SabinRace Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Subturat esti atunci cand schimbi viteza si acul turometrului cade sub 3000rpm. Practic sa nu schimbi viteza pana nu ajungi la minim 4000rpm. Ea merge si asa dar nu are flexibilitatea unui dans fin. Variaza in functie de capacitate aceasta schimbare minima de turatie, cu cat capacitatea cilindrica creste cu atat motorul are putere sa traga mai de jos. Gsxr 600-750 sunt pe aceeasi platforma si au nevoie de o turatie minima ca cea de mai sus ptr a tine sub control atat presiunea in sistemul de ungere, inertia relativ mica a subansamblelor si arborelui cat si cuplu motor. Oricat de incepator ai fi (caci nu-ti pune nimeni mana pe gaz) schimba si tu dupa 4000 sau daca asta nu-ti e confortabil atunci treci pe CBR care are un cuplu mai mare si 1l ulei mai mult tocmai ptr asta. Am 2 borduri de GSXR 2001 la cate 50-70euro bucata ptr cei interesati sunati direct. Sunt in mile ambele.Le dau si la schimb cu alte chestii ca oricum le-am gasit intre ale mele de cand aveam 750 ul in SUA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 In randul acelora care s-au apuca de pasiunea asta mai tarziu decat altii.. sport sau cum vrem noi sa-i spunem mai exista o teama.. aceea de a nu tura motocicleta ca se strica.. sau se uzeaza(oricum se uzeaza), crezand ca este autoturism, daca la auto merge motorul cu aprox 3000 rpm relaxat si ai 100km/h .. cu motocicleta turatiile sunt aproape duble, deci merge relaxat undeva la 6000 rpm.. sa zicem, exact cum spunea si Sabin mai sus, nu este nici lubrifiat cum trebuie cand este subturat, uzurile sunt mult mai mari cand este subturat deoarece presiunea pe principalele componente este uriasa, exact cum ai pune un copil sa te traga cu sania sa zic asa.. mersul relaxat si nefortat este optim si tine motorul ceas. Pentru a evita socurile in cutie care nu fac decat sa accelereze uzurile,(se intampla intre treptele 1 si 2 de cele mai multe ori) cand plecam de pe loc cu treapta 1 si acceleram spre treapta 2 scimbarea vitezei trebuie sa fie la peste 5-6000rpm si sa fie pe accelerare nu pe decelerare,timpul de inmuiere al ambreajului si al gazului sa fie rapid si sigur.. nu trag de maneta stau 7 ani dupa care schimb, ca face motorul ca toti dracii, trebui sa fie pe accelerare si manevra rapida, si schmbarea pana la treapta 6 sa fie pe accelerare si putin violenta sa zic asa, cand schimbi si nu se aude nimic atunci atunci ai scimbat perfect. Cursurile alea pe amcart sau oriunde se fac cursuri moto sunt extraordinare pentru cine vrea sa-si accelereze simturile si sa scape cu viata dintr-un banal incident, nu cand se uzeaza cuzinetii ar trebui sa ne intereseze, ci cum sa merg cu motocicleta in siguranta, si ce echipament este potrivit mie. Unele instructaje sa zic asa se pot invata si de la alti motociclisti atunci cand este cazul, gasca, anturajul potrivit, oameni cu copii acasa, nu forjatori de bulevarde de 19 ani.. deci despre motocicleta doar, gume noi daca se poate, presiunea corecta, placute, ulei, restul la service,cand nu te pricepi absolut deloc te duci cu ea la service, poti afla spre ex ca in amortizorul tau de ghidon nu mai este ulei deloc si apari la stiri ca ai pierdut controlul intr-o groapa..., mai important este cum mergem de 1000000000 de ori !!! Daca am mai gresit pe alocuri scuze !