scorpiuta Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 combinal sa-mi faca si mie una de spate iti trebuie matrita dupa care sa o faci nu cred ca ar fi o problema - daca ne imprumuta cineva cu una pt 2 zile oferte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 1. o fi misto aripa fata din fibra, dar daca e facuta ca lumea, nu e mai usoara decat cea originala, din contra, ar trebui sa fie ceva mai grea. 2. eu am in cluj o aripa spate aproape gata, dar de cand m-am mutat la bucuresti nu mai am unde sa o termin. vorbeste cu amicul tau daca e de acord, si eu o pun la dispozitie pt matrita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 1. o fi misto aripa fata din fibra, dar daca e facuta ca lumea, nu e mai usoara decat cea originala, din contra, ar trebui sa fie ceva mai grea.2. eu am in cluj o aripa spate aproape gata, dar de cand m-am mutat la bucuresti nu mai am unde sa o termin. vorbeste cu amicul tau daca e de acord, si eu o pun la dispozitie pt matrita. acum vreo 4 luni am vazut la ce stadiu era ce ai mai facut? poate te ajut eu... ce fel de matrita ai facut? mai exact suprafata pe care lucrezi e gelcoat sau rasina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 1. întrebare: care aveți chef sa va uitati, la k-urile voastre 1-3, ce marca de jante aveți? eu am enkei, si vreau sa Âştiu dacă sunt standard. 2. ce ai văzut la aripa spate era aripa turnata manual, după care se va lua mulaj pentru matrita. deci mai sunt 2 etape merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Radu iti spun exact in 2 saptamani cand merg sa imi iau motorul din provincie.dupa o bine meritata vacanta de iarna P.s Abia astept sa imi scot mobra la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Radu iti spun exact in 2 saptamani cand merg sa imi iau motorul din provincie.dupa o bine meritata vacanta de iarna P.s Abia astept sa imi scot mobra la plimbare du-te ca dacă prinzi vreme buna, o sa fie o adevarata plăcere. Eu duminica am venit cu ea de la Cluj, pe o vreme perfecta. Cea mai faina experiența motociclistica a mea de pana acum. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 are cineva sau stie pe unde gasesc plasa aceea de "sarma" care e in capat la ramair (pe partea stanga la carena) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 are cineva sau stie pe unde gasesc plasa aceea de "sarma" care e in capat la ramair (pe partea stanga la carena) din cate stiu eu vine cu tot cu ramair-ul,eu mi-a facut din plasa metalica,dintr-aceea care pun astia la grilele de la masini si a iesit foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 2. ce ai văzut la aripa spate era aripa turnata manual, după care se va lua mulaj pentru matrita.deci mai sunt 2 etape Credeam ca ai facut deja matrita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 din cate stiu eu vine cu tot cu ramair-ul,eu mi-a facut din plasa metalica,dintr-aceea care pun astia la grilele de la masini si a iesit foarte bine. la mine ramair-ul e intreg doar ca lipseste plasa aceea,probabil ca o sa fac si eu una daca nu gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Hello! Se vinde Gsxr 600 k8, editia limitata, 5100km pret 8000e (motocicleta se afla in Spain) pentru cei interesati PM. Editat Martie 3, 2010 de zeratu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreimna Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Buna bike-rilor...eu nu ma pot numi biker dar voi incerca sa devin..mi am luat si eu un Gixxer anul trecut..cu 34000 km la bord...i am mai facut eu vreo 3000.Acum l am pornit dupa 4 luni jum de stat in garaj si mi a pornit de nu mi a venit sa cred...vreau sa mi bag eu nasul si sa i schimb uleiul si filtru ca vreau sa stiu ce se petrece sub carene...oare m as descurca?as gasi o carte tehnica?va multumesc...aa...si am uitat sa specific ..e din 98...asta in cazul in care ma poate ajuta cineva cu o carte tehnica. Editat Martie 3, 2010 de andreimna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Salut filtrul de ulei este jos in partea dreapta fata! se scoate prin dessurubare!Scoate carapacea si bagati nasul pe acolo iti dai tu seama cum se face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 ce ziceti de poza asta? mai incet pe-o roata..... http://www.bikepics.com/pictures/1917520/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 ce ziceti de poza asta? mai incet pe-o roata.....http://www.bikepics.com/pictures/1917520/ asta a dat a dracu de tare cu ea... suzuki cred ca dezvolta un fel de sistem ca la f1 in caz de impact se duce dracu tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Hello! Se vinde Gsxr 600 k8, editia limitata, 5100km pret 8000e (motocicleta se afla in Spain) pentru cei interesati PM. Poti sa intri un pic in detalii despre ce inseamna editie limitata? In legatura cu alt subiect....am instalat furtunele frana-fata Hel si am facut vreo 2 plimbari. Prima observatie ar