ctrad Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) am gasit oglinda, dar din pacate e de dreapta, nu cred ca te ajuta. O sa ma uit mai atent la detalii . La mine absolut totul este ok , mai putin carcasa care protejeaza sticla , care s-a smuls din brat . Daca "se pupa" carcasa de la stanga , la dreapta ........ Da-mi te rog un pm si spune-mi cu cat vrei sa o vinzi ! Multumesc frumos inca odata . Editat Mai 12, 2014 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 13, 2014 Admin Share Postat Mai 13, 2014 (editat) Salut, cine imi poate spune si mie ce tip de bec este pe faza lunga la un K8 1000? Pe scurta stiu ca este H7, cred ca si pe lunga, dar nu sunt sigur..parca stiam ceva de H9 sau H11.. daca se poate raspuns pe PM..merci! Editat Mai 13, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 SCURTA 12V55W H7 LUNGA 12V65W H9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 la cat se tine reglat relanti-ul la suzuki gsx-r 1000k1?in manual cat scrie? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 la cat se tine reglat relanti-ul la suzuki gsx-r 1000k1?in manual cat scrie? ms 1200 ca si medie...dar depinde de ce configuatie esapament,filtru aer,excva off,etc,etc... ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 1500 rpm ?!? cred ) Stiti careva unde gasesc un manual de reparatii pentru GSX-R 1000 K1-K2 la o CALITATE BUNA? Tot ce am gasit este un PDF scanat la o rezolutie slaba si multe poze sunt neclare Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 A mea sta la 1500 rpm (de 600 cm3).. K3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 1200 ca si medie...dar depinde de ce configuatie esapament,filtru aer,excva off,etc,etc... ai. toba stock si filtru k&n! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Manualul zice 1150 RPM +-100 cand motorul e cald si 2200 RPM cand motorul e rece si socul e activ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Salut ! Am pus pe motocicleta mea un amortizor de spate de SRAD si as dori sa-i refac presiunea de azot. Am citit pe undeva pe aici ca se baga azot pana la 10-12 bar, este corect ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Hai ca n-am mai scris de mult pe aici si ce ocazie mai buna as avea decat niste probleme? In iulie anul trecut am avut o busitura la viteza mica ( nimic grav ) care s-a lasat cu defecte optice in prima faza. Cu 2 saptamani inainte de accident, schimbasem filtrul de aer, curatasem si sincronizasem carburatia si rezolvasem acea problema cu gazele de charter ( ca la dacie, am bagat furtunul sub sa - TNG a spus ca e o problema de amestec ). Am luat majoritatea pieselor, mai imi trebuie doar plasticul de sub mansonul de acceleratie ( al meu are o ureche rupta, cea in care vine pastila cablului de decelerare ). Nu va plictisesc cu celelalte necesitati ale motocicletei. Bun, deci in 10 luni, motoreta a fost pornit de cel mult 4 ori si lasata cam pe 0 cu benzinica. Pe 2 mai i-am bagat gasolina, a pornit din prima, am lasat o sa arda impuritatile si am zis sa o alerg nitel pe straduta. DIn nefercire, nu imi tragea mai mult de 4000k in a 1-a. Pe loc, acul urca instant chiar si peste 4000,dar cand vine vorba sa coboare, o face foarte greu. ( exact cum facea inainte de curatarea/sincronizarea carburatoarelor ). Un coleg motoretist (tot posesor de SRAD ) mi a spus ca a avut aceeasi problema si ca a rezolvat o "rupandu-i gura" pe autostrada. Voi ce ziceti, oameni buni, care sa fie problema si cum sa ii dau de cap? Sa fie cablul de acceleratie de vina ? Sa fie fff infundata? Orice parere va primi multumirea si aprecierea mea Editat Mai 14, 2014 de Dan Spataru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 dan spataru nu a murit ,piesa asta este hit mergi la mecanic cu ea pre ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 dan spataru nu a murit ,piesa asta este hit mergi la mecanic cu ea pre ! i-am dat deja msj pe privat lui TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Aveti asa ceva http://www.ebay.com/itm/41mm-steering-damper-bracket-for-41mm-Fork-tube-/261453258805?