cmd Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 a mai adoptat cineva pana acum solutia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 eu aveam pe k5 2 huse, gumele invelite in folie cu bule apoi un rand de prosoape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 a mai adoptat cineva pana acum solutia asta? nu te supara...la ce ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 presupun ca protejeaza cauciucurile ,nu este mototocicleta mea ,am vazut si eu poza asta pe un site si chiar ma miram daca in ro se poarta asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 nu te supara...la ce ajuta? aceiasi intrebare am si io avand in vedere ca vad ca o ai si in casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 mi se pare prea exagerat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 mi se pare prea exagerat poate erau gumele murdare si nu voia sa murdareasca parchetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 poate erau gumele murdare si nu voia sa murdareasca parchetul mai degraba protectia parchetului decat protectia cauciucului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 buna asta ) sau poate ceva de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wooti Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Salutare,am o mica dilema cu motoreta Gsxr Srad 600 din 98 si ma gandeam ca cei care detin astfel de modele sau repara ma pot ajuta. Problema: nu incarca bateria. Porneste fara probleme initial,merg cu ea o ora,apoi daca o opresc si incerc sa o repornesc imediat nu reusesc.Daca o las in pace 10-15 min,porneste. Ideea e ca daca o scap vreodata din ambreiaj la semafor si se opreste,trebuie sa o imping. Am schimbat releul de incarcare si bateria,insa acelasi lucru se petrece. De unde ar putea sa i se traga? Tin sa mentionez ca atunci cand o accelerez,se slabeste intensitatea luminii din far.Am fost cu ea la mecanic si nu prea ii da de cap,dupa ce a masurat cam tot ce era de masurat.Sa fie vreun fir ciupit...sa fie mecanicul nepregatit...nush ce sa zic. Daca mai e cineva care s-a lovit de problema asta sau se pricepe sau are idee....dau o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Verifica si alternatorul pe cele 3 faze sa ai curent alternativ de la30 v in sus pe acceleratie. Nu ai spus ce tensiune ai pe borne la relanti si in ture..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Salutare,am o mica dilema cu motoreta Gsxr Srad 600 din 98 si ma gandeam ca cei care detin astfel de modele sau repara ma pot ajuta. Problema: nu incarca bateria. Porneste fara probleme initial,merg cu ea o ora,apoi daca o opresc si incerc sa o repornesc imediat nu reusesc.Daca o las in pace 10-15 min,porneste. Ideea e ca daca o scap vreodata din ambreiaj la semafor si se opreste,trebuie sa o imping. Am schimbat releul de incarcare si bateria,insa acelasi lucru se petrece. De unde ar putea sa i se traga? Tin sa mentionez ca atunci cand o accelerez,se slabeste intensitatea luminii din far.Am fost cu ea la mecanic si nu prea ii da de cap,dupa ce a masurat cam tot ce era de masurat.Sa fie vreun fir ciupit...sa fie mecanicul nepregatit...nush ce sa zic. Daca mai e cineva care s-a lovit de problema asta sau se pricepe sau are idee....dau o bere. am avut si io probleme cu incarcarea la moto de 3 ori pana acum<srad 98> - prima oara incarca dar prea putin si la o verificare amanuntita am gasit mufa de la alternator oxidata<topita> -a doua oara incarca dar tot putin<cam la un an dupa prima faza>si am gasit mufa de la releul de incarcare oxidata<topita> -a treia oara nu mai incarca deloc<cam la o luna dupa a doua faza> si am gasit releul de incarcare ars defectiunile la sistemul de incarcare sunt foarte simplu de gasit daca ai un aparat de masura lasa-mi un pm daca nu te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Salutare,am o mica dilema cu motoreta Gsxr Srad 600 din 98 si ma gandeam ca cei care detin astfel de modele sau repara ma pot ajuta. Problema: nu incarca bateria. Porneste fara probleme initial,merg cu ea o ora,apoi daca o opresc si incerc sa o repornesc imediat nu reusesc.Daca o las in pace 10-15 min,porneste. Ideea e ca daca o scap vreodata din ambreiaj la semafor si se opreste,trebuie sa o imping. Am schimbat releul de incarcare si bateria,insa acelasi lucru se petrece. De unde ar putea sa i se traga? Tin sa mentionez ca atunci cand o accelerez,se slabeste intensitatea luminii din far.Am fost cu ea la mecanic si nu prea ii da de cap,dupa ce a masurat cam tot ce era de masurat.Sa fie vreun fir ciupit...sa fie mecanicul nepregatit...nush ce sa zic. Daca mai e cineva care s-a lovit de problema asta sau se pricepe sau are idee....dau o bere. Fix de aceiasi problema m-am lovit si eu,statorul de la alternator este impuscat undeva sau are vreo lita dezlipita in interior si da la masa,eu dupa ce am ars un releu si am mancat 2 baterii pana i-am dat de cap,daca vrei te ajut cu informatii cum sa il desfaci si sa mergi la un electronist sa il repare,eu acum am stator de srad desii motorul meu e un k2 ai merge fara probleme,nu iti face griji k problema nu e asa grava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 cu un aparat de masura iti dai seama imediat. daca ai statorul ars am io unul de k5<cum a spus si colegul sunt la fel> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Salut, ce ulei imi recomandati la un K1 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Mircea tu cu cat ti.ai fixat ceasul in urma ? kidding Castrol Power1 Racing 10W50,dar mai trebuie sa iei in calcul si alti factori in alegerea uleiului Editat Februarie 7, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Salutare, A folosit cineva filtru de ulei CHAMPION sau filtru de aer VICMA? Puteti sa imi ziceti cum sunt? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Ok ,o varianta buna la OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 1328692761[/url]' post='3050236']Ok ,o varianta buna la OEM. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 aveti idee cine face stickere?am nevoie pt un gixer 600 k3 stickerul SUZUKI de pe partea stanga in culoarea alb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 0723242840 baiatul este din bucuresti si este foarte priceput,eu le-am facut pentru un k2 pe toate la el si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 0723242840 baiatul este din bucuresti si este foarte priceput,eu le-am facut pentru un k2 pe toate la el si sunt foarte multumit. mersi mult.am dat comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Salut.am si eu o suzuki gsx r 600 k4 si am avut o problema cu semeringurile la furca,adica incepuse sa curga ulei,dar am fost la cineva la Ploiesti la recomandarea cuiva si mi le-a schimbat,dar problema e ca acum au inceput iar sa curga si nici macar nu am mers mult cu ea...am mai mers de cateva ori pana a dat frigul.Poate nu e de vina omul repsectiv....sau ma rog,poate imi recomandati un service bun...de preferabil prin Bucuresti,Buzau,Slobozia,eu sunt din Urziceni si mi mai usor sa ajung in astea 3 orase.Mersi anticipat...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 vorbeste cu tng ,te rezolva 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 (editat) Nu folosi Simeringuri aftermarket gen Ariete, Athena. Comanda-ti originale Suzuki. Aici e buba.Nu e o regula ca vor curge toate aftermarketurile, dar de multe ori dai banii a doua oara pt aceeasi operatie. Nu tine motocicleta parcata cu saptaminile pe cricul lateral, e cea mai sigura metoda de distrugere a simeringurilor. Editat Februarie 11, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.