Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare la toata lumea :wave: , am o rugaminte daca cunoaste cineva ceva istoric al motocicletei din anuntul asta http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsxr-1000-k7-IDT0c5.html#8634955b12 , motoreta a fost acum ceva timp la vanzare si aici pe forum. Maine as vrea sa dau o fuga la Iasi sa o vad/iau, am tot vb zilele astea cu vanzatorul si ieri ar fi trebuit sa ma duc dupa ea, insa din discutiile purtate cu el motoreta este in stare foarte buna atat mecanic cat si estetic, insa sg problema care o avea e ca avea becul rosu aprins in bord, ieri dupa ce am amanat drumul , dupa masa spre seara m-a contactat spunandu-mi ca a rezolvat problema, fiind vb de nust ce siguranta si fire care nu le-a pus cand a eliminat exup ca a schimbat evacuarea. Intrebarea este daca se poate sa fie problema de la asa ceva, sau ce sa verific la ea, ca nu as vrea sa o iau si dupa sa ma apuc de umblat prin motor.

Oare gasesc pe cineva din Iasi cu service moto sau ceva mecanic bun care sa ma ajute cu un eventual test de compresie? Imi dau seama daca e sa fie ok motorul daca are sau nu compresie?

Ms si astept cateva recomandari sau daca cunoaste cineva starea motoretei, sau a fost sa o vada si nu i-a placut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea :wave: , am o rugaminte daca cunoaste cineva ceva istoric al motocicletei din anuntul asta http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsxr-1000-k7-IDT0c5.html#8634955b12 , motoreta a fost acum ceva timp la vanzare si aici pe forum. Maine as vrea sa dau o fuga la Iasi sa o vad/iau, am tot vb zilele astea cu vanzatorul si ieri ar fi trebuit sa ma duc dupa ea, insa din discutiile purtate cu el motoreta este in stare foarte buna atat mecanic cat si estetic, insa sg problema care o avea e ca avea becul rosu aprins in bord, ieri dupa ce am amanat drumul , dupa masa spre seara m-a contactat spunandu-mi ca a rezolvat problema, fiind vb de nust ce siguranta si fire care nu le-a pus cand a eliminat exup ca a schimbat evacuarea. Intrebarea este daca se poate sa fie problema de la asa ceva, sau ce sa verific la ea, ca nu as vrea sa o iau si dupa sa ma apuc de umblat prin motor.

Oare gasesc pe cineva din Iasi cu service moto sau ceva mecanic bun care sa ma ajute cu un eventual test de compresie? Imi dau seama daca e sa fie ok motorul daca are sau nu compresie?

Ms si astept cateva recomandari sau daca cunoaste cineva starea motoretei, sau a fost sa o vada si nu i-a placut

 

Incearca sa iei legatura cu cei de la madras din iasi sa vezi daca te pot ajuta cu un test de compresie si de ce nu cu o verificare totala a motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pana la urma mi-am luat un K1 de 750 la care i se aprinde Fi in bord. (am scris si pe paginile anterioare, inca nu i-am rezolvat problema) imi da C28. Poate fii de la motorasul de la clapete? Am schimbat motorasul si la fel face (tare cred ca e defect mi l-a dat un prieten) am fost la un baiat care vinde si face tot asa (in loc sa aiba cursa fata spate tot invarte, ca si cum ar strange cablurile). Am mai gasit in Bucuresti doar si nu l-as cumpara fara sa fiu sigur. Mersi si asfalt uscat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am patit la fel ! am crezut ca e stricat motorasul .. eu am curatat bine cablurile cu spay de curatat discuri de frana , apoi am dat cu spray de lant si merge super ... sper sa ai si tu norocul asta ... tot k1 de 750 am si eu ! mai ajunge apa si praf pe acolo si de aia se int asa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

o intrebare la un gsxr 1000 k8 se poate modifica cumva din soft ca ventilatorul sa porneasca la 95 de grade ? si daca da unde as putea merge ?

Da, se poate si eu te pot ajuta,dar cred ca stiai asta deja.. Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, imi poate da cineva o poza mai clara cu senzorul TPS, in modul diag, linia din dreptul "C"`ului sta jos, in loc sa fie la mijloc ... si as vrea sa il reglez. (in manual e alb-negru si neclara poza) - k1 600

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, imi poate da cineva o poza mai clara cu senzorul TPS, in modul diag, linia din dreptul "C"`ului sta jos, in loc sa fie la mijloc ... si as vrea sa il reglez. (in manual e alb-negru si neclara poza) - k1 600

Linia trebuie sa stea la jumatate si senzorul este montat pe axul clapetelor de acceleratie,prin in 2 suruburi,de regula torx.