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cdfd42035&vxp=mtr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Salutare, Ma puteti lamuri ce inseamna codurile de eroare _C28 si _C29 la un K2 1000? Codurile imi apar pe display cand ii fac diagnoza (dealer mode) Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Salutare, Ma puteti lamuri ce inseamna codurile de eroare _C28 si _C29 la un K2 1000? Codurile imi apar pe display cand ii fac diagnoza (dealer mode) Multumesc anticipat Eroare STP si STVA adica nu iti mai merg clapetele de soclu,posibil nu se tureaza mai mult de 8000 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Motorul se tureaza si peste 8000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Motoreta ta a fost la curse? Editat Mai 16, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Nu. Am luat-o de la o batranica foarte de treaba care umbla cu ea doar duminica fara sa o tureze peste 4k rpm ) Acum serios, nu cunosc istoria mobrei. Din experienta voastra, trebuie schimbata toata rampa de injectie, sau se poate rezolva in alt fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Nu. Am luat-o de la o batranica foarte de treaba care umbla cu ea doar duminica fara sa o tureze peste 4k rpm ) Se ducea cu ea la biserica, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Se rezolva in alt fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Servus! Sunt proprietar recent de gsxr 1000 k6 . Va rog sa ma ajutati daca puteti cu o mica problema pe care o am cu acest motor.Mai are doua alte aspecte asupra carora trebuia sa intervin cu inbunatatiri la care am gasit rezolvarea asa ca trec direct la problema care ma doare AMBREIAJUL. Vin dupa o lunga linie de honde si citeva yamaha deci stiu citeva lucruri despre motoare . Am mai avut ocazia sa merg cu suzuki dar asta este primul pe care l am si cumparat si nu am avut timp sa pun pe el decit putin peste 3000 km deci asta e totalul experintei mele cu suzuki pina acum. Problemele cu ambreiajul la acest model par sa fie arhicunoscute avind in vedere numarul enorm de pagini dedicate subiectului pe toate forumurile pe care leam accesat pina acum si faptului ca sunt citeva firme care produc piese special pentru a remedia unele probleme create de acest ambreiaj. Problema cea mai mare este lansarea de pe loc si este singura care ma afecteaza pe mine. Pentru cei care inca nu au avut experienta o sa expic ca la plecarea de pe loc daca daca turezi motorul numai o fractiune mai mult decit o plecare normala se aud sgomote ciudate si se simpte in maneta cum patinarea initiala nu este fluenta. Nici nu poate fi vorba de o lansare de peste 3000 de ture. Am explicat deja ca sunt la curent cu unele produse care se gasesc pentru remedierea problemei cu lansare dar nu am gasit nici unul care sa metina sliper clutchul in functiune. Intrebarea este daca ati reusit cumva sa sa eliminati problemele legate de lansare fara sa fie nevoie sa renuntati la sliper clutch sau daca ati folosit unul din produsele de inlocuire cum este brocks ultra clutch mod daca chiar elimina problema sau este doar o mica inbunatatire. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Din cate cunosc eu,stiu ca este o problema recunoscuta mai mult sau mai putin de Suzuki,in primii ani de la depistarea problemei anumiti dealeri(internationali) au schimbat,alti nu pe garantie oala de ambreiaj. Acum stiu ca anumiti posesori au incercat mai multe metode de a rezolva problema si anume. Practicarea mai multor gauri in pereti oalei pentru a ajunge mai mult ulei intre placi. Anularea sistemului de patinare prin sudura sau folosirea unei piese aftermarchet. Fololosirea unor arcuri mai tari la placa. Schimbarea intregului ambreiaj de la un model mai nou. Acum daca te deranjeaza atat de mult lansarea banuiesc ca participi la liniute,sau drag. Daca faci asta nu inteleg de ce mai vrei sa pastrezi sliper clutch-ul!.Il anulezi pwntru ca nu ai nevoie de asa ceva pentru liniute. Daca vrei sa-l tii si sa-l folosesti la trepte inferioare asta inseamna ca folosesti moto la curse/sau mers sportiv strada,si va trebui sa faci ceva.Ori inlocuiesti ori te antrenezi sa iei startul cu rpm mai mic. Ori care ar fi dintre ele iti doresc succes in rezolvarea problemei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Ieri am iesit cu suzeta mea...si dupa vreo 150 de km, cand am intrat in oras....am observat ca la plecarea de pe loc se subtureaza, da sa se opreasca si nu are vlaga in ea.Ca sa pot pleca cu ea de pe loc fara sa faca cestia asta, trebuie sa o accelerez peste 3000. Daca se pune in mers nu are nici o problema, in sarcina trage. Saptamana trecuta am schimbat filtrul de benzina, am pus unul mai mare, sa fie oare de la filtrul ala ca ai baga prea multa benzina? Ideea e ca atunci cand face chestia asta...miroase si a benzina. Este vorba de un SRAD din 1997.Daca aveti vreun sfat sau sugestie....as ramane recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 nu prea cred ca are treaba cu filtrul de benzina , probabil TNG o sa te lamureasca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.