SabinRace Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 @all of you- merci de sfaturi, sa inteleg ca s-a votat in unanimitate varianta standard 180/55 P.S.: si eu stiam calculul balonului tot procentual, eram curios doar ca diferenta de latime cum se simte... Mi-am dat seama din start ceea ce vrei. Aia ti-am si raspuns. Toate calculele aferente alegerii pneurilor o fac niste departamente speciale in Departamentul Racing si cel mai bine e sa te iei dupa ei, adica dupa aia care ti-au fabricat motocicleta si au testat si testeaza pe circuit si piste de testare toate variantele. Da-ti seama de cate ori a testat Suzuki roata spate daca Jawa la varianta 350 a testat un numar exact de 2000 (doua mii) variante tobe ptr a alege cel mai bun compromis... Deci parerea mea e ca ori faci totul ca la carte cu exact firmele si marimile cerute de casa moto Suzuki ori iei de la alti constructori subansamble dar te iei dupa aia de le-au testat in toata plaja de actiune. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=lij8bPdgP-k Editat Februarie 18, 2012 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Fac ce fac si tot brigestone da gumele pe modelele noi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Am auzit o poveste cu achizitia producatorilor de motociclete Cica nu ofera mai mult de 15e pe o guma.Producatori care le ofera gume la pretul solicitat de companiile moto,ofera gume de proasta calitate,cea ce e normal Sunt oameni care cunosc treaba asta iar cand cumpara o mobra noua,primul lucru pe care il fac.Schimba cauciucurile Cica aceasi politica o au si in privinta kiturilor de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 1329587844[/url]' post='3056746']Am auzit o poveste cu achizitia producatorilor de motociclete Cica nu ofera mai mult de 15e pe o guma.Producatori care le ofera gume la pretul solicitat de companiile moto,ofera gume de proasta calitate,cea ce e normal Sunt oameni care cunosc treaba asta iar cand cumpara o mobra noua,primul lucru pe care il fac.Schimba cauciucurile Cica aceasi politica o au si in privinta kiturilor de lant Imi este destul de greu sa cred asta... Imagineaza-ti ce impact ar avea o stire de genul: "accident din cauza unui cauciuc/lant OEM de proasta calitate pe un suzuki nou." Si ma refer aici din punct de vedere marketing/vanzari.... Totusi cred ca isi impun un standard de siguranta (calitate), chiar daca in productie componentele sunt achizitionate la un pret cu foarte mult sub pretul de raft! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Anul trecut am aflat despre asta,asa cum am aflat ca o vitezana e vanduta cu 5000e de producatori.E normal sa cumpere pneuri si alte consumabile la un pret mic,ca sa aiba un cost de productie redus Mai nou in industria auto se poarta costurile de fabricatie foarte scazute,dar pretul unei masini noi e mai mare decat produceau subansamblele in ...germania.Acum se fac in china la un cost de 2x mai mic,calitatea pe masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) Cel mai bine vorbesti cu baieti de acolo,vezi ca au mess permanent . In administarea de un site cu sute de articole se mai strecoara si greseli,asa ca ei te pot lamuri cel mai bine,si sunt de treaba baietii! Bafta! Ps. Din cate vad eu (sunt pe mobil) cel mai scump este articulat,iar cel ieftin este fix. Legat de pret ai sa fii surprins sa vezi cat costa unul OEM! Editat Februarie 19, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Mai baieti, o parere va rog...am vazut site-ul postat de catre George si vad niste diferente de pret de mi se ridica parul pe spinare...care este motivul? Ex: 1 http://adalmotors.ro/dispersor-lampa-semnal-moto-suzuki-orice-pozitie-p-20709.html?osCsid=adcccfe8742ef56c1905837132840d8c Ex: 2 http://adalmotors.ro/lampa-semnal-moto-suzuki-stanga-fata-dreapta-spate-p-20707.html?osCsid=ae668b40d18197eee742e2d31228da2e Unu este OEM si altul aftermarket sau? Cam mari diferentele desi diferente fizice sunt minore. unul e semnalizatorul complet celalalt doar "sticla" semnalizarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) unul e semnalizatorul complet celalalt doar "sticla" semnalizarii. Corect! Ce handicapat sunt ca nu am citit titlul! Dar am o scuza,am fost pe mobil OEM INSEAMNA ASA: 1-1: LAMP ASSY,FRONT Right 1071938 46.74 E plus transport Deci.... Editat Februarie 19, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Am auzit o poveste cu achizitia producatorilor de motociclete Cica nu ofera mai mult de 15e pe o guma.Producatori care le ofera gume la pretul solicitat de companiile moto,ofera gume de proasta calitate,cea ce e normal Sunt oameni care cunosc treaba asta iar cand cumpara o mobra noua,primul lucru pe care il fac.Schimba cauciucurile Cica aceasi politica o au si in privinta kiturilor de lant Ce ai auzit e intr-adevar "o poveste". daca ai cauta informatii ai gasi unele mai exate. Uite un exemplu pentru BT-016 - varianta care vine pe motocicletele noi (exemplu GSXR600 din 2008) are un singur layer pe fata si 3 pe spate, iar varianta standard are 3 layere pentru cauciucul fata si 5 pentru spate. Cu siguranta ca pe circuit se simte diferenta, insa pe strada la un regim de utilizare "normal" nu prea cred ca se simte. In ce priveste pretul ala de 15€ e si ala oarecum fantastic. Costul de productie al unui cauciuc e probabil undeva intre 40-55% din pretul de vanzare fara taxe (procentajul asta e pentru cauciucurile auto, dar cred ca si la cele moto e acelasi) si e destul de probabil ca producatorul sa accepte o marja foarte mica in cazul in care un producator de motociclete alege un model pentru motoarele noi, insa nu s-ar ajunge in nici un caz la 15€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 atunci te indrum catre victor(anvelopemoto),sa iti dea el mai multe detalii ca eu nu m-am obosit sa memorez tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutu vs suzi Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Salut, Care ma poate ajuta,vreau sa dau jos evacuarea de la un suzuki gsx-r 1000 cred ca K8 trebuie sa desfac pintenul(partea de jos a carenei)pentru a ajunge la surubul care prinde evacuarea de galerie? