cmd Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) nu ai de ce sa te temi daca-ti cumperi unu` in mintile lui si intretinut,daca ai ceva ani petrecuti pe motocicleta te sfatuiesc sa alegi un 750,diferenta este sesizabila,daca faci o comparatie cu cel de 600 si mers in acelasi regim o sa iesi mai ieftin cu benzina(nu cred ca asta e problema cand alegi un SS) numai bine Doamne ajuta Editat Martie 10, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) ma acomodez imediat,fie ea de 600,750 sau chiar miar,nu asta e problema. ma intereseaza 600'le pentru ca nu am nevoie de mai mult. am vrut doar sa nu ma arunc in cumpararea unui exemplar fara a sti despre ce e vorba. daca mai doreste cineva sa'mi impartasesca informatii/sfaturi,il rog sa o faca prin PM,ca sa nu va poluez topicul dedicat acestui tip de motociclete. o zi cat mai buna la toti ! Editat Martie 10, 2012 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) Si eu as recomanda un 750, pe langa faptul ca ai mai multa putere ai si alte suspensii, are furca USD, fata de 600 care are furca normala, bascula e ranforsata, ai cuplu mai mare fata de 600, greutatea e aproape aceeasi. Daca te hotarasti sa iei un 750 iti recomand modelul din 2002 sau 2003, e putin imbunatatit. De exemplu la modelul din 2000-2001 STP-ul actioneaza cel de al doilea rand de clapete de aer prin cabluri iar la modelele urmatoare STP-ul e e pozitionat direct pe blocul de injectoare si actioneaza direct clapetele. Iti spun asta pentru ca STP-ul se mai blocheaza din cauza cablurilor, motorul meu e din 2001 si mai patesc uneori asta. Ca model sunt ok ambele si 600 si 750, sunt fiabile si destul de robuste, in plus fata de alte marci vin din fabrica cu telescop antivoblaj iar suspensiile pe care sunt pe 750 si 1000 alti producatori au inceput sa le foloseasca mai tarziu. Indiferent ce model iti iei e bine sa verifici discul de frana din partea drepta fata, poate avea joc. Asta e o problema a modelului, eu mi-am schimbat discurile pe fata si am mai intalnit cateva persoane cu aceeasi problema. Ca sa nu ai surprize la cumparare poti sa iti dai seama de anul de fabricatie si dupa schema de culori a motocicletei si dupa culoarea galeriei de evacuare, modelul din 2000 si 2001 are galeria de culoare neagra iar modelul din 2002 si 2003 are evacuarea cromata. Daca mai ai nevoie de informatii poti sa imi trimiti PM. Initial si eu am vrut sa imi cumpar un 600 dar imi pare bine ca am luat un 750, e diferenta mare intre ele. Editat Martie 10, 2012 de Alex_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 salut pretenas .. daca vrei sa umbli cu lipituri adica sa repari "cardul" de bord vezi ca se poate repara de nu se vede nimic la un adevarat meserias care sudeaza in argon cu electrozi speciali facand cateva probe sa vada ce material foloseste nu cu sarma de aluminiu folosita la cablaje.(este un nene la mine in aras super priceput.. te face din aluminiu..si este super decent la preturi.. ce ai tu acolo nu cred ca depaseste 100 lei poate 30-50 habar nu am) Aceias problema am avut eu cand am luat motociceta si am dat pe cadru de bord 160 de euro pentru ca nu aveam bucata lipsa.. daca te poate ajuta cu ceva.. am eu cadrul vechi care este complet pe partea dreapta care tu o ai rupta.. daca ai bucata lipsa si ai unde sa-l sudezi(nu la toti ametiti betivi) sau ceva de genul ma ofer sa ti-l pun la posta gratis .. il tin exact pentru cineva care are nevoie.. sa ma ajute si pe mine Dumnezeu in viata sti tu ... legea compensatiei.. blah blah blah eu in locul tau il sudam decat sa dau 160 si ceva de euro.. dai un semnal daca vrei sa ti-l pun la posta daca ai bucata lipsa din el!! Te salut, multumesc pentru sprijin . Am gasit unul nou nout pe eBay cu 100 de euro, original, am zis ca il fac calumea, nu cu lipituri, oricum nu aveam bucata lipsa din el, a pus idiotul de fost proprietar o tija de rahat... Oricum, inca o data multumesc pentru sprijin, o sa pun poze dupa ce e gata motorul. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 sa pastrezi si tu cadrul ala vechi ca este bine de stiut.. poate are cineva nevoie de el sa nu-l aruci la gunoi.. daca vrei sal aruci il iau eu sa am unu de rezerva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 nou posesor de k5-1000 , o sa revin cu poze ,stay tuned! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 nou posesor de k5-1000 , o sa revin cu poze ,stay tuned! bineee maaaaa!!! sa o porti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Felicitari prietene! