MRL Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 motocicleta cu poza aia lucioasa de pe b1k3sh0p mai e valabila ?)) asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 alta Cristi mai HOT!!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 asta? nop.asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 am si eu o intrebare, a anulat cineva senzorul de inclinare(TOS) la un k1/k3? vreau sa stiu daca trebuie pus vre-un condensator sau pur si simplu doar tai firele si le leg intre ele (sincer sa fiu nici nu am apucat sa ma uit sa vad daca are 3 fire sau 2 (eu tind sa cred ca are doar 2) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) am si eu o intrebare, a anulat cineva senzorul de inclinare(TOS) la un k1/k3? vreau sa stiu daca trebuie pus vre-un condensator sau pur si simplu doar tai firele si le leg intre ele (sincer sa fiu nici nu am apucat sa ma uit sa vad daca are 3 fire sau 2 (eu tind sa cred ca are doar 2) are 3 fire ,dar de ce vrei sa il anulezi? nu poti taia doar firele ,nu va merge . Editat Martie 8, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) De o luna ma gandesc sa schimb motorul K3-ului(600) cu unul de K4-k5 care are 5cai in plus.Stiu ca motoarele sunt identice,diferenta o face doar supapele din titan de la 04-05 Intrebarea e,prinderile motorului sunt identice? nu as vrea sa cumpar un motor si sa nu il pot monta pe cadrul motoretei La rar pot sa am probleme cu modificarea in cartea de identitate? nu poti ca nu are acelasi cod de motor. asa mi-au spus si mie cand am schimbat motorul si eu am pus acelasi motor. " Prietene daca nu e acelasi cod poti sa te apuci sa o demontezi" asta a fost ultima replica Editat Martie 8, 2012 de ionut_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 am si eu o intrebare, a anulat cineva senzorul de inclinare(TOS) la un k1/k3? vreau sa stiu daca trebuie pus vre-un condensator sau pur si simplu doar tai firele si le leg intre ele (sincer sa fiu nici nu am apucat sa ma uit sa vad daca are 3 fire sau 2 (eu tind sa cred ca are doar 2) il poti desface, are 4 suruburi, si blochezi mecanismul din el. in "senzor" e o bila care culiseaza pe un suport din plastic, care in momentul in care motocicleta e inclinata peste un anumit unghi inchide un circuit si opreste motorul. posi sa il blochezi si cu banda izoler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) Va multumesc pt parereri si m-am hotarat la cea de-a 2-a varianta... este si un pic dif de restul si este si 90% colorit original (asta ca sa ma impac si pe mine ca nu e inca una intr-o multime si pe posibilul viitor cumparator ca de ce nu e stoc) si inca o treaba... daca pe cineva dintre voi intereseaza un Ford Mondeo 2008 dati-mi de stire . Uitati si anuntul aici. Masina este impecabila din toate punctele de vedere (estetic si motor) Nu are nici o problema ascunsa si este o masina destul de rara pe la noi pe aici. http://www.autovit.ro/ford-mondeo-C23227653.html Editat Martie 8, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Sau poti pune niste mastic siliconic,iar bila ramane fixa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Stimati Domni, De ieri sunt fericitul posesor al unui K8 de 750. A fost motorul care m-a tinut treaz noaptea cand a iesit in 2008 si in sfarsit am pus mana pe el. In schimb trebuie sa mai muncesc putin la el, as avea nevoie de cateva piese. -suport aluminiu cluster bord (asa cum e indicat in poza) practic asta tine toata fata, inclusiv carena. -informativ ma intereseaza carena fata De asemenea, motocicleta este alb-albastra, de unde as putea face rost de codurile de culoare pt ambele nuante? Va multumesc anticipat pentru sprijin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) Stimati Domni, De ieri sunt fericitul posesor al unui K8 de 750. A fost motorul care m-a tinut treaz noaptea cand a iesit in 2008 si in sfarsit am pus mana pe el. In schimb trebuie sa mai muncesc putin la el, as avea nevoie de cateva piese. -suport aluminiu cluster bord (asa cum e indicat in poza) practic asta tine toata fata, inclusiv carena. -informativ ma intereseaza carena fata De asemenea, motocicleta este alb-albastra, de unde as putea face rost de codurile de culoare pt ambele nuante? Va multumesc anticipat pentru sprijin. codul pentru alb este YBD(SPLASH WHITE) ,albastru este YKY (PEARL VIGOR BLUE) acum nu stiu cine iti va face vopseaua ,iti recomand o reprezentanta palinal. Editat Martie 8, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Va rog sa imi spuneti si mie pe unde pot sa dau drumul la lichidul de racire din motor? Gsxr 750 K1 In afara de radiator si vasul de expansiune, mai este ceva buson care sa permita curgerea lichidului din blocul motor? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Stanga motorului,furtunul cel mai jos la pompa de apa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Stanga motorului,furtunul cel mai jos la pompa de apa! Ok, multumesc. Ma gandeam ca poate este ceva surub special care permite scurgerea lichidului din motor (gen buson ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Suzuki tau nu are asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/350283952046?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_2211wt_1270 astia va fac ce culori vreti voi..binenteles vb de culorile de fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 (editat) Stimati Domni, De ieri sunt fericitul posesor al unui K8 de 750. A fost motorul care m-a tinut treaz noaptea cand a iesit in 2008 si in sfarsit am pus mana pe el. In schimb trebuie sa mai muncesc putin la el, as avea nevoie de cateva piese. -suport aluminiu cluster bord (asa cum e indicat in poza) practic asta tine toata fata, inclusiv carena. -informativ ma intereseaza carena fata De asemenea, motocicleta este alb-albastra, de unde as putea face rost de codurile de culoare pt ambele nuante? Va multumesc anticipat pentru sprijin. salut pretenas .. daca vrei sa umbli cu lipituri adica sa repari "cardul" de bord vezi ca se poate repara de nu se vede nimic la un adevarat meserias care sudeaza in argon cu electrozi speciali facand cateva probe sa vada ce material foloseste nu cu sarma de aluminiu folosita la cablaje.(este un nene la mine in aras super priceput.. te face din aluminiu..si este super decent la preturi.. ce ai tu acolo nu cred ca depaseste 100 lei poate 30-50 habar nu am) Aceias problema am avut eu cand am luat motociceta si am dat pe cadru de bord 160 de euro pentru ca nu aveam bucata lipsa.. daca te poate ajuta cu ceva.. am eu cadrul vechi care este complet pe partea dreapta care tu o ai rupta.. daca ai bucata lipsa si ai unde sa-l sudezi(nu la toti ametiti betivi) sau ceva de genul ma ofer sa ti-l pun la posta gratis .. il tin exact pentru cineva care are nevoie.. sa ma ajute si pe mine Dumnezeu in viata sti tu ... legea compensatiei.. blah blah blah eu in locul tau il sudam decat sa dau 160 si ceva de euro.. dai un semnal daca vrei sa ti-l pun la posta daca ai bucata lipsa din el!! Editat Martie 9, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) salutare, ma tot bate un gand sa ma intorc un pic pe vitezane sezonul ce se arata asa ca intreb toti detinatorii de gixere k1,k2,k3 de 600 : -care sunt principalele bube ale acestui model? -cum e intretinerea? -cum se preteaza la consum? numai bine si hai cu primavara ! Editat Martie 10, 2012 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 salutare, ma tot bate un gand sa ma intorc un pic pe vitezane sezonul ce se arata asa ca intreb toti detinatorii de gixere k1,k2,k3 de 600 : -care sunt principalele bube ale acestui model? -cum e intretinerea? -cum se preteaza la consum? numai bine si hai cu primavara ! -nu are bube<dar asta nu inseamna ca o iei cu ochii inchisi> -intretinera e la fel ca la celelalte<revizie la 5000km> -consumul variaza f mult de stilul de mers. pleaca de la 4.5L/100km si cred ca se poate oprii si la 8si ceva in regim de autostrada in mare viteza<mie in bucuresti in plin trafic ziua imi ia numai 6.5> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) nu ai de ce sa te temi daca-ti cumperi unu` in mintile lui si intretinut,daca ai ceva ani petrecuti pe motocicleta te sfatuiesc sa alegi un 750,diferenta este sesizabila,daca faci