TNG Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Ce problema ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Ce problema ai? e a unui prieten are multe bube sa umblat mult prin instalatia electrica si vreau sa elimin problema cdi-ului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) Un ECU (ca din ala este,nu este CDI)de Suzuki nu cade asa repede, de aceea te intreb ce probleme ai cu el,(ce nu face moto)poate te pot ajuta... Editat Februarie 3, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Vreau sa cumpar un asa sistem de ajustare a pozitiei de condus ...a ghidoanelor. Are cineva asa ceva montate?....sunt ok?.... Am gasit pe net sunt undeva la 300 euro si ceva ...cam scumpe.....poate stie cineva unde se pot gasi ceva mai ieftine. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Vreau sa cumpar un asa sistem de ajustare a pozitiei de condus ...a ghidoanelor. Are cineva asa ceva montate?....sunt ok?.... Am gasit pe net sunt undeva la 300 euro si ceva ...cam scumpe.....poate stie cineva unde se pot gasi ceva mai ieftine. Merci. Se pot face usor dar nu stiu cat de estetice vor iesi. Oricum nu mi se pare cine stie ce inventie. Tot cu imbusul de 5 umblii dupa tine, deci nu e nimic impresionant si chiar util. 300 de euro pentru doua semighidoane si doua prinderi din aluminiu care le strangi pe diferite nivele parca e cam mult. Parerea mea. Faza e ca ajuta la pilotat sa nu iti mai obosesti coloana la drum intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 vitezanele fiind rigide,toate socurile le vei lua in coloana daca cauti pozitie touring mai bine schimbi motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Un ECU (ca din ala este,nu este CDI)de Suzuki nu cade asa repede, de aceea te intreb ce probleme ai cu el,(ce nu face moto)poate te pot ajuta... ma rog ,calculatorul ,stiu ca nu se prea duce dar avand in vedere ca sa intervenit prin instalatie de catre niste "amatori e mult spus" ,as dorii sa fiu convins ca e bun . deci pe scurt defectiunea este ca ori pun ecu sus ori e dat jos motocicleta face acelasi lucru adica nimik. am nevoie de putin ajutor , vreau sa verific un cdi de gsxr 750 k4-k5 ,daca e cineva care are acest model si vrea sa ma ajute ,eu trimit prin curier cdi-ul meu pentru proba . nimeni???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Eu zic sa il alimentezi direct prima data,sa vezi adaca ai 5 volti la senzori si daca totul este ok problema este pana la ecu. PS Verifica prima data daca se alimenteaza ecu Mai concret ce nu face? Nu se pune contactul? Nu se aprinde bordul? Nu se armeaza pompa? Nu se aprinde MIL? Cateva intrebari sa pot sa te ajut....asta daca vrei binenteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 daca cauti pozitie touring mai bine schimbi motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 a mai adoptat cineva pana acum solutia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 eu aveam pe k5 2 huse, gumele invelite in folie cu bule apoi un rand de prosoape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 a mai adoptat cineva pana acum solutia asta? nu te supara...la ce ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 presupun ca protejeaza cauciucurile ,nu este mototocicleta mea ,am vazut si eu poza asta pe un site si chiar ma miram daca in ro se poarta asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 nu te supara...la ce ajuta? aceiasi intrebare am si io avand in vedere ca vad ca o ai si in casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 mi se pare prea exagerat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 mi se pare prea exagerat poate erau gumele murdare si nu voia sa murdareasca parchetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 poate erau gumele murdare si nu voia sa murdareasca parchetul mai degraba protectia parchetului decat protectia cauciucului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 buna asta ) sau poate ceva de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wooti Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Salutare,am o mica dilema cu motoreta Gsxr Srad 600 din 98 si ma gandeam ca cei care detin astfel de modele sau repara ma pot ajuta. Problema: nu incarca