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 nou posesor de k5-1000 , o sa revin cu poze ,stay tuned! deci pana la urma te-ai decis ...baga niste foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) @cmd Felicitari! O intrebare, ce marime trebuie sa fie husa pentru un SRAD 600 din 99? Editat Martie 12, 2012 de Theo32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 cumparata de noua din reprezentanta in 2005,toba montata la suzuki,acum are 10600km,tot ce este pe ea + cele stock,cauciucurile sunt noi montatate pt ITP(dar intentionez sa le schimb cu niste power pure ale unui prieten),dupa aceea motocicleta nu a mai fost folosita in 2011 din motive familiale de aceea a si renuntat la ea cat si la motociclism ,( cand am fost sa aduc motocicleta acasa am mai primit o geaca dainese,o casca shoei,o pereche de ghetute noi noute marima 39 au fost cumparata din greseala el purtand 40 toate foarte frumoase si intretinute,i-am spus ca am echipament full dar a zis ca sa le dau si eu ca nu o sa le mai foloseasca,am fost surprins!!!),era plina de praf cand a intrat in curte,am mai mesterit eu azi putin am curatat lantul ,am degresat/sters jantele ..sters praful etc... ii trebuie neaparat o spalare profesionala sa se duca tot praful,vreau sa-i fac SAG`ul,sa-i reglez injectia,aerisita frana,ulei filtre + ce-i face TNG la cdi ecu(nu ma pricep eu cum se numeste operatiunea...)adica o revizie asa k pt 10000km multumesc Geogica ,multumesc baieti sper sa va placa ,pozele sunt facute cu telefonul numai bine Doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 cumparata de noua din reprezentanta in 2005,toba montata la suzuki,acum are 10600km,tot ce este pe ea + cele stock,cauciucurile sunt noi montatate pt ITP(dar intentionez sa le schimb cu niste power pure ale unui prieten),dupa aceea motocicleta nu a mai fost folosita in 2011 din motive familiale de aceea a si renuntat la ea cat si la motociclism ,( cand am fost sa aduc motocicleta acasa am mai primit o geaca dainese,o casca shoei,o pereche de ghetute noi noute marima 39 au fost cumparata din greseala el purtand 40 toate foarte frumoase si intretinute,i-am spus ca am echipament full dar a zis ca sa le dau si eu ca nu o sa le mai foloseasca,am fost surprins!!!),era plina de praf cand a intrat in curte,am mai mesterit eu azi putin am curatat lantul ,am degresat/sters jantele ..sters praful etc... ii trebuie neaparat o spalare profesionala sa se duca tot praful,vreau sa-i fac SAG`ul,sa-i reglez injectia,aerisita frana,ulei filtre + ce-i face TNG la cdi ecu(nu ma pricep eu cum se numeste operatiunea...)adica o revizie asa k pt 10000km multumesc Geogica ,multumesc baieti sper sa va placa ,pozele sunt facute cu telefonul numai bine Doamne ajuta Superba,bujuterie ce sa mai... Nu uita de bratari la cadru. Sa ai grija de ea si ea de tine felicitari si pt rabdare "Good things come to those who wait" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus2q Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Salut all! o intrebare am si eu la voi,cei care va pricepeti ...: ce cantite de ulei de furca intra in fiecare JAMBA,ca sa-si faca bine treaba furca?! mentionez ca am un gsx-r 600 2002 ! si ca chestie: tipul asta de ulei Motorex Racing Fork Oil 10W e alegerea buna(defapt asta l-am cumparat deja)? Multumesc celor ce-mi vor da un sfat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 cumparata de noua din reprezentanta in 2005,toba montata la suzuki,acum are 10600km,tot ce este pe ea + cele stock,cauciucurile sunt noi montatate pt ITP(dar intentionez sa le schimb cu niste power pure ale unui prieten),dupa aceea motocicleta nu a mai fost folosita in 2011 din motive familiale de aceea a si renuntat la ea cat si la motociclism ,( cand am fost sa aduc motocicleta acasa am mai primit o geaca dainese,o casca shoei,o pereche de ghetute noi noute marima 39 au fost cumparata din greseala el purtand 40 toate foarte frumoase si intretinute,i-am spus ca am echipament full dar a zis ca sa le dau si eu ca nu o sa le mai foloseasca,am fost surprins!!!),era plina de praf cand a intrat in curte,am mai mesterit eu azi putin am curatat lantul ,am degresat/sters jantele ..sters praful etc... ii trebuie neaparat o spalare profesionala sa se duca tot praful,vreau sa-i fac SAG`ul,sa-i reglez injectia,aerisita frana,ulei filtre + ce-i face TNG la cdi