Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Daca tu asta ai inteles din tot ce am scris mai sus... e clara treaba. Poti sa ma incluzi unde vrei tu si cu cine vrei tu, nu ma deranjeaza, mai rau ma deranjeaza ca nu iti intra in cap ce incerc sa-ti zic. Tu o sa zici da-l in **** mea, ce stie ala, retardu' ....pffff.... oooo topic despre nu stiu ce aberatie hai sa comentez primul, garantat 100%, si macar de ai spune ceva ajutator, de unde.... numai prostii. Mai proceseaza un pic informatiile, mai gandeste problema nitel si poate te dai pe brazda. Eu oricum ma amuz maxim la orice topic in care dai reply. Te-am pupat, faci ce vrei, eu am zis ce aveam de zis. Numai bine!

 

dude, las-o sa curga , nu mai amplifica inutil off-topicul....

 

nu stiu dupa ce brazda ti se pare tie ca tre sa ma dau, sau care-i tipul de postare potrivita aici (cat si pe alte topicuri)..fa-mi ceva o procedura de brazda si o sa incerc sa o respect cu strictete si rigurozitate....

 

si hai sa n-o dam in vrajeala,daca te amuzai, nu te mai atacai inutil... te-am pupat si eu,si sa nu uitam; ASFALT USCAT SI MOARTE CONSERVARILOR (chiar si pe pista, moarte alora din Safety Car !!) motociclist FTW !!!!!11111

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am mai mesterit una alta pe la motocicleta , am reusit cu ajutorul lui TNG printr-o consultanta telefonica(ii multumesc pe aceasta cale) si al unui prieten sa montam(provizoriu) senzorul QS pe scarita,mai am de tras firele pana la bobine se facuse tarziu aseara si am zis ca e mai bine sa o las pt zilele sau saptamana urmatoare,am ceva "cumetrii" in weekend,am terminat de montat carenele simplu de tot de montat si foarte usoare ,cheitele si-au facut treaba,a trebuit sa dau 4 gauri pt prinderea parbrizului,6 pt aripa fata 2 pentru prinderea in cadru,una pe laterala dreapta si 2 pt shea,am pus parbrizul clar (original),am dat jos cricul (nasol fara cric) ,sper ca marti sa se elibereze George putin sa-mi puna si mie semighidoanele(daca ajung) ,sa facem resoftarea si sa verifice ce am facut :) (sper sa nu ma certe prea rau )

Enjoy!

post-33534-0-60187200-1396679218_thumb.jpgpost-33534-0-05141000-1396679382_thumb.jpg

post-33534-0-43182800-1396679392_thumb.jpgpost-33534-0-57630000-1396679397_thumb.jpgpost-33534-0-59378700-1396679497_thumb.jpgpost-33534-0-08189500-1396679501_thumb.jpgpost-33534-0-78925700-1396679504_thumb.jpgpost-33534-0-46544600-1396679508_thumb.jpgpost-33534-0-32398300-1396679512_thumb.jpgpost-33534-0-13094600-1396679519_thumb.jpgpost-33534-0-30667600-1396679526_thumb.jpgpost-33534-0-66308100-1396679549_thumb.jpgpost-33534-0-27599600-1396679583_thumb.jpgpost-33534-0-69663300-1396679593_thumb.jpgpost-33534-0-62729000-1396679605_thumb.jpg

Semighidoanele 50 x 22 x 265 mm

post-33534-0-37528800-1396679922_thumb.jpgpost-33534-0-47340300-1396679923_thumb.jpgpost-33534-0-81058600-1396679924_thumb.jpg

Annitori rl "gen 2" quickshifter

post-33534-0-37707600-1396679949_thumb.jpg

 

Si pt oxigen72000 , nu pot uploada pozele in mesajul privat(nu stiu cum si dc nu pot) ,info !

post-33534-0-65712800-1396680004_thumb.jpegpost-33534-0-04364100-1396680005_thumb.jpeg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te linisti, e normal pt tipii de la agentiile de mediu, pt o depoluare mai buna. La 104grd, uleiul mai vechi de 1000km, e apa, apar jocuri in plus la vibrochen, se uzeaza mult mai repede cuzinetii. Uleiul are proprietatile din cartea lui tehnica pina pe la 90grd. Cind bordul arata deja 104grd, temp uleiului a depasit 110grd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu, cand mergeam cu 30-40 km/h pe niste stradute sa-mi creasca pana aproape de 100 grade.. insa cand am dat de bulevard s-a racorit imediat ;) Deci cand trece de 90 grade.. incearca sa ii dai nitel sa se racoreasca...

