Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Mi-a venit si kit-ul de lant pentru conversia la 520,am optat pentru -1 fata 16/42 cu foaie AL de la vortex si lant GB520GXW...Azi ma apuc sa le montez :moto:

post-58740-0-59540900-1331107742_thumb.jpg

post-58740-0-22418400-1331107754_thumb.jpg

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mersi mult alexe,daca schimbi bascula pt un gsx-r de 600 poti sa te duci foarte simplu pe camp sa ari pogoanele,nu ma pricep daca ajuta cu ceva sau nu insa handlingul o sa fie total schimbat IN RAU.

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SabinRace, politia nu are ce cauta cu mana pe motoreta nu sunt abilitati sa constate ei asa ceva....nu sunt de la RAR si nu stiu ei cum trebe sa fie un suport de numar. Daca sunt si cu RAR-ul atunci da dar cand mergi in oras strangi piulitele si nu se mai rabateaza. Il rabatezi cand iesi din oras si ai drum bun si nu te poti abtine sa mergi legal. eu il am de 3 ani asa si m-au oprit destui militieni si nu au zis nimic de el...ba din contra mi-au luat talonul pt toba neomologata si era cu cea stok din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intereseaza pe cineva un combinezon moto. Dimensiunile aproximative sunt trecute pe foto. Eu am 1.70m si 74kg si imi este mareeeee ...... deci pentru cineva cu masuri mai mari .... cred ca indepand cu 1.80 si 90kg. Este marimea L. Este foarte putin purtat, estetic nota 9,9/10. Daca e cineva interesat da-ti un PM.

post-36734-0-07238900-1331113578_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SabinRace, politia nu are ce cauta cu mana pe motoreta nu sunt abilitati sa constate ei asa ceva....nu sunt de la RAR si nu stiu ei cum trebe sa fie un suport de numar. Daca sunt si cu RAR-ul atunci da dar cand mergi in oras strangi piulitele si nu se mai rabateaza. Il rabatezi cand iesi din oras si ai drum bun si nu te poti abtine sa mergi legal. eu il am de 3 ani asa si m-au oprit destui militieni si nu au zis nimic de el...ba din contra mi-au luat talonul pt toba neomologata si era cu cea stok din fabrica.

Eu nu opresc cand imi fac semn militienii deoarece nu ii vad,ma uit in jos sa nu dau in gropi si nu am vedere periferica buna...a si numarul este indoit,murdar si se afla sub codita,il vezi doar daca stai culcat pe spate cu capul intre spitele de la roata spate...m m lor de rendĂľrsĂŠgi romani.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

De o luna ma gandesc sa schimb motorul K3-ului(600) cu unul de K4-k5 care are 5cai in plus.Stiu ca motoarele sunt identice,diferenta o face doar supapele din titan de la 04-05

Intrebarea e,prinderile motorului sunt identice? nu as vrea sa cumpar un motor si sa nu il pot monta pe cadrul motoretei

 

La rar pot sa am probleme cu modificarea in cartea de identitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare, a anulat cineva senzorul de inclinare(TOS) la un k1/k3?

vreau sa stiu daca trebuie pus vre-un condensator sau pur si simplu doar tai firele si le leg intre ele (sincer sa fiu nici nu am apucat sa ma uit sa vad daca are 3 fire sau 2 (eu tind sa cred ca are doar 2)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare, a anulat cineva senzorul de inclinare(TOS) la un k1/k3?

vreau sa stiu daca trebuie pus vre-un condensator sau pur si simplu doar tai firele si le leg intre ele (sincer sa fiu nici nu am apucat sa ma uit sa vad daca are 3 fire sau 2 (eu tind sa cred ca are doar 2)

are 3 fire ,dar de ce vrei sa il anulezi? nu poti taia doar firele ,nu va merge .

Editat de hannspree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De o luna ma gandesc sa schimb motorul K3-ului(600) cu unul de K4-k5 care are 5cai in plus.Stiu ca motoarele sunt identice,diferenta o face doar supapele din titan de la 04-05

Intrebarea e,prinderile motorului sunt identice? nu as vrea sa cumpar un motor si sa nu il pot monta pe cadrul motoretei

 

La rar pot sa am probleme cu modificarea in cartea de identitate?