ecu(nu ma pricep eu cum se numeste operatiunea...)adica o revizie asa k pt 10000km multumesc Geogica ,multumesc baieti sper sa va placa ,pozele sunt facute cu telefonul numai bine Doamne ajuta felicitari sa fie intr-un ceas bun si fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus2q Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 cumparata de noua din reprezentanta in 2005,toba montata la suzuki,acum are 10600km,tot ce este pe ea + cele stock,cauciucurile sunt noi montatate pt ITP(dar intentionez sa le schimb cu niste power pure ale unui prieten),dupa aceea motocicleta nu a mai fost folosita in 2011 din motive familiale de aceea a si renuntat la ea cat si la motociclism ,( cand am fost sa aduc motocicleta acasa am mai primit o geaca dainese,o casca shoei,o pereche de ghetute noi noute marima 39 au fost cumparata din greseala el purtand 40 toate foarte frumoase si intretinute,i-am spus ca am echipament full dar a zis ca sa le dau si eu ca nu o sa le mai foloseasca,am fost surprins!!!),era plina de praf cand a intrat in curte,am mai mesterit eu azi putin am curatat lantul ,am degresat/sters jantele ..sters praful etc... ii trebuie neaparat o spalare profesionala sa se duca tot praful,vreau sa-i fac SAG`ul,sa-i reglez injectia,aerisita frana,ulei filtre + ce-i face TNG la cdi ecu(nu ma pricep eu cum se numeste operatiunea...)adica o revizie asa k pt 10000km multumesc Geogica ,multumesc baieti sper sa va placa ,pozele sunt facute cu telefonul numai bine Doamne ajuta Sa o stapanesti sanatos cmd! frumoasa mobra ...asfalt uscat si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) multumesc baieti,o sa revin cu poze mai bune dupa ce o sa o spal,am mers astazi 2 km cu ea pe aici pe strazi ca nu am asigurare,prima impresie : foarte multa putere,am mai mers cu un r1`2006 dar era puturos rau de tot,nu stiu unde poti merge cu asa ceva pe strada,handling foarte bun,mult imbunatatita ciclistica fata de ce am avut inainte 600 si 750 din acelasi an pot spune chiar ca nu se compara,trageai de alea sa le apleci ca de caine mort,sper sa ma impresioneze si mai mult pe curbe,stay tuned! Editat Martie 12, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) cumparata de noua din reprezentanta in 2005 Felicitari! S-o stapanesti sanatos! Editat Martie 12, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 f frumos si in stare f buna ,felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Oameni buni, salivez si eu dupa un gixer Am o mare intrebare: in afara de an, ce diferente sunt intre Gsxr 600 k1, respectiv k2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Oameni buni, salivez si eu dupa un gixer Am o mare intrebare: in afara de an, ce diferente sunt intre Gsxr 600 k1, respectiv k2 ? Nici una,k3 are doar un capac redesenat si o alta pompa de frana,galerie de evacuare cromata,rampa de injectie modificata,deci....identic si asta CMD...cat a costat halatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 43 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus2q Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Salut all! o intrebare am si eu la voi,cei care va pricepeti ...: ce cantite de ulei de furca(normala) intra in fiecare JAMBA,ca sa-si faca bine treaba furca?! mentionez ca am un gsx-r 600 2002 ! si ca chestie: tipul asta de ulei Motorex Racing Fork Oil 10W e alegerea buna(defapt asta l-am cumparat deja)? Multumesc celor ce-mi vor da un sfat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 sa pastrezi si tu cadrul ala vechi ca este bine de stiut.. poate are cineva nevoie de el sa nu-l aruci la gunoi.. daca vrei sal aruci il iau eu sa am unu de rezerva.. O pastrez sigur, daca va fi nevoie va fi disponibila. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Salut all! o intrebare am si eu la voi,cei care va pricepeti ...: ce cantite de ulei de furca(normala) intra in fiecare JAMBA,ca sa-si faca bine treaba furca?! mentionez ca am un gsx-r 600 2002 ! si ca chestie: tipul asta de ulei Motorex Racing Fork Oil 10W e alegerea buna(defapt asta l-am cumparat deja)? Multumesc celor ce-mi vor da un sfat!!! cauta in manualul de reparatie, mai multe detalii nu iti pot da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 43 ...de sute.Sa o plimbi sanatos si sa te bucuri de ea As vrea sa schimb si eu k3-ul pe unul mai nou,dar cum suntem la un pas de recesiune tehnica,nu imi mai permit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.