Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Subturat esti atunci cand schimbi viteza si acul turometrului cade sub 3000rpm. Practic sa nu schimbi viteza pana nu ajungi la minim 4000rpm.

 

Ea merge si asa dar nu are flexibilitatea unui dans fin. Variaza in functie de capacitate aceasta schimbare minima de turatie, cu cat capacitatea cilindrica creste cu atat motorul are putere sa traga mai de jos.

 

Gsxr 600-750 sunt pe aceeasi platforma si au nevoie de o turatie minima ca cea de mai sus ptr a tine sub control atat presiunea in sistemul de ungere, inertia relativ mica a subansamblelor si arborelui cat si cuplu motor.

 

Oricat de incepator ai fi (caci nu-ti pune nimeni mana pe gaz) schimba si tu dupa 4000 sau daca asta nu-ti e confortabil atunci treci pe CBR care are un cuplu mai mare si 1l ulei mai mult tocmai ptr asta.

 

Am 2 borduri de GSXR 2001 la cate 50-70euro bucata ptr cei interesati sunati direct. Sunt in mile ambele.Le dau si la schimb cu alte chestii ca oricum le-am gasit intre ale mele de cand aveam 750 ul in SUA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In randul acelora care s-au apuca de pasiunea asta mai tarziu decat altii.. sport sau cum vrem noi sa-i spunem mai exista o teama.. aceea de a nu tura motocicleta ca se strica.. sau se uzeaza(oricum se uzeaza), crezand ca este autoturism, daca la auto merge motorul cu aprox 3000 rpm relaxat si ai 100km/h .. cu motocicleta turatiile sunt aproape duble, deci merge relaxat undeva la 6000 rpm.. sa zicem, exact cum spunea si Sabin mai sus, nu este nici lubrifiat cum trebuie cand este subturat, uzurile sunt mult mai mari cand este subturat deoarece presiunea pe principalele componente este uriasa, exact cum ai pune un copil sa te traga cu sania sa zic asa.. mersul relaxat si nefortat este optim si tine motorul ceas.

Pentru a evita socurile in cutie care nu fac decat sa accelereze uzurile,(se intampla intre treptele 1 si 2 de cele mai multe ori) cand plecam de pe loc cu treapta 1 si acceleram spre treapta 2 scimbarea vitezei trebuie sa fie la peste 5-6000rpm si sa fie pe accelerare nu pe decelerare,timpul de inmuiere al ambreajului si al gazului sa fie rapid si sigur.. nu trag de maneta stau 7 ani dupa care schimb, ca face motorul ca toti dracii, trebui sa fie pe accelerare si manevra rapida, si schmbarea pana la treapta 6 sa fie pe accelerare si putin violenta sa zic asa, cand schimbi si nu se aude nimic atunci atunci ai scimbat perfect. Cursurile alea pe amcart sau oriunde se fac cursuri moto sunt extraordinare pentru cine vrea sa-si accelereze simturile si sa scape cu viata dintr-un banal incident, nu cand se uzeaza cuzinetii ar trebui sa ne intereseze, ci cum sa merg cu motocicleta in siguranta, si ce echipament este potrivit mie. Unele instructaje sa zic asa se pot invata si de la alti motociclisti atunci cand este cazul, gasca, anturajul potrivit, oameni cu copii acasa, nu forjatori de bulevarde de 19 ani.. deci despre motocicleta doar, gume noi daca se poate, presiunea corecta, placute, ulei, restul la service,cand nu te pricepi absolut deloc te duci cu ea la service, poti afla spre ex ca in amortizorul tau de ghidon nu mai este ulei deloc si apari la stiri ca ai pierdut controlul intr-o groapa..., mai important este cum mergem de 1000000000 de ori !!! Daca am mai gresit pe alocuri scuze !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1329291969[/url]' post='3054511']

Subturat esti atunci cand schimbi viteza si acul turometrului cade sub 3000rpm. Practic sa nu schimbi viteza pana nu ajungi la minim 4000rpm.