bateria. Porneste fara probleme initial,merg cu ea o ora,apoi daca o opresc si incerc sa o repornesc imediat nu reusesc.Daca o las in pace 10-15 min,porneste. Ideea e ca daca o scap vreodata din ambreiaj la semafor si se opreste,trebuie sa o imping. Am schimbat releul de incarcare si bateria,insa acelasi lucru se petrece. De unde ar putea sa i se traga? Tin sa mentionez ca atunci cand o accelerez,se slabeste intensitatea luminii din far.Am fost cu ea la mecanic si nu prea ii da de cap,dupa ce a masurat cam tot ce era de masurat.Sa fie vreun fir ciupit...sa fie mecanicul nepregatit...nush ce sa zic. Daca mai e cineva care s-a lovit de problema asta sau se pricepe sau are idee....dau o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Verifica si alternatorul pe cele 3 faze sa ai curent alternativ de la30 v in sus pe acceleratie. Nu ai spus ce tensiune ai pe borne la relanti si in ture..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Salutare,am o mica dilema cu motoreta Gsxr Srad 600 din 98 si ma gandeam ca cei care detin astfel de modele sau repara ma pot ajuta. Problema: nu incarca bateria. Porneste fara probleme initial,merg cu ea o ora,apoi daca o opresc si incerc sa o repornesc imediat nu reusesc.Daca o las in pace 10-15 min,porneste. Ideea e ca daca o scap vreodata din ambreiaj la semafor si se opreste,trebuie sa o imping. Am schimbat releul de incarcare si bateria,insa acelasi lucru se petrece. De unde ar putea sa i se traga? Tin sa mentionez ca atunci cand o accelerez,se slabeste intensitatea luminii din far.Am fost cu ea la mecanic si nu prea ii da de cap,dupa ce a masurat cam tot ce era de masurat.Sa fie vreun fir ciupit...sa fie mecanicul nepregatit...nush ce sa zic. Daca mai e cineva care s-a lovit de problema asta sau se pricepe sau are idee....dau o bere. am avut si io probleme cu incarcarea la moto de 3 ori pana acum<srad 98> - prima oara incarca dar prea putin si la o verificare amanuntita am gasit mufa de la alternator oxidata<topita> -a doua oara incarca dar tot putin<cam la un an dupa prima faza>si am gasit mufa de la releul de incarcare oxidata<topita> -a treia oara nu mai incarca deloc<cam la o luna dupa a doua faza> si am gasit releul de incarcare ars defectiunile la sistemul de incarcare sunt foarte simplu de gasit daca ai un aparat de masura lasa-mi un pm daca nu te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Salutare,am o mica dilema cu motoreta Gsxr Srad 600 din 98 si ma gandeam ca cei care detin astfel de modele sau repara ma pot ajuta. Problema: nu incarca bateria. Porneste fara probleme initial,merg cu ea o ora,apoi daca o opresc si incerc sa o repornesc imediat nu reusesc.Daca o las in pace 10-15 min,porneste. Ideea e ca daca o scap vreodata din ambreiaj la semafor si se opreste,trebuie sa o imping. Am schimbat releul de incarcare si bateria,insa acelasi lucru se petrece. De unde ar putea sa i se traga? Tin sa mentionez ca atunci cand o accelerez,se slabeste intensitatea luminii din far.Am fost cu ea la mecanic si nu prea ii da de cap,dupa ce a masurat cam tot ce era de masurat.Sa fie vreun fir ciupit...sa fie mecanicul nepregatit...nush ce sa zic. Daca mai e cineva care s-a lovit de problema asta sau se pricepe sau are idee....dau o bere. Fix de aceiasi problema m-am lovit si eu,statorul de la alternator este impuscat undeva sau are vreo lita dezlipita in interior si da la masa,eu dupa ce am ars un releu si am mancat 2 baterii pana i-am dat de cap,daca vrei te ajut cu informatii cum sa il desfaci si sa mergi la un electronist sa il repare,eu acum am stator de srad desii motorul meu e un k2 ai merge fara probleme,nu iti face griji k problema nu e asa grava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 cu un aparat de masura iti dai seama imediat. daca ai statorul ars am io unul de k5<cum a spus si colegul sunt la fel> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Salut, ce ulei imi recomandati la un K1 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Mircea tu cu cat ti.ai fixat ceasul in urma ? kidding Castrol Power1 Racing 10W50,dar mai trebuie sa iei in calcul si alti factori in alegerea uleiului Editat Februarie 7, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.