o comparatie cu cel de 600 si mers in acelasi regim o sa iesi mai ieftin cu benzina(nu cred ca asta e problema cand alegi un SS) numai bine Doamne ajuta Editat Martie 10, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) ma acomodez imediat,fie ea de 600,750 sau chiar miar,nu asta e problema. ma intereseaza 600'le pentru ca nu am nevoie de mai mult. am vrut doar sa nu ma arunc in cumpararea unui exemplar fara a sti despre ce e vorba. daca mai doreste cineva sa'mi impartasesca informatii/sfaturi,il rog sa o faca prin PM,ca sa nu va poluez topicul dedicat acestui tip de motociclete. o zi cat mai buna la toti ! Editat Martie 10, 2012 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) Si eu as recomanda un 750, pe langa faptul ca ai mai multa putere ai si alte suspensii, are furca USD, fata de 600 care are furca normala, bascula e ranforsata, ai cuplu mai mare fata de 600, greutatea e aproape aceeasi. Daca te hotarasti sa iei un 750 iti recomand modelul din 2002 sau 2003, e putin imbunatatit. De exemplu la modelul din 2000-2001 STP-ul actioneaza cel de al doilea rand de clapete de aer prin cabluri iar la modelele urmatoare STP-ul e e pozitionat direct pe blocul de injectoare si actioneaza direct clapetele. Iti spun asta pentru ca STP-ul se mai blocheaza din cauza cablurilor, motorul meu e din 2001 si mai patesc uneori asta. Ca model sunt ok ambele si 600 si 750, sunt fiabile si destul de robuste, in plus fata de alte marci vin din fabrica cu telescop antivoblaj iar suspensiile pe care sunt pe 750 si 1000 alti producatori au inceput sa le foloseasca mai tarziu. Indiferent ce model iti iei e bine sa verifici discul de frana din partea drepta fata, poate avea joc. Asta e o problema a modelului, eu mi-am schimbat discurile pe fata si am mai intalnit cateva persoane cu aceeasi problema. Ca sa nu ai surprize la cumparare poti sa iti dai seama de anul de fabricatie si dupa schema de culori a motocicletei si dupa culoarea galeriei de evacuare, modelul din 2000 si 2001 are galeria de culoare neagra iar modelul din 2002 si 2003 are evacuarea cromata. Daca mai ai nevoie de informatii poti sa imi trimiti PM. Initial si eu am vrut sa imi cumpar un 600 dar imi pare bine ca am luat un 750, e diferenta mare intre ele. Editat Martie 10, 2012 de Alex_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 salut pretenas .. daca vrei sa umbli cu lipituri adica sa repari "cardul" de bord vezi ca se poate repara de nu se vede nimic la un adevarat meserias care sudeaza in argon cu electrozi speciali facand cateva probe sa vada ce material foloseste nu cu sarma de aluminiu folosita la cablaje.(este un nene la mine in aras super priceput.. te face din aluminiu..si este super decent la preturi.. ce ai tu acolo nu cred ca depaseste 100 lei poate 30-50 habar nu am) Aceias problema am avut eu cand am luat motociceta si am dat pe cadru de bord 160 de euro pentru ca nu aveam bucata lipsa.. daca te poate ajuta cu ceva.. am eu cadrul vechi care este complet pe partea dreapta care tu o ai rupta.. daca ai bucata lipsa si ai unde sa-l sudezi(nu la toti ametiti betivi) sau ceva de genul ma ofer sa ti-l pun la posta gratis .. il tin exact pentru cineva care are nevoie.. sa ma ajute si pe mine Dumnezeu in viata sti tu ... legea compensatiei.. blah blah blah eu in locul tau il sudam decat sa dau 160 si ceva de euro.. dai un semnal daca vrei sa ti-l pun la posta daca ai bucata lipsa din el!! Te salut, multumesc pentru sprijin . Am gasit unul nou nout pe eBay cu 100 de euro, original, am zis ca il fac calumea, nu cu lipituri, oricum nu aveam bucata lipsa din el, a pus idiotul de fost proprietar o tija de rahat... Oricum, inca o data multumesc pentru sprijin, o sa pun poze dupa ce e gata motorul. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 sa pastrezi si tu cadrul ala vechi ca este bine de stiut.. poate are cineva nevoie de el sa nu-l aruci la gunoi.. daca vrei sal aruci il iau eu sa am unu de rezerva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 nou posesor de k5-1000 , o sa revin cu poze ,stay tuned! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.