 

Ea merge si asa dar nu are flexibilitatea unui dans fin. Variaza in functie de capacitate aceasta schimbare minima de turatie, cu cat capacitatea cilindrica creste cu atat motorul are putere sa traga mai de jos.

 

Gsxr 600-750 sunt pe aceeasi platforma si au nevoie de o turatie minima ca cea de mai sus ptr a tine sub control atat presiunea in sistemul de ungere, inertia relativ mica a subansamblelor si arborelui cat si cuplu motor.

 

Oricat de incepator ai fi (caci nu-ti pune nimeni mana pe gaz) schimba si tu dupa 4000 sau daca asta nu-ti e confortabil atunci treci pe CBR care are un cuplu mai mare si 1l ulei mai mult tocmai ptr asta.

 

Am 2 borduri de GSXR 2001 la cate 50-70euro bucata ptr cei interesati sunati direct. Sunt in mile ambele.Le dau si la schimb cu alte chestii ca oricum le-am gasit intre ale mele de cand aveam 750 ul in SUA...

 

 

1329297392[/url]' post='3054565']

In randul acelora care s-au apuca de pasiunea asta mai tarziu decat altii.. sport sau cum vrem noi sa-i spunem mai exista o teama.. aceea de a nu tura motocicleta ca se strica.. sau se uzeaza(oricum se uzeaza), crezand ca este autoturism, daca la auto merge motorul cu aprox 3000 rpm relaxat si ai 100km/h .. cu motocicleta turatiile sunt aproape duble, deci merge relaxat undeva la 6000 rpm.. sa zicem, exact cum spunea si Sabin mai sus, nu este nici lubrifiat cum trebuie cand este subturat, uzurile sunt mult mai mari cand este subturat deoarece presiunea pe principalele componente este uriasa, exact cum ai pune un copil sa te traga cu sania sa zic asa.. mersul relaxat si nefortat este optim si tine motorul ceas.

Pentru a evita socurile in cutie care nu fac decat sa accelereze uzurile,(se intampla intre treptele 1 si 2 de cele mai multe ori) cand plecam de pe loc cu treapta 1 si acceleram spre treapta 2 scimbarea vitezei trebuie sa fie la peste 5-6000rpm si sa fie pe accelerare nu pe decelerare,timpul de inmuiere al ambreajului si al gazului sa fie rapid si sigur.. nu trag de maneta stau 7 ani dupa care schimb, ca face motorul ca toti dracii, trebui sa fie pe accelerare si manevra rapida, si schmbarea pana la treapta 6 sa fie pe accelerare si putin violenta sa zic asa, cand schimbi si nu se aude nimic atunci atunci ai scimbat perfect. Cursurile alea pe amcart sau oriunde se fac cursuri moto sunt extraordinare pentru cine vrea sa-si accelereze simturile si sa scape cu viata dintr-un banal incident, nu cand se uzeaza cuzinetii ar trebui sa ne intereseze, ci cum sa merg cu motocicleta in siguranta, si ce echipament este potrivit mie. Unele instructaje sa zic asa se pot invata si de la alti motociclisti atunci cand este cazul, gasca, anturajul potrivit, oameni cu copii acasa, nu forjatori de bulevarde de 19 ani.. deci despre motocicleta doar, gume noi daca se poate, presiunea corecta, placute, ulei, restul la service,cand nu te pricepi absolut deloc te duci cu ea la service, poti afla spre ex ca in amortizorul tau de ghidon nu mai este ulei deloc si apari la stiri ca ai pierdut controlul intr-o groapa..., mai important este cum mergem de 1000000000 de ori !!! Daca am mai gresit pe alocuri scuze !!

 

Eu stau intre 6-8000 cand merg la plimbare iar cand vreau sa alerg ajung in 12-13000, sa inteleg ca sunt ok :) vroiam sa fiu sigur ca merg intr-un regim normal.

