Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Cind l-am reglat am urmat specificatiile din carte si functiona perfect cu exceptia lansarii de pe loc.Practic nu puteam sa plec de pe loc decit daca o faceam cu mare grija altfel riscam sa moara motorul. Daca il reglam sa dispara problema asta incepea sa patineze imediat cum trecea de 10000 ture, de citeva ori chiar la 8000. Am incercat si trucul recomandat pe forumuri de afara cu inlocuirea saibei din pachet cu una de la modelul 750 fara inbunatatiri.Nu am incercat sa fac acele gauri suplimentare in cos , pentru ungere mai buna ( tot o recomandare de forum).In final mi-am pierdut rabdarea si l-am dat afara si am bagat chitul de la Broocks Performance facut special pentru modelul asta si nu am mai avut nici o problema . Pe circuit nu am curaj sa intru cu motorul asta fara sliper si ma gindesc foarte foarte serios ca peste iarna asta sa il fac de circuit , sa nu mai pierd timp in primavara cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mari probleme cu ambreiajurile astea. Pina si BMW are una la start de pe loc. Totusi, Iulian Soros, pe vremuri alerga cu K7 si la start depasea 2-3 linii fara nici o problema. Si o facea mai mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Iulian este un pilot.Deocamdata eu sunt un dude care intra pe circuit motociclist si iese scafandru.

» Post actualizat in 11 Oct 2015 09:25

Multam fain pentru lamurire ,TNG.Tu esti omul pe a carui mina m-am gindit sa il dau cu ceva timp inainte de inceperea sesonului , ca sa il iau pe la 1 Mai total pregatit si bine reglat . Ma framinta ideea, daca incepe din nou sa se deregleze ,daca o sa fiu in stare sa ii dau de cap singur fara sa imi rup toate degetele si fara sa pierd o zi intreaga .Ne mai coversam pe aici si la un telefon cind o sa fiu mai sigur de toata lista de modificari pe care vreau sa le fac.

» Post actualizat in 11 Oct 2015 09:37

Am o problema si cu furca fata ,care la ultima iesire ,a decis sa nu se mai comprime decit pe jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat pana acum cineva asa ceva in Romania ?

momentan am pus tub de r6 si se simte o imbunatatire fata de tubul oem de gsxr insa cred ca se poate si mult mai bine cu o acceleratie rapida

post-33534-0-32547600-1444818322_thumb.jpgpost-33534-0-82398800-1444818322_thumb.jpgpost-33534-0-31288100-1444818323_thumb.jpgpost-33534-0-85986200-1444818323_thumb.jpgpost-33534-0-65367600-1444818324_thumb.jpgpost-33534-0-42484100-1444818325_thumb.jpgpost-33534-0-42551300-1444818326_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am trimis mail azi si am primit raspuns ca s-a încheiat campania pe anul asta si sa ne auzim din primăvara. Este corect așa?

foarte corect. daca suzuki corporation japan nu acorda piesa de schimb in perioada asta ca recall nu au de unde o pune cei de la motorteam.

si ca o mare paranteza, am schimbat eu la doua gsxr uri de 2007 respectiv 2008. NU ESTE NICIO IMBUNATATIRE. doar ca sunt noi insa ca performanta sunt identice cu cele vechi. daca nu este folosita frana o perioada indelungata se inmoaie si trebuie facuta aerisirea. ca performante, ma repet nimic semnificativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu te inteleg de ce stai pe ganduri ? cumpara rcs si gata ,cum a zis si Florin este foarte corect cum au procedat daca nu li se deconteaza pompele in timp util cat despre calitatea lor pot sa-ti spun ca noi nu am avut probleme cu ele si le-am schimbat in prima luna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Acum o luna de zile am schimbat motocicleta,am luat un gsxr 750 din 2001.

Am urmatoarea problema la ea, treapta 1 urca normal pana la 15mii de ture,treapta a2-a urca pana la 10mii de ture dupa care parca i se taie benzina, in a 3-a pe la 6mii se ingatuie putin, isi revine si pe la 12mii aceeasi problema. In treapta a4-a nu am mai incercat ca nu am avut loc. Daca bag mana tare in gaz si in treapta a 2-a are un moment pe la 5-6mii cand nu mai trage.

Astept un sfat din partea voastra. Ma gandeam la bujii,dar dimineata si nu numai porneste foarte usor,chiar si fara sa ii trag soclul. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o parere as dorii:

Schimb distributia in primavara ?are rost ?

Motocicleta :suzi srad 600,75000km,ulei repsol sintetico in momentul filmarii 10w40 cam uzat in jur de 5200 km

pornire la rece:

pornire la cald :

scuzati "ameteala" dar am vrut sa filmez cat mai multe locuri

Locatia are umpic de ecou deoarece este un garaj mare fara usa

Editat de teby05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai usor era sa pui o surubelnita mai lunga in locul unde e distributia si apoi sa pui urechea pe capatul ei sa asculti distributia...e ca si cum ai folosi un stetoscop..si asa poti sa iti dai seama daca zornaie excesiv....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ash am facut ,am m-ai pus si 2 prieteni sa asculte si iei motoristi demult si umpic de mecanici ,eu de felu meu sunt m-ai sonat cand vine vorba de mobra mea de aceea am postat aici

Rezultat:nu se aude asa am zis toti 3 dar is curios si de raspunsul de aici adica il iau "foarte in calcul'"

Editat de teby05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ash am facut ,am m-ai pus si 2 prieteni sa asculte si iei motoristi demult si umpic de mecanici ,eu de felu meu sunt m-ai sonat cand vine vorba de mobra mea de aceea am postat aici

Rezultat:nu se aude asa am zis toti 3 dar is curios si de raspunsul de aici adica il iau "foarte in calcul'"

Inainte sa ajunga la tine,am ascultat si eu motorul(pe vremea cand era in bucuresti,acum vreun an si ceva) si mi s-a parut ca se auzea normal.

Acuma na...daca tu vrei sa te duci cu pe circuit si sa ii rupi fashul,umbla la ea,daca nu,las-o asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am sa ma uit maine prin suruburi si poate iti gasesc unul asemanator.

 

Legat de cum l-ai pierdut...am intanlit destul de multe cazuri in care filetul de pe cadru a fost distrus.

Asta din cauza faptului ca este un surub destul de utilizat,dar mai ales ca este strans sau introdus gresit.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa ma uit maine prin suruburi si poate iti gasesc unul asemanator.

Legat de cum l-ai pierdut...am intanlit destul de multe cazuri in care filetul de pe cadru a fost distrus.

Asta din cauza faptului ca este un surub destul de utilizat,dar mai ales ca este strans sau introdus gresit.

Mi-a picat intr-un canal,dupa ce l-am desfacut

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...