poti urca pe podium fara dubii.

 

Real si eu dau mai multi bani pe Pilot si antrenamentul sau decat pe cal.

 

Competitiile de SBK sunt competitii ale mintii si apoi restul. Daca tu crezi in calul tau si l-ai dresat dupa tine atunci nu vei inchide gazul cand esti depasit de un BMW si te vei folosi de puterea ta de franare pana iti disperi adversarul. Daca nu faci asa atunci nu are rost sa te gandesti la podium...

 

Sincer probez pe un Circuit imaginar in zona Garajului meu toate tipurile de moto ce-mi calca pragul. Din 1998 moto de 1000 sunt deosebit de puternice (daca merg ceas) si oricare din ele are sanse la podium daca se urca Pascota...

 

Este adevarat ca Japonezul e un copiator al Europeanului dar el din deseuri (resturi) ca n-are resurse, combina metalele de obtine o rezistentza extrema ce-i permite competitivitatea alaturi sau chiar peste Europeni.

 

In concluzie eu personal inca recomand moto Japoneze (calitate-pret) chiar daca sunt Nationalist si as vrea ca toti banii sa stea in Europa... Asta este ceea ce ne permitem real si cea mai buna investitie in tehnica. Macar in felul asta restul de bani i cheltui pe circuitele noastre...

 

P.S. Ma intorc in topic GSXR si sper dupa revelion sa va arat copia VIRU a gsxr ului meu K8 750. Grea vopsitorie dar la final va fi ceva de vis.

 

Un an bun fericit si sanatos.

 

 

imi place ca ai inclus r1 alaturi de bmw ducati si gsxr alaturi de restul japonezelor :crack:

 

LA MULTI ANI TUTUROR!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarata aia cu Japonezele sunt niste chinezarii... Cele mai smechere Chinezarii dar tot Chinezarii sunt.

 

BMW este la baza fabrica de motoare avion Mesesmit, fabrica de motoare F1, Fabricantul care lucreaza cu sisteme ABS din 1950 etc.

 

E mult prea tarziu ptr unii ca scot abia acum acest RR...

 

Ptr mine de exemplu care abia ma tin de coarnele lui R1 si as mai vrea sa-i dau un pic dar nu prea mult...

 

BMW se bucura de tot respectul in toata lumea pe toata gama de produse cu diferentza ca in Romania are o servisare de 2lei la niste preturi de-ti sar garantiile peste pretul moto...

 

Inca nu se da nimeni cu BMW de 5 ani vechime ca sa vedem daca intradevar tine pasul cu Japan si urca pe podium cursa dupa cursa.

 

Cel putin in lumea moto mi se pare ca am ajuns la pretul si calitatea corecta. Daca ai bani si ti se potriveste Ducati,BMW,R1 LE etc atunci iati-le daca nu atunci ia-ti un gsxr sau orice alta Japoneza si daca ai talent-antrenament-tehnica poti urca pe podium fara dubii.

 

Real si eu dau mai multi bani pe Pilot si antrenamentul sau decat pe cal.

 

Competitiile de SBK sunt competitii ale mintii si apoi restul. Daca tu crezi in calul tau si l-ai dresat dupa tine atunci nu vei inchide gazul cand esti depasit de un BMW si te vei folosi de puterea ta de franare pana iti disperi adversarul. Daca nu faci asa atunci nu are rost sa te gandesti la podium...

 

Sincer probez pe un Circuit imaginar in zona Garajului meu toate tipurile de moto ce-mi calca pragul. Din 1998 moto de 1000 sunt deosebit de puternice (daca merg ceas) si oricare din ele are sanse la podium daca se urca Pascota...

 

Este adevarat ca Japonezul e un copiator al Europeanului dar el din deseuri (resturi) ca n-are resurse, combina metalele de obtine o rezistentza extrema ce-i permite competitivitatea alaturi sau chiar peste Europeni.

 

In concluzie eu personal inca recomand moto Japoneze (calitate-pret) chiar daca sunt Nationalist si as vrea ca toti banii sa stea in Europa... Asta este ceea ce ne permitem real si cea mai buna investitie in tehnica. Macar in felul asta restul de bani i cheltui pe circuitele noastre...

 

P.S. Ma intorc in topic GSXR si sper dupa revelion sa va arat copia VIRU a gsxr ului meu K8 750. Grea vopsitorie dar la final va fi ceva de vis.