@ Sabin - cand eram mic visam la CBR, cand am mai crescut R6 si dupa ce m-am maturizat am luat gixxer. Cu siguranta nu o sa trec la CBR :D

 

 

 

 

 

Inca o intrebare!Pregatesc schimbul de anvelope pentru noul sezon, care ar fi diferenta intre 180/55 vs 190/50 pe spate?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

190 e lat si strici geometria 600 telui tau. Adica va intra mai greu pe curbe si va mentine curba mai greu.

55 e inaltimea pneului si cu cat e mai mare cu atat esti mai agil dar creste si inertie pe sicane...

 

Nu pot sa iti explic totul ca imi ia 3 ore si sincer tot ce tre sa sti e ca ideal e sa mergi pe standardul motocicletei.

 

Daca mergi intre 12000-16000 atunci da tre sa treci pe alte gume dar nu-ti recomand.

 

Succes si felicitari ptr maturizare (alegere) e cool si suficienta sa ti le dea din toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1329337477[/url]' post='3054982']

190 e lat si strici geometria 600 telui tau. Adica va intra mai greu pe curbe si va mentine curba mai greu.

55 e inaltimea pneului si cu cat e mai mare cu atat esti mai agil dar creste si inertie pe sicane...

 

Nu pot sa iti explic totul ca imi ia 3 ore si sincer tot ce tre sa sti e ca ideal e sa mergi pe standardul motocicletei.

 

Daca mergi intre 12000-16000 atunci da tre sa treci pe alte gume dar nu-ti recomand.

 

Succes si felicitari ptr maturizare (alegere) e cool si suficienta sa ti le dea din toate.

 

180/55 si 190/50 nu are aceeasi inaltime? Adica nu se calculeaza ca la masini?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu exact dar cu sigurantza cele 2 ua nu au aceeasi latime, cea despre care iti vorbeam legat de agilitate...

 

Nu stiu calculul respectiv dar am testat atat pe circuit cat si pe strada sa pun 190 pe 600 si nu-i treaba decat daca pui 190-70 17 dar atunci te impiedici de alti factori pe stradal.

 

mergi pe geometria originala sau daca vrei Dunlop GP FATA-SPATE, atunci poti jongla cu inaltimea.

 

Dunlop are talonul foarte tare si poti folosi unul cu inaltimi mai mari dar este de preferat pe Yamaha (cadru flexibil R1-R6) si stil pilotaj derapat!!!

 

Pune marimile originale si ambele acelasi model ptr a merge cursiv si fara picioare de lemn... Schiopatat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce as sta si eu intre 6-8000 ehe .. :rolleyes: dar trebuie sa mai astept o luna cu zapada asta cat casa.. !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:makeout:

 

Mare porcarie toate calculele astea. Sincer daia nici nu le-am suferit (in cazul gumelor) si mi se pare ca e mai simplu sa imi pun pe cal copitele cu care merge Champ Mondial sau macar Roman sau sa merg pe ce merge Suzuki de la mama lui nu de la mama masi...

 

Am dat anul trecut 2000 euro pe o pereche de Jante Markesini de GP 16,5 ca sa ma dau la Supermoto cum se dau smecheri aia din mondiale cu 16,5 in loc de 17...

 

Sincer am scazut pe tur cu 0,5 secunde dar mai mult ca sigur totul a fost din creer nu de la rotile Pi...iii... ... $$$ pe fereastra. Da macar am pantofiori cu ciucurasi si toc in fata ... Niste porcatii ptr banii dati si costurile gumelor. 0,5 pe tur :angryfire:

 

Revenim la ce ti-am zis: Pune gumele de serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@all of you- merci de sfaturi, sa inteleg ca s-a votat in unanimitate varianta standard 180/55 :)

 

P.S.: si eu stiam calculul balonului tot procentual, eram curios doar ca diferenta de latime cum se simte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@all of you- merci de sfaturi, sa inteleg ca s-a votat in unanimitate varianta standard 180/55 :)

 

P.S.: si eu stiam calculul balonului tot procentual, eram curios doar ca diferenta de latime cum se simte...

 

Mi-am dat seama din start ceea ce vrei. Aia ti-am si raspuns.