fi ca franrea este mai brusca. Adica pana nu incalzesc un pic cauciucurile cam blocheaza roata fata. Prinde mult mai sus si nu mai prinde progresiv ca atunci cand aveam furtune stock ci prinde destul de tare..dar nu imi dau seama daca puterea per-total este mai mare. Ar trebui sa "intaresc" un pic si suspensia fata pentru ca plonjeaza cam rau datorita franarii bruste. Efectele de mai sus nu stiu daca sunt in totalitate rezultat al schimbarii furtunelor sau doar a schimbarii lichidului si a aerisirii sistemului. Probabil efecte de imbunatatire a franei se vad atunci cand sistemul se incalzeste, si furtunele nu se mai dilata la fel ca cele stock....desi nici cele stock nu mi s-au incalzit vreodata asa rau incat sa mute punctul de presiune al manetei periculos de aproape de ghidon. Asa ca daca aveti de gand sa faceti vreun track-day,cum as vrea eu anul asta, investitia (destul de mica) se merita...dar pentru strada sistemul stock este foarte bun si nu vad motive pentru schimbare in afara de iesirea din perioada de functionare a furtunelor stock (4 ani scrie in manualul meu). Lichidul si aerisire ar trebui facute totusi macar la 1 sezon...1 sezon jumate. Lichidul care l-am scos eu dupa 1 sezon...10.000 de km...avea o culoare cam ciudata. Urmatoarea modificare...pinion -1 pe fata....peste o sapt-doua...cand vine piesa si cheile dinamometrice....ca vad ca iar vin ninsorile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 si eu urmează sa-mi pun in we furtune de frână cu insertie metalică. stai linistit ca te vei obisnui repede sa dozezi forța aplicată pe maneta de frână, si nu o sa mai blochezi roata. intr-adevăr, pentru Strada sunt mai mult de fite, da dacă vrei sa mergi un pic mai tare pe niÂşte serpentine, deja se simte diferența. si ca o paranteza, furtunele stock se umfla si când sunt reci, nu se dilata doar la cald. p.s. mi-am schimat bujiile (NGK iridium) si filtrul de aer sport BMC. diferența este enorma, accelereaza mult mai Rapid, si are cuplu din ture mult mai joase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Poti sa intri un pic in detalii despre ce inseamna editie limitata? Scuze, m-am exprimat eu putin gresit, este editia aniversara de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Poti sa intri un pic in detalii despre ce inseamna editie limitata? E varianta alb-gri de k8 ,care in afara de schema coloristica nu are nimic diferit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 ba, ma seaca o problema... Uneori, cand iau cate o denivelare (pe retrogradare in special), mi se opreste motorul; pare ca se intrerupe curentul. M-am uitat la borne si par stranse, am dat cu degripant pe switchul de la cric.... altceva... nu imi dau seama... Sa fie totusi de la senzorul de cric? Sa fie de la tip-off (sau cum spanac se cheama)? Vreun alt contact/buton? E destul de ciudat sa ti se opreasca motorul cand intri in curba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 ba, ma seaca o problema...Uneori, cand iau cate o denivelare (pe retrogradare in special), mi se opreste motorul; pare ca se intrerupe curentul. M-am uitat la borne si par stranse, am dat cu degripant pe switchul de la cric.... altceva... nu imi dau seama... Sa fie totusi de la senzorul de cric? Sa fie de la tip-off (sau cum spanac se cheama)? Vreun alt contact/buton? E destul de ciudat sa ti se opreasca motorul cand intri in curba.... Poti sa incerci sa stai pe ea si sa sari de cateva ori pe sha mai tare ,cu motorul pornit ! Daca e de la cric ar trebuii sa se opreasca ! Daca nu, inseamna ca alta e problema ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Sau poate butonul de oprire de urgenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 ba, ma seaca o problema...Uneori, cand iau cate o denivelare (pe retrogradare in special), mi se opreste motorul; pare ca se intrerupe curentul. M-am uitat la borne si par stranse, am dat cu degripant pe switchul de la cric.... altceva... nu imi dau seama... Sa fie totusi de la senzorul de cric? Sa fie de la tip-off (sau cum spanac se cheama)? Vreun alt contact/buton? E destul de ciudat sa ti se opreasca motorul cand intri in curba.... si eu am aceeaÂşi problema... e suta la suta din cric, dacă îl misti Putin vei observa ca si-a facut joc lateral. nu e nici Arcul slăbit, nici contactul defect. e din cauza jocului. cel Putin la mine... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 SALUTARE A incercat careva metabond,ma dor creieri sa cumpar eu...vreau ,,tratez'' motorul inainte de a incepe sezonul Sfaturi,pareri stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 SALUTARE A incercat careva metabond,ma dor creieri sa cumpar eu...vreau ,,tratez'' motorul inainte de a incepe sezonul Sfaturi,pareri stie cineva? NU pune prostii d-astea in motocicleta.... ( daca tii cat de putin la ea ..si mai ales la ambreiajul ei).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.