 

Un an bun fericit si sanatos.

o chestie care pe mine ma socat

stiai ca acest super tare brand "BMW" face motorete cu motoare facute in china la kimco<sau cum dracu se numeste firma aia>?

este adevarat ca decat 2 modele de motoare<cel de pe G450 si cel de pe 650GS>

acum nu spun ca aceste moto sunt praf dar sunt chinazarii de o gramada de $

cat despre S1000rr l-am incercat si io si m-a lasat masca<la modul placut>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o chestie care pe mine ma socat

stiai ca acest super tare brand "BMW" face motorete cu motoare facute in china la kimco<sau cum dracu se numeste firma aia>?

este adevarat ca decat 2 modele de motoare<cel de pe G450 si cel de pe 650GS>

acum nu spun ca aceste moto sunt praf dar sunt chinazarii de o gramada de $

cat despre S1000rr l-am incercat si io si m-a lasat masca<la modul placut>

te-ai trezit acum? bmw face motoare si caroserii la masina in china incepand cu modelul seria 3 320d (adica din 2004) sa mai zic? sony, aiwa, panasonic, sanyo unde crezi ca sunt facute? japonia? hmmmm

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai trezit acum? bmw face motoare si caroserii la masina in china incepand cu modelul seria 3 320d (adica din 2004) sa mai zic? sony, aiwa, panasonic, sanyo unde crezi ca sunt facute? japonia? hmmmm

 

practic nu sunt facute acolo,adica doar se folosesc de tara respectiva,muncitori etc pt a diminua costurile.pe mine nu ma deranjeaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

practic nu sunt facute acolo,adica doar se folosesc de tara respectiva,muncitori etc pt a diminua costurile.pe mine nu ma deranjeaza

ba da! acolo sunt facute, insa asamblate in germania. nici pe mine nu ma afecteaza asta. cine tine la prestanta....tine pana la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum pot rasufla usurat .. dupa o lunga expertiza am scapat de marea mea teama, si anume sa nu gasesc pe undeva pe mine un tatuaj foarte mic "made in china" Sunt Ok :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai China si zona respectiva cu Japonia in cap , sunt tari in care se fabrica componente din Europa-Sua.

 

Ei credeai ca au inventat ceva? Nici macar pistolul cu apa...

 

In schimb sunt singura rasa care sculpteaza in bobul de orez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi .

 

Va doresc un an nou fericit fara incidente si fie ca toate dorintele sa vi se implineasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALEX YZF

nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi .

 

Va doresc un an nou fericit fara incidente si fie ca toate dorintele sa vi se implineasca

 

R1 2009-2012 ROULEZ!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

R1 2009-2012 ROULEZ!

 

Gogu,nu fii țigan pe topicul asta

 

La multi ani pentru(aproape) toti gixxeristi si toti ceilalti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap ai dreptate si mie imi place la nebunie r1 2009 dar dezavantajul mare de putere si greutatea mare pe care o are ma facut sa trec la bmw pur si simplu nu poate concura daca nu bagi foarte multi bani in ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap ai dreptate si mie imi place la nebunie r1 2009 dar dezavantajul mare de putere si greutatea mare pe care o are ma facut sa trec la bmw pur si simplu nu poate concura daca nu bagi foarte multi bani in ea

 

dar cu cine concurezi de nu faci fata? :D daca r1 nu are putoare ce sa mai vb de honda..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare ... vreau sa pun un cap(masca de far) de k3 pe un srad600 cat si coditza de k3

* se poate face transplantul? ce mai trebuie schimbat sa faci un srad (an 2000) sa arate ca un k3 ?

ideea e ca nu sunt bani de un k3 si se doreste sa facem un facelift la a batrana ...

* cat costa o masca(cu far cu tot) si o codita de k3 ?

 

multam fain!!! :moto:

Editat de zune
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi .

 

 

Credeam ca doar eu sunt atat de indragostit incat uit ca e criza si nu vand din ele dar vad ca mai sunt si altii, chiar mai dotati ca mine.

 

Sunt toate cele enumerate mai sus ale tale? Cam tare.

 

Deci ce-am inteles e ca sunt ale tale si ca le-ai pus pe cronometru. Ca bmw ti-a dat tie ca Pilot cel mai bun timp si filling.

 

Dane si noua diferentele de timp obtinute cu cele 4 pe acelasi track. Suna interesant.

 

nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi .

 

 

Credeam ca doar eu sunt atat de indragostit incat uit ca e criza si nu vand din ele dar vad ca mai sunt si altii, chiar mai dotati ca mine.

 

Sunt toate cele enumerate mai sus ale tale? Cam tare.

 

Deci ce-am inteles e ca sunt ale tale si ca le-ai pus pe cronometru. Ca bmw ti-a dat tie ca Pilot cel mai bun timp si filling.

 

Dane si noua diferentele de timp obtinute cu cele 4 pe acelasi track. Suna interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...