Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Stiti daca sunt compatibile urmatoarele piese; amortizorul spate,CDI,amortizor voblaj de K4 600 la K3 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Baieti am gasit un srad din 2000 la un pret ok, arata f bine in poze, are placute de frana si mai multe chestii schimbate, singura hiba ar fi ca uneori nu functioneaza butonul de neutral si atunci cand pui cricul moare motorul.chestia asta poate fi o mufa care nu e prinsa bine sau senzorul futut dar din ce am vazut pe net nu ar fi mare bai sa se rezolve plus ca nu m ar deranja asa mult pentru moment. Sambata merg sa il vad si daca ati mai auzit ceva de problema asta orice feedback e bine venit. Multumesc si sper ca luni sau marti sa mi va altur si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 intreaba-l pe TNG,el stie mult mai mult decat noi ce capacitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 intreaba-l pe TNG,el stie mult mai mult decat noi ce capacitate? Suzuki gsxr 600 srad, an 2000, filtre + uleiuri schimbate in vara, placute de frana ceramice care au doar 600 de km, carene si vopsea originala si mi a mai zis el ceva la telefon dar am utiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 E mult mai important sa aiba caucioacele ok decat schimbul de ulei facut Trimite un pm lui Tng sau indraneste maine sa il suni la o ora de bun simt...cauta si un 750,ala e mult mai turbat decat 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Baieti am gasit un srad din 2000 la un pret ok, arata f bine in poze, are placute de frana si mai multe chestii schimbate, singura hiba ar fi ca uneori nu functioneaza butonul de neutral si atunci cand pui cricul moare motorul.chestia asta poate fi o mufa care nu e prinsa bine sau senzorul futut dar din ce am vazut pe net nu ar fi mare bai sa se rezolve plus ca nu m ar deranja asa mult pentru moment. Sambata merg sa il vad si daca ati mai auzit ceva de problema asta orice feedback e bine venit. Multumesc si sper ca luni sau marti sa mi va altur si eu Incearca sa demontezi senzorul de neutru si sa-l cureti putin cu alcool sau benzina. Daca nu merge trebuie inlocuit,dar pana atunci sa poti merge cu ea trebuie sa faci un strap in mufa senzorului partea cu instalatia...ti-am pus poza. ATENTIE!!! Daca faci asta o sa poti pleca si cu cricul lasat.deci sa fii atent mereu la lucrul asta pana rezolvi problema. Atasat ,mai ai si schema sistemului sa intelegi cum functioneaza. Cu respect TNG! PS la fel de bine poti pune strap si in mufa intrerupatorului de la cric Editat Februarie 15, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 biancocelleste, pariu ca nu e original carenajul ala(cel putin frontal-lateral).. dar asta nu inseamna ca nu arata FOARTE BINE pentru o motoreta de 12 ani! Sper sa fie ok, si putina atentie nu strica. Eu sper ca ii dai si lateralele jos inainte sa o cumperi just to be sure. Oricum, arata intr'un mare fel pt un srad..am vazut niste cazaturi pe bikeshop de te inchinai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Baieti am gasit un srad din 2000 la un pret ok, arata f bine in poze, are placute de frana si mai multe chestii schimbate, singura hiba ar fi ca uneori nu functioneaza butonul de neutral si atunci cand pui cricul moare motorul.chestia asta poate fi o mufa care nu e prinsa bine sau senzorul futut dar din ce am vazut pe net nu ar fi mare bai sa se rezolve plus ca nu m ar deranja asa mult pentru moment. Sambata merg sa il vad si daca ati mai auzit ceva de problema asta orice feedback e bine venit. Multumesc si sper ca luni sau marti sa mi va altur si eu Sa inteleg ca esti pe cale sa-ti achizitonezi suzuki dulap, una dintre cele mai urate motociclete posibil Bossule, frumossule, fii atent: Nu o lua pana nu-i faci test de compresie. Tocmai segmentez un motor de SRAD 750 , cu foarte putini km pe bord se pare. In rest e bine, cauciucuri bune, placute bune, ulei schimbat.... compresie 8 Nu te grabi si nu te bucura la bani putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Sa inteleg ca esti pe cale sa-ti achizitonezi suzuki dulap, una dintre cele mai urate motociclete posibil Bossule, frumossule, fii atent: Nu o lua pana nu-i faci test de compresie. Tocmai segmentez un motor de SRAD 750 , cu foarte putini km pe bord se pare. In rest e bine, cauciucuri bune, placute bune, ulei schimbat.... compresie 8 Nu te grabi si nu te bucura la bani putini. Tocmai de aceea o vad sambata si daca consider ca e ok ( atat cat ma pricep ) vin si la mataluta pentru o inspectie. Nu ma zgarcesc ca apoi sa plang biancocelleste, pariu ca nu e original carenajul ala(cel putin frontal-lateral).. dar asta nu inseamna ca nu arata FOARTE BINE pentru o motoreta de 12 ani! Sper sa fie ok, si putina atentie nu strica. Eu sper ca ii dai si lateralele jos inainte sa o cumperi just to be sure. Oricum, arata intr'un mare fel pt un srad..am vazut niste cazaturi pe bikeshop de te inchinai... Acum na, la banii astia e cam cea mai buna motoreta pe care am vazut-o pe toate siteurile posibile Incearca sa demontezi senzorul de neutru si sa-l cureti putin cu alcool sau benzina. Daca nu merge trebuie inlocuit,dar pana atunci sa poti merge cu ea trebuie sa faci un strap in mufa senzorului