 

Toate calculele aferente alegerii pneurilor o fac niste departamente speciale in Departamentul Racing si cel mai bine e sa te iei dupa ei, adica dupa aia care ti-au fabricat motocicleta si au testat si testeaza pe circuit si piste de testare toate variantele.

 

Da-ti seama de cate ori a testat Suzuki roata spate daca Jawa la varianta 350 a testat un numar exact de 2000 (doua mii) variante tobe ptr a alege cel mai bun compromis...

 

Deci parerea mea e ca ori faci totul ca la carte cu exact firmele si marimile cerute de casa moto Suzuki ori iei de la alti constructori subansamble dar te iei dupa aia de le-au testat in toata plaja de actiune.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Am auzit o poveste cu achizitia producatorilor de motociclete

Cica nu ofera mai mult de 15e pe o guma.Producatori care le ofera gume la pretul solicitat de companiile moto,ofera gume de proasta calitate,cea ce e normal

Sunt oameni care cunosc treaba asta iar cand cumpara o mobra noua,primul lucru pe care il fac.Schimba cauciucurile

 

Cica aceasi politica o au si in privinta kiturilor de lant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1329587844[/url]' post='3056746']

Am auzit o poveste cu achizitia producatorilor de motociclete

Cica nu ofera mai mult de 15e pe o guma.Producatori care le ofera gume la pretul solicitat de companiile moto,ofera gume de proasta calitate,cea ce e normal

Sunt oameni care cunosc treaba asta iar cand cumpara o mobra noua,primul lucru pe care il fac.Schimba cauciucurile

 

Cica aceasi politica o au si in privinta kiturilor de lant

 

Imi este destul de greu sa cred asta... Imagineaza-ti ce impact ar avea o stire de genul: "accident din cauza unui cauciuc/lant OEM de proasta calitate pe un suzuki nou."

Si ma refer aici din punct de vedere marketing/vanzari....

Totusi cred ca isi impun un standard de siguranta (calitate), chiar daca in productie componentele sunt achizitionate la un pret cu foarte mult sub pretul de raft!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Anul trecut am aflat despre asta,asa cum am aflat ca o vitezana e vanduta cu 5000e de producatori.E normal sa cumpere pneuri si alte consumabile la un pret mic,ca sa aiba un cost de productie redus

 

Mai nou in industria auto se poarta costurile de fabricatie foarte scazute,dar pretul unei masini noi e mai mare decat produceau subansamblele in ...germania.Acum se fac in china la un cost de 2x mai mic,calitatea pe masura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine vorbesti cu baieti de acolo,vezi ca au mess permanent .

In administarea de un site cu sute de articole se mai strecoara si greseli,asa ca ei te pot lamuri cel mai bine,si sunt de treaba baietii!

Bafta!

Ps. Din cate vad eu (sunt pe mobil) cel mai scump este articulat,iar cel ieftin este fix.

Legat de pret ai sa fii surprins sa vezi cat costa unul OEM!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, o parere va rog...am vazut site-ul postat de catre George si vad niste diferente de pret de mi se ridica parul pe spinare...care este motivul?

 

Ex: 1 http://adalmotors.ro/dispersor-lampa-semnal-moto-suzuki-orice-pozitie-p-20709.html?osCsid=adcccfe8742ef56c1905837132840d8c

 

Ex: 2 http://adalmotors.ro/lampa-semnal-moto-suzuki-stanga-fata-dreapta-spate-p-20707.html?osCsid=ae668b40d18197eee742e2d31228da2e

 

Unu este OEM si altul aftermarket sau? Cam mari diferentele desi diferente fizice sunt minore.

unul e semnalizatorul complet celalalt doar "sticla" semnalizarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul e semnalizatorul complet celalalt doar "sticla" semnalizarii.

Corect!

Ce handicapat sunt ca nu am citit titlul! :lol:

 

Dar am o scuza,am fost pe mobil :moto:

 

OEM INSEAMNA ASA:

1-1: LAMP ASSY,FRONT Right 1071938 46.74 E plus transport

Deci....

post-15340-0-77965800-1329642290_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...