Nu ai nevoie de o poza sa-l indentifici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linia trebuie sa stea la jumatate si senzorul este montat pe axul clapetelor de acceleratie,prin in 2 suruburi,de regula torx.

Nu ai nevoie de o poza sa-l indentifici.

Aha .... Deci pe axul clapetelor ... MS mult de raspuns !

 

L.E. La prima pornire a motocicletei, cu motorul rece si socul tras, are tendinta sa moara, daca nu ii dau 1 singura data putin gaz ... Dupa ce i-am dat putin de tot maxim 2000 ture sa zicem, isi revine turatia.

 

Sa fie din cauza senzorului? ....

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred,ca este din cauza TPS.

Posibil probleme cu actionarea shocului,sau a sistemului de injectie.

Cand am curatat filtrul de aer, m-am uitat daca in momentul cand trag socul se misca parghia care comanda clapetele ... ea se misca, deci nu e rupt cablul .... eroare nu imi da ... It`s something weird going on :D ...

 

Tin sa mentionez ca am toba stock pe ea insa este scurtata :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se misca parghia...dar parghia la miscare totala ataca suficient acceleratia in asa fel in cat sa ridice RPM la 2000rot/min?

Eu zic ca nu!

» Post actualizat in 24 Jun 2014 03:01

Asta se intampla din 2 motive:

1.Actionarea shocului nu este bine reglata

2.Sistemul de injectie este dereglat si ca sa functioneze a fost nevoie sa se ridice relantiul mai mult din pozitia initiala,fapt care duce la imposibilitatea parghiei de la shoc sa mai atace acceleratia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tng , aici cred ca am si eu o problema la 750k1 . relantiul sta bine in 1200-1300 rpm , dar and trag socul turatia motorului este undeva la 3000+ rpm si oscileaza , nu sta constant ... crezi ca trebuie injectia verificata/reglata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ba creste , ba scate turatia motorului ... nu ramane undeva la 3000rpm stabila . sa zic asa , sta o secunda la 3000 , o secunda scade la 2800 , apoi iarasi creste la 3000 - 3200 ! acum nici nu m.am documentat , nu stiu la ce rpm ar trebui sa stea cu socul tras la maxim .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se misca parghia...dar parghia la miscare totala ataca suficient acceleratia in asa fel in cat sa ridice RPM la 2000rot/min?

Eu zic ca nu!

» Post actualizat in 24 Jun 2014 03:01

Asta se intampla din 2 motive:

1.Actionarea shocului nu este bine reglata

2.Sistemul de injectie este dereglat si ca sa functioneze a fost nevoie sa se ridice relantiul mai mult din pozitia initiala,fapt care duce la imposibilitatea parghiei de la shoc sa mai atace acceleratia.

Am inteles, mersi mult de lamuriri .... maine cel mai probabil o sa incerc sa reglez socul manual ... si sa vad pe urma daca va merge, daca nu, cu siguranta va trebui reglata injectia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare telescop dreapta de gsxrk9 600?Cred ca se potriveste si cel de k 7-8 sau daca dezmembreaza cineva un astfel de motor?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci incep prin a spune " Respect TNG si respect pentru ceea ce face !" . Dupa o vizita la el si o modificare micuta la ecu caprita mea are un cuplu mult mai bun. Astept acum sa imi rescrie absolut tot softul si dupa voi reveni cu un feedback . Recomand TNG , nu stiu de ce nu m am dus mai repede la el ...(am cam ajuns la vb lui cmd ca o sa regret de ce nu am mers mai devreme)

 

 

 

 

Multumesc TNG

Editat de oxigen72000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur Alex ca-ti place!

Stai sa faca tot softul si te asteptam si pe tine cu un review ,ma bucur ca esti multumit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi dupa ce am scos motoreta la o tura un gsxr K7 de 1000, dupa ce am fost si am spalat-o am mai dat cateva ture prin oras si am observat inainte sa ajung la garaj ca maneta de la frana fata dadea sa nu mai revina complet la loc si parca avea tendinta sa ramana un pic apasata. Daca a mai patit cineva asa ceva sau stiti de la ce este macar sa stiu asa informativ pana maine cand merg cu ea la doctor , ms (mentionez ca placutele sunt noi, discurile la fel)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...