partea cu instalatia...ti-am pus poza. ATENTIE!!! Daca faci asta o sa poti pleca si cu cricul lasat.deci sa fii atent mereu la lucrul asta pana rezolvi problema. Atasat ,mai ai si schema sistemului sa intelegi cum functioneaza. Cu respect TNG! PS la fel de bine poti pune strap si in mufa intrerupatorului de la cric Multumesc, stima! Oricum, pentru moment daca imi face figuri nu ma deranjeaza sa o pornesc din a 1 a cu ambreiajul actionat M am linsitit sa vad ca exista solutii, nu prea am gasit multe topicuri pe net despre problema asta E mult mai important sa aiba caucioacele ok decat schimbul de ulei facut Trimite un pm lui Tng sau indraneste maine sa il suni la o ora de bun simt...cauta si un 750,ala e mult mai turbat decat 600 Tu ai ce ai cu gumele ) Omu mi-a zis ca sunt 85% vezi doamne. Daca aveam smartphone le faceam poza si ti le trimiteam sa iti dai cu parerea ) Oricum isi va da si nenea cezar cu parerea overall Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Tocmai de aceea o vad sambata si daca consider ca e ok ( atat cat ma pricep ) vin si la mataluta pentru o inspectie. Nu ma zgarcesc ca apoi sa plang Eu doar iti sharuiam din experienta cu motocicletele mai vechi. Poti sa o verifici oriunde atat timp cat o verifici si, dupa mintea mea, cu test de compresie neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Mai cauta si tu, doar n-o sa primesti tot timpul de-a moaca Pirelli sigur da update de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) GSXR-istilor cu exprienta. Are cineva chef maine de o bere pe la 12 asa ? :-" Punct de intalnire avionul de la Colentina UPD: Invitatia e valabila pentru o singura persoana ) Am uitat sa zic, eu dau berea! Editat Februarie 15, 2013 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 care este treaba cu acele furtune care se conecteaza la acele clapete(cred) si ce ar trenui sa treaca prin ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 care este treaba cu acele furtune care se conecteaza la acele clapete(cred) si ce ar trenui sa treaca prin ele? Se leaga la airbox si sunt pentru o presurizare a camerei de nivel cand spune CDI, care trimite tensiune pe acele doua electrovalve, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Nici nu realizam noi cat de mult inseamna sa-ti spuna un "anonim" filantrop exact ce vrei sa sti !! Multumim omule ca existi !!!!! Azi am bagat vre-o 50 km de oras.. a fost superb !!!!!!!!!!! Deabea astept sa vina vara !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Se leaga la airbox si sunt pentru o presurizare a camerei de nivel cand spune CDI, care trimite tensiune pe acele doua electrovalve, Multumesc.mare om Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 GSXR-istilor cu exprienta. Are cineva chef maine de o bere pe la 12 asa ? :-" Punct de intalnire avionul de la Colentina UPD: Invitatia e valabila pentru o singura persoana ) Am uitat sa zic, eu dau berea! Ce zgarciog esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Ce zgarciog esti Nu's zgarciog ma, sunt amarat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Nu's zgarciog ma, sunt amarat ) Pai...dai de beut sau nu? unui singut om,tie sau unui prieten imaginar? Si eu sunt amarat,ma gandesc sa imi comand un canon sx50 da zgarcenia ma loveste peste mana cand vreau sa comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Nici nu realizam noi cat de mult inseamna sa-ti spuna un "anonim" filantrop exact ce vrei sa sti !! Multumim omule ca existi !!!!! Si eu va multumesc voua pentru aprecieri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Si eu va multumesc voua pentru aprecieri! ideea ca mai sunt persoane la fel de iscusite ca si tine dar mai putin dispuse sa ajute/impartaseasca o informatie neconditionat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 @bianco, ce'ai facut cu mobra? ai vazut'o/cumparat'o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Am un rezervor indoit de GSXR 600 K1-K3. Il dau cui vine sa il ia, gratis. Daca pana saptamana viitoare nu il ia nimeni, se duce la fier vechi. Am si pompa de benzina din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Am fost sa vad motorul. Ce a fost ok: - cadru, furca, juguri, directie impecabile - cutia de viteze - electrica Ce nu a fost ok: - turat in 5-6 mii de ture se aude un tacanit undeva in stanga, cel mai probabil la alternator - propietarul ( samsar auto )- istoricul motocicletei: ante-propitarul din clinceni, a cazut cu ea si nu s-a mai ingrijit de ea, actualul a luat-o si in afara de placute de frana nu i a facut nimic - cauciucurile ( cam 60% ) - carenajul prost prins si cel mai probabil rupt in interior, carena frontala avea joc sus-jos in mers - frana fata foarte slaba - s-a mers cu ea cu uleiul la nivel minim - in mers tura bine pana in 6000rpm, pe urma mergea gajait, nu mai tragea la fel de bine Asta e, urmatoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Am un rezervor indoit de GSXR 600 K1-K3. Il dau cui vine sa il ia, gratis. Daca pana saptamana viitoare nu il ia nimeni, se duce la fier vechi. Am si pompa de benzina din rezervor. daca nu sa anuntat nimeni l as vrea eu al meu este ruginit si poate reusesc sa il restaurez pe acesta Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.