 

nu poti ca nu are acelasi cod de motor. asa mi-au spus si mie cand am schimbat motorul si eu am pus acelasi motor. " Prietene daca nu e acelasi cod poti sa te apuci sa o demontezi" asta a fost ultima replica

Editat de ionut_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare, a anulat cineva senzorul de inclinare(TOS) la un k1/k3?

vreau sa stiu daca trebuie pus vre-un condensator sau pur si simplu doar tai firele si le leg intre ele (sincer sa fiu nici nu am apucat sa ma uit sa vad daca are 3 fire sau 2 (eu tind sa cred ca are doar 2)

 

il poti desface, are 4 suruburi, si blochezi mecanismul din el. in "senzor" e o bila care culiseaza pe un suport din plastic, care in momentul in care motocicleta e inclinata peste un anumit unghi inchide un circuit si opreste motorul. posi sa il blochezi si cu banda izoler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt parereri si m-am hotarat la cea de-a 2-a varianta... este si un pic dif de restul si este si 90% colorit original :) (asta ca sa ma impac si pe mine ca nu e inca una intr-o multime si pe posibilul viitor cumparator ca de ce nu e stoc) si inca o treaba... daca pe cineva dintre voi intereseaza un Ford Mondeo 2008 dati-mi de stire :). Uitati si anuntul aici. Masina este impecabila din toate punctele de vedere (estetic si motor) Nu are nici o problema ascunsa si este o masina destul de rara pe la noi pe aici.

 

http://www.autovit.ro/ford-mondeo-C23227653.html

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati Domni,

 

De ieri sunt fericitul posesor al unui K8 de 750.

A fost motorul care m-a tinut treaz noaptea cand a iesit in 2008 si in sfarsit am pus mana pe el.

In schimb trebuie sa mai muncesc putin la el, as avea nevoie de cateva piese.

 

-suport aluminiu cluster bord (asa cum e indicat in poza) practic asta tine toata fata, inclusiv carena.

-informativ ma intereseaza carena fata

 

 

De asemenea, motocicleta este alb-albastra, de unde as putea face rost de codurile de culoare pt ambele nuante?

 

Va multumesc anticipat pentru sprijin.

post-29273-0-24926700-1331223840_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati Domni,

 

De ieri sunt fericitul posesor al unui K8 de 750.

A fost motorul care m-a tinut treaz noaptea cand a iesit in 2008 si in sfarsit am pus mana pe el.

In schimb trebuie sa mai muncesc putin la el, as avea nevoie de cateva piese.

 

-suport aluminiu cluster bord (asa cum e indicat in poza) practic asta tine toata fata, inclusiv carena.

-informativ ma intereseaza carena fata

 

 

De asemenea, motocicleta este alb-albastra, de unde as putea face rost de codurile de culoare pt ambele nuante?

 

Va multumesc anticipat pentru sprijin.

codul pentru alb este YBD(SPLASH WHITE) ,albastru este YKY (PEARL VIGOR BLUE) acum nu stiu cine iti va face vopseaua ,iti recomand o reprezentanta palinal.

Editat de hannspree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa imi spuneti si mie pe unde pot sa dau drumul la lichidul de racire din motor? Gsxr 750 K1

In afara de radiator si vasul de expansiune, mai este ceva buson care sa permita curgerea lichidului din blocul motor?

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati Domni,

 

De ieri sunt fericitul posesor al unui K8 de 750.

A fost motorul care m-a tinut treaz noaptea cand a iesit in 2008 si in sfarsit am pus mana pe el.

In schimb trebuie sa mai muncesc putin la el, as avea nevoie de cateva piese.

 

-suport aluminiu cluster bord (asa cum e indicat in poza) practic asta tine toata fata, inclusiv carena.

-informativ ma intereseaza carena fata

 

 

De asemenea, motocicleta este alb-albastra, de unde as putea face rost de codurile de culoare pt ambele nuante?

 

Va multumesc anticipat pentru sprijin.

salut pretenas .. daca vrei sa umbli cu lipituri adica sa repari "cardul" de bord vezi ca se poate repara de nu se vede nimic la un adevarat meserias care sudeaza in argon cu electrozi speciali facand cateva probe sa vada ce material foloseste nu cu sarma de aluminiu folosita la cablaje.(este un nene la mine in aras super priceput.. te face din aluminiu..si este super decent la preturi.. ce ai tu acolo nu cred ca depaseste 100 lei poate 30-50 habar nu am) Aceias problema am avut eu cand am luat motociceta si am dat pe cadru de bord 160 de euro pentru ca nu aveam bucata lipsa.. daca te poate ajuta cu ceva.. am eu cadrul vechi care este complet pe partea dreapta care tu o ai rupta.. daca ai bucata lipsa si ai unde sa-l sudezi(nu la toti ametiti betivi) sau ceva de genul ma ofer sa ti-l pun la posta gratis .. il tin exact pentru cineva care are nevoie.. sa ma ajute si pe mine Dumnezeu in viata sti tu ... legea compensatiei.. blah blah blah :peace: eu in locul tau il sudam decat sa dau 160 si ceva de euro.. dai un semnal daca vrei sa ti-l pun la posta daca ai bucata lipsa din el!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...