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 1329291969[/url]' post='3054511']Subturat esti atunci cand schimbi viteza si acul turometrului cade sub 3000rpm. Practic sa nu schimbi viteza pana nu ajungi la minim 4000rpm. Ea merge si asa dar nu are flexibilitatea unui dans fin. Variaza in functie de capacitate aceasta schimbare minima de turatie, cu cat capacitatea cilindrica creste cu atat motorul are putere sa traga mai de jos. Gsxr 600-750 sunt pe aceeasi platforma si au nevoie de o turatie minima ca cea de mai sus ptr a tine sub control atat presiunea in sistemul de ungere, inertia relativ mica a subansamblelor si arborelui cat si cuplu motor. Oricat de incepator ai fi (caci nu-ti pune nimeni mana pe gaz) schimba si tu dupa 4000 sau daca asta nu-ti e confortabil atunci treci pe CBR care are un cuplu mai mare si 1l ulei mai mult tocmai ptr asta. Am 2 borduri de GSXR 2001 la cate 50-70euro bucata ptr cei interesati sunati direct. Sunt in mile ambele.Le dau si la schimb cu alte chestii ca oricum le-am gasit intre ale mele de cand aveam 750 ul in SUA... 1329297392[/url]' post='3054565']In randul acelora care s-au apuca de pasiunea asta mai tarziu decat altii.. sport sau cum vrem noi sa-i spunem mai exista o teama.. aceea de a nu tura motocicleta ca se strica.. sau se uzeaza(oricum se uzeaza), crezand ca este autoturism, daca la auto merge motorul cu aprox 3000 rpm relaxat si ai 100km/h .. cu motocicleta turatiile sunt aproape duble, deci merge relaxat undeva la 6000 rpm.. sa zicem, exact cum spunea si Sabin mai sus, nu este nici lubrifiat cum trebuie cand este subturat, uzurile sunt mult mai mari cand este subturat deoarece presiunea pe principalele componente este uriasa, exact cum ai pune un copil sa te traga cu sania sa zic asa.. mersul relaxat si nefortat este optim si tine motorul ceas. Pentru a evita socurile in cutie care nu fac decat sa accelereze uzurile,(se intampla intre treptele 1 si 2 de cele mai multe ori) cand plecam de pe loc cu treapta 1 si acceleram spre treapta 2 scimbarea vitezei trebuie sa fie la peste 5-6000rpm si sa fie pe accelerare nu pe decelerare,timpul de inmuiere al ambreajului si al gazului sa fie rapid si sigur.. nu trag de maneta stau 7 ani dupa care schimb, ca face motorul ca toti dracii, trebui sa fie pe accelerare si manevra rapida, si schmbarea pana la treapta 6 sa fie pe accelerare si putin violenta sa zic asa, cand schimbi si nu se aude nimic atunci atunci ai scimbat perfect. Cursurile alea pe amcart sau oriunde se fac cursuri moto sunt extraordinare pentru cine vrea sa-si accelereze simturile si sa scape cu viata dintr-un banal incident, nu cand se uzeaza cuzinetii ar trebui sa ne intereseze, ci cum sa merg cu motocicleta in siguranta, si ce echipament este potrivit mie. Unele instructaje sa zic asa se pot invata si de la alti motociclisti atunci cand este cazul, gasca, anturajul potrivit, oameni cu copii acasa, nu forjatori de bulevarde de 19 ani.. deci despre motocicleta doar, gume noi daca se poate, presiunea corecta, placute, ulei, restul la service,cand nu te pricepi absolut deloc te duci cu ea la service, poti afla spre ex ca in amortizorul tau de ghidon nu mai este ulei deloc si apari la stiri ca ai pierdut controlul intr-o groapa..., mai important este cum mergem de 1000000000 de ori !!! Daca am mai gresit pe alocuri scuze !! Eu stau intre 6-8000 cand merg la plimbare iar cand vreau sa alerg ajung in 12-13000, sa inteleg ca sunt ok vroiam sa fiu sigur ca merg intr-un regim normal. @ Sabin - cand eram mic visam la CBR, cand am mai crescut R6 si dupa ce m-am maturizat am luat gixxer. Cu siguranta nu o sa trec la CBR Inca o intrebare!Pregatesc schimbul de anvelope pentru noul sezon, care ar fi diferenta intre 180/55 vs 190/50 pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 190 e lat si strici geometria 600 telui tau. Adica va intra mai greu pe curbe si va mentine curba mai greu. 55 e inaltimea pneului si cu cat e mai mare cu atat esti mai agil dar creste si inertie pe sicane... Nu pot sa iti explic totul ca imi ia 3 ore si sincer tot ce tre sa sti e ca ideal e sa mergi pe standardul motocicletei. Daca mergi intre 12000-16000 atunci da tre sa treci pe alte gume dar nu-ti recomand. Succes si felicitari ptr maturizare (alegere) e cool si suficienta sa ti le dea din toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 1329337477[/url]' post='3054982']190 e lat si strici geometria 600 telui tau. Adica va intra mai greu pe curbe si va mentine curba mai greu. 55 e inaltimea pneului si cu cat e mai mare cu atat esti mai agil dar creste si inertie pe sicane... Nu pot sa iti explic totul ca imi ia 3 ore si sincer tot ce tre sa sti e ca ideal e sa mergi pe standardul motocicletei. Daca mergi intre 12000-16000 atunci da tre sa treci pe alte gume dar nu-ti recomand. Succes si felicitari ptr maturizare (alegere) e cool si suficienta sa ti le dea din toate. 