 

Asta ptr vremea de acum.. ca la vara.. vom vedea ce-o fi :)

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instalare Annitori "Gen 2" Quickshifter cu Gp shift,am descoperit ca merge si pe UP si pe DOWN insa e recomandat NUMAI pe UP.Se recomanda pe down sa se foloseasca ambreiajul.

Am ridicat rezervor si am dat jos airboxul pt a conecta mufele qs`ului pe bobine ,am aranjat conectorul dintre bobine si qs pe langa cadru pe partea stanga,montat airboxul,tras firul de la controler pe sub rezervor ,le-am conectat ,prins controlarul cu soricei sub rezervor sa-l pot seta usor

post-33534-0-32474500-1396816847_thumb.jpgpost-33534-0-40296500-1396816873_thumb.jpgpost-33534-0-43730000-1396816905_thumb.jpgpost-33534-0-65985500-1396816926_thumb.jpgpost-33534-0-14130600-1396816949_thumb.jpgpost-33534-0-52790200-1396816972_thumb.jpgpost-33534-0-73817300-1396817704_thumb.jpg

 

Dupa aceea am montat senzorul pe scarita ,am intors nuca din cutie cu capul in jos ,pusa pasta pe fiecare surub la prinderea din cadru sau suport scarita.

post-33534-0-27040900-1396817748_thumb.jpgpost-33534-0-55410700-1396817768_thumb.jpgpost-33534-0-52906200-1396817789_thumb.jpg

post-33534-0-04745400-1396817833_thumb.jpgpost-33534-0-88606900-1396817808_thumb.jpgpost-33534-0-28965700-1396817856_thumb.jpg

Conectat senzorul unde este -(minusul,masa)

post-33534-0-90790400-1396817880_thumb.jpg

Controlarul merge setat printr-o metoda foarte simpla pe unul din cele 3

1.Green led = low sensitivity (trebuie sa apesi putin mai tare ca sa initiezi schimbarea de viteza)

2.Amber led = medium sensitivity(default)

3.Red led = high sensitivity (mai putina putere in apasarea levierului)

In general lower sensitivity ofera o schimbare mai fina

Montat scarita dreapta

post-33534-0-32283600-1396817906_thumb.jpg

Si iesit cu ea pe strada,frig tare de tot ,am dat cateva ture si am revenit.

Merita fiecare $.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuza-ma ca iti zic dar aberezi :)

Da, exagerez, dar stii prea bine ce zic. La 2000km rulati , uleiul nu mai are demult viscozitatea din carte.

 

CMD, ai o date despre lichidul acela pus de tine la filete? Ai incercat daca le mai poti desface?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa dau jos un surub dupa ce a fost pus de aprox 10 min si am cam tras de el,surubul din scarita care intra in senzor are o piulita ,piulita (distantier)a ramas acolo prinsa fara sa o mai pierd pe jos, semn ca ala prinde ceva,sper sa tina,o sa mai incerc astazi sa pun si pe altceva ,

Bogdane tu te gandesti ca nu tine sau ca o sa le prinda prea rau?

mersi baieti.

mereu am nevoie Georgica de tine!!!!poate reusim sa facem celelale operatiuni !spor

 

solutia miroase a prelandez si este mai intepator putin,scrie pe spate ca este de metal...

 

cu Dumnezeu inainte :)

 

uite Bogdane,asta e ,ce zici ?

post-33534-0-58548000-1396851273_thumb.png

http://www.uhu.com/en/products/special-adhesives/detail/uhu-metall-1.html?step=500.5&cHash=13e684ce01857385d1109ca2a7b8b90e

 

Georgica da un semn cand faci "ochi" ,te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, exagerez, dar stii prea bine ce zic. La 2000km rulati , uleiul nu mai are demult viscozitatea din carte.

 

E o mica neintelegere. Din pacate s-a ramas in urma la capitolul intelegre a lubrifiantilor.

In primul rand, clasa de vascozitate API (30, 40, 50) este masurata la 100 grade celsius.

In al doilea rand, sunt cateva aspecte pe care nimeni nu le prea baga in seama si cand ne referim la ulei si vascozitatea acetuia, luam in considerare doar tipul de ulei, temperatura de lucru si (destul de rar) cantitatea de gaz (aer) din lichid (in special cand uleiul spumeaza).

N-am auzit aproape pe nimeni sa vorbeasca despre variatia vascozitatii cu presiunea.

In lagare, ungerea este hidrodinamica. Vascozitatea (dinamica) creste liniar cu presiunea.

Carevasazica, nu e dracul asa de negru cum se crede in general. Marele pericol cu uleiul subtiat si foarte incins este ca, la oprirea motorului, fusurile lagarelor (palier, biele) micsoreaza filmul de lubrifiant la minim si la urmatoarea pornire e buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...