teby05 Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 am si eu o problema nu stiu daca ambreiaj sau doar cablu ...se manifesta in felulu urmator :daca nu intind cablul tare cand bag in viteza o ia din loc cu abreiajul tras daca intind cablul aproape de maxim intra fortat umpic in 1 si 2 parca nu ar cupla s-au debraia de tot ,am incercat sa il intind m-ai mult s-au m-ai putin dar rezultatul a fost acelasi,nu are cale de mijloc ...am desfacut melcul de pe capacul pinionului l-am curatat gresat inapoi si nimic .Intrebarea este ambreiajul sau ceva imi scapa mie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heinrich08 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Are cineva vreo idee cum as putea sa imi prind telefonul de bord? M-am uitat pe ebay dar nu prea sunt multumit de sistemele de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Are cineva vreo idee cum as putea sa imi prind telefonul de bord? M-am uitat pe ebay dar nu prea sunt multumit de sistemele de prindere. cea mai ieftina varianta )) o bucata de polistiren taiata si decupata pe forma jugului si a telefonului si doi soricei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Are cineva vreo idee cum as putea sa imi prind telefonul de bord? M-am uitat pe ebay dar nu prea sunt multumit de sistemele de prindere. Suport telefon Kappa sau unul de bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flintstone Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Salut! Stie cineva unde gasesc amortizor de ghidon pentru un SRAD din 97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Amortizoarele stock, cel putin de srad si k1-k3 nu se serviseaza...deci daca speri sa gasesti ceva bun sh oem...nu o sa gasesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Si nou daca ar fi, tot prost este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cris4331 Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Salut! Stie cineva unde gasesc amortizor de ghidon pentru un SRAD din 97? » Post actualizat in 11 Aug 2015 07:54 Salut.incearca pe olx....am gasit multe piese pt moto aici » Post actualizat in 11 Aug 2015 07:56 Salut! Stie cineva unde gasesc amortizor de ghidon pentru un SRAD din 97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 salut , are cineva un releu pentru un srad de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Salutare, Am incercat sa pornesc astazi motorul (ultima data a pornit in mai anul asta) , invarte o data apoi daca tin apasat clickaie releul de la starter.Siguranta nu este arsa. Trebuie inlocuit sau se poate repara ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 @psy.Trebuie incarcata bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Salutare, Am incercat sa pornesc astazi motorul (ultima data a pornit in mai anul asta) , invarte o data apoi daca tin apasat clickaie releul de la starter.Siguranta nu este arsa. Trebuie inlocuit sau se poate repara ? Multumesc. sau ai patit ce am patit eu , pune o baterie buna si vezi daca si cat incarca releul , sa nu cumva sa ti se fi bulit. la mine s-a bulit releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 daca ai o baterie ok ar trebuii sa porneasca chiar daca releu de incarcare este bulit ,ca nu incarca ii alta poveste dar de luat trebuie so ia ,pune baterie buna incarcata ,dupa care incepi si verifici restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 am incarcat bateria si a pornit instant Mersi de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 problema srad ...azi am schimbat ambreiajul cu tot cu ,cusca roata mare discuri de frictiune discuri aluminiu ,placa de presiune c-am tot ,le-am pus in ordine dupa schema din manual pana aici toate bune,dau drumul la motor il las sa se incalzeasca si bag intrantaia intra destul de usor dar cand las ambreiajul mobra sta pe loc ....unde am gresit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 La reglajul tijei de actionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 TNG tura asta trebuie sa iti cer umpic m-ai mult ..te rog sa detailiezi ,simptoma este exact ca si cum ar ramane braiat tot timpu Am incercuit sa imi zici daca la reglajul asta te referi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Da,acel reglaj. Desurubeaza surubul pana nu mai atinge tija,strange-l pana face contact cu ea,fixeaza-l cu contra-piulita si tabla de siguranta. Toate aceste operatii le faci cu cablul slab total. Dupa ce ai facut reglajul la tija,faci reglajul la cablu,cu free play-ul necesar. Daca totul in interior l-ai montat corect,atunci trebuie sa functioneze corect. Bafta. PS. Uite ca m-ai obligat sa scriu prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3GhY Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Buna ziua . Am si eu un suzuki gsx-r din 2007 de 750 astazi urmeaza sa imi schimb releul de incarcare dar am intampinat o mare problema.pun contactul dar nu mi se aprinde absolut nimic si nici macar pompa de benzina nu o ia.tin sa precizez ca bateria abea a fost data jos dupa redresor . Ma gandeam ca ar putea fii siguranta care este legara la plusul de la baterie dar nu ma pricep prea bine asa ca am zis sa pun o intrebare.multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Ai pus chiar si pentru o secunda bornele invers? Daca da,atunci ai siguranta de 30 arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cris4331 Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Va salut. Detin un gsxr k1 si de curand am achizitionat un capac din plastic care vine sub codita (undertray). Pe acest capac vin montate doua stopuri rotunde pt frana si semnal care nu le gasesc. Are cineva idee pe unde le as putea gasi? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Alea sunt custom si vin cu acea parte de codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Da,acel reglaj. Desurubeaza surubul pana nu mai atinge tija,strange-l pana face contact cu ea,fixeaza-l cu contra-piulita si tabla de siguranta. Toate aceste operatii le faci cu cablul slab total. Dupa ce ai facut reglajul la tija,faci reglajul la cablu,cu free play-ul necesar. Daca totul in interior l-ai montat corect,atunci trebuie sa functioneze corect. Bafta. PS. Uite ca m-ai obligat sa scriu prea mult. TNG cu scuzele de rigoare c-a am fost ocupat maxim :MERSI MULT!!! inca o data ,de acolo era problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Cu placere,sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 salutare , vin si eu cu o problema electrica la un 750 gsxr K2 ... astazi am observat ca statorul este ars si tin sa precizez ca este al 3-lea care se arde in 10 000 de km !!! sa fie oare o problema pe undeva ? toate statoarele pe care le-am schimbat au fost noi , nu am pus nimic sh . Astazi am observat ca mufa de jos de la iesirea din stator era topita(partea de plastic) iar firele arse, negre tuci si firele galbene se incalzesc foarte tare chiar si dupa ce le-am cositorit...ce parere aveti , sa fie oare problema in alta parte ? ca si problema electrica as mai avea pe semnalizarea din dreapta, imi clipeste foarte repede fata de semnalizarea din stanga chiar dupa ce am verificat destul de bine firele pe acolo ... nu stiu ce sa ma mai fac , cred ca asta ar fii singura chestie pentru care as vinde mobra asta si mi-as lua altceva in afara de suzuki , ma dispera de imi vine sa ii dau foc !!! va multumesc anticipat si va rog foarte mult sa ma ajutati ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.