180/55 si 190/50 nu are aceeasi inaltime? Adica nu se calculeaza ca la masini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Sincer nu stiu exact dar cu sigurantza cele 2 ua nu au aceeasi latime, cea despre care iti vorbeam legat de agilitate... Nu stiu calculul respectiv dar am testat atat pe circuit cat si pe strada sa pun 190 pe 600 si nu-i treaba decat daca pui 190-70 17 dar atunci te impiedici de alti factori pe stradal. mergi pe geometria originala sau daca vrei Dunlop GP FATA-SPATE, atunci poti jongla cu inaltimea. Dunlop are talonul foarte tare si poti folosi unul cu inaltimi mai mari dar este de preferat pe Yamaha (cadru flexibil R1-R6) si stil pilotaj derapat!!! Pune marimile originale si ambele acelasi model ptr a merge cursiv si fara picioare de lemn... Schiopatat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Ce as sta si eu intre 6-8000 ehe .. dar trebuie sa mai astept o luna cu zapada asta cat casa.. !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 180/55 asta inseamna 55% din 180 adica 99cm inaltime talon 190/50 asta inseamna 50% din 190 adica 95cm inaltime talon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 mm bre!!! ca nu esti pe off-road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 180/55 asta inseamna 55% din 180 adica 99mm inaltime talon 190/50 asta inseamna 50% din 190 adica 95mm inaltime talon mm bre!!! ca nu esti pe off-road Corect! Mi-a scapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) 180/50 unde 50 este procentaj din latimea anvelopei! Editat Februarie 16, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 http://www.carbibles.com/tyre_bible.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Mare porcarie toate calculele astea. Sincer daia nici nu le-am suferit (in cazul gumelor) si mi se pare ca e mai simplu sa imi pun pe cal copitele cu care merge Champ Mondial sau macar Roman sau sa merg pe ce merge Suzuki de la mama lui nu de la mama masi... Am dat anul trecut 2000 euro pe o pereche de Jante Markesini de GP 16,5 ca sa ma dau la Supermoto cum se dau smecheri aia din mondiale cu 16,5 in loc de 17... Sincer am scazut pe tur cu 0,5 secunde dar mai mult ca sigur totul a fost din creer nu de la rotile Pi...iii... ... $$$ pe fereastra. Da macar am pantofiori cu ciucurasi si toc in fata ... Niste porcatii ptr banii dati si costurile gumelor. 0,5 pe tur Revenim la ce ti-am zis: Pune gumele de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 - caut semnalizator dreapta fata de k4 original, adica de suzuki k3 k4 de 1000; sau k4 k5 de 750 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 CAUTA AICI SEMNALUL TAU: http://adalmotors.ro/suzuki-c-216_245.html?page=1&osCsid=a61880c7acde57bc0904363a908d4888 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 @all of you- merci de sfaturi, sa inteleg ca s-a votat in unanimitate varianta standard 180/55 P.S.: si eu stiam calculul balonului tot procentual, eram curios doar ca diferenta de latime cum se simte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 @all of you- merci de sfaturi, sa inteleg ca s-a votat in unanimitate varianta standard 180/55 P.S.: si eu stiam calculul balonului tot procentual, eram curios doar ca diferenta de latime cum se simte... Mi-am dat seama din start ceea ce vrei. Aia ti-am si raspuns. Toate calculele aferente alegerii pneurilor o fac niste departamente speciale in Departamentul Racing si cel mai bine e sa te iei dupa ei, adica dupa aia care ti-au fabricat motocicleta si au testat si testeaza pe circuit si piste de testare toate variantele. Da-ti seama de cate ori a testat Suzuki roata spate daca Jawa la varianta 350 a testat un numar exact de 2000 (doua mii) variante tobe ptr a alege cel mai bun compromis... Deci parerea mea e ca ori faci totul ca la carte cu exact firmele si marimile cerute de casa moto Suzuki ori iei de la alti constructori subansamble dar te iei dupa aia de le-au testat in toata plaja de actiune. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=lij8bPdgP-k Editat Februarie 18, 2012 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Fac ce fac si tot brigestone da gumele pe modelele noi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Am auzit o poveste cu achizitia producatorilor de motociclete Cica nu ofera mai mult de 15e pe o guma.Producatori care le ofera gume la pretul solicitat de companiile moto,ofera gume de proasta calitate,cea ce e normal Sunt oameni care cunosc treaba asta iar cand cumpara o mobra noua,primul lucru pe care il fac.Schimba cauciucurile Cica aceasi politica o au si in privinta kiturilor de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 1329587844[/url]' post='3056746']Am auzit o poveste cu achizitia producatorilor de motociclete Cica nu ofera mai mult de 15e pe o guma.Producatori care le ofera gume la pretul solicitat de companiile moto,ofera gume de proasta calitate,cea ce e normal Sunt oameni care cunosc treaba asta iar cand cumpara o mobra noua,primul lucru pe care il fac.Schimba cauciucurile Cica aceasi politica o au si in privinta kiturilor de lant Imi este destul de greu sa cred asta... Imagineaza-ti ce impact ar avea o stire de genul: "accident din cauza unui cauciuc/lant OEM de proasta calitate pe un suzuki nou." Si ma refer aici din punct de vedere marketing/vanzari.... Totusi cred ca isi impun un standard de siguranta (calitate), chiar daca in productie componentele sunt achizitionate la un pret cu foarte mult sub pretul de raft! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Anul trecut am aflat despre asta,asa cum am aflat ca o vitezana e vanduta cu 5000e de producatori.E normal sa cumpere pneuri si alte consumabile la un pret mic,ca sa aiba un cost de productie redus Mai nou in industria auto se poarta costurile de fabricatie foarte scazute,dar pretul unei masini noi e mai mare decat produceau subansamblele in ...germania.Acum se fac in china la un cost de 2x mai mic,calitatea pe masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) Cel mai bine vorbesti cu baieti de acolo,vezi ca au mess permanent . In administarea de un site cu sute de articole se mai strecoara si greseli,asa ca ei te pot lamuri cel mai bine,si sunt de treaba baietii! Bafta! Ps. Din cate vad eu (sunt pe mobil) cel mai scump este articulat,iar cel ieftin este fix. Legat de pret ai sa fii surprins sa vezi cat costa unul OEM! Editat Februarie 19, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Mai baieti, o parere va rog...am vazut site-ul postat de catre George si vad niste diferente de pret de mi se ridica parul pe spinare...care este motivul? Ex: 1 http://adalmotors.ro/dispersor-lampa-semnal-moto-suzuki-orice-pozitie-p-20709.html?osCsid=adcccfe8742ef56c1905837132840d8c Ex: 2 http://adalmotors.ro/lampa-semnal-moto-suzuki-stanga-fata-dreapta-spate-p-20707.html?osCsid=ae668b40d18197eee742e2d31228da2e Unu este OEM si altul aftermarket sau? Cam mari diferentele desi diferente fizice sunt minore. unul e semnalizatorul complet celalalt doar "sticla" semnalizarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) unul e semnalizatorul complet celalalt doar "sticla" semnalizarii. Corect! Ce handicapat sunt ca nu am citit titlul! Dar am o scuza,am fost pe mobil OEM INSEAMNA ASA: 1-1: LAMP ASSY,FRONT Right 1071938 46.74 E plus transport Deci.... Editat Februarie 19, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.