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Salut, Care ma poate ajuta,vreau sa dau jos evacuarea de la un suzuki gsx-r 1000 cred ca K8 trebuie sa desfac pintenul(partea de jos a carenei)pentru a ajunge la surubul care prinde evacuarea de galerie? Multumesc Pai tu nu vezi ce trebuie demontat acolo cand te uiti la ea! Depinde de ce scule si indemanare ai.Daca ai doar un patent, atunci o sa fie nevoie sa demontezi multe lucruri pana sa scoti un surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 http://www.louis.at/_1028f611f35fba78654eea5bcbe663caed/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=25&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038255 As putea pune acest ulei in motorul meu? GSXR 750 K1 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 http://www.louis.at/_1028f611f35fba78654eea5bcbe663caed/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=25&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038255 As putea pune acest ulei in motorul meu? GSXR 750 K1 Multumesc poti sa pui si de la luk oil, insa eu nu iti recomand nici unul nici altul. motul sau motorex sunt mult mai bune de cat acel castrol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 poti sa pui si de la luk oil, insa eu nu iti recomand nici unul nici altul. motul sau motorex sunt mult mai bune de cat acel castrol Pai este un ulei Castrol , semi-sintetic, 10W40 pt motoare in 4 timpi. De ce nu ar fi bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Pai este un ulei Castrol , semi-sintetic, 10W40 pt motoare in 4 timpi. De ce nu ar fi bun? calitativ. castrol sa folosesc un termen mai comunista asa: nu mai este cum era pe vremea mea. multi pe aici iti pot confirma asta. calitatea la castol a ramas ....rau in urma plus ca un ulei sintetic este mult mai indicat pentru genul tau de mobra Editat Februarie 20, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 mergi cu incredere pe castrol power 1 racing dar acum depinde si ce-i place mobrei , eu am avut pe un k5-750 super multzumit + ca nu se mai auzea cand schimbam treptele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 mergi cu incredere pe castrol power 1 racing dar acum depinde si ce-i place mobrei , eu am avut pe un k5-750 super multzumit + ca nu se mai auzea cand schimbam treptele Pai eu nu stiu ce ii place si ce nu. Inca nu i-am facut nici un schimb de ulei, si nu stiu ce este in motor in momentul de fata. Castrol Power 1 Racing ma gandesc ca e bun, ca doar costa dublu fata de uleiul de care am intrebat eu. Ma gandeam ca poate a auzit careva si de acest Castrol Grand Prix 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 zgarcit... vb si tu cu mecanicul tau vezi ce zice,eu zic sa nu te apuci sa faci experimente ,in functie de ce ai ales tu 10w40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Castrol Grand Prix 10w40 am ales si eu pentru gsx-r 600 k1 sper sa fie bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 In ce hal va zgarciti cand cumparati ulei.Io zic ca si ulei de la bunica e bun de bagat in motor.Sa mai spun ca e 7 lei litru?...plm 21 lei un schimb de ulei...e afacere,raman bani de saorma Cum drak va dor creier sa bagati intr-un motor de turatie ulei semisintetic,nu stiu.Si pentru ce...50roni e o diferenta atat de mare? eu schimb uleiul o data pe sezon(nu merg mai mult de 5000km) Prefer sa nu merg cu mobra decat sa bag ulei semisintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 prietene sa-ti zic ceva....am fost "setat" pe motul, am mers la cineva sa imi faca o oferta la motul si a zis 360 ron am ales castrol, nu imi permiteam sa dau atatia bani, zilele trecute am umblat pe un site din greseala sa zic asa...si ghici, am gasit motul la un pret mult prea rezonabil. avantaj ala care stie "cu ce se mananca". data viitoare stiu ce am de facut. multumesc pentru griji L.W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Cat timp vorbim despre Motul, Castrol, Mobil, Motorex si mai stiu eu ce brand-uri comerciale nu vorbim decat despre marketing... Respectati tipul de ulei specific climatului si stilului in care conduceti, schimbati uleiul la timp si bagati ce marca din cele de mai sus vreti. Toate sunt la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) trebuie sa pui in motor doar "ce-i place",daca ai gasit uleiul castigator scapi de o durere de cap,eu am facut primul schimb de ulei am pus unul Made in IT full sintetic pt ca nu stiam ce este in motor atunci cand am luat motocicleta ,am mers 500km si papapapa ce era in spatele meu pe decelerare un fum ALB de nici cel mai al drq radar nu ma lua ,am ajuns acasa ,am mai facut un schimb la tng cu castrol power 1 racing si asta e uleiul castigator,poate o merge si cu motul motorex mobil sau ce uleiuri mai sunt dar de ce sa schimbi ceva ce-i place ei... Editat Februarie 20, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.