hunter2002 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 nu pot sa caut peacolo,eu sunt din jud alba,dar gasesc si peaicea un arc,ms,pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 GSX-Ru 1000 are in jur de 8mii RPM in a 6-a la 200km/h. si GSX-Ru de 600 are in jur de 10.000 rpm la 200 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 intra 6-a? dar viteza intai? zi o viteza si o turatie pls.... am si eu o curiozitate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 bai omule eu am intrebat in ultima treapta ce turatie are la viteza de 200 km/h , ca fapt divers nu sunt vitezoman , nu ma pasioneaza viteza , daca vroiam busa aveam una, sunt motociclist ca toti de pe aici si nu vad de ce m-as face de cacao. am purtat o discutie ca fapt divers cu niste amici si eram curios ce turatie are intr-a 6-a la 200 atata tot nu are nici o importanta marca motocicletei pe care o ai sau vrei sa o ai, ne reuneste o pasiune comuna nu o marca, nu vad de ce m-as face de cacao Sa stii ca ai dreptate ! Imi cer scuze , cate o dat ma ia gura pe dinainte , sunt probabil putin "rasist" sa zic asa ,ca nu gasesc alt termen ! probabil daca posta unul cu Moto Guzzi era alt fel ... asa ai postat tu cu Honda , nu stiu .... IMI CER SCUZE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 pe mine nu ma ajuta nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) K2 de vanzare - 1990 EUR, usor negociabil Locatia Bucuresti, km aprox 39.000, valabil maxim o saptamana Editat Iunie 10, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 sal boys,m-am pricopsit ieri cu un gsxr600 din 2000.dar cred ca are o problema.nu pot sa plec din loc la turatie mica,da in nas,se gatuie.nu se accelereaza.trebuie sa-l ridic la vreo 5000 de ture.am senzatia ca-i ia foc ambreiajul.apoi abia ma tin de el.merge pe liber la ralanti ca uns.se tureaza pe liber perfect.fuge cu 245.stie cineva unde e buba? suna de parca ai porni de pe loc cu treapa a 2-a de viteza... eu zic ca-i treaba de mecanic, nu cred ca o sa gasesti raspunsul pe forum din pacate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 pe mine nu ma ajuta nimeni? Tovarase daca bine am inteles tie iti lipseste treapta 1 si ti sa inversat cutia de viteza........sau poate ma insel....la mecanic cu ea si ai sa vezi ce se intampla. pac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 mda,asa e,parca n-as avea treapta 1 oricum am programat-o la mecanic.fostul proprietar mi-a spus ca nu a mai umblat la carburatoare de vreo doi ani.vom vedea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 pai e foarte simplu de aflat: din neutru poti schimba in jos sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 tot intreba unu cat prinde gsxr in treapta 1 al meu ( 600 cc ) anu trecut cu prima viteza la 10k turatii avea undeva intre 100-110km/h fostu proprietar se lauda cu 160km/h prinsi cu prima viteza. din pacate acum cu antaia la 10k turatii ajung pe la 80km/h dupa ce trec de 7k ture, parca mai trag pe unu dupa mine. cred ca se duce discu de ambreiaj. programata la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 de asta intrebam si eu.... mi se pare ca acum merge mai incet la aceeasi turatie... ambreiajul deci? ah, si inca o chestie: cand am putina benzina in rezervor parca nu mai trage la fel. de la ce poate sa fie? cu rezervorul mai plin nu are nicio treaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Vand camera video pentru motociclete. Camera video e nou cu toate accesoriile vezi aici http://www.f64.ro/det.php?id=461&pid=9322 ultimul pret 450 ron URGENT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angygiurgiu Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 salut sunt nou pe aici si de curand am achizitionat un srad de 750 si as avea nevoie de niste piese ,un electromotor cadru de carena care poate sa ma ajute asta e id mmeu de mess multumesc andy_hayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 salve all ! cum poti modifica un dBKiller ? am o banuiala dar m-ar interesa si alte pareri ! multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Salutare tuturor! am si io o intrebare ,vreau sa schimb fzr de 1000 si va rog sa imi spuneti ce model de suzuki ar fi mai usor, mai puternic,mai manerabil ,ca fzr daca este vreo unu intre ani 96-01.Va multumesc Salutare tuturor! am si io o intrebare ,vreau sa schimb fzr de 1000 si va rog sa imi spuneti ce model de suzuki ar fi mai usor, mai puternic,mai manerabil ,ca fzr daca este vreo unu intre ani 96-01.Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 pai e foarte simplu de aflat: din neutru poti schimba in jos sau nu? vitezele merg perfect.mai nou am observat ceva:dimineata m-am grabit si am plecat cu ea fara sa o mai incalzesc.stupoare-mergea perfect!cum a ajuns la 50 de grade a luat-o iar dracii.cineva mi-a spus ca se ineaca.prea multa benzina.voi vedea miercuri la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 salve all ! cum poti modifica un dBKiller ? am o banuiala dar m-ar interesa si alte pareri ! multumesc anticipat ! pune si tu o poza si spune ce vrei sa ii faci ! cum vrei sa se auda etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Salutare tuturor! am si io o intrebare ,vreau sa schimb fzr de 1000 si va rog sa imi spuneti ce model de suzuki ar fi mai usor, mai puternic,mai manerabil ,ca fzr daca este vreo unu intre ani 96-01.Va multumesc Orice model de GSXR dupa 96 e mai usor si mai manevrabil decat un FZR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 tobele mele sunt facute sa scoata 80 dBA , cred ca limita e undeva la 104 dBA , nu ar strica sa modific in vre-un fel dB killer-ul , am acces la el dupa cum se vede in foto ! as vrea sa scot undeva la 100 - 110 dBA ! ms anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Multunesc de raspuns ,dar totusi mai puternic(la ture joase,medi si mari),care ati mers pe fzr 1000 din 92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 tobele mele sunt facute sa scoata 80 dBA , cred ca limita e undeva la 104 dBA , nu ar strica sa modific in vre-un fel dB killer-ul , am acces la el dupa cum se vede in foto ! as vrea sa scot undeva la 100 - 110 dBA ! ms anticipat ! ia legatura cu fratele meu, thunderbyte isi spune pe forum , vine el in iasi luni 15 iunie si te ajuta el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Multunesc de raspuns ,dar totusi mai puternic(la ture joase,medi si mari),care ati mers pe fzr 1000 din 92. Tu sigur stii ce vrei, sau vrei niste cifre sa te multumesti cu ele ? Orice GSX-R de 1000 sau chiar si 750-ele din 2000 in sus, bate la putere si cuplu motorul acelui FZR de care tot zici. Nu mai zic de ciclistica, greutate (apropo stii ca 750'u e cu fix 70 KG mai usor decat FZR ala de 1k), frane, etc etc, mi-e si greu sa le insir pe toate. tot intreba unu cat prinde gsxr in treapta 1al meu ( 600 cc ) anu trecut cu prima viteza la 10k turatii avea undeva intre 100-110km/h fostu proprietar se lauda cu 160km/h prinsi cu prima viteza. Ce an e al tau, si te-ai gandit vreodata ca poate nu ai transmisia stoc, poate o foaie mai mare de exemplu , si iti poate arata eronat viteza reala ?? Aia cu 160 cu 1-a la GSX-R de 600 e clar o minciuna, nu are rost sa mai comentam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Ce an e al tau, si te-ai gandit vreodata ca poate nu ai transmisia stoc, poate o foaie mai mare de exemplu , si iti poate arata eronat viteza reala ?? Aia cu 160 cu 1-a la GSX-R de 600 e clar o minciuna, nu are rost sa mai comentam. acum ca ai zis asta imi dau seama ca aveam vreo 100kmh la 10k RPM inainte sa schimb kitul de lant + foaie si pinion....... acum am 80 la 10k..... cele noi sunt cu raportul stock.... nu stiu ce sa cred dar parca totusi treaba asta nu am simtit-o imediat dupa ce am facut schimbul... nu ca as merge in fiecare zi viteaza I cu 80... o sa ma duc la service dar (dupa cum sunt mecanicii) as avea mai mare incredere daca as face o comparatie cu un alt motor cu acelasi raport la transmisie.... dracu stie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 ba, dupa niste calcule destul de complicate (inmultiri si impartiri) am ajuns la urmatoarele rezultate (e foarte posibil sa nu fie asta metoda de calcul): am gasit in manual asa: pri. reduction ratio 1.926 (79:41) gear ratio Low (1st) 2.785 (39:14) final reduction ratio 2.812 (45:16) Deci, dupa logica mea, asta cred ca inseamna ca la 10000 RPM la motor ai 662.9842 RPM la roata. N-am masurat roata dar am gasit pe un site ca la un cauciuc de 180 diametrul este de 630 mm. Adica are o lungime de 1.9782 m. Deci la 10000 RPM ai o viteza de 1311.51534444 m/min care inseamna 78.6909206664 Km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.